Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 54885
Har tattt 2 piller nå og kjenner energien som faen. Har også drukket noen pils.
Hvor lenge varer effekten?

Skal drikke ganske mye mere idag, vil jeg være hyper hele kvelden?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fikk en boks med dette i posten idag,tokk og åpnet en kapsel for og svelge pulveret for en time siden,fy faen det smakte dritt.Var jo som og helle masse amf i kjeften,men jeg kjenner jo at det her fungerer.
Veldig rask levering,kun 5 dager fra USA.
Hvordan er det med bi-effekter? Eller noen form for hangover?

Alt dette høres jo så vidunderlig ut, og som jeg har lært.. Hvis en ting lyder for godt til å være sant, så er det som regel det.
Sitat av phideph Vis innlegg
Hvordan er det med bi-effekter? Eller noen form for hangover?

Alt dette høres jo så vidunderlig ut, og som jeg har lært.. Hvis en ting lyder for godt til å være sant, så er det som regel det.
Vis hele sitatet...
Nja. Du blir jo merkbar sliten utover dagen når pillene avtar.
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Nja. Du blir jo merkbar sliten utover dagen når pillene avtar.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge varer effekten?-og har du testet dem sammen med alkohol?
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Nja. Du blir jo merkbar sliten utover dagen når pillene avtar.
Vis hele sitatet...
Ja, det tok som jeg som en selvfølge.

Men, jeg hadde aldri hivd i meg disse pillene med mindre jeg viste om de negative sidene.
Merker selv frysninger som flere har rapportert.Men fornøyd med virkningen,var helt zombie trøtt etter og ha vært våken i 24timer før jeg tokk dem,men nå sitter jeg her våken og energifull.
Sist endret av JayHova; 28. november 2011 kl. 15:03.
Er dette 100% lovlig fortsatt? kan noen bekrefte det?

Har sårt behov for noe slikt da jeg enkelte dager har svært tunge dager på jobb!

Ser på ingrediensene at dette ikke er helt bra mtp hjerte og karsykdommer, men for min del blir det kun ett par piller i uka på det meste så
Trur det er helt lovlig,har ikke hørt om noe annet.Bestill fra siden som er linka til i førsteposten,rask levering.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Om dere noen gang er i tvil om slike ting er lovlig eller ikke, så bruk narkotikalisten, dopinglisten og urtelisten.

For mer effektivitet, trykk ctrl+f for å søke etter urtenavnet/stoffet som er i ingredienslista på produktet.
Fikk et glass med screaming banshee i posten i dag . Tok 1 for 3 timer siden og effekten for meg er litt urolig i kroppen og fikk ikke noe bedre konsentrasjonen .

Men nå er jeg litt forkjølet så det kan jo ha noe å si på effekten også kansje jeg burde prøve 2 .
Hm. Får vel prøve å bestille et glass. Fortsatt eBay som er the shit?
Bildet der er jo helt tydelig fake, teksten bøyer seg ikke med flaska, ser ut som en dårlig lagd lapp som er påklistra i PS.

Edit: Så nå at noen har posta bildet av den ordentlig flasken.
Sist endret av RainbowDash; 5. desember 2011 kl. 19:34.
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Bildet der er jo helt tydelig fake, teksten bøyer seg ikke med flaska, ser ut som en dårlig lagd lapp som er påklistra i PS.
Vis hele sitatet...
Hva har det med noenting å gjøre? Det er vel sannsynligvis gjort slik for at det skal bli lettere å lese for potensielle kunder. Er vel ett fett om det er skrevet på lappen eller i photoshop? Teksten er nok den samme på flaska som på bildet.
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Hm. Får vel prøve å bestille et glass. Fortsatt eBay som er the shit?
Vis hele sitatet...
Er visst litt dyrere på ebay enn fra siden linket til i førsteposten.
Droppet just i postkassen min nå, har eksamen i morgen, så egentlig ganske ypperlig anledning får å se om de funker så bra som noen sier ^^
Ble nysgjerrig på disse jeg også. Så jeg bestilte et glass for 1 uke siden, og det kom i postkassa idag. Skal testes ut i morgen til frokost....
gleder meg til å høre deres reaksjoner i morgen, har tenkt til å bestille til uka, må man svelge pulveret eller kapselen?
Sitat av jegeroveralt Vis innlegg
gleder meg til å høre deres reaksjoner i morgen, har tenkt til å bestille til uka, må man svelge pulveret eller kapselen?
Vis hele sitatet...
Man svelger de hele kapslene.
Prøvde 1.stk kapsel til frokost i dag tidlig kl 06:25. Kjente virkningen ca en halvtime senere. Fikk mer energi, trøttheten i øynene ble borte og humøret steg litt. Funka rimelig bra for å si det sånn. Glad jeg ikke heiv innpå 2.stk med en gang. Vil si virkningen ga seg i 13 tiden.
fikk mine i dag, tok en for noen timer siden. Nå skal det sies at jeg har vært opp i snart 24timer.. Merka at jeg hadde tatt en ca 30min etter, fikk mer energi ble ikke så veldig trøtt å sliten lenger:P MEN jeg ble drit kvalm :P. Dette kan jo selvfølgelig skyldes andre grunner, men skal teste ut i morgen også!
Er det noe annet fra websiden dems dere kan anbefale? Frakt osv koster nesten like mye som et glass av BSBE, så hvis dere har noen anbefalinger hadde det vært supert

ps: Om reglen med 200kr import og Tollvesenet, det inkluderer ikke frakt amirite?

takk <3
Sitat av Crashwangdoodle Vis innlegg
Er det noe annet fra websiden dems dere kan anbefale? Frakt osv koster nesten like mye som et glass av BSBE, så hvis dere har noen anbefalinger hadde det vært supert

ps: Om reglen med 200kr import og Tollvesenet, det inkluderer ikke frakt amirite?

takk <3
Vis hele sitatet...
Panax ginseng funker bra.
Finally, a powerful extract of Panax Ginseng has been added to the formula, as Panax Ginseng increases athletic performance, strength, endurance and overall health.


Screaming banshee energy inneholder Panax Ginseng fra før.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har fått brev fra posten om at mine to glass blir sendt tilbake til avsender, da de inneholder legemidler

"Sendingen inneholder legemiddel som ikke tillates innført. Se eget skriv vedlagt"

På vedlegget står følgende:

INNFØRSELSRESTRIKSJONER LEGEMIDLER

Det har ankommet en sending til deg som inneholder varer som klassifiseres som legemiddel.

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å innføre legemiddel til privat bruk fra land utenfor EØS/EU området. Viser til http://www.legemiddelverket.no Se meny: forbruker pkt 3.2

Vi har derfor ikke anledning til å gjøre annet enn å returnere sendingen.
---

Jeg finner imidlertid ikke det de viser til, men jeg har begynt å sjekke ingrediensene imot legemiddellista. Er det mulig at Posten tar feil her, eller må jeg anse pengene og varene som tapt??
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av MB300Diesel Vis innlegg
Jeg har fått brev fra posten om at mine to glass blir sendt tilbake til avsender, da de inneholder legemidler

"Sendingen inneholder legemiddel som ikke tillates innført. Se eget skriv vedlagt"

På vedlegget står følgende:

INNFØRSELSRESTRIKSJONER LEGEMIDLER

Det har ankommet en sending til deg som inneholder varer som klassifiseres som legemiddel.

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å innføre legemiddel til privat bruk fra land utenfor EØS/EU området. Viser til http://www.legemiddelverket.no Se meny: forbruker pkt 3.2

Vi har derfor ikke anledning til å gjøre annet enn å returnere sendingen.
---

Jeg finner imidlertid ikke det de viser til, men jeg har begynt å sjekke ingrediensene imot legemiddellista. Er det mulig at Posten tar feil her, eller må jeg anse pengene og varene som tapt??
Vis hele sitatet...
Max uflax du da. Bestilte rett før nyttår, fikk dem i posten igår.
Eg har ikke prøvd akuratt denne, men eg har bestilt ren DMAA, og det kom i posten idag.
Eg tok da en liten dose, vet ikke om eg tok for lite.. Men dette var vell 15min siden, føler meg opplagt, og føler at like gyldig humøret er vekke.
Noen andre som har prøvd ren DMAA?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bestilte et glass for ca. 1 uke siden og fikk en konvolutt i posten i dag, men den var tom. Hva faen? Det lå ingenting annet i postkassa heller.

Kan det hende posten har tatt ut innholdet? Syns i så fall det er merkelig at det ikke lå noe skriv fra de eller noe
Sitat av Sorgsvart Vis innlegg
Bestilte et glass for ca. 1 uke siden og fikk en konvolutt i posten i dag, men den var tom. Hva faen? Det lå ingenting annet i postkassa heller.

Kan det hende posten har tatt ut innholdet? Syns i så fall det er merkelig at det ikke lå noe skriv fra de eller noe
Vis hele sitatet...

Snodige greier.

Fikk mine i posten i dag. Tok en for 20 min siden, så blir spennende å se åssen virkning jeg får av dem.

Fine greier. Både meg og broren min ble i knall form av dem her..

Litt smågira

Sitat av Awarize Vis innlegg
Med mindre "dama" di er hunden din, som har sin egen tygge-joggesko, skjønte jeg ikke helt den der.

Hvordan kan det være som joggesko? Smaksmessig eller i effekt?
Kan være fordi jeg sov i 30 minutter i natt, men jeg holder på å le meg ihjel her, midt i timen
Vis hele sitatet...


Haha, sorry, men jeg måtte le av deg, hehe
Dem er fine, tror nok dem er knall å drekka på..

Dem er fine å drekke på også. 1 holder, da blir man i passe deilig form.
Sist endret av hypphypp; 18. januar 2012 kl. 18:39. Grunn: leif
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Snodige greier.

Fikk mine i posten i dag. Tok en for 20 min siden, så blir spennende å se åssen virkning jeg får av dem.

Fine greier. Både meg og broren min ble i knall form av dem her..

Litt smågira

Vis hele sitatet...
Ah, faen! Lucker ass. Må vel nesten bestille et glass til da, bare for å prøve
Dette virket da svært interessant! Tror jeg bestiller et glass fra ebay de nærmeste dagene!
Vurderer selv å bestille et glass, men vet noen om dette er varer som popper opp i postkasse eller på postkontor når en kjøper dem? Jeg har nemlig ikke postkasse på hybelen, og jeg har lite til ingen erfaring ved bestilling av ting fra andre sider enn Komplett og Dustin.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Vurderer selv å bestille et glass, men vet noen om dette er varer som popper opp i postkasse eller på postkontor når en kjøper dem? Jeg har nemlig ikke postkasse på hybelen, og jeg har lite til ingen erfaring ved bestilling av ting fra andre sider enn Komplett og Dustin.
Vis hele sitatet...

Kommer i postkassa, hvis du har vanlig postkasse. Jeg fikk lapp i kassa om at pakka var for stor, så jeg henta den på postkontoret. Har sånn postkasse med lås på.

Sitat av Sorgsvart Vis innlegg
Ah, faen! Lucker ass. Må vel nesten bestille et glass til da, bare for å prøve
Vis hele sitatet...


Bestilte du fra den sida det er linka til i det første innlegget, eller?

Var der jeg kjøpte mine.
Prøvd disse selv, vil si at jeg får mer energi av en boks med red bull. Begynte også å fryse og fikk tilfeldige frysninger, så endte med at jeg kasta boksen etter å tømt ca halve.
Virker tydeligvis veldig forskjellig fra person til person det her.
Virker som det er flest positive opplevelser dog, så greven med andre er vel heller unntaket som bekrefter regelen i dette tilfellet.
Har bestilt nu, antar at det kommer i posten om 3 dager eller noe... Har nå gått på koffeinpiller 200mg, håper dette ikke er helt det samme? Bruker det til trening. Kan du sammenligne det med koffeinpiller, eller det "det lille ekstra?"
Sist endret av halvor1; 2. februar 2012 kl. 12:55.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Prøvd disse selv, vil si at jeg får mer energi av en boks med red bull. Begynte også å fryse og fikk tilfeldige frysninger, så endte med at jeg kasta boksen etter å tømt ca halve.
Vis hele sitatet...
WTF???

Prøv når du er full du!


Om noen andre også vurderer å kaste dem; KONTAKT MEG!
Jeg kjøper det omgående!
Hei ..

Har kjøpt en slik boks med Banshee! Noen som har testet disse i forhold til bilkjøring ? skal kjøre 120 mil x 2 til uken ...hadde kanskje vært greit å teste en slik hvis man begynner og bli litt sigen ?

Mvh
Bilkjøring og rusmidler er noe som ikke skal kombineres under noen omstendigheter!

Dette bør du klare og forholde deg til, hvis ikke håper jeg du blir stoppet av politiet og at de kan bevise at du har tatt rusmidler, så de kan fjerne en av mange mulige mordere i trafikken!
Er de noe særlig og ta når man drikker da?

Har prøvd i edru tilstand og merket at jeg fikk mye energi og ble rastløs som faen. Fint og ta før man skal rydde og vaske kåken

Men ble jævlig tørst.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror jeg må bestille meg et glass av dette...
Da har jeg bestillt to glass, skal legge ut rapport når jeg får prøvd dem. Pleier å være dautrøtt om morningen, og drikker ikke kaffe til vanlig. Dette blir spennende
Er det noen av dere som har fått stoppet disse av tollen?
Evt. hvordan gikk det?

Driver på og bestiller right now..
Sitat av Kaput Vis innlegg
Er det noen av dere som har fått stoppet disse av tollen?
Evt. hvordan gikk det?

Driver på og bestiller right now..
Vis hele sitatet...
jeg har kjøpt disse 3-4 ganger, og da dumpa dem rett nedi postkassa. Den siste gangen (2uker siden), ble dem stoppa i tollen. Fikk ett brev fra posten om at dem hadde beslaglagt produktet, da det inneholdt substanser som var klassifisert som legemidler i Norge. Dette er ikke lovlig å bestille fra land utenom EØS. Derfor ville den bli sendt i retur til avsender. Jeg gadd ikke svare på brevet, så jeg anser at det var tapte penger for min del. Pytt-pytt

Noen som har en idè om hvor jeg kan få kjøpt disse eller liknende i Norge eller ett EØS land?
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Kjøpte dette for bruk på nattevakter og på trening. Har ikke lagt merke til noe som helst, ser ingen grunn til å fortsette å bruke dem. Mer energi i en kopp kaffi etter min mening. Kom forøvrig relativt fort i posten (5 dager)
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Noen som har noen teoretisk reaksjoner for en med AD/HD ? Jeg har jo mye energi, og er generelt hyper. Jeg sliter personlig meget med konsentrasjon osv. f.eks, allerede detti ut av dette innlegget to ganger....

Kunne vært utrolig fint for meg i situasjoner hvor det kreves store mengder med sammenhengende konsentrasjon.
Sitat av Dragoon Vis innlegg
jeg har kjøpt disse 3-4 ganger, og da dumpa dem rett nedi postkassa. Den siste gangen (2uker siden), ble dem stoppa i tollen. Fikk ett brev fra posten om at dem hadde beslaglagt produktet, da det inneholdt substanser som var klassifisert som legemidler i Norge. Dette er ikke lovlig å bestille fra land utenom EØS. Derfor ville den bli sendt i retur til avsender. Jeg gadd ikke svare på brevet, så jeg anser at det var tapte penger for min del. Pytt-pytt

Noen som har en idè om hvor jeg kan få kjøpt disse eller liknende i Norge eller ett EØS land?
Vis hele sitatet...


Takker så mye for svar!
Kjipt når tollen konfiskerer sendinger, fikk selv brev forrige uke om at de ville ha resept (men det var et RC da vel og merke..)
Har nå kjøpt det og vil komme med en tilbakemelding på hvordan det var såfremt det ikke blir stanset i tollen
Fikk pakka mi i dag, med en gratisprøve på 5 kapsler Kanna :P

Tatt to tabletter og merker jeg tenker litt klarere, våken ble jeg ihvertfall!
Er ikke så lenge siden jeg tok de, ca. 30 minutter eller noe..

Lettet over at det ikke ble tatt i tollen!
Pilleglasset var pakket inn i papir, samt at det var en bomullsdott inni glasset, så da jeg ristet på pakka hørtes det ikke i det hele tatt!