Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  225 75956
Mye bra historier her så får legge til en selv

Jeg og et par kompiser hadde vært på speed og festa så drar vi til en kompis ved kl 5 om morran og skulle ha litt brunt og roa oss på.
Vi fyrer opp og kommer i fin form alle mann.
Vi skal fyre litt til så jeg får klar bong med nytt mekk.
Jeg trekker opp og tar den men siden jeg har bronkitt så fikk jeg hostanfall.
Når den roer seg er jeg så tør i munn så drikker litt sjokomelk så kommer det et host til, der fløy det sjokomelk et par meter over bordet og rett på ei venninne av meg. Alle får lættis mens ho bare ser forskrekka ut. Jeg har sett sånt skje før men da har det bare vært at den rant ut av munn eller litt fram men det var ikke noe sjokomelk før 2 meter anna en på ho da

Resten av kvelden dukka alle unna vær gang jeg drakk
Jeg og en kompis (heter nå Steinar) satt på benken i en park i Kongsvinger å fyrte en liten rev uten anelse om hva som sto 150 meter borten for oss, der sto nemmelig 15-16 snut og 2 narko hunder. De skulle storme butikken pga misstanke om noe greier der. Så vi bestemte oss for å gå på Europris å handle der men vel man kommer ikke langt med 9 kr haha.. så jeg gikk ut igjen å oppdaget at Steinar var borte.

Jeg ringte nå Steinar og han sa at han ble tatt inn som misstenkt og satt nå i baksetet på politi bilen med håndjern, han lagde tilogmed lydeffekter som hørte ut som håndjern. Plutsli braste han ut i panikk og sa ring om 2 min det kommer en, så jeg la på å ventet 2 minutter.

Da jeg ringte Steinar igjen nå så svarte en annen stemme, han presanterte seg med navn og stilling, og informerte om at han var fra politiet. Stemmen var en nordlig dialekt og den var mørk. Stemmen ba meg om å møte de utenfor butikken for å konstantere at sekken som Steinar hadde ikke var stjålet av meg osv, siden den inneholdt data utstyr til noen 1000 kr..
Jeg nektet så klart å gå dit å begynte å få høy puls å gikk fort ned til skolen igjen. Der fikk jeg fatt i en kompis å ba han gi meg genseren sin slik at jeg fikk lånt rene klær i tilfelle jeg måtte møte på narkobikkjene. Så i all hast løper jeg å skifter genser å får en telefonsamtale..

Det var stemmen igjen denne gangen i en litt mer aggresiv version.. Han fortalte meg strengt at jeg måtte møte de innen 30 minutter eller så skulle de ringe til skolen og informere foreldre. Så jeg begynte å tenke på en historie jeg skulle fortelle de hvis de spurte hva jeg hadde gjort. Dette gikk ikke så bra som jeg hadde trodd da jeg fikk enda en telefon fra et ukjent nr så jeg tok vettet til meg å svarte. Denne gangen var det Steinar som ringte å sa at det hele var en prank og at han var redd jeg skulle gå opp til politiet for å hente sekken. Jeg pustet nå lettet ut å skiftet tilbake til min egen genser å satte meg ned å håpet på å få en rolig ettermiddag..

Noe det ble, har akkurat fyrt meg en til nå men denne rusen var så normal så er ikke poeng å rapportere den.. Sitter bare her å chiller med pcn å utsetter senge tid mer og mer selv om jeg burde sovet fordi jeg skal på skole i morra..



Fortalt på en litt rar måte men det var en ekstrem rus.. nervepirrende.
Noia kan være temmelig artig - i ettertid vel og merke
fysatan

hadde skamslått Steinar xD
Haha, noia er slemt, det er ingen tvil om det. Men lurte du ikke på hvorfor han svarte på mobilen hvis han var taua inn av snuten første gang og hadde håndjern på? Kan si deg med stor sikkerhet at det er vanskelig å svare på noe mobil med håndjern på.
Sitat av paranoy Vis innlegg
Haha, noia er slemt, det er ingen tvil om det. Men lurte du ikke på hvorfor han svarte på mobilen hvis han var taua inn av snuten første gang og hadde håndjern på? Kan si deg med stor sikkerhet at det er vanskelig å svare på noe mobil med håndjern på.
Vis hele sitatet...
whaaaat, ok.. jeg er rett som en planke nå, jeg tenkte virkelig ikke på det, forundrer meg ikke at det ikke slo han

smarting du paranoy
Fockorized: hehe, minner meg om en gang jeg ble lurt

Ble ringt opp kl 9 på morningen av noen "politifolk" som sa at de hadde tatt noen av vennene mine for smugling av 10 kilo hasj og at jeg var misstenkt for å være med på det osv.
I bakgrunnen hørte jeg de velkjente pipene fra politiradioen og det hørtes generelt sett ut som at de satt på en politistasjon. (de hadde en politiradio som de skrudde av og på for å få de lydene)
Snakket en stund med dem og de sa de var på vei for å hente meg og at jeg ikke måtte dra noen steder.
Fikk litt smånoja og bestemte meg for å stikke, gikk til bussholdeplassen og tok bussen bort til videregående for å "hjemme meg"

De ringer på nytt og spør hvor jeg er osv, da begynner jeg å skjønne at det kan være kødd (pga måten de snakket på svarte på)
Spurte dem om noen tricy spm for å se hva dem svarte, fikk dårlige svar så jeg gikk ut ifra at det bare var kødd og ba dem dra til helvete og at jeg ikke har en dritt med de 10 kiloene å gjøre osv.
Da begynte de å si at jeg kunne få bot for å oppføre meg sånn bla bla så jeg ba dem dra til helvete igjen og la på.

Etter noen timer ble jeg ringt opp av en kammerat som sa han bare kødda med meg og forklarte hvordan de gjorde det.

Må si jeg var litt spent de timene som gikk etter at jeg la på til kammeraten ringte, var jo fremdeles ikke helt sikker på om det var kødd eller ikke.
går fint an å svare med håndjern på med mindre du er voldelig så tar dem de på forran eller hvis du må pisse tar de de på forran istedenfor dem vil ikke ta på pikken din som regel
Aldri opplevd at de tar håndjerna på foran og jeg har da aldri vært voldelig? Dessuten ber de deg om å vente til de kommer på stasjonen hvis du sier du skal pisse.
kanskje jeg blir spesial behandla hehe fikk da lov å pisse jeg med politi eskorte til pissern visstnok er vel ettersom hva du ble busta for da? fikk på håndjern fordi jeg ikke skulle skade meg selv jeg da jeg var litt for ivrig på å ta livet mitt. da jeg har vært voldelig er det bakfra de vil ha det.. men kanskje purken liker meg har tilogmed fått overnatte uten regning heheh:P
Hadde en sprø hendelse for noen måneder siden, da jeg og naboen fyrte opp en nattings sammen. Vi bodde begge i studentboliger, hvor hvert hus består av fire fløyer og hver fløy består av fem rom, kjøkken og bad.

Vi tok en jay på trappa utenfor huset, og slepte oss innover. Naboen bestemmer seg for å ta kvelden, mens jeg ser det som min plikt å dele tanker og meninger med engelskmannen som bodde noen rom bortenfor. Jeg setter meg ned hos ham og lirer av meg noen usammenhengende setninger før jeg bestemmer meg for å ta kvelden selv. Idet jeg tar tak i dørhåndtaket merker jeg at det svartner, og før jeg vet ordet av det våkner jeg opp på gulvet til engelskmannen med et tørkestativ over meg. Engelskmannen hadde på det tidspunktet et brukket ben, og var derfor ikke kapabel til å ta meg imot da jeg ifølge ham først hadde ramlet over tørkestativet hans og deretter slått hodet i en stol. Det hadde visstnok gått rundt et halvt minutt før jeg hadde våknet.

Jeg bagatelliserte hendelsen, overbeviste engelskmannen om at alt var i den skjønneste orden og åpnet døren. Jeg kom ut av rommet og merket noen sorte prikker foran øynene som vokste seg større og større. Iløpet av et sekund hadde det sortnet helt, og jeg kunne absolutt ikke se. Jeg skjønte at dette umulig kunne være bra, og for å ikke krasje borti vegger eller dørkarmer bestemte jeg meg derfor for å fortsette turen bort til rommet mitt (20m) krabbende. Det tok meg gode tre minutter med treg krabbing før synet endelig kom tilbake og jeg kunne slepe meg til sengs.

Til dags dato har jeg ingen anelse hva som forårsaket det, men det var sprøtt som satan mens det foregikk!
Hehe, mye morsomt her

En venn av meg hadde vært noen dager i Paris. Stoner som han er, rullet han en joint han tenkte å kose seg med mens han ventet på toget videre sørover. Satte seg på en trapp, og fyrte opp.

Det var trappen til tinghuset! Dermed var det også flere politifolk der, og han ble pågrepet og tatt med til stasjonen! Sløving
PS: Politifolkene i Paris er langt fra pusete! Men, han fikk sin lærepenge, og sjekker nok litt nærmere rundt seg neste gang han skal fyre opp i en ukjent by!
Sist endret av Grin RidingHood; 1. juni 2009 kl. 21:44.
Sitat av 420 Vis innlegg
...men da jeg skal begynne å fylle bensin, finner jeg ikke tanken, bare en lang tynn metallstang. det var ikke motorsykkelen min, det var en vanlig trøsykkel...
Vis hele sitatet...
Ikke kjør når du er så fjern, da, please!
Jeg har ikke råd til å bli ihjelkjørt eller lemlestet om jeg skulle treffe på deg ute på tur (i dobbelt forstand). Alenemor, vet du - og de fleste du treffer (forhåpentligvis ikke i bokstavelig forstand) på veien har noen som er glad i dem og/eller avhengig av dem.

Men for all del - morsom historie!

Peace and love.
Sitat av b-boy1 Vis innlegg
D første muttern sa var at d luktet rart her.. Hun gikk rett mot lysbrytern som var rett ve sofan vi satt i... Hun spurte hele tida hva den merkelige lukten var... Det er den nye rullingsen jeg har kjøpt sier jeg, mens jeg peker på Rød 3 pakka mi på bordet.... Stomper "rullingsen" etter en del trekk og først da merker jeg at det var jointsneipen å ikke sneipen jeg satt å røyke...
Vis hele sitatet...
Jeg har fortalt kid'en min hva jeg mener om rusmidlet cannabis, altså at det burde være lovlig, og ikke automatisk fører til heroinsprøyta some years down the road.

Men frem til han blir 18, bør han i alle fall ikke røyke hjemme - for DENNE mamma'n kan lukte cannabis på "mils avstand". Da blir det å beslaglegge varene, og kjøre litt nazi-regime en stund - eller noe i den dur. Det samme gjelder om jeg fersker ham i å drikke alkohol, selvsagt.
Sitat av esc Vis innlegg
En gang var jeg og 2 venner alene hjemme. Vi hadde rundt 40 valium og 10 imovane. jeg tok 4 imovane og de tok 4 valium hver. Vi våknet opp og teppet brant. Det ble STORE brannskader på teppet og veggen. Ingen husker en dritt!
Vis hele sitatet...
Ikke morsomt, men det passet seg å komme med et lite OBS! her: Jeg kjente en jente som brant til døde etter at hun og en venninne hadde sluknet på sofaen - men ikke sigaretten. Please vær forsiktig med sigarettene og stearinlys osv. når dere ruser dere, folkens!

One love.
Hehe, utrolig mange bra historier her ja.
har noen selv også

1. Det var i mai mnd for noen år siden da jeg og noen venner dro til byen for og kjøpe god pott.
Disse kompisene mine som skulle fikse pott, lovet meg good pott og ingen kjøring av verken buss eller trikk.
Men ja, vi fikk tak i en god 5'r og gikk og fyra opp 2 feite og gode. Men så får kompisene mine en tlf, der vi må videre til Grunerløkka. Jeg setter meg ned og protesterer, er rimelig på trynet fjern og vil absolutt ikke dra noe sted.
Meen de får tvingt meg med på trikken. Men når vi sitter bakerst på trikken, hvem får noia? Jo jeg. Jeg snur meg og ser ut av vinduet, og der ser jeg 2 politi biler. Den ene står rett bak oss, og den andre står litt lenger unna. Men i det jeg ser på den som står lengst bort, ser jeg en dame med vanlige klær gå ut av den.(dette er de store politibilene)
Og trikken står og står, og hun kommer på. Jeg begynner da og snakke med vennina mi, og jeg får totalt panikk. Dama kommer lenger og lenger bak. Da begynner kompisene mine og kjøre huet mitt totalt. De sier hun er etter oss og vet vi har pott osv. Fy faen sier jeg bare. Men heldigvis skal vi av på neste stopp. Da vi går av ser hun dama rart på meg, og flirer rett etter. Etter det, har jeg hatet og røyke i Oslo så for og ta trikk ol.

2. Dette var på en sinnsykt god turings jeg typen og noen venner hadde.
Er vel ikke akkurat så morsom, men den er jo litt lættis for oss som var med ;P
Jeg husker ikke merket på disse rundingene, men vi hadde god speed vedsiden av.
Vi var sent i hovedstaden for og hente speed egentlig, men jeg fikk ordna meg noe rundinger, og da ble resten av folket med. Testa speeden i byen for så og dra hjem og hente klær. God speed.
Kommer hjem til typen, dropper knipsa og kjører i oss speed. Utover natten får jeg og han ene kameraten våres lyst på sprite brusen, så vi tusler opp til esso. Men for og gjøre turen litt lenger, siden kl da allerede var 5 på morningen så går vi rundt ved togstasjonen og opp en gågate. Vi koser oss og hele pakka og prater. Men rett ved esso stasjonen så finner typen ut at han har jo på kåpen til moren sin, og jeg har på jakka hans. Så vi må stå der og bytte, ser jo ganske teit ut 4 ungdommer står midt på et torg og kler av seg når det er kjølig, og ingen klarer og stå rolig? hehe. Så tusler vi videre oppover og kjøper sprite. Dette har da hvertfall tatt oss 45 min og litt kulde kan man si.
Når vi endelig kommer hjem så smaker jeg og kompisen min på spriten, men den var da ikke noe god, og fyller heller opp en flaske vann :P Er litt koselig og tenke tilbake på.

Ikke en veldig ryddig tekst og heller kanskje ikke så morsomme. Men morsomme for meg
Jeg og to venner (A og B) hadde avtalt å reise til leiligheten til A for å røyke noe grønt. Klokka ble 23 før alle var på plass, så vi bestemte oss for å fyre opp litt så fort som mulig. Leiligheten til A er en del av et slags rekkehus i et byggefelt, naboer over alt altså. A sa på forhånd at ingen andre var invitert og at det ikke kom til å stikke noen innom i løpet av kvelden/dagen etterpå. B og jeg hadde det likevel i bakhodet at moren til A bor like ved, men A sa enda en gang at det ikke kom til å dukke opp noen på døra.

Etter en god del grønt blir alle høye som bare det og vi bestemmer oss for å sette på Ali G på TVen. Filmen går sin gang. Vi ler, spiser godteri og følger intenst med på filmen helt til det plutselig ringer på døra! Alle får supernoia og gjemmer alt røykeutstyret så fort som mulig. B løper rundt og rundt bordet og A står helt fryst på kjøkkenet. B overser at det fortsatt ligger en femmer med grønt på stuebordet, så jeg friker ut og kaster stashet under sofaen.

"Kanskje det bare var naboene som klager på lyden fra tven." sa A. Vi stopper filmen, skrur ned lyden (som egentlig ikke var særlig høy) og slår av lyset slik at det ser ut som om vi har lagt oss. Vi venter i noen minutter, det ringer ikke på igjen. Vi setter oss tilbake i sofaen og hvisker til hverandre om hvem det kunne ha vært. Etter en stund går A rolig bort til pcen, setter på seg headsettet og ler høylydt. Lyden av ringeklokka var på filmen, det var ikke noen som hadde ringt på! Det hørtes så realistisk ut. Vi ler godt av episoden og finner fram sakene igjen, og av en eller annen grunn hadde jeg kastet lommeboka mi under sofaen. Hvilken skade kunne den ha gjort?

Kanskje ikke så morsomt, men det var spennende der og da. Sikkert mange andre her som har opplevd noe lignende.
Artig og lese, her har jeg sittet og lest hele tråden

Har min egen lille historie. Har seg slik at jeg var på The Gathering 09'. Og ja, smart som jeg er, tok jeg selvfølgelig med rundt 3gram pot . Så etter at jeg og en venn hadde vært ute, og jeg har røyka (hadde vært oppe i et par dager, uten å få sove, grunnet unaturlig høyt bråk.) Så plutselig, når jeg sitter der, fjern og spiller COD4 på pc ser jeg narkobikkjer og mye purk gå rundt omkring. Fjern som jeg er, tar jeg meg en ekstra slurk burn, spiser en ny plate sjokolade, men begynner å bli paranoid som faen. Sitter der og svetter, og naboene mine skjønner hva det gjelder, problemet er at det stinka pott av hele meg, men jeg var for "stein lat" til å gjøre noe, prøvde bare å virke så kvikk som mulig.
Purka, og bikkja kommer gående nedover radene (jeg var på rad 60, så teknisk sett gikk de oppover ) Ble til at bikkja gikk forbi raden, uten å merke noe som helst! Sitter der helt ved enden, og svetter verre en en feit fyr i death valley. Blir selvfølgelig veldig lettet, og feirer det hele med noen ordentlige magadrag fra pipa
I fjor sommer var det en smarting fra byen her som tok inn på hotell for en natt. Vel innsjekket og plassert på hotellrommet tok vedkommende 1(en) tablett zolpidem etter å ha gjort seg klar til å sove. I løpet av 20 minutter ble han totalt mongo og tok en til, samtidig som han løp ut i hotellgangen (kun ikledd boxer) og skrek og hylte og tura. Så bar turen ut på en slags fellesterasse i samme etasje, hvor det også ble masse ståk og styr. Han fant plutselig en branntrapp e.l. og gikk tilbake, tok på seg en vindjakke og låste hotellrommet og løp ned trappen og ut i byen, fortsatt kun iført boxer og jakka. Her brukte han hm, 1-2 timer på å rave rundt og leke noe zeldalignende, holdt en lang kvist i hånden som et sverd, og ga blant annet et stort tre en klem og kalte det "mester" e.l. Dette var midt på natta, men fortsatt var det seff folk i byen som lurte på hva faen dette var for noe. Til slutt endte han opp på busstasjonen, hvor noen forsøkte å stjele hotellnøkkelen som han holdt i hånda. Etter dette ble politiet tilkalt og han ble kjørt tilbake på hotellet. (Han tok for øvrig en tur til ut 2 min etter politiet dro, og endte igjen opp på hotellrommet).

Kvelden etter tok han 1-2 zolpidem + noe sobril, da hjemme i sitt eget hus, og tok seg en 2-3 timer lang spasertur ned til byen med samme zeldalek, og kvist til sverd, dog med klærne på. Denne gangen la han seg til å sove midt i veien utenfor et annet hotell i byen, etter å ha hamra på døra der ca. kl. 03:00 for å komme seg inn i hotellbaren, og ble kjørt hjem av politiet. Omtrent samme greia skjedde dagen etter, men da er jeg ikke helt sikker på om politiet kjørte han hjem eller hva det var som skjedde.

En annen gang tok han masse zopiklon, og dro med noen for å se på Død Snø. I kinosalen var stemmen høyrøstet under hele filmen, med snakk om både zombier og piller, før han og noen dro hjem til han etterpå. Der hadde han begynt å skulle tenne på et stort bål med bensin, axebokser, isopropanol, papir og annet skvip, men dette ble det (heldigvis) ikke noe av.

Er mange andre historier, men er litt sent nå, får muligens skriver noe mer senere.

Denne personen er glad i piller ftr.
Sist endret av Acoshade; 11. juni 2009 kl. 06:42.
Jeg og tre andre kompiser + dama mi var hos en kamerat seint en kveld etter et lan. Alle var ubrukelig trøtte og vi var egetlig klar for senga. Ut avd et blå drar en av mine kompiser opp en pose med no grønt (mango tror jeg) Og alle var jo da down på å fyre opp!

Først fyrte vi opp, så ble vi dødsfjærne og loka som aldrig før! Vi fant automatisk på en lek som vi kalte weed'omat som gikk ut på at en av oss sto i midten og roterte rundt slik alle fikk seg noen puff, dødsgøy!
Så gikk vi ned i stua for å slappe av, det gikk ikke lang tid før samme personen som hadde med greiene begynner å kødde med oss, han begynner å si at han som eide huset hadde sparken og straks måtte dra hjem og legge seg. Ingen skjønte noe pga vi lo så sykt mye, men han lo ikke. Han var fast bestemt på at min venn hadde sparken og måtte hjem og legge seg! :P Alle lo, helt til min venn tilsutt begynte å bli redd, pga han skjønte ikke hva han hadde gjort for å få sparken. Han satt der med et helt ubeskrivlig ansikt som viste at han ikke skjønte noe som helst. - heelt ubeskrivlig!

En annen kveld med samme gutta i samme situasjon så satt vi på en fil på youtube. (http://www.youtube.com/watch?v=xSB9LIXEtTw&feature=fvst) Alle begynte å skrikle, men samme kompis som ble kødda med ble så redd siden han lo for mye. Han fikk rett og slett et lite badtripp fordi han ikke klarte å styre at han lo, og alle andre så på ham og bare lo enda mer. Faen så gøy det var, du kan tenke deg hvordan det er å bli redd for å le! :P
Det er vel et par år siden, en gang på sommeren, jeg og min kamerat "Guttorm" skulle ned til sentrum for og fikse noe og røyke. Vi satte oss på trikken. Alt gikk helt fint og vi satte oss på trikken opp igjen.

Halveis på veien hjem ser jeg plutselig er annen kamerat "Magne", som hadde drukket seg drita for første gang. Han var sammen med to andre. Trikken stopper og jeg tar tak i "Magne" drar han inn på trikken.

Magne var selvfølgelig drita full, etter og ha drukker ca 12 halvlitere, og begynte og spy ut over hele trikkegulvet. Trikken var rimelig full og var en del mennesker som fikk spy på sko og bukser. Heldigvis så de bare stygt på han og det ble ikke noe serlig med bråk.

Magne hadde nå sluttet og spy og lå og sov bak i trikken, når det kommer en mann på som ikke så alt for oppegående ut. Denne mannen satte seg ned ved siden av meg og begynte og snakke. Etter en samtale med han var det blitt bestemt at Jeg, "Guttorm", "Magne og den narkomane mannen skulle gå ned i skogen hvor noen andre kompiser satt for og røyke en bønne.

Vi satt og inne i skogen, fyrte opp et bål og startet og mekke. Vi var ikke akkurat edru på tiden. Jeg satt med hasjen i hånden mens "Guttorm" varmet opp. Etter og ha varmet opp hasjen legger selvfølgelig "guttorm" den glovarme lighteren på hånden min, hvor jeg ender opp meg og kaste alt mekke opp i luften av ren refleks. Vi klarte og mekke en på andre forsøk.

Men kvelden var ikke over enda. Vi var alle ganske fjerne når den narkomane mannen tar opp en flaske med nitro glyserin som han sa man måte bruke siden han hadde hjerteproblemmer. Han tilbyr oss en test, da han sa at man ble relativt speeda på dette. Jeg var smart nok til og si nei takk, men "guttorm" derimot sa ja takk. Det iok ikke mange minuttene før guttorm løper rundt i sin egen verden. Men det stopper fort da han snubler i en stein og ruller ut i en 20 cm dyp elv.

Vet ikke hvor morsomt dette blir og lese men syntes selv dette var en ganske morsom dag.
En flaske med nitroglyserin? Høres ikke helt plausibelt ut...
hvorfor ikke? det er en vanlig hjertemedisin som veldig mange tar, men vet ikke om det heter nitroglyserin er vel glyserin eller noe sånt? husker ikke helt...
Sitat av Transe Vis innlegg
En flaske med nitroglyserin? Høres ikke helt plausibelt ut...
Vis hele sitatet...
Litt feil, var en liten sprayflaske, ikke alt for store greia... Men dette kom ikke akkurat fra verdens mest troverdige kilde.
sist gang jeg kom over sånn hjertemedisin så var det i piller, tviler på at det stemmer vis det var spray:P
Husker jeg ble drit glad og trodde jeg kunne lage dynamitt av det :P
det var en SLIK