Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  273 129371
Prøvd begge deler.
Æsj :-(
Jaja for 14 dollar er det vel en risiko som er verdt å ta.

Fikk så sinnsykt bra søvn av phenibut, og som skiftarbeider er det jævlig viktig.
+ den fine rusen selvfølgelig.
Føler meg som en gud dagen etter når jeg våkner.
Sist endret av ID-Brikke; 21. juli 2015 kl. 13:43.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Æsj :-(
Jaja for 14 dollar er det vel en risiko som er verdt å ta.

Fikk så sinnsykt bra søvn av phenibut, og som skiftarbeider er det jævlig viktig.
+ den fine rusen selvfølgelig.
Føler meg som en gud dagen etter når jeg våkner.
Vis hele sitatet...
Ja, det er et bra verktøy. Bare husk å ikke ta det for ofte og ikke for store doser da
▼ ... over en uke senere ... ▼
I dag kom pakka i posten!
Ganske bra leveringstid og dårlig tollvesen. Gode tider!
omnomnomnomnom.jpg
jeg skjønner ikke... forrige torsdag tok jeg et og et halvt gram med phenibut på kvelden og merket en liten "bøzz" som viss man tar seg to pils.
Merket ingenting dagen etter, så bestemte meg for å prøve 2 eller 3 dager senere med 7 gram på morran (ja veit det er altfor mye), men da fikk jeg endra mindre effekt enn første gang (skal sies at jeg drakk fire pils kvelden før), men alikevel.
Tolleransen kan jo ikke ha økt så sykt?

Skjønner ikke hva som er galt?:s
Har VELDIG høy benzo tolleranse, og må ta 5-6mg xanor for å bli "normal" og fortsatt ha litt angst (ikke pillerusa).
Men benzo går jo på gaba-b og phenibut på gaba-a?

Flere som har opplevd dårlig effekt av phenibut?
Kjøpte på ebay btw og det er hvit og grønn pakke med stor R og Raw health.
Mvh
Sist endret av jenspetter93; 31. juli 2015 kl. 19:53.
Benzodiazepiner binder seg til et spesifikt bindingssted på GABA-A-reseptoren, mens phenibut hovedsakelig virker på GABA-B, men også GABA-A i større doser.

Personlig har jeg aldri forstått denne phenibut-hypen. Hadde noen kapsler på 250mg for en stund siden, og prøvde ulike doseringer, men oppnådde aldri de effektene folk beskriver. Den eneste effekten jeg fikk var en følelse av ekstrem svakhet og utmattelse dagen derpå.
Jeg fikk også stikk motsatt virkning av hva andre sier. For mindel var detta et møkkastoff som ikke infridde noen av mine behov eller forventninger.
Kommer til å gibort resten av de 20g jeg har igjen. Æsj, for noe griseri. Godt folk er forskjellig
Fikk en pose i posten idag. Sitter å vurderer om det er verdt å prøve eller ikke siden det er så mange forskjellige meninger. Er det noen som vil fraråde det?

Hvis ikke, er det noen som har anbefalinger til førstegangs dosering? Har lav benzo toleranse og drikker skjelden alkohol om det skulle ha noe å bety.
Sitat av Hater Vis innlegg
Fikk en pose i posten idag. Sitter å vurderer om det er verdt å prøve eller ikke siden det er så mange forskjellige meninger. Er det noen som vil fraråde det?

Hvis ikke, er det noen som har anbefalinger til førstegangs dosering? Har lav benzo toleranse og drikker skjelden alkohol om det skulle ha noe å bety.
Vis hele sitatet...
Virker som folk flest blir sosiale og ting er bra på 1,5g +/- .
Men om du vil ha en rus (du mister ikke kontrollen) ville jeg prøvd 2,5g. Ikke noe mer. Men ikke ta det mere enn to ganger i uka. Det er ikke vits, det kan du google selv. Husker jeg drev med det for noen år siden (husker desverre ikke doser), men da var det himmelskt i litt større doser. Ta det på tom mage og husk det tar 2-2,5 timer før det fungerer. Lykke til
Takk for tilbakemelding
Tror jeg går for ett gram så får jeg heller øke litt etterhvert, er redd jeg skal begynne å spy eller få skikkelig hangover som jeg ser mange snakker om.
Noen som i det siste har fått pakket stoppet i tollen? Er det lovlig å bestille? Har fått igjennom en pakke på 25g, løst pulver. Er det muligens tryggest og bestille i kapsler?
Jeg har fått phenibut gjennom tollen fra australia, usa og england. Aldri vært noe som helst problem.
Har bare bestilt pulver 100g om gangen, både i bokser og i poser.
Sitat av jenspetter93 Vis innlegg
Virker som folk flest blir sosiale og ting er bra på 1,5g +/- .
Men om du vil ha en rus (du mister ikke kontrollen) ville jeg prøvd 2,5g. Ikke noe mer. Men ikke ta det mere enn to ganger i uka. Det er ikke vits, det kan du google selv. Husker jeg drev med det for noen år siden (husker desverre ikke doser), men da var det himmelskt i litt større doser. Ta det på tom mage og husk det tar 2-2,5 timer før det fungerer. Lykke til
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det? Det er fare for psykoser og havne i koma-lignende søvn ved større doseringer. Eller mente du bare at man ikke får like lett blackout og gjør dumme ting som på alkohol og benzo?
Sitter med noe rivo. Lurer på om jeg trygd kan blande med phenibut for å unngå visse ubehag jeg får uten å blande med noe? Noen med erfaring eller fakta som kan få meg til ikke vurdere å blande dette?

Tekte å droppe en gram phenibut oppå 3 rivo først og fremst.

Kan dette gi uante komplikasjoner av noe slag?

Phenibut alene takler jeg ikke.

Gjør et forsøk jeg, dauer vel ikke... :P

Nermer seg 3g med phenibut nå og 4 rivo, merker ikke så mye enda. Vanligvis om jeg tar 1500mg phenibut blir jeg helt rar og fuska innen en halvtime... Mulig det ikke er noe bra kombo
Sist endret av BrewGrow; 15. august 2015 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ble det no ordnings på det?
Nei, føler ingentig til phenibuten enda, har spedd på mere etter dette.. men venter forgjeves :/
Prøv å drikk litt kaffe til. Pleier å hjelpe.
Jeg tar det iallefall alltid på tom mage med kaffe eller noe surt å drikke/spise, eller så tar det evigheter.
Synes igrunn jeg aldri får noe særlig effekt ut av det med mindre jeg i tillegg drikker meg halveis drita.

Kjørte på litt pheny, stilnoct og alkohol nå som jeg leste tråden din.
Det hjer er veldig shakey
Sist endret av ID-Brikke; 15. august 2015 kl. 02:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Phenibut gir egentlig ikke noe rus i seg selv.
Sammen med piller så funker pillene litt mer, men hvis du har tatt pepper så har phenibuten ingen ting å si, du gir kanskje litt mer faen uten å merke det selv.

Men phenibut gir ingen rus før du kommer opp i 3-4gram, og da gir det egentlig ikke noe rus da heller, eller ingen rus som er vits i å trakte etter hverfall, så du kan bare vente forgjeves
Greia er at om jeg tar Phenibut alene, så opplevde jeg de to første gangene følgende : Virkningen kommer fort og det kjennes ut som om noe sentralstimulerende har satt seg halvveis fast i brystet og ikke når hodet. Nesten som å underdosere på pepper, selv om ikke resten kan sammenlignesmed med amf overhodet.

Jeg føler absolutt en slags rus og de første gangene var jeg redd for å ha overdosert eller noe, selv om jeg holdt meg til normale doseringer,langt under 1g.

Phenibuten gir meg en ekkel følelse, kan bli kvalm, veldig ukonsentrert, får angst, ikke sove osv. (på tom mage ja)

Jeg var nok godt oppe i 3g ++ i går sammen med 6 rivo, merket litt til de (rivoene) men ikke så mye som normalt.

Meninga var å ordne noen pils, men kom aldri så langdt og kaffe hadde jeg jo seff ikke.

Får gjøre et nytt forsøk i dag med pils å kaffe.

Takk for tipset.

Greia er at om jeg tar Phenibut alene, så opplevde jeg de to første gangene følgende : Virkningen kommer fort og det kjennes ut som om noe sentralstimulerende har satt seg halvveis fast i brystet og ikke når hodet. Nesten som å underdosere på pepper, selv om ikke resten kan sammenlignesmed med amf overhodet.

Jeg føler absolutt en slags rus og de første gangene var jeg redd for å ha overdosert eller noe, selv om jeg holdt meg til normale doseringer,langt under 1g.

Phenibuten gir meg en ekkel følelse, kan bli kvalm, veldig ukonsentrert, får angst, ikke sove osv. (på tom mage ja)

Jeg var nok godt oppe i 3g ++ i går sammen med 6 rivo, merket litt til de (rivoene) men ikke så mye som normalt.

Meninga var å ordne noen pils, men kom aldri så langdt og kaffe hadde jeg jo seff ikke.

Får gjøre et nytt forsøk i dag med pils å kaffe.

Takk for tipset.

Sånn! Da gjir vi det et forsøk til.

Da har jeg kaffe, 10 halvlitere, 4 rivo og masse Phenibut.

Funker ikke detta så gir jeg opp :P

Selvom rivo`n og pilsen antagelig står for mesteparten av virkningen

En annen ting jeg lurer på er:

Bør jeg starte med phenibut, eller ta dette etter en viss funk fra overnevnte rusmidler for å få mest ut av det?

Prøver meg frem je, sånn jeg har overlevd hittil. :P
Sist endret av BrewGrow; 15. august 2015 kl. 14:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet akkurat hvilken følelse du snakker om når du har noe i hjertet som ikke når hodet.
Dette kan bli verre og direkte ubehagelig i morgen hvis du kjører balls out i kveld.
Men da er det bare å ta litt til til du får roet deg ned har jeg merka.

Pleier å ta ca 1.5 gram først, så kjøre nedpå med 4-5 øl og ta små doser utover kvelden.
Blir helt magisk rus for meg da iallefall..VELDIG lyst å spille instrument, musikk blir jævlig bra (sikkert fordi jeg er veldig glad i musikk fra før av).
Ser mye konserter på youtube osv og koser meg gløgg ihjel.

Den beryktede hangoveren man får av phenibut og alkohol har jeg aldri fått.
Har heller aldri synes alkoholen "virker dobbelt så bra på phenibut" som jeg har hørt mange si.

Jeg ville ikke kjørt mer enn 1-2 slike dager i uka.
Ble litt plaget med hjertebank etter å kjørt oftere enn det...men det forsvant med å trappe ned dosen med 4-500mg.
Merket det bare når jeg skulle legge meg.
ID-Brikke.

Jeg rører ikke phenibut uten øl eller benzo. tatt det to dager på rad nå.
Klarte å få i meg 6-7 gram i går. Merker ikke noe til det i dag, men så våkna jeg nettopp også da.
Hadde en rivo igjen,satser på at den ordner opp.

Trodde ikke det var mulig å ta så mye jeg, enda da var det fest på lokalet og jeg gikk dit å sosialiserte.

Sprøtt, så sosial angst som jeg har, liker ikke mennesker engang.

Fikk heller ingen hangover og phenibuten forsterka ikke alkoholen selv på 7g
Sist endret av BrewGrow; 16. august 2015 kl. 15:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dæven 7g, det har jeg aldri tatt før haha.
Har tatt 4g og da hadde jeg noe helt sjuke drømmer og sov i 16 timer.
Hvordan var søvnen etter den kvelden der? :P
Ja det var nok litt i overkant. Jeg sov faktisk ikke mere en ca 11-13 timer ish. Null hangover eller dårlig form

Fikk i meg 7g phenibut, 4 rivo og 10 halvlitere. Gikk bort på festen på lokale og sosialiserte.

Eneste var at folk klaga på at jeg var så ederu. Ha ha ha
Sist endret av BrewGrow; 17. august 2015 kl. 00:16.
Prøvde med ett lite gram for noen timer siden, alt jeg kjenner er at jeg er litt trøtt i øynene. Kjedelig. Får prøve noen gram og ett par benzo neste gang..
Ja, merker det spesielt i øynene. blir veldig ufokusert og har problemer med å se på pc, film osv. Må myse og nesten være klin inntil skjermen. Merka ikke noe av dette med benzo. Men da merka jeg ikke så mye til phenibuthen heller.

Men jeg eksperimenterte vel litt i overkant sikkert.
Ja akkurat, har egentlig ingen form annet en det med øynene, ble veldig ufokusert som du sier. Mulig jeg tar meg ett par drinker og ser hva som skjer..

Hehe, bare 4 rivo og 10 halvlitere hadde gjort meg til en sosial apekatt, fikk du noen ekstra effekt fra phenibuten eller var mesteparten av det pga rivootrilen og alkoholen?
Det hadde nok vanligvis gjort meg til apekatt også, men ikke i går. Kanskje pga. phenibuten, ikke veit jeg.

Nei phenibuten forsterka ikke rivoen eller pilsen, mulig det er anderledes med sprit.

Just go for it å se hva som skjer. Greit å utforske litt

Jeg husker absolutt alt som skjedde i går også. Hender jeg får hukommelse tap bare av 8 halvlitere og en jonas.

Så noe virka helt klart sammen. Syntes det var i overkant rart selv også.
Sist endret av BrewGrow; 17. august 2015 kl. 01:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Håper det, er i gang med spriten nå så får vi se Blir nok lenge til neste gang om det ikke blir success :P
Ja, aldri noe moro å sitte med forventninger også skjer det ikke noe.

Lykke til i allefall. Tror jeg dropper et par gram phenibut sjæl nå, du frista meg litt. og jobber ettermiddagen i morra så.

Bare synd jeg er tom for benzo og alko, pleier ikke å takle phenibut aleine, men det kan jo ha forandra seg.
Har bestilt fra UK den har vert hos tollen i 6 dager nå det står bare:

Sendingen er under importbehandling. Ved behov vil mottaker bli kontaktet.
Tok 10g nå (ja det er idiotisk) men har eksprementert i noen uker nå og prøvd alt fra 1,5g-5g.
på 5g kjente jeg kanskje bittelitt, men tror det var placebo.
derfor jeg tenkte å ta en siste test idag (4 dager siden sist).
Noen som har en formening om effekt?
Sikkert hardt for kroppen, men kan jo ikke være det for hue om jeg ikke merker noe.

Kan legge til at jeg har tatt rivotril og lyrica, tok 750mg men merker lite (fordi jeg tok det igår og det har aldri funka særlig to dager på rad)

vil bare si at jeg føler meg ganske god nå. Men tror det er lyrica og rivotrilen.
Gidder ivertfall ikke mere av den phenibut driten, funker bare ikke, kanskje littegrann av 10g, men merket ikke at det kicket inn eller noe. Funker kanskje litt, men les om det så skjønner du ikke hvorfor det er lovlig engang.
Sist endret av jenspetter93; 18. august 2015 kl. 23:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fikk nettopp et brev med forespørsel om tollinformasjon.

Der de ønsker varefaktura/kvitt og fødselsnr, samt medisink dokumentasjon.


Jeg ringte opp til Posten og fikk beskjed om at ifølge https://lovdata.no/dokument/SF/forsk...999-12-27-1565

Gamma-aminosmørsyre (GABA) står oppført på listen over legemiddler.

Veien vidre nå blir vel at posten sender det i retur til selgeren og håpe at han godtar returen, ettersom at jeg ikke har medisink dokumentasjon og vise til.

Er det noen andre her som har fått en slik post og alikevell fått det innført eller er det bare å la det gå sin gang?
merka jeg våknet råtten i kroppen idag, men to-tre timer så var jeg igang igjen.
Tenkte det var greit med en oppdatering, men husk som jeg har sagt før så har jeg veldig høy tolleranse for ting som fungerer på gaba.

Sitat av Mexxy Vis innlegg
Hva mener du med det? Det er fare for psykoser og havne i koma-lignende søvn ved større doseringer. Eller mente du bare at man ikke får like lett blackout og gjør dumme ting som på alkohol og benzo?
Vis hele sitatet...
Litt sent svart, men mente at man ikke får like lett blackout og gjør dumme ting som på alkohol og benzo

Sitat av Screwit Vis innlegg
Fikk nettopp et brev med forespørsel om tollinformasjon.

Der de ønsker varefaktura/kvitt og fødselsnr, samt medisink dokumentasjon.


Jeg ringte opp til Posten og fikk beskjed om at ifølge https://lovdata.no/dokument/SF/forsk...999-12-27-1565

Gamma-aminosmørsyre (GABA) står oppført på listen over legemiddler.

Veien vidre nå blir vel at posten sender det i retur til selgeren og håpe at han godtar returen, ettersom at jeg ikke har medisink dokumentasjon og vise til.

Er det noen andre her som har fått en slik post og alikevell fått det innført eller er det bare å la det gå sin gang?
Vis hele sitatet...
umulig å si. enten får du det eller så blir det sendt i retur ikkeno verre enn det
Sist endret av jenspetter93; 20. august 2015 kl. 21:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Phenibut er vist ikke noe særlig for min del. Etter forrige eksperiment med ~1g og litt sprit må jeg si at det overhodet ikke gir meg noen rus. Ble sittende med kraftig hodeverk også.

Når det kommer til de angstdempende effektene tror jeg det kan være en verdig- om ikke bedre kandidat enn moderate doser med benzodiazepiner.
Sist endret av Hater; 21. august 2015 kl. 22:03.
Sitat av Screwit Vis innlegg
Fikk nettopp et brev med forespørsel om tollinformasjon.

Der de ønsker varefaktura/kvitt og fødselsnr, samt medisink dokumentasjon.


Jeg ringte opp til Posten og fikk beskjed om at ifølge https://lovdata.no/dokument/SF/forsk...999-12-27-1565

Gamma-aminosmørsyre (GABA) står oppført på listen over legemiddler.

Veien vidre nå blir vel at posten sender det i retur til selgeren og håpe at han godtar returen, ettersom at jeg ikke har medisink dokumentasjon og vise til.

Er det noen andre her som har fått en slik post og alikevell fått det innført eller er det bare å la det gå sin gang?
Vis hele sitatet...


Virker som om det ikke er bare, bare og bestille phenibut. Happy Hippo sender heller ikke til Norge. Hva risikerer man ved bestilling? Går kratom under det samme?
Går fint an å bestille fra BioVea. Det er et stort selskap som også selger diverse varer på norske apotek. Å bestille rent pulver sier seg selv at tollen blir skeptisk og konfiskerer det. De gangene jeg har bestilt fra BioVea, så har pakkene blitt åpnet av tollen og sjekket, helt uten problemer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk endelig tak i 100gr Phenibut pulver, bestilte til poste restante i sverige og tok over grensen selv. Dette var tidskrevende da jeg bor over 4 timer unna nærmeste posterestante i søta bror.

Har inntatt 2 små skjeer (fulgte med posen) 800mg ish, tør ikke prøve større dose første gangen, da det tydeligvis er store individuelle forskjeller. Det er 2 timer siden jeg inntok det og foreløbig merker jeg fint lite, kansje litt kjilling i overarmene, mulig placebo.
Sitat av Screwit Vis innlegg
Fikk endelig tak i 100gr Phenibut pulver, bestilte til poste restante i sverige og tok over grensen selv. Dette var tidskrevende da jeg bor over 4 timer unna nærmeste posterestante i søta bror.

Har inntatt 2 små skjeer (fulgte med posen) 800mg ish, tør ikke prøve større dose første gangen, da det tydeligvis er store individuelle forskjeller. Det er 2 timer siden jeg inntok det og foreløbig merker jeg fint lite, kansje litt kjilling i overarmene, mulig placebo.
Vis hele sitatet...
Det tar gjerne opptil 4 timer før du kjenner effekten, og 800mg er ikke store dosen (hvis det er rus du er ute etter).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bestilte nylig Phenibut fra MindNutriton i UK, 50g pulver.

Ordren ble sendt fort den, men kom seg ikke lenger enn til tollvesenet i Oslo. Fikk et brev i posten om at dette var legemiddel, og dermed spurte de pent om resept. Jeg tenkte som så at siden Phenibut er reseptfritt, og sendingen er fra et EØS-land, var dette greit, og sendte inn en kopi av ordrebekreftelsen min til tollvesenet, ettersom de etterspurte dette, og tillatelse til å åpne pakken.

Nå sitter jeg her da, og lurer på hva jeg skal gjøre videre. Vet det har vært mye snakk i denne tråden om hvordan det faktisk er med Phenibut og tollen, men finner ingen endelig konklusjon på dette. Tenker å ringe Legemiddelverket i morgen tidlig og høre hva de har å si iallefall.

Burde jeg legge denne saken død, og evt. Bestille på nytt fra BioVea? Har allerede sendt inn dokumentasjon så kan jo ikke bruke benektelse nå. Regner ikke med at de kan bøtelegge meg for dette, eller..?

Setter pris på innspill.
Hvorfor sliter folk så mye med å kjøpe phenibut? Jeg og sikkert 10 venner har kjøpt vanlig phenibut fra iherb og ingen har fått noe problemer i det hele tatt.
Er vel fordi det blir stoppet i tollen?
Har fått 2 pakker stoppet, men den tredje fra powdercity gikk rett igjennom.

Tok 1g nå sammen med PWO og skal ha en jævlig lang og fin treningsøkt på styrkerommet.
Phenibut er helt magisk i treningssammenheng
Sitat av Wikipedia
Recently, it has been found that phenibut binds to the α2δ subunit of voltage-gated calcium channels (VGCCs), with the R-enantiomer possessing five-fold greater affinity for this site relative to the GABAB receptor (the S-enantiomer does not bind to the GABAB receptor), and phenibut inhibits these channels similarly to gabapentin and pregabalin
Vis hele sitatet...
Dette kan forklare de dissosiative effektene ved høye doser.
Phenibut ble nevnt i serien "Norge på dop"

http://puu.sh/kp2eA/bacc60e908.jpg
Sitat av halfagram Vis innlegg
Phenibut ble nevnt i serien "Norge på dop"

http://puu.sh/kp2eA/bacc60e908.jpg
Vis hele sitatet...
Fuck, det var den moroa over.
Tenkte å bare legge til min erfaring av phenibut etter å ha prøvd det i 2 ulike settinger.
Har en slik boks fra biovea med 250mg kapsler.

Første gang: Står opp tidlig, tar 500mg i det jeg våkner. Drikker en kopp kaffe og spiser en yoghurt. Får etter få minutter en slags placebo-effekt av godt humør, men det kan være kaffen. Pheni skal jo ikke slå inn før det har gått et par timer tenkte jeg. Denne dagen var egentlig ganske interessant. Jeg smilte og sa hei til alle, til og med en person som irriterer meg grenseløst- jeg kunne ikke bli irritert. Dette stemmer jo ganske bra med det TS har skrevet om stoffet, at det er som om man har en veldig bra dag. Jeg følte meg ikke mer konsentrert, kun en bra dag. Dagen derpå merka jeg ingen nedtur.

Forsøk 2: 1,5 uke senere tar jeg 500mg og en kopp kaffe før jeg skal på vors der jeg bare kjenner 1 person. Jeg er egentlig en ganske sjenert typ, men etter litt alkohol og litt mer kaffe så eide jeg strengt tatt vorset og festen. Har aldri vært så bra humør i fylla før. Det som skremmer meg litt er at jeg ikke drakk veldig mye. Det er en del av denne festen jeg ikke har anelse om hva jeg gjorde. Jeg hadde prata med folk, dansa og snakket med en kompis på telefon, helt uvitende om dette dagen etter.

Dagen etter hadde jeg ikke mye hangover. Kun litt svimmel, sannsynligvis pga. alkoholen.

Tror 500mg (ikke mye, men jeg er ikke store karen) er blinkskudd for min del. Veldig fin dose å starte på, kanskje jeg prøver 750 senere, men max 500mg i kombo med alkohol. Må også legge til at jeg følte meg aldri rusa på pheni. Ble mindre stressa og mer chill, samt denne greia med alkoholen at jeg tok av og ikke husker en drit av et par timer den kvelden.

Andre som har opplevd liknende?
Artig å høre han løken på "Norge på dop" forklare hva phenibut var/hvorfor han hadde kjøpt det. Virka som om han hadde vært på en wild google-spree, og bestilt det første og beste som kom opp. I god tro om at det var 10/10 studie-drugs.

Er jo ikke rart ting blir forbudt.
Kan melde om at jeg fikk en buzz fra phenibut for første gang forrige helg, var på rundt 2-2,5g. endte med at jeg begynte å drikke litt da jeg fikk en venninne på besøk, og så dro jeg på fest uten en eneste nerve og oppførte meg som jeg var 16 igjen til tider, noe småflaut, men mye moro!
Neste dag var jeg så svimmel at jeg knapt klarte å gå, men var ikke den typiske fyllesyken jeg hadde.

Litt trist at man ikke kan bestille det lengre uten å risikere straff(?) etter den nye loven..
Sist endret av Hater; 3. oktober 2015 kl. 20:02.
Så er phenibut ulovlig i Norge nå? Hadde vært greit å vite dette da jeg bestilte en pakke FØR 1.oktober som ikke har kommet enda.... dette var også før jeg viste om den nye loven...
Sitat av 10naH| Vis innlegg
Så er phenibut ulovlig i Norge nå? Hadde vært greit å vite dette da jeg bestilte en pakke FØR 1.oktober som ikke har kommet enda.... dette var også før jeg viste om den nye loven...
Vis hele sitatet...
Bestilte du noe mens noe er lov bryter du ingen lov. Du er trygg. Vet ikke lovene rundt phenibut.
Sitat av 10naH| Vis innlegg
Så er phenibut ulovlig i Norge nå? Hadde vært greit å vite dette da jeg bestilte en pakke FØR 1.oktober som ikke har kommet enda.... dette var også før jeg viste om den nye loven...
Vis hele sitatet...
Den nye loven? Kan noen forklare litt mer om den "nye" loven. Hva er det som har skjedd som jeg ikke har fått med meg? å hva har dette med phenibut å gjøre?
Sist endret av halfagram; 9. oktober 2015 kl. 22:32.