Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1952
Hei,

Skulle gjerne ha sett landskampen i kveld.
Ser at tysk "nrk1" sender kampen, men har ikke den kanalen tilgjengelig.
Er det et sted man kan se sendingen fra TV2 Sport / ART1 på nett?

http://www.vg.no/sport/fotball/artik...p?artid=546921
Du kan vel se den på TV 2 Sumo om jeg ikke tar helt feil.
Vil anbefale deg www.myp2p.eu . De har lenker til streams som dekker Tyskland - Norge + en del andre kamper.
Synes forøvrig det er en skam at NFF ikke setter det som ett krav at de som dekker landskampene skal sende det på reklamefinansier tv, evt NRK. Men, men så veit vi jo at nff ikke har bakkekontakt heller da.

Sitat av lint98 Vis innlegg
Du kan vel se den på TV 2 Sumo om jeg ikke tar helt feil.
Vis hele sitatet...
Tenker nok du må kjøpe en kampbillett eller elns.
Sist endret av legalize_it; 11. februar 2009 kl. 15:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja det koster jo penger da, det glemte jeg å nevne.
Trådstarter
Da tester jeg ut den siden i kveld.
Hvis ikke kvaliteten er bra nok, ryker det penger inn i kassa til Sumo - dessverre!
Har ikke TV2 sumo et opplegg da. Der man kan se TV2 sumo gratis i 24 timer. Var vertfall reklame for dette en tid på TV2.

"Få fri tilgang til SUMO pluss i 24 timer! Send SUMO til 1984"

Følgende står det på www.tv2sumo.no
Sist endret av sk1ppy; 11. februar 2009 kl. 15:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Har vært registrert på Sumo tidligere, så tror ikke helt at det går med min telefon hvertfall.
Kan alltids prøve.
Sitat av lint98 Vis innlegg
Du kan vel se den på TV 2 Sumo om jeg ikke tar helt feil.
Vis hele sitatet...
Det kan du men leste nettop at man måtte binde seg for 3 måneder om man ikke var medlem fra før (399,00 kr ) ..
Idioti for så lite kvalitets kamper det er fremover nå i allefall i 1 måned..
Her har VG laget en guide til hvordan du kan få inn kampen om du har parabol, men ikke TV2 Sport, som kampen blir sendt på.
Sist endret av sum_user; 11. februar 2009 kl. 16:23.
Leste akkurat det samme. Høres ut som en veldig tungvint måte. Det vet jeg, skal man gjøre slikt etter øyemål er det et rent helvete. Men om du er villig til å invistere i et slik måle intstrument eller allerede har et så går det vel greit. Så lenge du er kyndig. Men jeg tror nok det er billigere å bare stikke innom naboen istede for å bruke 200/300 på å invistere i et slikt.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Vis hele sitatet...
504 Gateway Time-out

Btw
Dette er sikkert en problemstilling som kommer til å dukke opp mer fremover, og det er jo premier league omtrent hver helg. Da er denne siden god og ha: http://atdhe.net/index.html
Heia Norge! Jævlig bra. Tipper Åge sitter hjemme og sutrer som ei kjerring as we speak! Et år uten seier, og så debutere med 1-0 borte mot Tyskland som er ranket som nest beste lag i verden! DRILLO DRILLO FTW.