Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1544
Ikke slett tråden på nytt! Det virker som om effekten er ganske lik rusmidler...

Les her:
"Day 2 (Journal Excerpt of MS)
This is my second day taking Magneurol. I took 2 pills around 1pm and unlike yesterday, it REALLY kicked in. About 20 minutes after swallowing the pills, I was on the phone with a customer at work and looked up at my ivy plant above my desk. Out of the blue, and it's hard to explain, but I felt my ivy plant growing! Almost as if it was discharging some sort of information that I could feel while giving it attention. After that, I refocused on the call I was on and was able to really connect.

Right around 2:30pm it really started kicking in HEAVY. My perceptions felt very strange, yet somehow I was taking in more information about my office and the overall feeling of the workplace. I could feel the air, the moderate temperature seemed to stand out and felt pleasurable. I would not say I was spacing out, but I noticed that I felt very pleasurable and was my mind was almost silent. Other then knowing I was awake and aware, I had no thoughts going on. Now that is rare! For the rest of the day I was able to easily and accurately project what others would say to me in calls, before they said it. I also noticed that it was surprisingly easy to communicate hard to explain ideas and subjects with much less effort. I have experienced clear states of mind, and have had days where I felt bright eyed and ready to take on the world, but this felt much different! This may turn out to be very interesting indeed."

http://www.magneurol.com (Pillens side)

om biomagnetisme

Noen som har hørt om/prøvd denne?
Hm, interessant! Sku' likt å prøvd den der ja!
Og er dette fra et seriøst nettsted med erfaringer man i hvert fall til dels kan tro på slik som Erowid eller "testimonials" fra nettsiden til produktet?
er en kar her som har bestilt... Får se hvordan det går...

Dette er hva en kar sier (fra linken over):
All it will probably do is increase your memory(DMAE), hearing and eyesight(Magnetitum/Chi Si), increase your overall health, and make you smell like a fish( possible, but still rare side effect of Choline Bitartrate)
+ siden om magnetitt... Det bør fungere
OT: Har du sett Serial Experiments Lain?
I såfall, husker du 'Accela'?

Ontopic:
500kr for en måneds forsyning? Blir mildt sagt dyrt etterhvert...

Men, burde ikke kroppen produsere magnetitt selv? Og hvis den gjør det, ville ikke å ta disse pillene hemme denne produksjonen?

Og....rusmiddel??
Sist endret av okaminaru; 13. juni 2005 kl. 00:40. Grunn: kom på mer å si
selvfølgelig er dette bare bullshit. jeg blir nesten litt oppgitt over folk som tror på sånne ting. men men, det er ikke mine penger som sløses bort på noen gelatinpiller med saltvann og kanskje noen magnetiske støvkorn, eller kanskje det bare er magnesium. uansett, hvis en sånn pille plutselig ble oppdaget ville det vært en stor nyhet og du ville nok ha fått det med deg på tv ol. lenge før de ville ha begynt å produsere det til kommersielt bruk.
Så du mener at tings effektivitet avhenger av popularitet?
o shit waddup
Sitat av okaminaru
Så du mener at tings effektivitet avhenger av popularitet?
Vis hele sitatet...
hvis 200 stk. sier at du får "omg amazing lol" virkning av det, vil forhåpningen bli større og forsterke virkningen til et placebo, om ikke jeg er helt på jordet.
Sist endret av ulldott; 14. juni 2005 kl. 16:42.
Det er sant. Men placebo er jo egentlig bare en bonus da...
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Som min gode velgjører sier det: Livet er et Placebo.
Sitat av okaminaru
Så du mener at tings effektivitet avhenger av popularitet?
Vis hele sitatet...
nei, jeg mener at hvis det selskapet hadde vært seriøst ville de ikke ha startet salget av det preparatet før det var skikkelig testa på alle måter mot bivirkninger og hva det måtte være. sånne tester blir gjerne dokumentert gjennom informasjonskanaler for farmasøytisk viten. og en sånn oppdagelse ville media ha snappa opp og du ville ha funnet ut om det på en eller annen måte hvis du er litt oppmerksom.

det blir som når hoffman oppdaget den psykadeliske effekten av lsd-25, kort tid etter han oppdaget det ble andre farmasøyter og psykologer oppmerksomme på det. før "behandling" med lsd i psykiatrien ble "vanelig" hadde mesteparten av studentkretser og hippiebevegelsen hørt om stoffet. dette er selvfølgelig relativt sett, da de ikke hadde samme mulighetene for formidling av informasjonen som i dag.

men det jeg sier er i bunn og grunn, bruk fornuften, det der ser ut som en dårlig reklame for et eller annet slankeprodukt.
Hørt om den kreftsyke mannen som fikk et "wonderdrug" på en fredag, og når legen kom tilbake til sykehuset og ventet seg en død pasient, så var mesteparten av de store kreftsvulstene nesten forsvunnet/eller trekt seg tilbake...

Senere så ble det bevist at det ikke var noen ordentlig bevis for at "wonderdruget" fungerte... Når denne mannen leste det i avisen, så kom kreften tilbake...
Da er jeg enig !alex!
Sitat av okaminaru
Da er jeg enig !alex!
Vis hele sitatet...
det er godt at vi er enige da jeg har det med å forklare meg dårlig første gangen sånn at jeg må utdype det i en annen post.