Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1077
Hadde nærmest sverget å ikke lage en av disse kjøpe-ny-pc-trådene, men jeg gjør et unntak da jeg nettopp har knust skjermen på min trofaste Fujitsu-Siemens og trenger umiddelbart ny nå til eksamen.

Har sett meg ut en Asus N60DP som foreløpig beste alternativ.

AMD Turion 64 x2 M500
ATI Radeon HD4670 (!)
4GB DDR2 800mhz

Er det noen som har erfaringer med denne? Er det noen umiddelbare bakdeler jeg ikke har sett, eller finnes det noen bedre alternativer til samme pris(er ikke interessert i HP)?
Sist endret av lint98; 18. november 2009 kl. 18:46.
Du må nesten si hva som er din bruk, før noen kan bestemme om det er noen bedre alternativer (for deg).

Ellers ser jeg ikke noen umiddelbare bakdeler jeg heller Trolig ikke den beste batteritiden, men ellers er den jo fin. FireWire har den ikke.
Den skal brukes hovedsaklig som desktop replacement da jeg allerede har en mindre bærbar. Skal brukes til programmering, internett, film, og jeg liker å ha muligheten til å spille i ny og ne. Batteritid og firewire er uviktig.
Da burde du vel egentlig kjøpe/bygge en stasjonær PC. Du får jo vilt mye mer for pengene...

Men maskinen du har linket til funker vel bra den. Litt overdrevent mye skjermkort i den muligens; ville kanskje kjøpt en med litt mer vekt på CPU isteden. Men, for all del, en fin allrounder. Sjekk ut CPU her og GPU her, det er greie oversikter om du lurer på noen laptoper opp mott hverandre.
Det som er med stasjonær er at den ikke er like lett å hive i sekken når man trenger den en annen plass.

Men det ser ut som det faktisk er en del punch for penga dette, ifølge de linkene der.