Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6593
Helt hypotetisk! :P Vist eg ha ordna meg brukernavn og passord til PDMT (Politiets data-og materiell tjeneste). Korleis kunne eg ha bestillt varer fra nettbutikken deirast, og få sendt det til meg, på ein måte ein kan skjule det for politiet. Me snakkar om alt av politi uniformer, pepperspray, skjold, ammunisjon, luer, radar kamera, alkohol meter, datamaskiner og alt politiet kan ordne av utstyr.

Kunne tenkt meg tips om det her, ITILFELLE eg ordnar meg brukernavn og passord. :P
Vel. De har en eget valg innen kundeinnloggingen der du velger "Egenbetaling - faktureres bestiller."
Men skal du ha det hjem til deg så finner de jo fort ut hvem som har bestilt dette.

Er ikke sikker, men hvis du bruker en ip-tunnel (SSH/VPN) mens du bestiller så vet de ikke hvilken IP adresse varene ble bestilt av. Ber du da om faktura tilsendt får jo adressen som er registrert på kontoen du bruker fakturaen.
(Nå vet jeg ikke hvordan du skulle "ordna" deg brukernavn og passord. Mener du å stjele en konto som allerede finnes eller på en mirakuløs måte opprette en ny hos dem?)
La oss si det sånn att var der på avhør for en tid siden, og da hadde de en lapp slenge rundt der, og da snappa eg opp brukernavnet og passordet til nettbutikken. Har vert logga inn og sjekka alt, så det funker fint det, har lista over alt eg vil ha. Har sjekka, og kan forandre leveringsadresse og heile pakka, men vil jo ikkje sende det til egen adresse, første veg til og bli tatt.
Dette er et offentlig forum, vis tanken din er å ikke bli tatt in the first place stiller jeg et spørsmåltegn forran naturen av hele tråden egentlig..
Sist endret av blueshift; 20. februar 2009 kl. 09:01.
Hva med å bruke en postboks eller noe?
http://nettbutikk.politiet.no/epages/Nettbutikk.sf for dem som ikke hadde url til butikken.
Dette er et offentlig forum, vis tanken din er å ikke bli tatt in the first place stiller jeg et spørsmåltegn forran naturen av hele tråden egentlig..
Vis hele sitatet...
Helt hypotetisk! :P [...] ITILFELLE eg ordnar meg brukernavn og passord.
Vis hele sitatet...
---

Tror forøvrig at det blir vanskelig å bestille, og samtidig faktisk få fysisk tilgang på varene. Som du sier, blir du ganske sikkert tatt om du bestiller varene på din egen adresse, og nettbutikken fatter mistanke. En dum nabo eller slektning holder jo heller ikke.
Sist endret av Bastus; 20. februar 2009 kl. 15:04.
Produktkatalog: Ingen kjøp.

Belast distrikt/ anstalt: Din bestilling går til attestatør for godkjenning. Varene sendes deg på tjenestested. Faktura sendes distrikt/ anstalt.

Egenbetaling: Ingen godkjenning av attestatør. Varer og faktura sendes deg personlig på tjenestested.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser på siden så ser du at alt sendes til tjenestested uansett, så med mindre du faktisk er polis så nytter det nok ikke å få bestilt noe derfra.