Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1468
Hei.

Fått veldig interesse for en dame. Har hun på snapp og har lyst til å chatte med henne. Trenger noen tips til en åpning/icebreaker jeg kan bruke som muligens starter en sammtale som holdes gående.

Greia er at jeg har siden jeg var ganske ung kun hengt i rusmiljøene, men jeg er på veg ut og denne damen er straight, så alle jeg har holdt på med før har sammtaler og åpninger alltid handlet om rus og det funker nok dårlig i dette tilfellet

Noen sjarmører her inne som har noen tips?
"Hei, hva gjør du? "
En felles interesse eller vise interesse for noen av hennes interesser. Disse finner du på so-me.
Ville egentlig starta med noe så enkelt som "Hei, hva skjer?" eller "Hvordan går det?". Det enkle er ofte det beste som de sier på Rema 1000. Prøv å styre unna rusrelaterte samtaler i hvert fall
Sist endret av SjokoMelk; 30. september 2020 kl. 01:22. Grunn: Skrivefeil
Hvor godt kjenner du henne? Er hun helt fersk for deg så si det som det er

"Hey, syns du er så utrolig sweet og good lookin'. Keen på å bli med på date en dag?"

Hvis dere kjenner hverandre godt og har kjent hverandre en stund, som i ordentlig så du vet hennes interesser, meninger, og hvem hun er som person og ikke bare via å sende emoticons og korte kommentarer til snaps så send hun noe relevant til det hun interesserer seg for som du også interesserer seg for. Finn noe felles engasjement for noe og snakk om det og etterhvert som dere klikker bra og chatter i blandt kan du begynne å spørre om hun har sett den og den filmen, gi hverandre serietips, diskuter politikk om dere brenner for det, begynne å gi litt komplimenter, invitere på kino og mat eller en gåtur etterhvert.

Men siden du sliter med rus så kan det være best å streite seg opp og fått livet på stell før du begynner å gå på sjekkern sånn at du gir et bedre førsteinntrykk.
Sist endret av Harek; 30. september 2020 kl. 01:31.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Les en bok hun har lest
Guggis's Avatar
Trådstarter
9 0
Sitat av Harek Vis innlegg
Hvor godt kjenner du henne? Er hun helt fersk for deg så si det som det er

"Hey, syns du er så utrolig sweet og good lookin'. Keen på å bli med på date en dag?"

Hvis dere kjenner hverandre godt og har kjent hverandre en stund, som i ordentlig så du vet hennes interesser, meninger, og hvem hun er som person og ikke bare via å sende emoticons og korte kommentarer til snaps så send hun noe relevant til det hun interesserer seg for som du også interesserer seg for. Finn noe felles engasjement for noe og snakk om det og etterhvert som dere klikker bra og chatter i blandt kan du begynne å spørre om hun har sett den og den filmen, gi hverandre serietips, diskuter politikk om dere brenner for det, begynne å gi litt komplimenter, invitere på kino og mat eller en gåtur etterhvert.

Men siden du sliter med rus så kan det være best å streite seg opp og fått livet på stell før du begynner å gå på sjekkern sånn at du gir et bedre førsteinntrykk.
Vis hele sitatet...
Kjenner hun ikke så godt og var vanskelig å finne ut så mye av interessene hennes på sosiale medier, vet hun liker reality drama programmer som paradise osv.. thats it

Sliter ikke med rus lenger, bruker ingenting på daglig basis, men nesten hele min omgangskrets hører til miljøet. Eller ikke alle nå lenger, så prøver å henge mer med dem å få en mindre rus relatert krets.

Takk for alle tips, tror det blir bare å gå for noe enkelt å se hvor gira det virker som hu er på chatte???
I min mening er noe personlig å åpne med, det aller beste, men det må også være overfladisk. Stalk hu litt på sosiale medier, se etter andre ting i bildene hennes som kan tilsi at hun har det som en hobby, interesse eller bare noe hun kan noe om. Har hun hest på et bilde, finn en hest å ta bilde av og send på snap med en eller annen morsom tekst, driver hun med noe sport på bildene så prøv på noe der osv.
Er det helt umulig å hente ut noe av bildene hennes, så er det letteste kanskje å sende "fellessnaps" til henne med noen åpne spørsmål, f.eks. prøv en genser "Yay or nay?" og hvis hun svarer så ta det derfra!
Skulle hun ikke svare på noen forsøk med dette så er å cold approache siste utvei, og rett og slett prøve å si hei og spørre om en kaffe eller pils?
Lykke til, og bra jobba med å komme deg vekk fra drogene!
Isbryter, sa du? Hva med denne: "50 år med seier!"
(Den funker best hvis hun både kan litt russisk og har litt allmennkunnskap)
Si at du vanligvis ikke går for jenter som hun, men hun var et unntak
Å spørre om sånne kjedelige ting som Hva skjer og hva driver du med er jævlig dårlig når poenget er å bli kjent. Samtalen kommer aldri i gang til noe som betyr noe men blir bare "Ikke mye der da? Nei slapper av, ser tv. Ok. Ok." og går i stå. Klart man kan jatte litt mer om hvilken serie og blabla men det er gørrkjedelig når hver samtale er sånn og gjør fort at hun får dårlig assosiasjon til å chatte med deg siden du ikke skiller deg ut fra andre kjedelige standard samtaler og ikke får vist noe sjarm. Min erfaring er at det er best å være rett fram å si hva du syns og hva du vil med henne på en hyggelig måte enn å gå rundt grøten og miste mandelen. Mange damer tolker vennlighet som vennskap så hvis det bare er sånn generell småprating og litt blunketegn uten handling og invitasjon til date så kan dagen plutselig komme hvor hun poster bilde av den nye typen sin og du innser at du var friendzona for lenge siden.

Sitat av Antiex Vis innlegg
Si at du vanligvis ikke går for jenter som hun, men hun var et unntak
Vis hele sitatet...
Næh dårlig trekk spør du meg. Har sett det på instagram i sånne tekstbilder med advarsel at jenter bør styre unna menn som sier sånne ting til de. For det forteller egentlig bare at man har et nedlatende eller dømmende syn på jenter eller jenter "som hun" så det virker mot sin hensikt. Vil man at en jente skal føle seg spesiell må det komme fra genuine handlinger og ikke cheesy strofer som egentlig nedverdiger henne eller jenter generelt.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kom deg unna snap med en gang! Nettdatingens dødar! Aldri gi snap til damer på tinder heller. Det er noe som skjer når man begynner å
Følge med på hverandre på snap - enten så viser man seg frem eller så gjømmer man seg. Uansett kan man ikke vinne.
Sist endret av Tøffetom; 30. september 2020 kl. 11:52.