Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  671 63734
Er det mange her som har sett filmen "Loose Change"? Jeg kan anbefale den på det sterkeste. Den stiller mange viktige og legetime spørsmål ved hva som egentlig skjedde 11. sept 2001. Noen eksempler fra filmen:

* Hvorfor finnes det ikke et eneste bilde av flyet som kræsjet inn i Pentagon, enda dette er verdens mest overvåket bygning?
* Hvorfor datt begge tårnene, plus bygning WTC7, ned like fort som en stein som faller i fra toppen av bygningen i fritt fall?
* Hvorfor er det mulig å se eksplosjoner i fra bygningen når de raser ned?
* Hvorfor snakker CNN reportere, som var på bakken like ved WTC, om eksplosjoner neders i bygningen _før_ de raser sammen?

Dette er bare noen av spørsmålene som blir stilt.

11. sept dokumentarer er meget populære i USA om dagen, de går som varmt hvetebrød på ebay. Folk deler ut DVD'er og gir til fremmede. 11. sept dokumentarer er også blant de mer populære på torrent sider som www.torrentspy.com.

Her kan man få tak i filmen, og det er helt lovlig, siden han som har laget filmen vil at den skal bli sett av så mange som mulig.

http://ts.searching.com/directory.as...y=loose+change

Les gjerne hva folk har skrevet om denne filmen på torrentspy. Den får deg virkelig til å begynne å tenke.

Hvis man ønsker å skjønner mer hvorfor dette er mulig, så vil jeg anbefale dere å se BBC serien The Power of Nightmares.



-radium-

PS
Gull prisen er like høy nå som den var for 18 år siden, dvs 1987, og vi alle husker jo hva som skjedde ca på samme tiden. USSR datt sammen. Kanskje det er USA sin tur denne gangen. Mange tegn som tyder på det. Noen dokumentarer som underbygger dette:

http://ts.searching.com/directory.as...35&query=enron
http://ts.searching.com/directory.as...&query=walmart
http://ts.searching.com/directory.as...ording+to+bush
http://ts.searching.com/directory.as...+of+nightmares
Sett flere filmer om dette. Virker veldig mystisk ja. Tviler ikke på at de finner på dette, for å få olje "øy se de jævla muslimene styrter fly på oss. vi må bombe de". Bare så det er sagt, jødene ødela hele Tyskland de, derfor måtte de utryddes.... Litt for likt spør du meg.
radium's Avatar
Trådstarter
http://video.google.com/videoplay?do...q=loose+change Her kan man se hele filmen direkte fra google video.

-radium-
jeg mener jeg så flyet som "landa" i pentagon, og jeg husker jeg også så vrakrestene og simuleringer av hva som skjedde osvosv på tv 2 ell no..
radium's Avatar
Trådstarter
Hvem som står bak og motivasjonen, kan det bare spekuleres i, men den offisielle historien henger bare ikke på greip. Det dukker opp for mange spørsmål når man ser nærmere på bildene fra 11. sept. til at den offisielle historien kan stemme. Mange av flykaprerene er jo fremdeles i livet!

-radium-

Vrakrestene tilhører ikke et Boieng fly, men fra et mindre militært fly. Det er grundig dokumentert.

-radium-
Dette må være det mest søkte jeg har lest på lenge:P
Men så tror vel dere også at Columbus var den som fant ut at jorden var rund?
Eller kanskje den faktisk er flat, sjekk ut Flat Earth Society... Jeg syns det er litt suspekt at vi nesten bare ser illustrasjoner, og ingen ekte bilder i geografi-bøkene våre, når de skal vise at jorden er rund

-PhinnFort
Sitat av radium
* Hvorfor er det mulig å se eksplosjoner i fra bygningen når de raser ned?
Vis hele sitatet...
Du ser ikke eksplosjoner. Hele bygningen stod i flammer innvendig da de raste sammen - det er flammer man ser når veggene kollapser.
At bygningen faller sammen ~ like fort som det hadde gjort i fritt fall er ikke så rart, siden ingen av de svekkede veggene er konstruert for å tåle et halvt tårn i fritt fall.


Hva folk på torrentspy skriver om 11. September har vel liten relevanse i denne saken. De er vel ikke akkurat en troverdig kilde.

Disse konspirasjonsteoriene er helt latterlige og ikke troverdige i det hele tatt. Jeg har sett flere slikt punkter som du lister opp og alle har enten blitt bekreftet _falske_ eller forklart på en rasjonell måte.

Gullpriser liksom. Ja og nå skal liksom USA styrtes siden USSR datt ned for 18 år siden?

Dårlig.

Edit: Uansett hvor mye "fuck the system"-holdning du har må du likevel holde deg til fakta som alle oss andre.
Sist endret av Croyfer; 29. november 2005 kl. 19:13.
Sitat av Madstyle
jeg mener jeg så flyet som "landa" i pentagon, og jeg husker jeg også så vrakrestene og simuleringer av hva som skjedde osvosv på tv 2 ell no..
Vis hele sitatet...
Jeg som har sett mye av dette på nettet, har ikke sett bilder av noe fly. Derimot nyhetsoppleser som så flyet, og vitner som så det. Ingen andre enn enkelte har sett flyet.

Søk etter 911 mysteries, en flash fil. Den viser egentlig litt av alt som "skjedde". Man stiller mange spørsmål etterpå.... Der ser man vrakdelere fra flyet, men ingen passasjerer eller bagasjen. Flyet passer heller ikke inn i hullet i pentagon. Så derfor skulle det ligget masse vrakdeler og kropper der, det gjør det ikke!

Og, jeg husker 11/9 på tven klart som dagen, var 13,5 på den tida og dette gjorde VELDIG inntrykk. Jeg husker "og nå over til pentagon" ikke at man så dette direkte. Ikke kom det fram bilder at det styrtet heller. Det gjorde det med WTC, jeg og mange andre husker nok godt når fly nr 2 smeller inni...
radium's Avatar
Trådstarter
PhinnFort: Søk litt rundt på google etter 911, så skal du se at det er flere slike som deg som har nektet først, men så innsett av bevisene er så solide at man må godta dem. Jeg kan også anbefale deg å laste ned litt dokumentarer av Noam Chomsky hvis du har problemer med å skjønne at det er mulig at 11. sept var en inn-side jobb av en liten gruppe i Administrasjonen, nemlig de som hadde Leo Straus, opphavsmannen til Neo-konservatisme, som mentor.

Ta en titt på denne tråden: http://www.911wasalie.com/phpwebsite/
Tror gullprisen hadde veldig lite med hvorfor Sovjet kollapset. Tror du bør lese litt skikkelig historie, feks slike ting som er i historiebøker. Matmagel var vel en mere realistisk sak enn gull.

* Hvorfor finnes det ikke et eneste bilde av flyet som kræsjet inn i Pentagon, enda dette er verdens mest overvåket bygning?
Vis hele sitatet...
Vel, jeg ville anta at det er hemmelig. Som det meste av Pentagon er. Det er også godt mulig at det som traff Pentagon egentlig var en rakett, men med et stridshode som er av den typen man helst vil skåne innbyggerne sine å få vite om.

* Hvorfor datt begge tårnene, plus bygning WTC7, ned like fort som en stein som faller i fra toppen av bygningen i fritt fall?
Vis hele sitatet...
Tyngdekraft. Du vet den pussige tingen som holder oss nede. Den trekker til seg andre ting også, og man trenger ikke lange biten for å oppnå full hastighet.

* Hvorfor er det mulig å se eksplosjoner i fra bygningen når de raser ned?
Vis hele sitatet...
Fordi om du komprimere luft velig fort, blir det i seg selv en ganske lettantennelig og eksplosiv blanding.

* Hvorfor snakker CNN reportere, som var på bakken like ved WTC, om eksplosjoner neders i bygningen _før_ de raser sammen?
Vis hele sitatet...
Fordi bygningen er laget av stål og betong, og all lyd ovenifra vil gå gjennom stålet hele veien ned. Bare legg øret på en trikke/togskinne og du kan høre toget langt unna.

Uansett hva USA noensinne hevder om denne datoen er det bestandig noen som vil si noe annet, akkurat som med JFK og UFO'er.
radium's Avatar
Trådstarter
Croyfer: Det er flere grunner til at USA står for fall, noen som kan nevnes:
* Historiens høyeste handels underskudd
* økende inflasjon
* økende arbeidsledighet (USA har ikke samme måte å beregne arbeidsledige slik som vi bruker)
* økende skille mellom fattig og rik (også historisk)
* Bush har lavere oppslutning enn Nixson på sin tid
* ved varende høy oljepris
* hengemyrkrigen Irak som koster alt for mye i forhold til hva USA har råd til
* Walmart har så og si monopol på handel i USA, ingen mindre bedrifter klarer å konkurrere med billig Kina import så de går konkurs.
* Kutting i sosiale goder
* USA er designa rundt bilen, i motsetning til Europa.
* Over halvparten av USA's befolkning er overvektige, enorm kostnad for helsevesenet

Det er mange andre grunner også, men dråpen som vil få begeret til å flyte over, er når nok folk innser at 11. sept var en innsidejobb og det skjer mens vi diskuterer.

-radium-
Dine punktargumenter suger. Det er lite troverdige, og er som vist ovenfor motbevist. Alt du står igjen med da er fakta at du ikke vet hva du snakker om. Du er ikke troverdig, og det er heller ikke teorien din. Skal du legge frem en teori som dette må du stå støtt med begge bena før du slenger ut slike røverhistorier.
Takk, meitemark, orket ikke sette meg ned å skrive. Var på vei i dusjen. Og en annen grunn til at man holder tilbake materiale, er at man ikke vil at flere skal utnytte eventuelle svakheter som kan se i filmene/bildene.
Og har dere noen gang sett nedrivninger av større bygninger? De har gjerne for vane å kollapse rimelig fort.

-PhinnFort
Så i bunn å grunn sammenligner du flykræsjene 7/11 med Riksdagsbrannen i tyskland 1933?
Begge påskudd for at noen skulle få viljen sin?
Det ville jo vært logisk, og det var det perfekte påskuddet for kriginga Bush-administrasjonen ville føre.

Søkt teori selvfølgelig, men har alltid min tvil til amerikanske konspirasjonsteorier.
De har en tendens til å gå _LITT_ for langt.
ta f.ex X-Files-hysterien, den dokumentaren om den "falske måne-landinga"...
radium's Avatar
Trådstarter
meitemark: Gullprisen har ikke noe med at USSR falt, men det er en indikasjon på at noe som vil destabilisere verdensøkonomien kommer til å skje. Investorer fryktet et krakk og dermed kjøpte de gull istedenfor aksjer. Hvis man ser på gullprisen gjennom de siste 100 årene, så ser man at toppunktene henger sammen med store politiske begivenheter.

-radium-
Sitat av radium
Hvis man ser på gullprisen gjennom de siste 100 årene, så ser man at toppunktene henger sammen med store politiske begivenheter.
Vis hele sitatet...
Innfør planøkonomi i Norge, så skal du se hva som skjer med børsen. Det har nok seg slik at det aller meste innen økonomi blir påvirket av politikk.
radium's Avatar
Trådstarter
Jeg sammenligner 911 med brannen i Riksdagen i 1933, som nyere historisk forskning mener at var Hitlers menn som gjennomførte og Pearl Harbor som USA lot skje slik at de kunne bli med i andre verdenskrig.

-radium-
Så på en eller random dokumentar om 11/9 der de viser closeup's av flya der det skal forestille "bomber" eller det er det han reporteren skal ha oss til å tro.Vet egentlig ikke hva jeg skal tro.Og begynner ikke 11/9 å bli litt gammelt nå? tror det som gjør oss så hekta på det er de flya som går inn i byggningene.
Gleder meg . USA lide som de stakkar ofrene sine. At hvite amerikanere må ut og tigge slik de svarte i USA har gjort i alle år, de rike er plutselig "normale" og de som er småfattige nå, blir plutselig så mange at staten må gjøre noe.

Men staten har ikke penger, for staten har bombet masse land (sannsynligvis) for å få mer penger (les: olje). Og staten har masse blod på hendene, Irak og Afghanistan har det kanskje bedre uten strenge styrer, men hva faen skal de drepe hundretusener av sivile for? Det er ikke noe løgn heller. Ikke vil de slette u-lands gjelden heller, det vil si at de er medskyldige i at mange land er fremdeles altfor fattige. Den hvite, rike, menn-i-50-årene regjeringen vil nemlig ikke tape noe penger på "noen jævla fattige afrikanere".

La dem få kjenne fattighet og lidelse selv. La dem styrte.

Så til topic: Ja det høres vanvittig ut at staten sto bak 11/9. Men søk på nettet, mange sider tar opp mange ulike saker, er ikke samme "tullet " som går igjen. Mange har forsket på egenhånd og sett feil, andre har hørt fra andre og forske videre selv. Spregningseksperter osv ser klart at tårnene faller pga bomber, ikke bare fly. Brannmenn snakker om eksplosjoner, FØR flyet traff. osv osv osv...
radium's Avatar
Trådstarter
Lille_My: Godt å se at det er noen andre som har skjønt litt.

11. sept er ikke gammelt, det endret hele verden og nå er det faen meg påtide at folk våkner opp.
Nazistene brente Reichtdagen, Bush tar tårnene. Begge hadde syndebukkene klar
Ensidig USA hets ftw. Logikk/ objektivitet og kildekritikk er oppskrytt.
For noen idioter dere er. BUSH arrangerte 9/11. JADA. Han hadde jo vært president i mange mange uker før det skjedde. Tror dere ikke at noe slikt må planlegges en GOD stund i forveien?

Fy faen jeg er så lei av folk som roper Bush Bush. Det må da gå ann å bruke hodet til å tenke selv, og ikke hoppe på Bush-toget hver gang noe skjer. Idioter.
Sitat av InTrance
Nazistene brente Reichtdagen, Bush tar tårnene. Begge hadde syndebukkene klar
Vis hele sitatet...
Nettopp det jeg mener! Våkn opp! finn propaganda fra gamle dager, se alt faenskapet jødene gjorde! se alt de gjorde for å ødelegge og ta over verden...De var konemishandlere, hatet alle andre enn seg selv, ofret barn og stjal og plyndret.

Hva gjør muslimene med verden, disse kriminelle terroristene? De også banker koner, hater alle andre, ofrer barn og stjeler og plyndrer...

Dere ser hvor jeg vil hen? Alt som har blitt sagt om jøder, og som idag blir kalt trakassering og rasisme, er standard å kalle muslimer. Og når man da kaller dem terrorister, og viser at de styrtet fly og jævelskap så er det jo bare å drepe dem i vei, ikke sant?


Kan jo godt skrive litt av det jeg husker fra diverse filmer jeg har sett, mange sider og mange filmer, søk på google!

- pentagon har et hull i seg som er så og så stort. Et fly av typen som styrta, er veldig mye større en det. Kun fordelen av flyet ville komt inn i bygningen, og vingene hadde stått på utsida. Finn et bilde til meg med et veldig stort fly stikkende ut av pentagon? De sendte så godt som direkte fra ulykkestedet på tven, så ikke si at det ble rydda vekk!

- hvor er likene, bagasjen og flydelene?

- hvordan skal det være mulig at kun pentagon ansatte, altså de som var INNE hørte flyet (jeg vil anta at det er her det kommer fra, en del vitner både så og hørte flyet nemlig) men ingen at de "sivile" på utsida verken så eller hørte en jææævlig svær og bråkete jumbojet??

- brannmenn i wtc hørte eksplosjoner, før tårn 1 raste. nr 2 var ikke truffet enda, altså må det ha vært noe i bygningen som smalt, f eks bomber.

- skriver mer når jeg kommer på det. er mye mystisk med saken.
Sist endret av Lille My; 29. november 2005 kl. 20:11.
Herregud, er folk fortsatt opphengt i konspirasjonsteoriane? LAWL :/
Hele saken med 9/11 er jo att det skjedde i "ALLMEKTIGE UOVERVINNELIGE USA" derfor det er bare en big fuzz.Se på alle de andre store tragediene så ser du hva som har fått mest oppmerksomhet.
radium's Avatar
Trådstarter
Jeg klarer selvfølgelig ikke å overbevis alle her, men tiden vil uansett vise hvem som har rett. Frem til da, så er det bare å gjøre sine egne undersøkelser og stole på sitt egen evne til å avgjøre hva som er fakta.

Her er en fin start: http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories

-radium-
Sitat av radium
Jeg klarer selvfølgelig ikke å overbevis alle her, men tiden vil uansett vise hvem som har rett. Frem til da, så er det bare å gjøre sine egne undersøkelser og stole på sitt egen evne til å avgjøre hva som er fakta.

Her er en fin start: http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories

-radium-
Vis hele sitatet...

"Her har du en side som er skrevet av folk som vinkler fakta slik at det ser ut som en konsirasjonsteori."
Wikipedia er ikke akkurat nøytral journalisme.

Hør her radium: Du kom med diverse argumenter for at 9/11 er en eneste stor konspirasjon - at tårnene ble sprengt i stykker osv. Alle disse punktene dine er avbekreftet av sunn fornuft. Din sak er svekket - hvorfor skal vi tro noe av det du sier?
radium's Avatar
Trådstarter
Stain: 11. sept endret verden til det verre.
Jeg tviler ikke et sekund på at Bush/Cheney/Rove kunne klare å gjennomføre noe sånt.
Det var jo det perfekte påskuddet for en krig.
Oljebransjen fikk masse, Halliburton fikk masse, Bush ble gjenvalgt fordi alle syns han virket som en "sterk" president.

Men, jeg tror nok det likevel er litt søkt, selv om det er fullt mulig.

radium:
Gjør man ting riktig, vil ikke tiden vise noen som helst. Aller best hvis konseptet "fortid" bare
blir borte
Det med størrelsen på hullene i pentagon, hvor har du det fra? Husk at kildekritikk alltid er bra. For alt jeg vet kan det jo bare være noe noen har diktet, tatt ut fra luften, slik som at det var Columbus som oppdaget av kloden var rund.
Og det med at det smalt, det drev jo å raste en skyskraper ved siden av. Tror du ikke det ville bråket litt? En smule, kanskje.

-PhinnFort
Sitat av PhinnFort
Det med størrelsen på hullene i pentagon, hvor har du det fra? Husk at kildekritikk alltid er bra. For alt jeg vet kan det jo bare være noe noen har diktet, tatt ut fra luften, slik som at det var Columbus som oppdaget av kloden var rund.
Og det med at det smalt, det drev jo å raste en skyskraper ved siden av. Tror du ikke det ville bråket litt? En smule, kanskje.

-PhinnFort
Vis hele sitatet...
Først smellene. Det smalt under dem på en måte, de løp nedover og det brant nedover. Flyet styrtet oppe i den bygningen de var i. Altså ikke noe raste ved siden av dem. Ikke raste den de var i.

Ang. kildekritikk. Som jeg sa, mange sider, mange filmer, og ingen sier "akkurat det samme". Ikke samme greiene som går igjen, noen punkter er jo selvsagt like, men de har tolket på egen måte, mange filmer er laget samtidig av forskjellige folk og konklusjonen er den samme, bomber i wtc osv. Altså ikke en side med konspirasjon som er pastet overalt på nettet, men noen som har tenkt litt her , og noen som har tenkt litt der. Skjønner? Alle som har forsket litt på dette har kommet fram til den konklusjonen, 11/9 var laget av staten.

Og det flyet, søk på pentagon hoax. Da finner du mange bilder av pentagon, ofte med et fly tegnet oppå, i samme størrelse som det som styrtet hadde vært i forhold til bygningen. Hullet og flyet passer ikke. Nesen på flyet går inn i bygninen, men ikke vingene. Er ikke stort nok for det. Og da skulle jo nesten hele flyet stått på utsida. Det finnes det ikke bilder av.
Altså, det er tydelig at vinteren har slått inn og folk sitter inne å sturer, kjeder seg og kommer over rare nettsider.
Først kommer det en fyr og påstår at holocoast ikke skjedde og henviser til en masse sider med anti-semettisme.
Så kommer en annen fyr å påstår at 7/11 ikke skjedde, og det var en stor hoax satt igang for å legalisere krig mot muslimer og for å bevise dette henviser han til anti-bush-organisasjoner sine sider..
Hva blir det neste? det er en lang vinter.

Greit nok, tenk om disse to hendelsene faktisk var slik det nå er blitt påstått, vil det faktisk forandre noe? Kanskje historieoppfattelsen, men ikke verdenssituasjonen.
Og det er faktisk samme greia her som i nazi-tråden, en pirker på smådetaljer for å rippe opp i det store bildet.
Selv om dette selvfølgelig er en "bra konspirasjonsteori" siden den støtter opp mot Bush/USA hatet og ikke mot nazister.
Så det har ikke andre katastrofer som har tatt mer liv og som er mer groteske? klart værden ble værre siden det var i amerika.Folk dør kvær dag pga religion.Og det jeg MENER er att det hadde ikke vært for USA var så stort og mektig og uovervinnelige så hadde de ikke blitt så big deal.Menne klart det forandret værden folk begynte å tvile på presidenten og beviste att USA ikke var uovervinnelig som de trodde, så Bush begynte med å erobre Irak og drepe alle uskyldige der.Menne big ups til brannmennene som var der 11 september.Noe av de mest modigste folka jeg har sett iaffal, Bare synd att de gjør det for ett land som skal "bry seg" om dem.
Sist endret av StaiN; 29. november 2005 kl. 20:27.
radium's Avatar
Trådstarter
Sitat av Croyfer
Hør her radium: Du kom med diverse argumenter for at 9/11 er en eneste stor konspirasjon - at tårnene ble sprengt i stykker osv. Alle disse punktene dine er avbekreftet av sunn fornuft. Din sak er svekket - hvorfor skal vi tro noe av det du sier?
Vis hele sitatet...
Hmm, hvorfor skal dere tro på meg? Tja, det blir selvfølgelig vanskelig siden du/dere ikke er villig til å se på de bevisene som jeg legger frem. Ta for eksempel bildet som jeg har lagt ved. Hvordan kan du med ren fornuft påstå at det er et fly som forårsaket dette? Husk, den offisielle historien er at et Boieng fly 757 forårsaket denne skaden. Det er ikke fysisk mulig. Dette er et lite eksemel på at alt ikke er som det skal. Når man begynner å grave litt dypere i materien, så innser man at det er flere punkter ved den offisielle historien som ikke passer inn. Da burde det ringe en bjelle...

-radium-
Litt enig med L0rdMel litt mange rare tråder for tida ja .

Siden denne sikkert slukner snart vil jeg bare si: Vi snakkes om 10 år. Når USA har falt. Det skjer i vår levetid.

Øy, bilde jo! Se, hvor er flyet??
Sist endret av Lille My; 29. november 2005 kl. 20:27.
Sitat av radium
Hmm, hvorfor skal dere tro på meg? Tja, det blir selvfølgelig vanskelig siden du/dere ikke er villig til å se på de bevisene som jeg legger frem. Ta for eksempel bildet som jeg har lagt ved. Hvordan kan du med ren fornuft påstå at det er et fly som forårsaket dette? Husk, den offisielle historien er at et Boieng fly 757 forårsaket denne skaden. Det er ikke fysisk mulig. Dette er et lite eksemel på at alt ikke er som det skal. Når man begynner å grave litt dypere i materien, så innser man at det er flere punkter ved den offisielle historien som ikke passer inn. Da burde det ringe en bjelle...

-radium-
Vis hele sitatet...
Alt man ser her er vel flammer og røyk?
Med tanke på hvor mye bensin det var i flyet så var det vell ikke rart att det var fyr og flammer der eller radium?
radium's Avatar
Trådstarter
StaiN: Hvis 11. sept er en innside jobb, så vil det sette spørsmålstegn ved hele den demokratiske styreformen, siden USA skal være den perfekte formen for demokrati. (det kan selvfølgelig diskuteres) Større katastrofer som tsunami og jordskjelv er noe mennesker ikke kan få gjort noe med, selvom det er flere folk som dør.
Enig med deg der, meeen som jeg sier, det finnes bilder på nettet av pentagon etter brannen. Da er det et hull på X meter der. Ikke noe merker etter vingene. Altså, midt i den flammen vi ser der, så skulle det stått et diger fly. Finn det til meg .
http://www.tfeagle.army.mil/tfetalon/PhotoGallery/15TalonPhotos/Nov12/Images/Pic18-Pentagon-9-11.gif

dette?
Hvis vingene på flyet knakk sammen på grunn av den store takeoff-vekten (drivstoff i vingene) kan de ha blitt dradd med flyet inn i bygningen og ikke laga et fly-forma hull sånn som man ser på tegnefilm.

Altfor dårlig bevisførsel for at jeg skal tro på noe som dette.
Dette er en punktert myte. Punktum.
Okey alle sammen, en morsomt lek her nå. Finn flyet!!! Finn et hull stort nok til at et fly kunne gått inn der. Finn restene. Ikke si meg at det tar noen timer etter at brannen er slukket å plukke vekk et smadret fly og masse lik!
Jeg føler et slags deja vu, 1
2
Sist endret av utmeldt; 29. november 2005 kl. 20:38.
Les min forrige kommentar dere som ikke tror på bilde...tenk litt. Ikke bare fei det vekk som bullshit. Se på de andre trådene, og se litt på linker osv. Tenk.
radium's Avatar
Trådstarter
http://911research.wtc7.net/ <-- Masse bra beviser på den siden
Et fly (eller et anna flygande objekt) styrta i Pentagon. USA er neppe så idiot i haudet at dei "bomba" sitt eget forsvarsdepartement. Konspirasjonsteoriane er jo helt latterlige, mildt sagt.

Kanskje det var en U.F.O.?!?!?!?!?!?!?!!?! o_O
Sitat av radium
http://911research.wtc7.net/ <-- Masse bra beviser på den siden
Vis hele sitatet...
At det står skrevet der betyr ikke at det er beviser, lille gutt. Siden er laget av mennesker som vil tro at teorien er sann. alt kan manipuleres, vries og vrenges på slik at det ser ut som noe annet, så hvorfor skal vi tro på den siden din?
Herrekongsverre!
Jeg finner det merkelig at en stor del av brukerne har en fullstendig mangel på kildekritikk. Tror dere virkelig på ALT dere leser, uten å tenke dere om to ganger?

Usaklighetene og påstandene som fremmes er så lite gjennomtenkt at det er latterlig.

Nettopp det jeg mener! Våkn opp! finn propaganda fra gamle dager, se alt faenskapet jødene gjorde! se alt de gjorde for å ødelegge og ta over verden...De var konemishandlere, hatet alle andre enn seg selv, ofret barn og stjal og plyndret.
Vis hele sitatet...
Hva faen er det for noe?
Når man presterer å komme med så mange skrudde og usaklige påstander i en eneste post burde man vurdere å slutte postingen på dette emnet fra nå av.

Samtlige av disse sidene dere henviser til bygger på lugubre kilder, pressekåte intervjuobjekter og subjektive tekster tatt ut av sammenheng.

Edit, glemte denne:

Oppgitt :::
Sist endret av theMagnificentO; 29. november 2005 kl. 20:50.
http://killtown.911review.org/flight77/inside.html
http://killtown.911review.org/flight77/building.html

Ingen flyrester fra innsiden av pentagon bygningen...
Ryddemannskapet må i såfall ha ryddet jævli fort..
Sist endret av ne0; 29. november 2005 kl. 20:53.