Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 993
Hei karer og god jul. Jeg tok meg fem seks trekk av en joint i ett tiden, alt har vært bra fram til nå nylig. Ligger her i sengen å klarer så vidt å bevege på magen for øyeblikket med noiaen på stigende nivå dessverre!
Det er en sånn smerte jeg ikke kjenner dersom jeg legger meg i enkelte stillinger og stikker når jeg beveger på magen.
Jeg tror og håper at dette kan være en kombinasjon av en masse fet mat og alkohol. Er det noen som har erfaring med dette å kanskje bare kan fortelle meg at det kommer til å gå bra? Har lite lyst til å vekke mamma for å be hun kjøre meg på legevakta.. Det kjennes ikke på en sviene måte, mer sånn klemme på en nerve vondt.

Takk!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
nFF er ikke kvalifisert helsepersonell.

Men jeg vil tippe at det er luftsmerter. Luftsmerter kan være helt ekstremt vondt, og det er flere tilfeller der folk har trodd at de har fått hjerteinfarkt og stukket til legen når det egentlig bare var luftsmerter.

Du må nesten bare se det an om du vil vekke mora di og kjøre deg på legevakta. Better safe than sorry. Men hvis du mistenker luftsmerter selv så ville jeg bare prøvd å tvinge meg til å sove.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
nFF er ikke kvalifisert helsepersonell.

Men jeg vil tippe at det er luftsmerter. Luftsmerter kan være helt ekstremt vondt, og det er flere tilfeller der folk har trodd at de har fått hjerteinfarkt og stukket til legen når det egentlig bare var luftsmerter.

Du må nesten bare se det an om du vil vekke mora di og kjøre deg på legevakta. Better safe than sorry. Men hvis du mistenker luftsmerter selv så ville jeg bare prøvd å tvinge meg til å sove.
Vis hele sitatet...
Thanks! Jeg er klar over at nFF ikke er noe kvalifisert helsepersonell, men det er mye større sansynlighet for å finne en kar her, som har opplevd det samme en å begynne å forklare på legevakten at du har røyka. Jeg tvang meg selv i søvn å våknet frisk som en fisk!