Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 655
Satte meg nettopp ned for å se Chihiro og heksene, men oppdaget omtrent 5 minutt inne i filmen at lyden og bildet var ganske så usynkronisert. Filmen er ikke piratkopiert. Jeg sjekket om det var løse kabler som kunne være problemet, men det var det ikke. Jeg har en LG-ett-eller-annet DVD-spiller med (visstnok) full HD oppløsning, en Philips flatskjerm, og et Yamaha 5.1 sorround anlegg. Alt er koblet sammen riktig, og har fungert helt fint frem til i dag.
Jeg er ikke så veldig teknisk anlagt, så utover å sjekke kablene har jeg ikke turt å begi meg ut på noe.
Hva kan problemet være?
Svar mottas med takk og virtuelle klapp på skulderen

Falsk alarm, problemet ble løst med et knappetrykk. (Pluss at jeg lovde de underjordiske min førstefødte.)
Sist endret av Nekran; 14. august 2009 kl. 22:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe så bra da Kjipt at du må gi vekk din førstefødte da :S Kan bli vanskelig å forklare til en fremtidig kone den der :P

Hva var problemet, sånn av ren nyskjerrighet?
Trådstarter
Tja, jeg skal nok klare å lure meg unna pakten med de underjordiske på ett eller annet vis

Er ikke helt sikker på hva problemet var, men lurer på om det var noe feil med kodingen på audioen på DVDen. Valgte å ha lyden på 5.1, men det funket ikke, selv om jeg som sagt har 5.1 surround. Måtte sette lyden over på 2.1. Da funket det bra. Snodige greier, men satser på at det var DVDen det er noe feil med. 5.1 har funket fint på andre filmer, så.