Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1495
Hei jeg en gammel technics forsterker som har fått skurre lyder i høytalerne.er forsterkern gåen eller?har prøvd med nye aux ledninger å byttet lydkort på pcn.før skurret det bare i en utgang men nå skurrer det i neste aux ut gank
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Skurrer det hele tiden, eller bare når du justerer volum og/eller balanse?
Har du prøvd forskjellige linje-innganger?
Kan være et jordingsproblem
Trådstarter
skurrer mere jo høyere jeg stiller volumet.har prøvd forskjelldige lyd innganger.tviler på at det er jordfeil siden den bare blir værre jo oftere jeg flytter
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
I fare for å gjenta meg selv;
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Skurrer det hele tiden, eller bare når du justerer volum og/eller balanse?
Vis hele sitatet...
Skurrer fordi jack-inngangen for mikrofon står på 24/7 med playback vil jeg tro :-)

Gå inn i innstillinger på pcen, og fjern playback.

- Var ihvertfall det som var problemet når jeg hadde skurrelyd :P
Sist endret av xxm0rtyque; 23. juli 2009 kl. 22:00.
Evt... Så kan høytalerne være sprengt. . .
Trådstarter
tror ikke høytalerne er sprengt.hvor finner jeg den innstillinga?skal prøve å koble til laptoppen å se
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
har byttet forsterker siden jeg trodde den var gåen men fikk samme skurre lyder.men så oppdaga jeg at skurre lyden plutselig ble borte når jeg kobbla aux ledninga fra pcn.hva kan være galt i pcn siden det blir så mye forstyrrelser?