Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 54881
Barlowe's Screaming Banshee Energy



Jeg har prøvd mye rart av energipiller/drikk, men denne tok helt av.

Dette er det villeste jeg har prøvd av lovlig energitilskudd



29.03.2011

Kl. 08:00 sto jeg opp og tok EN pille .
Kl. 09:00 begynte det krible i bena.
Kl. 09:30 kom det frysningen i nakken, og jeg ble hyperfokusert og og følte meg super smart. Jeg følte meg nesten litt rusa, som når du er på det fyllestadiet, der du føler at alt du gjør er korrekt og du vet alt.
Så fort noen snakket til meg på jobb, klarte jeg og switche tankegang fra hva jeg gjorde til hva dem spurte om på 0,00001 sekunder og svare, så switche tilbake like fort.

Jeg var stinn av fysisk energi!

Kl. 16:00 slutta jeg på jobb og 17:00 pusha jeg meg på armhevninger(73 stk).
Kl. 17:30 ble jeg med en kamerat og vaske bilen hans, jeg var fortsatt hyper så jeg demonterte hele midtkonsollen hans slik at han kunne vaske den grundig, noe han synest var helt villt.

Kl. 20:30 var vi ferdige med å vaske og mekke.

Kl. 21:00 så jeg på en dokumentar der jeg noterte ned ting som kan være kjekt å huske på.

Så kl 23:00 la jeg meg.


I går lærte jeg om ATP i hjernen, det backup "drivstoffet" som gir en heftig boost i nødsituasjoner.
Kan dette ha blitt aktivert ved disse urte kapselene?

Det føltes også som både den kreative(venstre) og logiske(høyre) hjernedelen jobbet på nesten en supermennesklig nivå...






Her er ingrediensene:
Caffeine
Phenylethylamine (PEA)
Synephrine
Theobromine
Panax Ginseng
Geranamine


Jeg vet ikke om det er lurt, men ta det på fylla, og du sløyer dødtida før du blir full og tar du en til senere når du begynner å dabbe av, vil du holde deg i go'fyllestatdiene helt til du skal legge deg.





Jeg klart ikke å finne noe ulovlig om disse ingrediensene i anten narkotikalisten, dopinglisten eller legemiddellisten.

-Koffein er jo i kaffe, som gjør deg våken.
-Fenetylamin og teobromin finnes i kakaobønner/sjokolade, som frigjør adrenalin.
-Koreansk ginseng gjør deg mer opplagt og bedre almentilstand.


Disse to finner jeg veldig lite norsk skriv om:

-Synephrine finnes i Bitter Orange. Brukes visst i slanke kosttilskudd.
-Methylhexanamine (Forthan, Forthane, Floradrene, Geranamine), aka dimethylamylamine (DMAA) finnes også i slanke kosttilskudd.


Effekten av denne kan faktisk sammenlignes med Lightyears Diablo, bare litt mildere og heldigvis ikke noe makkapikk.
Sist endret av TylerDurden; 31. mars 2011 kl. 12:08.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Går dem an å kjøpe i Norge? Om disse viser seg å være lovlig, ville jo det vært fantastisk. Sliter ekstremt med å holde meg "våken" de første timene av arbeidsdagen.
Det høres jo ut som du lurer deg selv litt, ingen av de tingene er ekstremt oppkvikkende eller uvanlige, men det blir selvsagt lett å "føle" et energikick når man har tatt en pille man har betalt for.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
En annen sak er at det ikke er uvanlig at substanser som ikke er listet tilsettes slike piller. Et eksempel er Herbal Ecstasy som i ettertid viste seg å inneholde efedrin. Du vet jo egentlig ingenting om hva du har puttet i deg.
Sist endret av Mullah; 31. mars 2011 kl. 12:56.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
ivioynar du kan jo prøve dem selv om du vil, så kan du fortelle meg om du synest de er "ekstremt" oppkvikkende eller ikke.
Jeg vet i hvertfall at det funker jævlig bra på meg og mine venner!

Mullah jeg tviler på at Barlowe's putter i noe annet lureri.

djxfade jeg kjøpte min på ebay
Dette hørets jo helt awesome ut! Kanskje jeg hadde holdt meg på skolen om jeg hadde noen av disse, hehe.
Men som tidligere sakt her så kan det jo hende at det spiller mest på det psykiske, nesten som en placebo.

Og hvordan vil dette være over tid? Om man faktisk yter så mye mer en vanelig vil jo dette slite på hjerne og kropp, til det eventuelt "kolapser"?

Ettersom du bare tok de èn dag, kan det jo fort hende at dette vil skjære seg litt i ettertid. Hold oss gjerne oppdatert!
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Har tatt en hver helg, på fylla hehe, jævlig digg.

Tok en på tirsdag som du ser i første post, for å sjekke hvordan det var i arbeidstida.

De virker såpass kraftig på meg at jeg vil ikke ta mer en èn i uka, litt paranoid, men jeg vil ikke bygge resistanse mot disse urtene siden de har så fantastisk positiv effekt på meg.

Ved overdreven bruk av urter, bygger kroppen resistanse mot dem, så å ta dem hver dag ville vært dumt.
Hadde jeg hatt veldig bruk for dem, hadde jeg begrensa meg til 2 dager på og en dag eller flere av.


Placebo eller ikke, jeg får effekten jeg vil og de frysningene kommer ikke av placebo.
Sist endret av TylerDurden; 31. mars 2011 kl. 14:52.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Placebo eller ikke, jeg får effekten jeg vil og de frysningene kommer ikke av placebo.
Vis hele sitatet...
Hadde faktisk en venn som trodde han røyket hasj, sammen med mange andre. De andre røyket ekte vare, men hadde fikk helt rein petterøes rullings. (Førstegangsrøyker)

Etter å ha blitt fortalt hvordan første gangen kom til å være, fikk han faktisk de samme symptomene. Han fikk 'gåsehud' og diverse ting som ikke kommer av vanlig tobakk. Placebo effekten har utrolig stor virkning, og burde ikke undervurderes.
Kan også se en viss "placebo" når man trener. F.eks i benkpress, så skal det ikke mye til før man får problemer med å løfte den siste repitisjonen. Om man tror man får hjelp, ved at en venn står bak og "løfter" med deg, så yter man faktisk mer.
*bestilt* Så får vi se ka vidunderpillen gjør med meg.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Gi tilbake melding alle som har bestilt da!
Ble plutselig litt skeptisk når jeg så dette
Barlowe's Screaming Banshee Energy/Diet Formula uses only the finest quality and most potent ingredients from the most trusted suppliers. However, this is a serious, very potent stimulant and should be utilized with great care. It is not intended for use by anyone under the age of 18. Do not use this product if you are pregnant, nursing or contemplating pregnancy. Do not use this product if you have any medical condition, especially heart disease, thyroid disease, diabetes, high blood pressure, psychiatric condition, difficulty in urinating, prostate enlargement, or seizure disorder, or if you are using a monoamine oxidase inhibitor (MAOI) such as Prozac. This product contains caffeine and should not be taken by individuals wishing to eliminate caffeine from their diet. Limit use of caffeine-containing foods and beverages while taking this product because too much caffeine may cause nervousness, irritability, sleeplessness, and occasionally, rapid heartbeat. Exceeding recommended dosage will not improve results. Discontinue use and call a health care professional immediately if you experience rapid heartbeat, dizziness, severe headache, shortness of breath, or other unexpected side effects. This product is for dietary use. The above statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration (FDA). This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Vis hele sitatet...
Dette er jo ganske normale "sykdommer", noe dere som bestiller burde se på og Om dere ikke allerede har sett det ..

TS: Så også på siden du linket at doseringen er en del høyere en det du sa.
Take one or two capsules daily, ideally in the morning as it does have a very strong stimulating effect. When used daily, take a couple of days off per week for best results. Dosage amounts may vary based on body type and weight.
Vis hele sitatet...
Det hørtes jo egentlig litt mye ut også, så kanskje ditt tips er bedre

OT: Bestiller dere fra siden til TS, eller eBay
Sitat av Awarize Vis innlegg
Ble plutselig litt skeptisk når jeg så dette

Dette er jo ganske normale "sykdommer", noe dere som bestiller burde se på og Om dere ikke allerede har sett det ..

TS: Så også på siden du linket at doseringen er en del høyere en det du sa.

Det hørtes jo egentlig litt mye ut også, så kanskje ditt tips er bedre

OT: Bestiller dere fra siden til TS, eller eBay
Vis hele sitatet...
Ooops.... Er selv diabetiker, så det spørs om dette er noe for meg. Bestilte fra ebay.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Produsenten sier det er billigere å bestille fra siden jeg linket til enn ebay, men jeg setter min lit til ebay.

Sendte mail til dem og fikk svar:

There are no added ingredients, everything is listed and the ingredients are 99%
caffeine, 99% synephrine, 99% phenylethylamine, 99% Theobromine, 80%
panax ginseng, and 99% geranamine.

Jeg svarte med et spørsmål og spurte om de kunne fortelle meg blandingsforholda, poster svaret her når jeg får det


Jeg burde kansje nevnt det med sykdommer, men som sagt så er ikke nFF autorisert helsepersonell, så dette gjør dere på egen risiko.

Alle med sykdommer bør lese slikt før de prøver noe som helst kosttilskudd
Sist endret av TylerDurden; 1. april 2011 kl. 10:15.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
ingen av de tingene er ekstremt oppkvikkende eller uvanlige
Vis hele sitatet...
Nåja, det kommer jo helt an på doseringen. Husker en gang to veninner drakk 10+ kopper kaffe. De tweaket ganske hardt. Selv er jeg supersensitiv når det gjelder sentralstimulerende og blir helt shaky av bare en kopp.
There are no added ingredients, everything is listed and the ingredients are 99%
caffeine, 99% synephrine, 99% phenylethylamine, 99% Theobromine, 80%
panax ginseng, and 99% geranamine.
Vis hele sitatet...
Her er det noe rot. Jeg går ut ifra at de kan prosentregning, og at den vanligvis stopper på 100% så jeg regner med at det er renheten det er snakk om. De sier også at alt står på lista, men jeg lurer litt på hva de siste 20% av ginsengen består av.
Sist endret av Bothrops; 1. april 2011 kl. 12:39.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
felix: Bra dette er kapsler så kan du åpne dem og prøve deg fram i dosering selv

Jeg har funnet ut at alt under 120mg koffein er tolerant for meg uten å bli shaky.
Prøvde Ripped Freak på 270mg, det ble litt villt hehe

Bothrops: Resten er nok røtter og annet fra selve plantene.

Merk deg at ingerdiensene som er listet er de aktive stoffene fra forskjellige planter.

Glemte forresten å legge til at du blir veldig dehydrert etter å tatt denne kapselen.

Den fungerer også litt som et slankemiddel, du mister litt matlyst, kroppen yter optilmalt og jeg er kansje gal, men jeg synest jeg forbrenner mer.

Personlig kjenner jeg virkelig adrenalinet.
Sist endret av TylerDurden; 1. april 2011 kl. 12:43.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jeg burde kansje nevnt det med sykdommer, men som sagt så er ikke nFF autorisert helsepersonell, så dette gjør dere på egen risiko.
Vis hele sitatet...
Sant det, men er jo greit å ta med all relevant informasjon når man først skal ha en egen tråd om et produkt, er det ikke?

Jeg sier ikke det at alle her er en gjeng med naive freaks, men kan jo fort skje at noen leser --> bestiller --> "oh fuck".

Hvordan er dosering i forhold til alder og størrelse egentlig? Ser at det er 550mg piller, noe som egentlig er ganske mye. Det er jo 18 års aldersgrense på pillene, men alikevel.
Og kan du legge ut et bilde der du åpner en kapsel? Skal man ikke spise selve kapselen? Er det pulver eller flytende inni kapselen?
Og hvorfor er det 18 års grense om det er er 100% naturlig produkt?
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Jeg tok med link til produktet der all nødvending informasjon står om det.

Kapsler kan svelges hele ja, men for de som er sensetive for urter kan dem åpnes og prøves frem til en riktig dose om det skulle være ønskelig/nødvending.

18års grense er det sikker på grunn av de høye konsentrasjonene. Samtidig inneholder det mange kraftige stoffer som sikkert ikke er så bra nå man fortsatt er i en voksende alder.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jeg tok med link til produktet der all nødvending informasjon står om det.

Kapsler kan svelges hele ja, men for de som er sensetive for urter kan dem åpnes og prøves frem til en riktig dose om det skulle være ønskelig/nødvending.

18års grense er det sikker på grunn av de høye konsentrasjonene. Samtidig inneholder det mange kraftige stoffer som sikkert ikke er så bra nå man fortsatt er i en voksende alder.
Vis hele sitatet...
Men hvordan er det inni kapselen ?
Pulver, flytende, hardt?
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Pulver, slik som de fleste andre helsekost er, litt store kapsle kansje

Jeg tar 3+ kapsler med urter hver dag, så jeg kunne fint svleget 7 stk av dem, men for de som ikke pleier å putte i seg slikt til vanlig, vil det kansje være litt unkomfortabelt og kansje letter å blande det ut i smoothie eller noe.

Jeg tviler på at det smaker spesielt godt, så jeg foretrekker å svelge en smaksløs kapsel.

Det lukter litt, men det er på grunn av at Barlowe pakker alle sine produkt i glassbeholdere(lukter litt) noe som er kjempebra!

Plastikforseglinger kan inneholde Xenoestrogen noe som reduserer testosteron, som er hva jeg prøver å styrke med de andre urtene jeg tar, derfor er glassbeholdere et pluss for meg
Jeg vet at ingen av de ingrediensene har noen direkte innvirkning på blodsukkeret. Det må nok være den (bi)effekten at en mister matlysst, som kan være skummelt for diabetikere. I'll give it a shot. Har tatt Ripped Freak ved flere enn en anledning. Hvor mye verre/bedre kan dette være?
Jeg brukte "flytende koreansk ginseng ekstrakt" for en tid tilbake.Dette gjorde meg veldig stimulert,jeg sleit faktisk med og sove noen dager.Har du hatt noe problemer med og sove på denne miksen?
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Den er betydelig bedre Dragoon, blir spennende når du får prøve :-)

High, siden den gir så utrolig mye energi er jeg automatisk i maks fysisk aktivitet, så når jeg legger meg føles det som jeg har trent og gir en deilig følelse at jeg har god samvittighet etter å ha brukt kroppen til hva den er lagd for. Utmattet og trøtt.

Tar du den i uken anbefaler jeg kun en kapsel når du står opp.



Dere må huske på at urter virker veldig inviduelt, så det blir spennende med tilbakemeldinger :-)
Da mottok jeg pakken idag. Tester dem ut ikveld/natt, da eg skal på nattevakt.
Sitat av Dragoon Vis innlegg
Da mottok jeg pakken idag. Tester dem ut ikveld/natt, da eg skal på nattevakt.
Vis hele sitatet...
Så,har du fått testa dem?
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Så,har du fått testa dem?
Vis hele sitatet...
Ja det har eg. De funket på sett og vis på samme måte som Stack tabletter som eg har hatt erfaring med. De fungerte ypperligt. Økte konsentrasjonen noe voldsomt.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Ingen andre som har noen tilbakemeldinger?
bestilte fra ebay i går , ble sendt i dag gleder meg . lurer på om jeg skal bruke den på privatist eksamen min i samfunnsfag på mandag :P

(viss de har kommet da)
Jeg er ofte/alltid skeptisk til slike kapsler, men etter å ha lest denne tråden tenkte jeg at dette eksperimentet var verdt 150 spenn
Opdatering kommer..
Høres veldig ut som et efidrin preparat, helt lignende "symptomer" :P
Fikk pakken på lørdag morgen og tok en pille.
Jeg hadde en kjempedag i stekende sol og merket ingenting spesiellt til pillen.
De jeg var med tok en også men ingen av oss fikk en unik effekt, men vi hadde det jo kjempefett uansett, så who knows om pillen hjalp eller ikke.
Ingen superfokus eller energirush på noen av oss altså, og ser ingen grunn til å ta pillen igjen egentlig....
Sist endret av Scabby_Gabby; 25. april 2011 kl. 18:35.
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Jeg er ofte/alltid skeptisk til slike kapsler, men etter å ha lest denne tråden tenkte jeg at dette eksperimentet var verdt 150 spenn
Vis hele sitatet...
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Fikk pakken på lørdag morgen og tok en pille.
Jeg hadde en kjempedag i stekende sol og merket ingenting spesiellt til pillen.
De jeg var med tok en også men ingen av oss fikk en unik effekt, men vi hadde det jo kjempefett uansett, så who knows om pillen hjalp eller ikke.
Ingen superfokus eller energirush på noen av oss altså, og ser ingen grunn til å ta pillen igjen egentlig....
Vis hele sitatet...
Kanskje det bare er noen vitaminpiller, som får best effekt med litt placebo?
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Jøss, det var da rart.
Ga en til dama mi da vi drakk, hun likte det ikke og sa at de var som "joggesko".

Hun ble faktisk forbanna på meg og gikk hjem for å legge seg, men klarte ikke sove hehe
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jøss, det var da rart.
Ga en til dama mi da vi drakk, hun likte det ikke og sa at de var som "joggesko".

Hun ble faktisk forbanna på meg og gikk hjem for å legge seg, men klarte ikke sove hehe
Vis hele sitatet...
Med mindre "dama" di er hunden din, som har sin egen tygge-joggesko, skjønte jeg ikke helt den der.

Hvordan kan det være som joggesko? Smaksmessig eller i effekt?
Kan være fordi jeg sov i 30 minutter i natt, men jeg holder på å le meg ihjel her, midt i timen
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Joggesko=speed
tok en pille i dag etter frokost for første gang, har aldri tatt noen form for energi piller før , nærmeste er carbo fuel fra proteinfabrikken. Når jeg kjører til jobb får jeg en liten følelse av å være mer våken . og som dagen går blir jeg observang på at øyne mine liksom holdes veldig åpne. etter 5-7 timer føler jeg pillens effekt er borte.

Men for å oppsumere:

-Mye mer observang

-rask reaksjonsevne

-hele synet mitt er mer fokusert, og tydelig.

-ekstra kjedelig og kjede seg/ikke ha noe og gjøre

vi får se om jeg sovner i natt da , men er ganske sikker på det
Sist endret av surkin; 27. april 2011 kl. 20:28.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kan denne komboen sammenlignes med stimulerende effekt man får på amfetamin, ritalin eller efedrin`?

Er denne like stimulerende og oppkvikkende, eller er den svakere? Så klart vedder jeg på den er svakere, men må bare spørre.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har nå 3 stk glassbeholdere á 60 piller i hvert glass.

Får ikke sove (slitet med søvn i årevis) og tenkte jeg MULIGENS skulle teste en av pillene nu siden jeg ikke får sovet uansett.
Kommer med "trip rapport" innen morgendagen er over iallefall !
Ble litt hypp på å teste disse! Disse kan kun bestilles ?
OKEI. Jeg ble våken. Veldig våken. Føler meg "kjapp" og presis, og ikke minst reaksjonen min er økt voldsomt.

Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Ble litt hypp på å teste disse! Disse kan kun bestilles ?
Vis hele sitatet...
Ja.

EDIT: Tatt 4 piller nå. Litt ør i hodet, VELDIG oppmerksom og alt går fort..
Sist endret av Oneblo; 31. juli 2011 kl. 04:36.
▼ ... over en uke senere ... ▼
er mange virkninger jeg kjenner igjen ifra pseudoephedrine som jeg tok imot bihulebetennelse en gang
Noe nytt om denne eller? Virka jo ekstremt interessant !
Hmm, virkelig fristende å prøve det her.. Riktignok under 18, så må nok vente en stund... Lurer på hva fattern ville sagt hvis jeg ba han bestille "SCREAMING BANSHEE Energy"...
Kanskje det er en smule dumt også, å ta de der når man er 14... Kanskje det er en grunn til at de bare er anbefalt for 18+? Dette skal prøves, om ikke i den nermeste fremtid, så om en stund!
Sist endret av Bl4derunner; 12. august 2011 kl. 12:48.
▼ ... over en uke senere ... ▼
jaja, da dumpet det to glass screaming banshee i postkassa i dag, men fikk en liten vareprøve:
http://img13.imageshack.us/img13/5309/20110820002604.th.jpg

Skal nok teste banshee i morgen, men de brune er jeg litt mer skeptisk på....
Har brukt disse pillene i en liten periode, fungerer fint, god energi. Verken for mye eller for lite. Men er det bare jeg som begynner å fryse ekstra etter jeg har inntatt pillene? Kan det ha noe med at forbrenningen jobber ekstra fort eller noe ?
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
du skulle vel blitt varmere av høyere forbrenning..

Hørtes mer ut som om blodtrykket går ned eller at blodårene trekker seg sammen og skaper midre blodtilførsel..
Dataelektroniker
SodomInsane^'s Avatar
Bestilt ett glass ;D
Spent på effekten : )
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fått mine piller i posten idag ;D
Fikk også med en vareprøve som jeg er litt mer usikker på å teste, Shilajit 6:1 elns.
Dere kan se på bildet:
Barlowe's Screaming Energy
Fikk også vareprøve en noen "slankepiller".. Fungerte dårlig for å si det sånn!

Et lite tips til dere som nettopp har kjøpt: Ikke under NOEN omstendigheter propp flere enn 2-3 innabords avgangen. Jeg hadde det helt forjævlig med koffeinsjokk de neste timene, og til info så var det utrolig ubehagelig. Tok da 4 piller, og aldri i verden om jeg skal det igjen.

Fryser666: Legger også merke til at jeg "fryser" litt når jeg sitter på kontoret etter inntak av én slik pille. Drikker som regel morgenkaffen min og blir varm igjen, men kaldsvetter så og si hele dagen da.
I hvertfall 2 av komponentene i Barlowes screaming har er vasokontriktorer og kan dermed føre til at man fryser. Disse to komponentene er:

Synephrine er en vasokonstrikter, potensiellt farlig for hjerte, spesiellt i sammensetning med koffein, som Barlowse screaming også inneholder (rytmeforstyrrelse og diverse hjerteproblemer er blitt rapportert) - regnes som et alternativ til ephedrine med samme faremomenter og bivirkninger.
Geranamine er lite forsket på. Også en vasokonstrikter, svært likt strukturmessig som amfetamin. - Har blitt solgt i diverse party-pills på New Zealand der bivirkninger som hodepine, kvalme og slag er blitt rapportert. - Regnes som et dopingmiddel. Geranamine har bare blitt brukt som kost-tilskudd i USA siden 2006.

Personlig merker jeg at jeg blir skeptisk til Barlowse screaming pillene når jeg leser om virkestoffene Synephrine og Geranamine. Det høres ikke helt sunt ut og burde taes som en liten advarsel for dem som driver og popper disse daglig for eksempel.