Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1144
Bare den står på uten at jeg spiller musikk.er det noe feil på den?
Ja. Kast den så fort som mulig. Brannfarlig. Kan forårsake storbrann i landet nå i disse "tørre" tider. Kan også forårsake unormalt mye stråling som igjen kan føre til kreftsvulster over hele kroppen.

Men, nei. Er nok ikke noe feil på den. En computer blir jo varm av og bare stå på uten å bruke den å.

Min blir sånn selv. Ikke noe galt med dem.
Det kan være verdt å skru den opp og fjerne støv som ligger og slenger inne i den. Er de vifter på den sjekker du disse også...
Om den bare står i standby eller spiller musikk har ikke så mye å si på varmen i en forsterker.

En forsterker har alltid mye luftehull og det er ikke uten grunn. Sørger du for at disse er frie så burde det gå veldig greit. Så lenge du ikke brenner deg på den når du tar på den er det ikke grunn til bekymring.
Sist endret av Source; 16. august 2009 kl. 22:23.
Trådstarter
blir såpass varm at jeg brenner meg etter 5 sek
HøyRisiko Psykopat
Sitat av buzzd Vis innlegg
blir såpass varm at jeg brenner meg etter 5 sek
Vis hele sitatet...
Monter noen store lydløse vifter i kabinettet, skift den eller lever den inn så dei kan se på det
Dei: HIFI klubben eller der du kjøpte den :P
Trådstarter
byttet den til meg
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
En klasse A/B-forsterker vil ha noe strømforbruk og varmeutvikling på tomgang, men at det skal bli SÅ varmt høres merkelig ut. Hvertfall så lenge det ikke er noe stor klasse A-forsterker.

Kan muligens være at denne skal være viftekjølt, men at viften har stoppet.