Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2474
Tittelen sier vell det meste i dette innlegget, men vil gjøre høre om noen her inne har noen bra måte å hvitvaske en del kontanter på?

Har lest andre poster her inne ang hvitvasking men dem er veldig gamle så føler ikke at det er helt rejelt nå

Vet ikke om dette er riktig kategori å poste dette i, men alle de andre jeg leste som på forumet her lå under denne kategorien så prøver meg fram
Tror du oppriktig at det bare er å gå på et åpent forum å spørre etter en "god måte å hvitvaske kontanter på"? For det er ikke det. Eller altså, du kan jo spørre, og du får sikkert svar (med råd), men de kommer ikke til å være gode. Se på det slik: Hvorfor i svarte skulle noen som har funnet en god måte å hvitvaske penger på, dele den med deg?
Rinkebysvorska‘n
Jeg er ikke ekspert på det her men vet det er vanlig å investere i business i utlandet. F.eks i Øst Europa (de landene som ikke er i EU/EØS), Sør-amerika, Sørøst-Asia.

Kan være f.eks nattklubb, bar, hotell, restaurant... Whatever
Sist endret av WouwseP; 14. april 2020 kl. 19:51. Grunn: Glemte noe
Bruk kontanter når du handler. Betal regninger kontant i post i butikk. Spar ellers alt du får inn på konto legitimt.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Krypto?
Trådstarter
4 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får håpe du har skrevet dette fra en nettcafe.
Vis hele sitatet...
Får vell håpe det, men hvem vet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Krypto?
Vis hele sitatet...
Blir vanskelig når man bare har kontanter

Sitat av UncleSam Vis innlegg
Tror du oppriktig at det bare er å gå på et åpent forum å spørre etter en "god måte å hvitvaske kontanter på"? For det er ikke det. Eller altså, du kan jo spørre, og du får sikkert svar (med råd), men de kommer ikke til å være gode. Se på det slik: Hvorfor i svarte skulle noen som har funnet en god måte å hvitvaske penger på, dele den med deg?
Vis hele sitatet...
Jeg tror oppriktig at jeg vil kunne få svar på et åpent forum om tips til å hvitvaske penger, hvorfor skulle jeg ikke? Når det er fler tråder om hvilke rus som er best, hvordan plante egen cannabis hjemme, hvordan skyte heroin etc, en eller annen her inne har hvert fall, burde hvert fall ha et fornuftig svar å komme med, ingen som har sakt noe om at jeg skal hvitvaske 100 tusen eller 100 mill, det er det ingen som får vite heller. Jeg er genuint bare nysgjerrig


Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Jeg er ikke ekspert på det her men vet det er vanlig å investere i business i utlandet. F.eks i Øst Europa (de landene som ikke er i EU/EØS), Sør-amerika, Sørøst-Asia.

Kan være f.eks nattklubb, bar, hotell, restaurant... Whatever
Vis hele sitatet...
Tror også dette kan bli litt vanskelig med tanke på at det bare er kontanter, hvis man ikke får det i annen valutta og drar til nattklubbene selv?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan best og mest effektivt hvitvaske et beløp,
handler ene og alene om hvor stort beløpet av "svarte penger" er
...og hvor mye du er villig (i prosent) å tape for å motta resten rent og pent...???
Småbøss kan hvitvaskes annerledes enn seriøse beløp
Trådstarter
4 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan best og mest effektivt hvitvaske et beløp,
handler ene og alene om hvor stort beløpet av "svarte penger" er
...og hvor mye du er villig (i prosent) å tape for å motta resten rent og pent...???
Småbøss kan hvitvaskes annerledes enn seriøse beløp
Vis hele sitatet...
Ser den at det er forskjell på småbøss og seriøse beløp, men hvor går da grensen for at det beløp er seriøst? Si 500k er det et seriøst beløp? Men vil jo også ha mest mulig igjen som hvite penger, si 10-20% av 500k?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Knobber Vis innlegg
Ser den at det er forskjell på småbøss og seriøse beløp, men hvor går da grensen for at det beløp er seriøst? Si 500k er det et seriøst beløp? Men vil jo også ha mest mulig igjen som hvite penger, si 10-20% av 500k?
Vis hele sitatet...
Det skjer ikke, da må du stå for det selv. Skal en annen part blandes inn må du regne med 35-40% til han. Det er høy straff for hvitvasking og de som gjerne har muligheten har MYE å tape om de blir tatt (miste bedriften og dermed all fremtidig inntekt osv). Det her burde du tenkt på litt før. Det er standard kriminell, tjene masse spenn, men ikke ha annet enn merkeklær og drugs å bruke spenna på. Så sitter man der 40 år og fortsatt ikke eier egen leilighet for man har 0,- i banken. Alle timene man bruker på å være kriminell hadde vært en bedre investering sånn sett om man brukte dem på en vanlig lovlig jobb istedet.
Trådstarter
4 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det skjer ikke, da må du stå for det selv. Skal en annen part blandes inn må du regne med 35-40% til han. Det er høy straff for hvitvasking og de som gjerne har muligheten har MYE å tape om de blir tatt (miste bedriften og dermed all fremtidig inntekt osv). Det her burde du tenkt på litt før. Det er standard kriminell, tjene masse spenn, men ikke ha annet enn merkeklær og drugs å bruke spenna på. Så sitter man der 40 år og fortsatt ikke eier egen leilighet for man har 0,- i banken. Alle timene man bruker på å være kriminell hadde vært en bedre investering sånn sett om man brukte dem på en vanlig lovlig jobb istedet.
Vis hele sitatet...
Da er det brått ikke så lønnsomt å ha et nettverk til å gjøre pengene sine hvite for seg pga det er "småpenger" nå. Skal man stå for det selv så er man like langt igjen pga man står på bar bakke med alt for mye svartepenger. Standard kriminell med masse penger som man overhode ikke får brukt på noe fornuftig, du fikk meg i tenke boksen der.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan kjøpte crypto for med cash.
Håper indelig Du ikke tar i mot "hjelp" om hvitvasking fra en fyr fra freak som ønsker å legge deg til på wickr (les: svindle deg)
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Håper indelig Du ikke tar i mot "hjelp" om hvitvasking fra en fyr fra freak som ønsker å legge deg til på wickr (les: svindle deg)
Vis hele sitatet...
Hvitevaskinga får han stå for skjøl, tenkte bare å peke han i riktig retning