Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1751
Det er ikke lenge til Game of Thrones sesong 4 kommer ut , så tenkte å lage en trå om hva som muligens vil skje i sesong 4. Jeg vet om noen ting som vil skje , men skal ikke røpe noe. Jeg lurer veldig på hva som vil bli Main Cast. Viss dere skal skrive om noe som skjer i bøkene skriv SPOILER først.

Dette tipper jeg:

Peter Dinklage
Emilia Clarke
Kit Harington
Nikolaj Coster Waldau
Lena Headey
Charles Dance
Maisie Williams
Sophie Turner
Iain Glen
Ian McElhinney
Gwendoline Christie
Isaac Hempstead Wright
Jack Gleeson
Rory McCann
Alfie Allen
Aidan Gillien
Conleth Hill
Jerome Flynn
Sibel Kekilli
Pedro Pascal
Nathalie Dormer
Stephen Dillane
Liam Cunningham
Carice Van Houten
John Bradley West
Rose Leslie
Joe Dempsie
Michiel Huisman

Special Guest:
Struan Rogder

Håper personlig på at vi får se Coldhands , Greyjoy Brødrene og Children of the Forest i sesong 4.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jeg heier bare på Jon Snø, The Imp og Daenarys. Har ikke lest bøkene, så kan bare gjette
Sitat av HanDuck Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jeg heier bare på Jon Snø, The Imp og Daenarys. Har ikke lest bøkene, så kan bare gjette
Vis hele sitatet...
Hvorfor bruker du spoilertags på noe som ikke inneholder spoilers?

Selv har jeg lest alle bøkerne, så vet det meste(alt) som skal skje.

I sesong 4 har de byttet ut han som spiller Daario Naharis, litt sært menmen.
Sist endret av Juliaan; 9. januar 2014 kl. 20:23.
Sam er #1 han kommer til tronen #faith
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Hvorfor bruker du spoilertags på noe som ikke inneholder spoilers?

Selv har jeg lest alle bøkerne, så vet det meste(alt) som skal skje.

I sesong 4 har de byttet ut han som spiller Daario Naharis, litt sært menmen.
Vis hele sitatet...
Oi, tenkte ikke over det

Det var synd så kjekk som Daario Naharis var (nohomo)
Haaper virkelig Jaqen H'ghar(Tom Wlaschiha) kommer i sesong 4, jeg ble bløt i 2'ern under sesong 2 episode 7, når han ga den gull pengen til "Arya"

LINK
Til dere som har lest bøkene , lurer på en ting kommer White Walkers til å invadere i sesong 4?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Så hva synes dere om sesongstarten? Følte ikke det skjedde så alt for mye, men annet er ikke å forvente fra en sesongstart. Håper sesongen bygger opp mer mer action rundt Daenarys denne seongen - nå som ho har fått seg en hær og dragene begynner å få litt størrelse.

Det virker som de legger opp til at det må skje noe stort med Jaime Lannister. Etter at flere "taunter" han for å bare ha vært vekke i en periode - og selv Joffrey mobber han for å ikke ha skrevet noe historie før han mistet armen. Så kan virke som han kommer til å jage litt etter å få gjort noe stort så det kan skrives historie om han.
Trur Jaime kommer til å dø snart, eller ihvertfall forsvinne igjen, eller bare at han allierer seg mot Lannisters, kanskje joiner Tyrion i plotting.

Daenarys kommer til å raise havok, men dragene virker jo helt ustødige for øyeblikket, kan bli spennende å se om hu har noe kontroll over de i det hele tatt
Må innrømme at etter å ha lest alle bøkene får jeg en litt tilsvarende følelse når jeg ser predictions og spørsmål og whatnot rundt det som skal komme, men velger å ikke spoile.

http://i595.photobucket.com/albums/tt38/Phantom_Requiem/anime/jan%202014/saki/12/7986687401_46b3a6f069_z.jpg~original

Har forøvrig veldig sansen for Maisie Williams (Arya Stark), synes virkelig hun gjør karakteren på en overbevisende måte. Fikk ikke sett mye av Oberyn, men liker det jeg ser foreløpig. Skal bli spennende å se om han (Pedro Pascal) klarer å holde tonen utover.
Sist endret av PairADice; 7. april 2014 kl. 13:42.
Aaahh det har begynt igjen

Føles som om de forrige sesongene bare har bygget opp til et klimaks, som jeg håper vil nå sin høyde i denne sesongen. Er så mye spennende jeg har venta på å få se. Spesielt hva som vil skje med Arya, hun må jo ha fått den Bravosmynten for en grunn. Og Daenerys, håper hun vil nå King's landing snart
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Arya er jo mental syk i bøkene på denne tiden, håper de viser det mer utover sesongen
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Arya er jo mental syk i bøkene på denne tiden, håper de viser det mer utover sesongen
Vis hele sitatet...
Dette er en tråd om TV-serien. Ikke forvent at alle har lest bøkene, så vennligst bruk spoilertag om du ønsker å diskutere disse.
Sist endret av caperno; 7. april 2014 kl. 16:59.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Arya er jo mental syk i bøkene på denne tiden, håper de viser det mer utover sesongen
Vis hele sitatet...
Jah, så driter vi i å spoile fra bøkene, start en tråd om serien i forhold til bøkene om det er det du vil diskutere