Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1930
Hei , jeg letter etter noen gode hodetelefoner til spill, har sett litt på AKG Q701
og AKG K701 men er litt usikker, så lurer på om noen har noe anbefalinger.

Trenger også en mikrofon og en AMP
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvis du har en grei amp ville jeg gått for Beyerdynamic DT990 Pro 250 OHM
De er åpne så du ikke blir helt bomull i hodet, og kan snakke med folk.
God lydgjenngivelse og bassgjenngivelse helt ned i 5 hz, dvs under hørbart - men kjennbart.
Sist endret av Anderson; 7. oktober 2014 kl. 00:24.
Har selv ett Razer Kraken Pro headset, og kan anbefales på det sterkeste! Er meget billig og;
http://www.elkjop.no/product/spill-o...adset-pc-gronn
Skal du ha AKG Q701 bør du ha en god forsterker. Husk også at disse er åpne, så de demper ikke lyd utenfra i det hele tatt. Lyden fra hodetelefonene vil også høres godt i rommet.

Audio Technica M-50 er et sett jeg vil anbefale på det sterkeste, det samme med Beyerdynamic DT770. Skal du ha åpne hodetelefoner anbefaler jeg som Anderson sier DT990 eller sjekk her for Grado. Fine priser for tiden. Grado er sinnsykt velloppløst og luftig lyd, crispy og fin bass og de holder enormt lenge. Jeg hadde mine RS2 i 14 år før jeg solgte de (oppgraderte til PS1000 på salget de har nå), og da fikk jeg halv pris av nypris... Så de holder seg fint i pris.

Gradoene er forresten såpass lette at du kan ha de på i timesvis uten at du merker de. Har selv hatt noen 18-20timers gamingsessions da jeg var yngre, merket ikke at de var på hodet en gang.
Sist endret av Hobby; 7. oktober 2014 kl. 07:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Istedet for å lage en ny tråd så bumper jeg denne.
Jeg skal ha med et headset til gaming. Prisen har ikke så mye å si, men trenger ikke være halve månedslønna til Røkke.
Jeg har null peiling på slikt men vil helst ha et med usb kobling og surround. Enten 5-1 eller 7-1.

Kunne noen hjulpet meg og finne noe bra?
Sist endret av random72742; 13. oktober 2014 kl. 16:58.
Sennheiser 350 er å anbefale, sinnsjuk mic og fin lyd.



Sitat av WopWop Vis innlegg
Istedet for å lage en ny tråd så bumper jeg denne.
Jeg skal ha med et headset til gaming. Prisen har ikke så mye å si, men trenger ikke være halve månedslønna til Røkke.
Jeg har null peiling på slikt men vil helst ha et med usb kobling og surround. Enten 5-1 eller 7-1.

Kunne noen hjulpet meg og finne noe bra?
Vis hele sitatet...
Sitat av ezyy Vis innlegg
Sennheiser 350 er å anbefale, sinnsjuk mic og fin lyd.
Vis hele sitatet...
takk for anbefaling Er det usb eller jack tilkobling på den?
Sitat av WopWop Vis innlegg
takk for anbefaling Er det usb eller jack tilkobling på den?
Vis hele sitatet...
350 har jack. Men om usb er mer interessant så kan du sjekke ut Steelseries siberia v2 eller siberia elite av samme produsent.
Sitat av ezyy Vis innlegg
350 har jack. Men om usb er mer interessant så kan du sjekke ut Steelseries siberia v2 eller siberia elite av samme produsent.
Vis hele sitatet...
Jeg ser at Siberia elite får meget god kritikk her http://www.hardware.no/artikler/test...a-elite/156061. 7-1 surround og har usb, så det passer godt for meg Takker for svar!

Edit: Ser på en annen nettside at miccen får veldig dårlig kritikk og blir fort slitt/ødelagt. Ser tho at noen annbefaler logitech G35, som også er 7-1 surround og har usb, men er betydelig billigere. Noen tanker rundt dette headsetet?
Sist endret av random72742; 13. oktober 2014 kl. 17:36.
Sitat av WopWop Vis innlegg
Ser på en annen nettside at miccen får veldig dårlig kritikk og blir fort slitt/ødelagt. Ser tho at noen annbefaler logitech G35, som også er 7-1 surround og har usb, men er betydelig billigere. Noen tanker rundt dette headsetet?
Vis hele sitatet...
Har testa miccen på to forskjellige headset, og de er ikke dårlig. Men Sennheiser sin mic er bedre.


G35 har gått ned i pris noe så kraftig, i fjor(mars) tid ish så kostet det rundt 1000,- lappen. Vet like mye om det som står på google, aldri testet.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Har testa miccen på to forskjellige headset, og de er ikke dårlig. Men Sennheiser sin mic er bedre.


G35 har gått ned i pris noe så kraftig, i fjor(mars) tid ish så kostet det rundt 1000,- lappen. Vet like mye om det som står på google, aldri testet.
Vis hele sitatet...
Når jeg ser på kritikken til G35 på komplett så virker det som et sikkert valg både pga at det har alt jeg vil ha, er billig, og har meget god kritikk