Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1832
Hei!
Noen her inne som vet hvordan jeg kan gå frem for å spore en Samsung mobil?
Har ei dame her som jeg mistenker ikke er helt ærlig med meg, så skulle gjerne funnet ut dette for evt å konfrontere løgnene hennes.

Håper noen har tips om hvordan, eller vil hjelpe på annen måte.

Mvh
Har du tilgang til den? Hvis du har det kan du laste ned en sporingsapp (Feks Cerberus, men tror den trenger root), så kan du følge den fra en PC om den har GPS på (som du kan fjernstyre med appen).
Trådstarter
2 0
Har dessverre litt vanskelig med tilgang pga kode.

Har dessverre vanskelig for å få tilgang pga koder
Sist endret av Lars33; 2. mai 2014 kl. 15:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Støtter ikke helt det du driver med, men er det ikke enklere å gjøre det oldschool? Følge etter henne eller noe slikt..

I samme slengen tror jeg stalking er noe mildere enn overvåking, både i følge loven og moralpolitiet
Om du har tilgang til gmail kontoen kan du finne ut hvor hun er ved å bruke google device manager
https://www.google.com/android/devicemanager
Kjøpe en billig Android telefon og putte den i veska hennes?