Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 60418
Egyptisk Tempelkatt
Noen som har noe nytt? Bestilte selv Hemperek fra Polen for to uker siden. Har ikke kommet enda.

Håper ikke jeg får noen problemer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bestilte nylig en flaske med 10ml/500mg CBD fra naturalhemplife. Den kom etter fem dager. Merkelig nok var den åpnet og sjekket av svensk(!) toll. Pakken hadde returadresse i Sverige og ble ifølge leverandøren sendt derfra. Det var tilogmed en lapp fra tollen inni pakken med et "Lopenummer" og med forklaring om hjemmel, lovverk osv. på svensk og engelsk.
Bestilt noen oljer som trolignok ble sendt fra USA har kommet igjenomm til meg 2 ganger. Ingen ekstra avgifter eller styr :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Min cbd har blitt huket inn o tollen.
Hva kan jeg vente meg.....?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av nerdrum Vis innlegg
Min cbd har blitt huket inn o tollen.
Hva kan jeg vente meg.....?
Vis hele sitatet...
Tatt av tollen eller posten? Lett å blande
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Knowledge is power
Madrox's Avatar
22 4
https://raworganics.dk/ , kvalitets varer, god service. Går gjennom tollen, det ble stoppet med meg å måtte levere inn dokumenter på nett(faktura med innhold) gjorde så dette, wam bam
Thank you sam så var det på veg dagen etter😊