Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4694
Da er dagen kommet hvor jeg har fått smake på skikkelig fyllesyke, kroppen er kake, hodet er tomt og formen er elendig! Har en bønne liggende her et sted og vurderer og ta en bit av den for å løfte formen litt, fungerer det?

Da jeg ikke røyker er jeg mer fan av intak sammen med mat etc, søkte en kjapp gang men fant ikke noe på forumet om akkurat dette. Hadde vært kjipt å spise nå for så at formen blir enda værre. Heller førevar en ettersnar!

Beklager om det ble litt rotete.
Det gjør iallefall dagen derpå enklere for meg
Tror du burde gå får å røyke den. Da jeg er fyllesjuk er det ikke lett å holde mat nede, og da kan du fort spy opp stashet ditt igjen.
For meg har det blitt et must dagen derpå
Det blir enten bedre eller værre Det må du føle litt på selv, liksom hvordan du tror du kommer til å reagere.
Mye bedre, definitivt , gjør fyllesyke dagen til noe du vil glede deg til fremover
Cannabis dagen etter kan begrense hjerneskaden forårsaket av alkohol. Så kroppen din har ikke vondt av det. Spørsmålet er om dette kan bli en dårlig rusvane....
Sitat av Vargas Vis innlegg
Cannabis dagen etter kan begrense hjerneskaden forårsaket av alkohol. Så kroppen din har ikke vondt av det. Spørsmålet er om dette kan bli en dårlig rusvane....
Vis hele sitatet...
Kan du henvise til kilder? =)
Sitat av tvp Vis innlegg
Kan du henvise til kilder? =)
Vis hele sitatet...
http://www.salem-news.com/articles/a...ol_8-21-09.php
Funker for meg=)
Men igjen:"Marijuana MAY protect against alcohol brain damage."
Har vært bakfull en gang siste 3 årene...den ene gangen hadde eg ikkje noe å røyke dagen derpå :/
Jeg sverger alltid til hasj/weed for å roe nervene og kroppen etter en fuktig kveld i alle fall.. Etterfulgt av mat såklart.
ingenting funker bedre enn når man får i seg en kraftig frokost & red bull
Syntes det funker supert jeg hvis jeg først skulle være uheldig å bli fyllesyk, så resulterer det også i at jeg ikke klarer å spise/har null matlyst.
Men etter en fyrings blir formen bedre, å jeg får ned mat mye lettere.

Litt OT, den kraftige frokosten å red bullen hadde kommet fort i retur.. :S
En joint, en stor frokost og en halvsterk kaffe kurer fyllesjuken fullstendig for min del.

Jointen gjoer alt lettere, og kaffen gir deg gnisten tilbake.
Sitat av tvp Vis innlegg
Men igjen:"Marijuana MAY protect against alcohol brain damage."
Vis hele sitatet...
Nøyaktig det jeg skrev i første innlegg
Ingenting som funker bedre mot fyllesyke!
Når man våkner opp dagenderpå og føler at kroppen holder på å falle sammen, skal det bare noen trekk til så er hodepine, kvalme, slapphet borte. + matlyst.
Støtter alle her når de sier at det hjelper godt me en jonas dagen derpå ja!
Som mange sier her, Ja, det hjelper, men i mitt tilfelle så får jeg ikke noe ut av dagen etterpå enn å ligge i sofa hele dagen og oppdage at man har sett på ''The Hills'' på MTV i 3 timer, når man trodde man så på noe spennende..

Personlig pleier jeg bare å spise mye og drikke litervis av vann og mye søvn.
Sist endret av Dr.Feelgood; 29. juni 2011 kl. 23:48.
Bare synd at selve røykingen blir en utfordring når man er kvalm fra før av.
Its a must to have! Det gjør så det forsvinner med en gang. ikke røyk mye, bare litt!