Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2623
Hei, jeg har merka at folk hører utrolig godt alt jeg hører på dataen min (over skype).... selv om jeg ser på en film/musikk på det laveste jeg trodde først det bare var ekko ,men... Jeg bruker fatal1ty headset og hører ikke på noe høyt for at de jeg snakker med hører det. det kan vere lave knifelyder på cs til lav musikk . jeg har tilogmed kobla ut micen, men alikevell hører de. hva er feil??
Skype er satt til å bruke "What you hear", eller wave, som lydinngang, og ikke mikrofonen din
Gjest
Trådstarter
er det noen måter jeg kan fikse det på. det er veldig irriterend at folk irriterer seg over det, og jeg ikke kan gjøre no med det.
har du ingen instillinger i skype der du kan velge hvor du vil koble til mikrofonen din?
Gjest
Trådstarter
bare Realtek HD Input. som står på mikrofon. samma med høytaler, ingen andre alternativer.
Høyreklikk på lydikonet nede i høyre hjørnet. Få frem avanserte innstillinger. Så finner du fram til der du styrer hvilken type lyd som skal ut, demper alt utenom mikrofon
Hopp inn i innstillingene til lydkortet da, å se hva som er satt der