Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 24449
Gode nyheter en fredag morgen?
Trump er smittet og må i karantene i 10 dager. Det vil si 10 dager han må sitte på henda i valgkampen.

Satser på at coronaen minner ham på en ting og to.
Helt sikkert løgn for å prøve å få sympati.
Eller løgn for å slippe å stå på scenen mot Biden de neste ukene
Har gått noen runder med meg selv nå over morgenkaffen men etter mye ettertanke må jeg ærlig innrømme at jeg håper han har det og jeg håper også at han tar kvelden av dette.
Så får folk tenke hva de vil om meg for å tenke sånn, er litt usikker på hva jeg selv synes om at det er det jeg tenker for å være helt ærlig.
Sitat av moret Vis innlegg
Eller løgn for å slippe å stå på scenen mot Biden de neste ukene
Vis hele sitatet...
Næh, han synes nok selv den debatten gikk strålende.

Kanskje løgn for å bevise at korona ikke er så farlig, at han eri suveren fysisk form og at malariamedisin virker?

Jeg tror nok egentlig det er ekte, han har jo Ikke vært spesielt forsiktig.

Melania har det også, kanskje hun har smittet ham med vilje?
Sist endret av *pi; 2. oktober 2020 kl. 10:53.
Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være gode nyheter at de er smittet.
Det eneste jeg kan tenke er at dersom de blir veldig syke så tar han det litt mer alvorlig, men faren er at han ikke blir veldig syk og dermed vil bruke det for alt det er verdt.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være gode nyheter at de er smittet.
Det eneste jeg kan tenke er at dersom de blir veldig syke så tar han det litt mer alvorlig, men faren er at han ikke blir veldig syk og dermed vil bruke det for alt det er verdt.
Vis hele sitatet...
Gleder meg til å høre hans forklaring på hvordan "fake news" har gjort han syk.
Sitat av Katt Vis innlegg
Gleder meg til å høre hans forklaring på hvordan "fake news" har gjort han syk.
Vis hele sitatet...
Det er jo Chyna som har gjort ham syk. Jeg er enig med Rosander, sjansen er stor for at dette bare vil gi ham legitimitet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Katt Vis innlegg
Gleder meg til å høre hans forklaring på hvordan "fake news" har gjort han syk.
Vis hele sitatet...
Tipper den vil vere at det var ein liten forkjølelse, og ingenting å ta på veg over. Folk overlever slikt. Det vil vere budskapet om han så må tappe det ut via morse frå respiratoren.
Han kommer til å snu det til en fordel for seg selv så snart han blir frisk og det blir han. Det blir spennende å se MSM sine reaksjoner på at han har fått Kina viruset, eller hva de vil kalle det, men i størst grad trist. Ettersom at MSM er biased as fuck.

President debatten var et nytt lavmål for politikken i USA. Det som kom klarest fram der var vel spørsmålet om Hvordan Biden og Trump kan være de "beste" kandidatene til valget. Den ene er en bølle og den andre på randen til senil?
Han er relativt frisk så tror han overlever, men at han blir rimelig sjuk pga. Alder. Tror at han kommer til å lange ut mot Kina enda mer...

Blir spent å se hvordan det utarter seg.

https://m.youtube.com/watch?v=CpB2dmIA-lA
Sist endret av Relevant; 2. oktober 2020 kl. 12:16.
Sitat av Tønno Vis innlegg
... og den andre på randen til senil?
Vis hele sitatet...
Det er rett og slett fascinerende hvor effektivt det inntrykket har satt seg: Han var svært populær som visepresident og ser ut til å fungere som menneske. Trumps eneste verktøy er imidlertid en hammer, en hammer han hadde stort hell med mot Clinton. Nå prøver de på det samme mot Biden. Først hamra hele maskineriet på at han var en skjørtejeger, har vi alt glemt det? Uansett, det førte ikke frem, så nå blir han stempla som senil i steden. Men denne gangen er det hold i anklagene altså. Helt på ekte.
Sist endret av Myoxocephalus; 2. oktober 2020 kl. 13:23.
Tja, Trump er kanskje idiot men Biden virker ikke noe særlig bedre. Hyller tidligere KKK medlem, kaller han en god venn, mentor osv.
Trump har også rett at det er venstresiden som per dags dato går mest mot det ekstreme. Eckhart Tolle er til og med enig i det.

https://www.youtube.com/watch?v=qcBQ...l=TrumpWarRoom
https://www.youtube.com/watch?v=7Vsq...heInvisibleMan

Så ja, dere kan fortsette å hyle rasisme, diskriminering og som dere sa før Trump ble president: "at det blir krig så fort Trump blir president, han kommer til å trykke på knappen".
Personlig ikke stor fan av Trump, men tenker han er nødvendig og Biden er jo ikke snevet bedre så hva er egentlig argumentasjonen deres om at Trump burde dø osv? Hva vil det løse? Dan Pena sier også at Trump kanskje er barnslig, men nødvendig for USA sin økonomi. Han har faktisk ikke startet krig, startet med slavehandel av svarte mennesker, startet en krig mot narkotika eller banket homofile så vidt jeg vet. Han hyller heller ikke medlemmer av KKK slik som Biden.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Personlig ikke stor fan av Trump, men tenker han er nødvendig og Biden er jo ikke snevet bedre så hva er egentlig argumentasjonen deres om at Trump burde dø osv?
Vis hele sitatet...
Du påstår du ikkje er stor fan av Trump - men du lenker til ting som mildt sagt er i kategorien pro-Trump av det meir ekstreme slaget. Og konkluderer med at Biden ikkje er eit hår betre.

Det står ikkje til truande. Om du har komt til den konklusjonen så trur eg einaste forklaringa er nettopp det at du er stor Trump-fan.

For Trump har bagatellisert covid. Det har han innrømt i intevju med Woodward. Han har forsøkt å stoppe etterforskinga. Det er grundig dokumentert i m.a. Mueller-rapporten, og eit utal bøker, m.a. av John Bolton.

Han har forsøkt å flytte arrangement til sine eigedomar for å tene pengar.

Kort sagt er det overveldande bevis på at Trump i beste fall har strekt regelverket. Dei fleste vil vere einige om at han har brote det - regelmessig.
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Hva vil det løse? Dan Pena sier også at Trump kanskje er barnslig, men nødvendig for USA sin økonomi.
Vis hele sitatet...
Kva har Trump gjort for økonomien? Han arva vekst frå Obama, og det skjedde ikkje noko spesielt med den i noko retning under Trump - før pandemien. I kva grad konsekvensane under pandemien kan tilskrivast Trump kan sikkert diskuterast, men alle presidentar hadde truleg fått ein solid knekk under slike høve.

Men under normale høve gjorde altså Trump liten eller ingen skilnad frå Obama når det gjaldt vekst.
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Han hyller heller ikke medlemmer av KKK slik som Biden.
Vis hele sitatet...
Proud Boys - stand back and stand by.
Good people on both sides...
Altså, om du hevder at det der er argument for Trump bedriv du kirsebærplukking på eit eige nivå. Trump har gjentatte ganger - meir eller mindre subtilt - støtta ymse rimeleg høgreekstreme grupper, og i beste all lete vere å ta avstand frå dei. Det har gått så langt at GOP og Mitch McConnell ber Trump ta klart avstand frå t.d. Proud Boys.

La meg repetere det: has eige parti ber han tone ned flørtinga med ytre høgre.

Og du forsøker å problematisere Biden sitt forhold til KKK? Og hevder å ikkje vere Trump-fan? Det står faktisk ikkje til truande.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Tja, Trump er kanskje idiot men Biden virker ikke noe særlig bedre. Hyller tidligere KKK medlem, kaller han en god venn, mentor osv.
Trump har også rett at det er venstresiden som per dags dato går mest mot det ekstreme. Eckhart Tolle er til og med enig i det.

https://www.youtube.com/watch?v=qcBQ...l=TrumpWarRoom
https://www.youtube.com/watch?v=7Vsq...heInvisibleMan

Så ja, dere kan fortsette å hyle rasisme, diskriminering og som dere sa før Trump ble president: "at det blir krig så fort Trump blir president, han kommer til å trykke på knappen".
Personlig ikke stor fan av Trump, men tenker han er nødvendig og Biden er jo ikke snevet bedre så hva er egentlig argumentasjonen deres om at Trump burde dø osv? Hva vil det løse? Dan Pena sier også at Trump kanskje er barnslig, men nødvendig for USA sin økonomi. Han har faktisk ikke startet krig, startet med slavehandel av svarte mennesker, startet en krig mot narkotika eller banket homofile så vidt jeg vet. Han hyller heller ikke medlemmer av KKK slik som Biden.
Vis hele sitatet...
"Ikke snevet bedre" gidder du sikkert underbygge med noe annet enn Youtube-kanaler med verdens mest innlysende slagside siden 1912.
Sist endret av robhol; 2. oktober 2020 kl. 13:43.
Whataboutism lenge leve. "Hva er egentlig argumentasjonen deres?" Altså det var jeg som dro frem at jeg håper han tar kvelden, ingen andre. Jeg har kommet frem til at han ikke er et godt menneske. En serieovergriper, lystløgner og psykopat. Han dominerer og nedverdiger alle rundt seg og han er tvers igjennom korrupt. For min del håper jeg han dør av Covid-19 ikke fordi han er republikaner, amerikaner eller en president hvis politikk jeg ikke kan stå inne for- men rett og slett fordi jeg synes han er et forferdelig menneske.

Normalt sett hadde jeg kanskje ikke følt det slik om det ikke var for det faktum at det er en viss skjebnens ironi i at han evt. tar kvelden av et virus han selv vitterlig ikke har tatt på alvor og samtidig vist så lite ydmykhet rundt.
Samme for meg om noen støtter grupper jeg ikke kjenner tilhørighet til, bekjenner seg til en religion jeg ikke tror på osv.. Jeg kan være nabo med stort sett alle sammen så lenge de oppfører seg fint og i utgangspunktet vil andre godt. Slik er det jo beviselig ikke med denne ufyselige karikaturen av en såkalt "leder".
De jeg har igjen av Amerikanske venner (de få igjen siden jeg er høylytt Trump motstander) er genuint redd for borgerkrig.. dette kommer neppe til og senke den faren. For å gjøre tingværre har samme personen som angivelig smittet Trump også hatt møte med både Biden og Pelossi. Så håper de klarer seg.
Sitat av moret Vis innlegg
Eller løgn for å slippe å stå på scenen mot Biden de neste ukene
Vis hele sitatet...
Siste debatten var dog klokkeren seier til Trump slik jeg husker det...
Sitat av brennesle Vis innlegg
Siste debatten var dog klokkeren seier til Trump slik jeg husker det...
Vis hele sitatet...
Jeg så hele debatten fra start til slutt og synes det var den minst givende US presidential debate jeg har sett noensinne, begynner forøvrig å bli en del.
Hvorfor synes du det var en klokke ren seier til Trump? Hele debatten var meningsløs i mine øyne ettersom ingen kom ordentlig til ordet i det heletatt. Hvis det er slik en debatt vinner ser ut så kan jeg vinne alle debatter jeg deltar i bare ved å avbryte høylytt hele tiden, slenge ut påstander og stråmenn i munnen på deg hver gang du forsøker å argumentere i mot og rett og slett bare braute meg fremover. Evt. bare sette på en høyttaler som spiller Metallica så høyt at du ikke kommer til ordet, da vinner jeg jo også?
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du påstår du ikkje er stor fan av Trump - men du lenker til ting som mildt sagt er i kategorien pro-Trump av det meir ekstreme slaget. Og konkluderer med at Biden ikkje er eit hår betre.

Det står ikkje til truande. Om du har komt til den konklusjonen så trur eg einaste forklaringa er nettopp det at du er stor Trump-fan.

For Trump har bagatellisert covid. Det har han innrømt i intevju med Woodward. Han har forsøkt å stoppe etterforskinga. Det er grundig dokumentert i m.a. Mueller-rapporten, og eit utal bøker, m.a. av John Bolton.

Han har forsøkt å flytte arrangement til sine eigedomar for å tene pengar.

Kort sagt er det overveldande bevis på at Trump i beste fall har strekt regelverket. Dei fleste vil vere einige om at han har brote det - regelmessig.

Kva har Trump gjort for økonomien? Han arva vekst frå Obama, og det skjedde ikkje noko spesielt med den i noko retning under Trump - før pandemien. I kva grad konsekvensane under pandemien kan tilskrivast Trump kan sikkert diskuterast, men alle presidentar hadde truleg fått ein solid knekk under slike høve.

Men under normale høve gjorde altså Trump liten eller ingen skilnad frå Obama når det gjaldt vekst.


Proud Boys - stand back and stand by.
Good people on both sides...
Altså, om du hevder at det der er argument for Trump bedriv du kirsebærplukking på eit eige nivå. Trump har gjentatte ganger - meir eller mindre subtilt - støtta ymse rimeleg høgreekstreme grupper, og i beste all lete vere å ta avstand frå dei. Det har gått så langt at GOP og Mitch McConnell ber Trump ta klart avstand frå t.d. Proud Boys.

La meg repetere det: has eige parti ber han tone ned flørtinga med ytre høgre.

Og du forsøker å problematisere Biden sitt forhold til KKK? Og hevder å ikkje vere Trump-fan? Det står faktisk ikkje til truande.
Vis hele sitatet...
Hvis du faktisk hører på det Eckhart Tolle sier så er det en grunn til at Trump sier det han gjør. Når venstresiden blir for ekstrem, trenger man balanse. Stor Trump fan fordi jeg ikke ser noe bedre med Biden? Ja, som ventet, dårlig argumentasjon og null bevis på at Trump faktisk har gjort noe. Kan du komme med fakta og statistikk på at den økonomiske veksten, pandemien, narkotikapolitikken, utenrikspolitikken osv vil bli bedre med Biden kontra Trump? Gjorde Obama det noe bedre? Kom med klare tall og bevis. Obama hadde blant annet "løse" budsjetter til mange prosjekter, så det kan i beste fall sees som idioti, men de fleste vil nok konkludere med korrupsjon.

Ikke stor fan av Trump, men mindre fan av Trump-haterne og norsk media som i 2016 mente at det UMULIG at Trump vant valget. Det var UMULIG og det kom til å bli KRIG og de hylte og nærmest gråt da han ble valgt. Men jeg ser ingen krig, og du sier selv at han gjorde liten eller ingen skilnad mtp det økonomiske. Da har han jo ikke gjort så mye galt da sier du med andre ord Flere stater har legalisert og ting går egentlig i riktig retning. Men buhuu, jeg føler meg liten så Trump har nok skylden. Ja, fint å ha en syndebukk.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Hvis du faktisk hører på det Eckhart Tolle sier så er det en grunn til at Trump sier det han gjør. Når venstresiden blir for ekstrem, trenger man balanse.
Vis hele sitatet...
Balanse?

Ekstremisme funker ikkje sånn. Ekstremisme funker ved at dei to sidene egger kvarandre opp, og ender opp med å bevise for motparten at motparten har rett. Altright tar valdelege på venstresida som bevis på at dei må forsvare seg - og motsett.

Viare - om du tar eit aldri så lite historisk overblikk, så trur eg ikkje det er venstreekstreme i USA som kjem spesielt dårleg ut av det. Det samme gjeld forsåvidt no-tilstanden og.

Resten av innlegget ditt er stortsett whataboutism.
Jeg håper ikke at Trump dør av ironisk nok en større skadefryd på hans vegne enn en eventuell død. Jeg håper han blir ordentlig sjuk, innrømmer det og taper valget og får rettsvesenet mot seg og må se på at all respekten han har bygget seg opp i løpet av livet forsvinne under den siste tiden hans, uten mulighet til å kommentere.

Kanskje litt hardt men det handler egentlig ikke så mye om han, men heller den generelle politiske og etiske oppfatningen til det amerikanske samfunnet som helhet. En dagdrøm jeg har, som ingen skal frarøve meg.

Noe basert også på tanken om at folk blir tilgitt mye mer etter sin død, noe jeg ikke unner trump å innse på dødssengen.
Sist endret av Relevant; 2. oktober 2020 kl. 14:52.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Viare - om du tar eit aldri så lite historisk overblikk, så trur eg ikkje det er venstreekstreme i USA som kjem spesielt dårleg ut av det. Det samme gjeld forsåvidt no-tilstanden og.
Vis hele sitatet...
Dette er litt interessant. Hvorfor kommer ikke venstreekstreme dårlig ut av det i "no-tilstanden"?
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Good people on both sides...
Vis hele sitatet...
Og i samme åndedrag sa han "and I'm not talking about the neo-Nazis and the White nationalists, because they should be condemned totally", men å dele det passer vel ikke helt i det bildet du forsøker å male av Trump.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Proud Boys - stand back and stand by.
Vis hele sitatet...
Proud Boys ledes for øvrig av en halvt cubansk og halvt svart mann, Enrique Tarrio:
"I denounce white supremacy. I denounce anti-Semitism. I denounce racism. I denounce fascism. I denounce communism and any other -ism that is prejudice towards people because of their race, religion, culture, tone of skin."

Og for å sitere Proud Boys sitt immatrikuleringsdokument:
"You are our brother, now. We have your back as you have ours. We don’t care what race you are or what your sexual preference is. The only pre-​-requisite of this organization is that you are a man and you recognize the West is the best."

Huffameg så høyreekstreme de er.
Sist endret av bruisepristine; 2. oktober 2020 kl. 15:17.
Dere som hater trump vill ha krig, trump blir svartmalt fordi han vill ha fred med russland,nordkorea,kina. Dermed mister militær industrien trillioner, forrige gang drepte de JFK.
Dere hater hvite mennesker og følger agendaen. Samme skjer i Norge med media stillheten viss det er noen andre enn hvite.

Alle her inne vet jo hvem de skal legge til på blokkeringslisten nå da, så det er jo fint med topic.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av bruisepristine Vis innlegg
Proud Boys ledes for øvrig av en halvt cubansk og halvt svart mann, Enrique Tarrio:
"I denounce white supremacy. I denounce anti-Semitism. I denounce racism. I denounce fascism. I denounce communism and any other -ism that is prejudice towards people because of their race, religion, culture, tone of skin."

Og for å sitere Proud Boys sitt immatrikuleringsdokument:
"You are our brother, now. We have your back as you have ours. We don’t care what race you are or what your sexual preference is. The only pre-​-requisite of this organization is that you are a man and you recognize the West is the best."

Huffameg så høyreekstreme de er.
Vis hele sitatet...
Du har ein rørande tillit til uttalelser frå dei.

Det kan vere relevant å lese t.d. SPLC sin gjennomgang av dei. No kjem jo gjerne du til å avvise det som venstreekstremistisk brønnpissing...
Blir morro å se hvordan isolasjon han sitter i helt uten lover å regler
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det kan vere relevant å lese t.d. SPLC sin gjennomgang av dei. No kjem jo gjerne du til å avvise det som venstreekstremistisk brønnpissing...
Vis hele sitatet...
Det er vel allmennkunnskap at SPLC ikke lenger er hva det engang var, så ja, venstreekstremistisk brønnpissing absolutt. Anbefaler dette innlegg i washington post , et lite sitat her men anbefaler å lese hele for kontekst:

"The SPLC is a once-storied organization that did important work filing civil rights lawsuits against the Ku Klux Klan in the 1970s. But it has become a caricature of itself, labeling virtually anyone who does not fall in line with its left-wing ideology an extremist or hate group."
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av bruisepristine Vis innlegg
Det er vel allmennkunnskap at SPLC ikke lenger er hva det engang var, så ja, venstreekstremistisk brønnpissing absolutt. Anbefaler dette innlegg i washington post , et lite sitat her men anbefaler å lese hele for kontekst:
Vis hele sitatet...
Du gjekk glipp av poenget mitt.

Det er at du lener deg utelukkande på uttalelser frå vedkommande organisasjon - og du overser dei uttalelsane du ikkje liker. Markedsføringa til slike organisasjoner (Proud boys) er gjerne tilpassa kven dei snakker til, for å sei det diplomatisk.

Nord-Korea kaller seg ein demokratisk republikk. Er du villig til å ta dei på ordet og, slik du åpenbart er med neo-fascistiske organisasjoner i USA?

Forøvrig er ikkje SPLC einaste som har komt med liknande karakteristikkar av Proud Boys. Og det er igjen verdt å minne om at Mitch McConnell og GOP ber Trump ta klårare avstand frå høgreekstreme. GOP ber sin eigen president tydeleggjere at han tar avstand.

Og fortsatt insisterer folk på å ignorere det trekket ved Trump. Det er fasinerande.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Balanse?

Ekstremisme funker ikkje sånn. Ekstremisme funker ved at dei to sidene egger kvarandre opp, og ender opp med å bevise for motparten at motparten har rett. Altright tar valdelege på venstresida som bevis på at dei må forsvare seg - og motsett.

Viare - om du tar eit aldri så lite historisk overblikk, så trur eg ikkje det er venstreekstreme i USA som kjem spesielt dårleg ut av det. Det samme gjeld forsåvidt no-tilstanden og.

Resten av innlegget ditt er stortsett whataboutism.
Vis hele sitatet...
Ja, det er fint å ha noen å skylde på. Når Biden blir valgt til president kommer det helt sikkert til å bli slutt på all elendighet og krig. Coronaviruset forsvinner, rasisme forsvinner. Alle aksepterer alle og vi åpner grensene for hverandre. For all del, du har sikkert rett i mye, men du må se hvor jeg kommer fra også. Istedet for å påpeke spennende, gode ting med Biden og politikken hans fremover, evt noen betydelige forandringer som kan endre noe som helst, svartmaler dere Trump og lager et unøyaktig bilde av han. Det blir propaganda, og det irriterer.

Hvis det var whataboutism var hele ditt forrige innlegg også nettopp det. Kun svartmaling av Trump, ingen argumenter for Biden og heller ingen gyldige argumenter mot meg bortsett fra småpiss. KKK er nok også historisk sett værre enn nye små grupper. Dere hater rett og slett Trump bare for å hate, ikke pga noe konkret. Ubetydelig økonomisk korrupsjon er liksom det verste dere klarer å finne frem, når beskyldningene deres er helt bak mål.

Per dags dato er det venstresiden som går mest mot det ekstreme. Du kan se på Sverige og Tyskland og spør deg selv om det er slik du vil ha det.
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Per dags dato er det venstresiden som går mest mot det ekstreme.
Vis hele sitatet...
Denne ønsker jeg gjerne se noen argumentere imot
Sitat av vidarlo Vis innlegg
du overser dei uttalelsane du ikkje liker.
Vis hele sitatet...
Som du gjør mener du? Neida vidarlo, jeg leser ikke en side av enhver sak før jeg gjør meg opp min mening.

Videre er det ikke "høyreekstreme" Proud Boys som legger amerikanske byer i ruiner der de fysisk angriper meningsmotstandere, brenner ned bygninger, og truer med revulosjon, anarki og lovløshet, det er det de venstreekstreme Antifa og BLM som står for.

Vi går en spennende valguke i møte, og jeg kan ta feil, men jeg holder en knapp på rød bølge uten tidligere sammenligning og et massivt tap for Biden.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Denne ønsker jeg gjerne se noen argumentere imot
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Det er jo bare enda en innholdsløs påstand som ikke backes opp med noen kilder. Det er sånt man trygt kan ignorere.

Men for all del. Vi kan for eksempel sammenligne antall masseskytinger begått av høyreekstremister og venstreekstremister de siste tyve år. Har du noen venstreekstreme massedrapsmenn fra denne siden av årtusenskiftet du ønsker å rette søkelyset på? Så skal jeg kompilere en tilsvarende liste over nynazistiske massedrapsmenn til deg.
Sist endret av Myoxocephalus; 2. oktober 2020 kl. 16:20.
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Dere hater rett og slett Trump bare for å hate, ikke pga noe konkret. Ubetydelig økonomisk korrupsjon er liksom det verste dere klarer å finne frem, når beskyldningene deres er helt bak mål.

Per dags dato er det venstresiden som går mest mot det ekstreme. Du kan se på Sverige og Tyskland og spør deg selv om det er slik du vil ha det.
Vis hele sitatet...

Ja, ha - ja.

"Ubetydelig økonomisk korrupsjon" er det eneste?

Hva med den greia med de barna som ble voldtatt og de som døde i de leirene han fikk satt opp?

Eller da han løy om at koronakrisen ikke kom til å bli så ille, selv om han visste bedre?

Eller hans gjentatte forherligelse av samfunn som Putins Russland og Kim jong Uns vinnende personlighet (greit, han er litt søt - men han dreper mange)?

Men diktatur er kanskje ikke så ille i din bok, så lenge vi får gjort med de der musslimerne?

Jeg mener, si hva du vil om Gestapo, men de ordnet effektivt opp med problematiske minoriteter. Kan ikke si noe på det.

Hva er størst trussel mot samfunnet og meg, lurer du også implisitt på? Er det ghettoene i malmø - eller er det små Breiviker vil jeg spørre deg om?
Sist endret av Pruttnisse; 2. oktober 2020 kl. 16:22.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det er rett og slett fascinerende hvor effektivt det inntrykket har satt seg: Han var svært populær som visepresident og ser ut til å fungere som menneske. Trumps eneste verktøy er imidlertid en hammer, en hammer han hadde stort hell med mot Clinton. Nå prøver de på det samme mot Biden. Først hamra hele maskineriet på at han var en skjørtejeger, har vi alt glemt det? Uansett, det førte ikke frem, så nå blir han stempla som senil i steden. Men denne gangen er det hold i anklagene altså. Helt på ekte.
Vis hele sitatet...
Jeg kan jo kontre med "russiagate"og riksrettsaken mot Trump. Der kom det jo tydelig frem hvor mye hold det har vært i demokratenes anklager mot Trump.

At Biden er på randen til senil er det faktisk hold i. Mannen er 77 år gammel, og i faresonen. Biden 2020 er ikke den samme som var VP frem til 2016. I debatten ser man tydelig kroppsspråket til en slagen mann i Joe Biden. Han evner ikke å ta opp den verbale kampen mot Trump 1 mot 1.

Han ser ut som han fungerer som menneske? Mener du at han fungerer som oppegående menneske i 4 år til dersom han blir valgt? Hvis ikke, skal da Kamala Harris, som btw ingen har stemt frem som VP kandidat da ta over presidentstolen? Lyst å nevne hvor stor oppslutning hun fikk som president kandidat? Det er en maktovertakelse fra Demokratenes siden, om ikke et forsøk.

Anklagene flyr begge veier, her snakker vi om å velge "the lesser of two evils" etter min mening. Trump it up!
Dette argumentet er jeg helt utrolig lei av.

"Hei ikke spytt i ølen min!.." "ÅJA?? HVA MED HITLER?! HVA MED HAN HÆ? VAR IKKE HAN MYE SLEMMERE ENN JEG VAR NÅ?!"

Bare fordi noen er like ille eller verre betyr det ikke at det er OK å være helt jævlig selv.
Sitat av Tønno Vis innlegg
Jeg kan jo kontre med "russiagate"og riksrettsaken mot Trump. Der kom det jo tydelig frem hvor mye hold det har vært i demokratenes anklager mot Trump.
Vis hele sitatet...
Du påstår at at Biden er senil. At du ikke har fått med deg essensen av riksrettsaken er i så måte talende, men uavhengig av sannhetsgehalten, så har det fint lite med Bidens mentale tilstand å gjøre.

Sitat av Tønno Vis innlegg
At Biden er på randen til senil er det faktisk hold i. Mannen er 77 år gammel, og i faresonen.
Vis hele sitatet...
Uh-huh. Mens Trump er rene ungdommen på skarve 74. Come on.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Biden 2020 er ikke den samme som var VP frem til 2016. I debatten ser man tydelig kroppsspråket til en slagen mann i Joe Biden. Han evner ikke å ta opp den verbale kampen mot Trump 1 mot 1.
Vis hele sitatet...
Hvilken verbal kamp? Trump er en støygenerator. Å overdøve motparten har ingenting med debatt å gjøre.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Han ser ut som han fungerer som menneske? Mener du at han fungerer som oppegående menneske i 4 år til dersom han blir valgt? Hvis ikke, skal da Kamala Harris, som btw ingen har stemt frem som VP kandidat da ta over presidentstolen? Lyst å nevne hvor stor oppslutning hun fikk som president kandidat? Det er en maktovertakelse fra Demokratenes siden, om ikke et forsøk.
Vis hele sitatet...
Tjah, hva med en tilfeldig uteligger fra Bronx? Meg? En sekk med poteter, kanskje? Jeg er åpen for de fleste alternativer.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Anklagene flyr begge veier, her snakker vi om å velge "the lesser of two evils" etter min mening. Trump it up!
Vis hele sitatet...
"anklager flyr begge veier derfor trump"
Det er rett og slett fascinerende at du klarer å komme frem til den konklusjonen.Kan du ikke bare innrømme at du digger drama og vil se skiten brenne?
Sist endret av Myoxocephalus; 2. oktober 2020 kl. 16:58.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Du påstår at at Biden er senil. At du ikke har fått med deg essensen av riksrettsaken er i så måte talende, men uavhengig av sannhetsgehalten, så har det fint lite med Bidens mentale tilstand å gjøre.

Uh-huh. Mens Trump er rene ungdommen på skarve 74. Come on.

Hvilken verbal kamp? Trump er en støygenerator. Å overdøve motparten har ingenting med debatt å gjøre.

Tjah, hva med en tilfeldig uteligger fra Bronx? Meg? En sekk med poteter, kanskje? Jeg er åpen for de fleste alternativer.

"anklager flyr begge veier derfor trump"
Det er rett og slett fascinerende at du klarer å komme frem til den konklusjonen.Kan du ikke bare innrømme at du digger drama og vil se skiten brenne?
Vis hele sitatet...
Gikk ikke langtid før du ble useriøs. Russiagate og riksrettsaken omhandler angklager mot Presidenten. Du startet innlegget ditt med å omtale angklager mot Biden som grunnløse. I like måte var angklagene gjennom Russiagate og riksrettsaken som faktisk gikk gjennom lovverket, jo De var faktisk grunnløse. Dette har blitt bevist.

Uansett om du var misfornøyd med oppførselen (taktikken) til Trump under debatten, så er en debatt fortsatt en verbal kamp.

Man kan og man sier mangt og meget om Trump, men han viser ikke samme alderdomstegn som Biden. Men ja jeg er enig at 74 er i det eldste laget. Som sagt: "the lesser of two evils". Det er ikke noe reelt alternativ til de 2 parti kandidatene.

Morsomt å se for meg hvordan du angriper tastaturet i ren ANTIFA stil.
IMHO er ikke dette en tråd om hvem som er mest egnet til å styre USA. Det er vel ingen her som sier at Biden er en fremragende leder som kommer til å reformere USA med en håndsvending. Hele nasjonen er overmoden for å implodere og sakte fade away, som så mange store nasjoner før dem i historien. Det er ikke gitt at noen gammel gubbe kan fikse de enorme problemene USA står ovenfor i dag. Som man reder så ligger man sier jeg bare til det.

Derimot er det en tråd om at Trump har fått corona og hvorvidt det er gode nyheter. Det at man ønsker en serieovergripende, rallende paranoid, psykopatisk, korrupt narsissist til blokksberg er jo vitterlig ikke synonymt med at man mener noe i den ene eller andre retningen i Amerikansk Politikk.
Dere som peker fingre på alle mulige grupper og meningsmotstandere i forsvar av Trump bør se litt innover, det å bli tilskrevet en haug med meninger, holdninger og tilhørigheter man ikke har er et like stort problem for alle i denne debatten..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Tønno Vis innlegg
Jeg kan jo kontre med "russiagate"og riksrettsaken mot Trump. Der kom det jo tydelig frem hvor mye hold det har vært i demokratenes anklager mot Trump.
Vis hele sitatet...
Ja. Man har altså:
- Mueller-etterforskningen som ble innlysende og gjentatt sabotert og som konkluderte eksplisitt med "vi kan ikke frikjenne Trump", som de deretter øyeblikkelig prøvde å vrenge til "110% frikjent".
- Riksrettsaken som ble slått ned av det republikanskkontrollerte senatet uten å ta stilling til noe som helst - fordi de tilfeldigvis var i Trump-leiren, og derfor ikke brydde seg om han (som han tidligere har sagt direkte) så skulle ha plaffet ned en tilfeldig forbipasserende på åpen gate. Her er et lite sammendrag av hvordan dét gikk for seg.

Absolutt ingenting av dette sier noe som helst om hvor mye hold det objektivt sett er i anklagene.

Sitat av Tønno Vis innlegg
At Biden er på randen til senil er det faktisk hold i. Mannen er 77 år gammel, og i faresonen. Biden 2020 er ikke den samme som var VP frem til 2016.
Vis hele sitatet...
Har du kilder på, for det første, at han er "på randen til" senil, hva nå enn det måtte bety? Hvis det "er hold i det" burde det tross alt være lett å hoste opp. Og for det andre, at han er "verre" enn Trump? (Jeg regner med det er grunnen til at du ser det som relevant overhodet.)

Vi snakker tross alt om en fyr som sliter med å konstruere en sammenhengende setning?
Dette er et direkte, ordrett sitat fra den fyren du ser ut til å mene er den mindre senile av de to. Virker det som en fyr som har mental kontroll?

Sitat av Tønno Vis innlegg
I debatten ser man tydelig kroppsspråket til en slagen mann i Joe Biden.
Vis hele sitatet...
Finurlig ekstrapolering av "kroppsspråk". Jeg ser en (forståelig) oppgitt fyr som prøver å ta en "debatt" seriøst, i møte med en som nekter å debattere og en moderator som gjør veldig lite for å... vel, moderere.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Han evner ikke å ta opp den verbale kampen mot Trump 1 mot 1.
Vis hele sitatet...
Hvis du anser å ikke klare å overholde grunnleggende debattregler som å "vinne", fremstår det kanskje sånn.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Mener du at han fungerer som oppegående menneske i 4 år til dersom han blir valgt? Hvis ikke, skal da Kamala Harris, som btw ingen har stemt frem som VP kandidat da ta over presidentstolen? Lyst å nevne hvor stor oppslutning hun fikk som president kandidat?
Vis hele sitatet...
Man pleier ikke å stemme inn visepresidenter direkte, uavhengig av parti, så det er underholdende at du skal ha det til å være et argument mot demokratene. Oppslutningen hennes som presidentkandidat i direkte konkurranse med flere andre mer profilerte og etablerte kandidater er drivende irrelevant.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Det er en maktovertakelse fra Demokratenes siden, om ikke et forsøk.
Vis hele sitatet...
Et valg som slår ut forskjellig fra sittende regjering er som regel en form for maktovertakelse, ja. Det er ganske naturlig og i det store og hele selve poenget med et demokrati.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Anklagene flyr begge veier, her snakker vi om å velge "the lesser of two evils" etter min mening. Trump it up!
Vis hele sitatet...
Poenget er vel generelt at mange sliter med å se noen som helst måte som Trump er bedre enn Biden på, for ikke å nevne helheten. Det har ikke kommet klart frem i tråden til tross for at det har blitt etterspurt mange, mange ganger.
Sist endret av robhol; 2. oktober 2020 kl. 17:50.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Tønno Vis innlegg
I like måte var angklagene gjennom Russiagate og riksrettsaken som faktisk gikk gjennom lovverket, jo De var faktisk grunnløse. Dette har blitt bevist.
Vis hele sitatet...
Meh. Nei.

Det er tvert imot omfattande dokumentasjon på at Trump m.a. prøvde å trekke Ukraina inn i valkampen, prøvde å stoppe Mueller m.m.

At riksrettsssaka enda som den gjorde har ingenting med skuld å gjere. Riksrett er meir eller mindre fullstendig politisk, der senatet avgjer på politisk grunnlag om dei ser seg tent med å kaste presidenten eller ikkje.

Det var langt i frå grunnlause påstander, og det meste er relativt godt dokumentert. T.d. https://www.nytimes.com/2018/04/10/u...-december.html
Sitat av Tønno Vis innlegg
Uansett om du var misfornøyd med oppførselen (taktikken) til Trump under debatten, så er en debatt fortsatt en verbal kamp.
Vis hele sitatet...
Nei, ein debatt er ei meiningsutveksling, ikkje eit hylekor. Forøvrig: https://projects.fivethirtyeight.com...n-debate-poll/

Det framstår som relativt åpenbart at Trump på ingen måte gjekk sigrande ut av den. Det mest positive ein kan sei er vel at han ikkje endra oppfatninga til fanklubben signifikant...
Sitat av Tønno Vis innlegg
Man kan og man sier mangt og meget om Trump, men han viser ikke samme alderdomstegn som Biden. Men ja jeg er enig at 74 er i det eldste laget. Som sagt: "the lesser of two evils". Det er ikke noe reelt alternativ til de 2 parti kandidatene.
Vis hele sitatet...
Legane til Trump følte altså for å sjekke om han var oppegåande, med ein test laga for å avsløre parkinsons... Han halter synleg, og han har problem med å uttale ein del ord. Han brukar begge hender for å drikke - også viare.

Når du først skal senke deg ned på det nivået er det ikkje vanskeleg å finne argument mot Trump heller... Merk deg at Biden stortsett ikkje har prøvd å køyre personfokus i valkampen.
Sitat av Tønno Vis innlegg
Morsomt å se for meg hvordan du angriper tastaturet i ren ANTIFA stil.
Vis hele sitatet...
...angriper tastaturet? Antifa-stil? Er det eigen antifa-måte for å skrive på tastatur?
Sitat av Tønno Vis innlegg
Gikk ikke langtid før du ble useriøs. Russiagate og riksrettsaken omhandler angklager mot Presidenten.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det useriøst å påpeke at du ikke har forstått essensen av riksrettsaken? At russerne la seg opp i valget i 2016 er hevet over enhver tvil. Trump ble frikjent, ikke fordi han er uskyldig, men fordi det for republikanenerne som satt med flertallet var viktigere å beholde presidenten enn å følge loven.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Du startet innlegget ditt med å omtale angklager mot Biden som grunnløse.
Vis hele sitatet...
Ja, de er jo det. Og du har ikke fremmet snev av begrunnelse for de, du bare gjentar det samme våset.

Sitat av Tønno Vis innlegg
I like måte var angklagene gjennom Russiagate og riksrettsaken som faktisk gikk gjennom lovverket, jo De var faktisk grunnløse. Dette har blitt bevist.
Vis hele sitatet...
a) Nei, det har faktisk ikke blitt bevist. b) det har fortsatt jack shit med Biden å gjøre.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Uansett om du var misfornøyd med oppførselen (taktikken) til Trump under debatten, så er en debatt fortsatt en verbal kamp.
Vis hele sitatet...
Nei, en debatt innebærer at man utveksler meninger og overbeviser andre med argumenter. Det er derfor ordene "overdøve" og "overbevise" ikke er synonymer.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Man kan og man sier mangt og meget om Trump, men han viser ikke samme alderdomstegn som Biden. Men ja jeg er enig at 74 er i det eldste laget. Som sagt: "the lesser of two evils". Det er ikke noe reelt alternativ til de 2 parti kandidatene.
Vis hele sitatet...
Og jeg synes altså at det er helt utrolig fascinerende at du klarer å komme frem til en konklusjon hvor de to er å regne som sammenlignbare størrelser.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Morsomt å se for meg hvordan du angriper tastaturet i ren ANTIFA stil.
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg har gjort er å kritisere dårlig argumentasjon. Hvis du mener at min oppførsel er representativ for ANTIFA bør du virkelig revurdere din kritikk av bevegelsen. Alternativt lære deg å leve med uenighet og usikkerhet uten å føle deg personlig angrepet.
er vist ikke confirmed så... men er vel bare bernie sanders som er logisk valg men?
Tror det at Trump fikk korona et spikeren i kisten for Trumps kampanje.
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Ja, det er fint å ha noen å skylde på. Når Biden blir valgt til president kommer det helt sikkert til å bli slutt på all elendighet og krig. Coronaviruset forsvinner, rasisme forsvinner. Alle aksepterer alle og vi åpner grensene for hverandre. For all del, du har sikkert rett i mye, men du må se hvor jeg kommer fra også. Istedet for å påpeke spennende, gode ting med Biden og politikken hans fremover, evt noen betydelige forandringer som kan endre noe som helst, svartmaler dere Trump og lager et unøyaktig bilde av han. Det blir propaganda, og det irriterer.

Hvis det var whataboutism var hele ditt forrige innlegg også nettopp det. Kun svartmaling av Trump, ingen argumenter for Biden og heller ingen gyldige argumenter mot meg bortsett fra småpiss. KKK er nok også historisk sett værre enn nye små grupper. Dere hater rett og slett Trump bare for å hate, ikke pga noe konkret. Ubetydelig økonomisk korrupsjon er liksom det verste dere klarer å finne frem, når beskyldningene deres er helt bak mål.

Per dags dato er det venstresiden som går mest mot det ekstreme. Du kan se på Sverige og Tyskland og spør deg selv om det er slik du vil ha det.
Vis hele sitatet...




Å, må bare elske argumenter som det her ass! at all rasisme i verden forsvinner hvis Biden blir valgt er et argument som kommer fra folk som ikke evner å se at meningsmotstandere (dvs) folk med et modikum av kunnskap, politisk forståelse og bare sånn generelt et ønske om å ikke rævkjøre en stormakt sånn sett er like endimensjonal i sitt verdensbilde som en selv. Gir det mening? Man liker ikke Trump fordi han er den han er, han er en fyr som knapt klarer å fullføre en argumentasjonsrekke, aldri klarer å ta stilling til noe som kan minne om human descency, som konstant ljuger og er et mannebarn, undergraver demokrati , osv. Jeg skrev ikke osv fordi jeg gikk tom for eksempler, men fordi det mennesket der er septik som kan snakke og det er ikke noe "both sides" her,de som sier det følger enten ikke med, vet ikke bedre eller synes det er fett å se verden brenne. det har knapt nok gått en dag uten at han har fucka det til for seg, og det har kommet så langt at man knapt legger merke til hvor mange helt tanketome ting som konstant fosser ut av kjeften hans, fordi de er så mange og så hyppige at hvem som helst kommer ut av telling, forståelig nok. At Trump ikke har starta en krig enda er rett og slett fordi mannen er for dum og feig. Ja, Biden kan sies å være "the lesser of two evils" men hvis man pr Oktober 2020 tror at Trump er best for USA så er du fuckede up Beyond redemption. Jeg pleier vanligvis ikke være fullt så krass på dette forumet, men å støtte Trump i 2020 sier så ekstremt mye om hva slags person en er at vitsen ble gammel før den oppsto, ergo er det ikke, og det kommer aldri til å bli morsomt en gang!
En på jobben sa han trodde han uansett om han har det eller ikke kommer til å si at viruset ikke er noe farlig fordi han overlevde og ikke ble syk. Så tror folk på det og mange fler pådrar seg smitte forde de ikke tror man trenger å beskytte seg.

Interessant teorien mozzie kommer med om at det er for å få sympati. Det er typisk narsissister når de ikke kan juge til seg eller true til seg å få det som de vil, da kommer den kalkulerte sympatisøkenen.
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Å, må bare elske argumenter som det her ass! at all rasisme i verden forsvinner hvis Biden blir valgt er et argument som kommer fra folk som ikke evner å se at meningsmotstandere (dvs) folk med et modikum av kunnskap, politisk forståelse og bare sånn generelt et ønske om å ikke rævkjøre en stormakt sånn sett er like endimensjonal i sitt verdensbilde som en selv. Gir det mening? Man liker ikke Trump fordi han er den han er, han er en fyr som knapt klarer å fullføre en argumentasjonsrekke, aldri klarer å ta stilling til noe som kan minne om human descency, som konstant ljuger og er et mannebarn, undergraver demokrati , osv. Jeg skrev ikke osv fordi jeg gikk tom for eksempler, men fordi det mennesket der er septik som kan snakke og det er ikke noe "both sides" her,de som sier det følger enten ikke med, vet ikke bedre eller synes det er fett å se verden brenne. det har knapt nok gått en dag uten at han har fucka det til for seg, og det har kommet så langt at man knapt legger merke til hvor mange helt tanketome ting som konstant fosser ut av kjeften hans, fordi de er så mange og så hyppige at hvem som helst kommer ut av telling, forståelig nok. At Trump ikke har starta en krig enda er rett og slett fordi mannen er for dum og feig. Ja, Biden kan sies å være "the lesser of two evils" men hvis man pr Oktober 2020 tror at Trump er best for USA så er du fuckede up Beyond redemption. Jeg pleier vanligvis ikke være fullt så krass på dette forumet, men å støtte Trump i 2020 sier så ekstremt mye om hva slags person en er at vitsen ble gammel før den oppsto, ergo er det ikke, og det kommer aldri til å bli morsomt en gang!
Vis hele sitatet...
For no tull. Før korona kom gikk USA så det grein. Økonomien kjørte på, rekordlav arbeidsledighet. I tillegg leverer trump på det ene valgløfte etter det andre. Hvorfor skulle man ikke støtte han? Du kommer ikke med noe konkret, bare personlig synsing.
Sist endret av venstrehook; 2. oktober 2020 kl. 19:12.
Sitat av venstrehook Vis innlegg
For no tull. Før korona kom gikk USA så det grein. Økonomien kjørte på, rekordlav arbeidsledighet. I tillegg leverer trump på det ene valgløfte etter det andre. Hvorfor skulle man ikke støtte han? Du kommer ikke med noe konkret, bare personlig synsing.
Vis hele sitatet...


Å kom igjen a, det argumentet der har allerede blitt besvart i tråden allerede! Personlig synsing? Jeg refererer bare til hva han gjør, det han gjør taler for seg. Å motsi det argumentet blir litt som at jeg skal påstå du heter høyrehook, når det beviselig står venstrehook på skjermen. Hvis du støtter alle uttalelsene hans er det heller dine holdninger som er greia enn sannhetsgehalten i det jeg sier.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av venstrehook Vis innlegg
For no tull. Før korona kom gikk USA så det grein. Økonomien kjørte på, rekordlav arbeidsledighet. I tillegg leverer trump på det ene valgløfte etter det andre. Hvorfor skulle man ikke støtte han? Du kommer ikke med noe konkret, bare personlig synsing.
Vis hele sitatet...
Og det gjorde det ikkje under Obama? For all del, det var låg arbeidsløyse og generelt positive teikn, men om det var på grunn av Trump eller ikkje er omdiskutert. Og oppgangen starta lenge før han vart president.

Når det gjeld grunnar til å ikkje støtte Trump...

Han er lystløgner, som ignorerer fakta, og avviser vanskelege spørsmål, lyg om smitterisiko ved covid-19, ikkje gjennomfører spesielt mykje politikk, oppfører seg som ein femåring, prøver å manipulere forvaltinga til å tene has sak... Om du ikkje ser grunnar til at Trump er uegna har du gjømt deg under ein stein dei siste fire åra - eller nekter å sjå etter slike grunner.
Sitat av robhol Vis innlegg
Ja. Man har altså:
- Mueller-etterforskningen som ble innlysende og gjentatt sabotert og som konkluderte eksplisitt med "vi kan ikke frikjenne Trump", som de deretter øyeblikkelig prøvde å vrenge til "110% frikjent".
- Riksrettsaken som ble slått ned av det republikanskkontrollerte senatet uten å ta stilling til noe som helst - fordi de tilfeldigvis var i Trump-leiren, og derfor ikke brydde seg om han (som han tidligere har sagt direkte) så skulle ha plaffet ned en tilfeldig forbipasserende på åpen gate. Her er et lite sammendrag av hvordan dét gikk for seg.

Absolutt ingenting av dette sier noe som helst om hvor mye hold det objektivt sett er i anklagene.



Har du kilder på, for det første, at han er "på randen til" senil, hva nå enn det måtte bety? Hvis det "er hold i det" burde det tross alt være lett å hoste opp. Og for det andre, at han er "verre" enn Trump? (Jeg regner med det er grunnen til at du ser det som relevant overhodet.)

Vi snakker tross alt om en fyr som sliter med å konstruere en sammenhengende setning?
Dette er et direkte, ordrett sitat fra den fyren du ser ut til å mene er den mindre senile av de to. Virker det som en fyr som har mental kontroll?



Finurlig ekstrapolering av "kroppsspråk". Jeg ser en (forståelig) oppgitt fyr som prøver å ta en "debatt" seriøst, i møte med en som nekter å debattere og en moderator som gjør veldig lite for å... vel, moderere.



Hvis du anser å ikke klare å overholde grunnleggende debattregler som å "vinne", fremstår det kanskje sånn.



Man pleier ikke å stemme inn visepresidenter direkte, uavhengig av parti, så det er underholdende at du skal ha det til å være et argument mot demokratene. Oppslutningen hennes som presidentkandidat i direkte konkurranse med flere andre mer profilerte og etablerte kandidater er drivende irrelevant.



Et valg som slår ut forskjellig fra sittende regjering er som regel en form for maktovertakelse, ja. Det er ganske naturlig og i det store og hele selve poenget med et demokrati.



Poenget er vel generelt at mange sliter med å se noen som helst måte som Trump er bedre enn Biden på, for ikke å nevne helheten. Det har ikke kommet klart frem i tråden til tross for at det har blitt etterspurt mange, mange ganger.
Vis hele sitatet...
Da ser det ut til at de "etablerte" freakerne har mobilisert til angrep. Så da har jeg tørket støvet av tastaturet.

Du kan sende så mange linker du vil de endrer fortsatt ikke resultatet av etterforskningen og riksrettssaken, som jeg har referert til.

Har jeg kilder på at Biden ER senil? Nei, men det visste du godt svaret på. Video materialet som tilsier noe annet derimot, det florerer på nett. På randen til senil "hva enn det måtte bety". Vanskelig å forstå? Et utsagn som tyder på at Biden er i en nedover pekende mental tilstand. Basert på video intervju, debatt og utsagn. Har ikke vi fulgt med på samme valgkamp?

Du sier at du ser en forståelig oppgitt fyr, og det er jeg helt enig i. Det er naturlig å bli oppgitt når man ikke klarer å få ut de ordene som hjernen tenker, eller at man ikke er så rask i hode som man en gang var. Er det umulig å få en skrikende baby til å tie? Nei, det er heller ikke umulig å få Trump til å tie under debatten, men det var Fox sitt ansvar.

Jeg sier jo ikke at Trump er en redelig mann som alltid snakker og gjør alt etter boken, men du mistolker ordene mine. Det høres ut som at du egentlig har et problem med det politiske systemet i USA, ikke at Trump brøt debattreglene, han bryter reglene vel vitende om at hvis han gjør det og klarer å forstyrre Biden til det punktet at han resignerer og rister på hodet i fortvilelse, da har Trump vunnet debatten. Ikke fordi han fikk frem poengene sine, men det er jo ikke slik man vinner debatt i USA. Det er mye som står på spill under et president valg i USA, og det er ikke bare Trump som spiller skittent. Demokratene har spilt skittent helt siden han ble valgt, igjen må jeg referere til Russiagate og riksrettssaken...

Det er drivende irrelevant at Harris var så lite likt av sine egne velgere at demokratene valgte henne som VP kandidat.

Hvem er disse menneskene du referer til? freaks i tråden? eller velgere i USA, for der er det mange som ser fordelen med Trump, og hvis ikke så velger de Biden i november.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Da ser det ut til at de "etablerte" freakerne har mobilisert til angrep. Så da har jeg tørket støvet av tastaturet.

Du kan sende så mange linker du vil de endrer fortsatt ikke resultatet av etterforskningen og riksrettssaken, som jeg har referert til.

Har jeg kilder på at Biden ER senil? Nei, men det visste du godt svaret på. Video materialet som tilsier noe annet derimot, det florerer på nett. På randen til senil "hva enn det måtte bety". Vanskelig å forstå? Et utsagn som tyder på at Biden er i en nedover pekende mental tilstand. Basert på video intervju, debatt og utsagn. Har ikke vi fulgt med på samme valgkamp?

Du sier at du ser en forståelig oppgitt fyr, og det er jeg helt enig i. Det er naturlig å bli oppgitt når man ikke klarer å få ut de ordene som hjernen tenker, eller at man ikke er så rask i hode som man en gang var. Er det umulig å få en skrikende baby til å tie? Nei, det er heller ikke umulig å få Trump til å tie under debatten, men det var Fox sitt ansvar.

Jeg sier jo ikke at Trump er en redelig mann som alltid snakker og gjør alt etter boken, men du mistolker ordene mine. Det høres ut som at du egentlig har et problem med det politiske systemet i USA, ikke at Trump brøt debattreglene, han bryter reglene vel vitende om at hvis han gjør det og klarer å forstyrre Biden til det punktet at han resignerer og rister på hodet i fortvilelse, da har Trump vunnet debatten. Ikke fordi han fikk frem poengene sine, men det er jo ikke slik man vinner debatt i USA. Det er mye som står på spill under et president valg i USA, og det er ikke bare Trump som spiller skittent. Demokratene har spilt skittent helt siden han ble valgt, igjen må jeg referere til Russiagate og riksrettssaken...

Det er drivende irrelevant at Harris var så lite likt av sine egne velgere at demokratene valgte henne som VP kandidat.

Hvem er disse menneskene du referer til? freaks i tråden? eller velgere i USA, for der er det mange som ser fordelen med Trump, og hvis ikke så velger de Biden i november.
Vis hele sitatet...
Kommer tilbake til Vidarlo og frosken etterhvert som jeg har tid. Sorry, fisken var det.
Sist endret av Tønno; 2. oktober 2020 kl. 19:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.