Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1764
Noen som har erfaring med www.getpartsonline.com ?
Fant et Wireless n card som jeg lurer på passer i en Dell Latitude D830?
http://www.getpartsonline.com/omx846.html
Sist endret av TheWaveable; 18. desember 2009 kl. 17:23.
Skjekk om laptoppen har tre "antenner", får ikke full speed med bare to antenner og n-kort.
Ellers passer det nok ja..
Viss du er lat, kan du også kjøpe en USB-adapter. Dette er trådløse nettverkskort som du plugger inni en ledig USB-port på maskinen din.
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Viss du er lat, kan du også kjøpe en USB-adapter. Dette er trådløse nettverkskort som du plugger inni en ledig USB-port på maskinen din.
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet, men poenge er å ha det innebygd siden det er en bærbar pc
Sist endret av TheWaveable; 18. desember 2009 kl. 18:25.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Du er sikker på at du har muligheten til å bytte dette også? Regner nok med at dette er intregert på hovedkortet ditt, så det enkleste ville vært å kjøpe et PCMCIA kort.
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Du er sikker på at du har muligheten til å bytte dette også? Regner nok med at dette er intregert på hovedkortet ditt, så det enkleste ville vært å kjøpe et PCMCIA kort.
Vis hele sitatet...
I alle de bærbare jeg har "operert" er det nesten uten unntak mulig å bytte trådløst kort.
Sitat av lint98 Vis innlegg
I alle de bærbare jeg har "operert" er det nesten uten unntak mulig å bytte trådløst kort.
Vis hele sitatet...
Korrekt, har enda ikke sett en laptop med integrert nettverkskort, det er alltid et MiniPCI-kort med multifunksjonalitet, f.eks 3Gmodem og\eller analogmodem på samme MiniPCI-kort.
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Jeg vet det går an å bytte kort, har hatt det ute av laptopen
Ble ikke PCen din levert med N-kort må du trolig kjøpe nytt antennekit i tillegg.
Var noen av de seneste Dx30-serien som kom med fullt antennekit, men tror ikke det var særlig mange etter hva jeg kan huske.