Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  210 55395
At cola kan gjøre at ting smaker mindre er vel ikke så rart, siden den allerede innehar lokalbedøvende effekt.
Jeg kan kun snakke for speed erfaring, da synes jeg ting egentlig pleier skifte smak o.l.
men aldri at det blir mindre smak, har også opplevd sviende blemer bakerst i ganen når jeg har spist
på speed over lengre perioder.
Når du snorter å justerer etterhvert, vil det nok alltid være noe som ligger igjen i nesesystemet,
med tid vil dette blande seg med spytt/slim som igjen kan gjøre smaksløkene dine bedøvd.
Jeg renser skikkelig etter kolabruk så tror ikke det er problemet. Kan det være at nervene i tungen begynner å bli ødelagt?
Bolibompa:

Dersom du er hos tannlegen, og må trekke en 7-8 tenner, så ber du naturligvis om bedøvelse. Og vi kjenner alle til irritasjonen etter en vellykket tannlegetime, når munnen føles ut som en oppblåst svulst man har null kontroll over, ikke sant? I slike situasjoner, kan du bare "rense" deg da? Og så forsvinner bedøvelsen?

Nei, nettopp...

Og med tanke på at "kokainen" du ruser deg på veldig ofte blandes ut med lokalbedøvende stoffer (ofte funnet hos tannlegen) før den selges til deg, så trekker jeg min egen lille forhastede konklusjon til denne "hypokonder-selvstemplingen" din; Nei, nervene dine begynner nok ikke å bli ødelagt.

Et råtips?

1. Del en sitron i to deler.
2. Bøy hodet bakover.
3. Løft en (valgfri) arm, med sitronen godt plassert i hånden omtrent 4 cm over hodet og munnen din.
4. Klem til
5. Dersom du på dette tidspunkt angrer "surt" på at du utførte de fire første stegene, kan du slå deg til ro med at tunga de fortsatt fungerer.
6. Spytt ut.


Nyttårshilsen til alle gamle freakere.
Om man da har 100g med 85-90% ren amf.. Hva bør man blande med da? hvordan blande det? For gir man for sterk vare til kunder så får de feil virkning og de tror det er dritt..
Hvorfor gjør folk det egentlig?
Har hørt historier om dette, folk liker å bli "fucked".
Det er fordi folk er så vant til å bli forgifta at de tror det er en del av ruseffekten til virkestoffet. Når de så får en mye klarere og renere ruseffekt enn de er vant til så tror de bare at de har blitt buffa. De verdsetter den møkkete og skitne følelsen fordi de ikke vet bedre.
Er nok noe med at hadde man fått helt ren amf så hadde det vært mye mere psykoser, vrangforestillinger med innleggelse, død ......... Ren amf takler ingen....
Du vet ikke hva du snakker om knott. Så lenge man holder seg til riktige doseringer så er ren amfetamin mye sunnere og bedre for både kroppen og huet enn alt det utblanda tullet folk flest putter i seg.
Hadde det vært helt ren amfetamin så hadde det ikke vært mye behagelig for hodet med det folk flest legger i justeringen sin!

Det er "lover" også om hvor høy prosenten skal være på ett marked også! Fortell meg hva jeg ikke vet hva jeg snakker om med dette!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av knott Vis innlegg
Hadde det vært helt ren amfetamin så hadde det ikke vært mye behagelig for hodet med det folk flest legger i justeringen sin!

Det er "lover" også om hvor høy prosenten skal være på ett marked også! Fortell meg hva jeg ikke vet hva jeg snakker om med dette!
Vis hele sitatet...

Mange mer "nyanserte" brukere purifiserer stoffet sitt før de inntar det, hvordan du, på en enkel antagelse kan påstå at ingen liker ren amfetamin, skjønner jeg ikke.

"Lover"? Jeg har ikke sett mye til disse "lovene" når misbrukere plutselig dør som fluer p.g.a. et mye renere stoff som kommer på markedet.

"Lovene" du snakker om er vanlig grådighet, "buy for a nickle, sell for a dime" og hvorfor ikke buffe ut stoffet litt med det samme så du sitter med en større mengde?
Sitat av knott Vis innlegg
Hadde det vært helt ren amfetamin så hadde det ikke vært mye behagelig for hodet med det folk flest legger i justeringen sin!

Det er "lover" også om hvor høy prosenten skal være på ett marked også! Fortell meg hva jeg ikke vet hva jeg snakker om med dette!
Vis hele sitatet...
Ikke alle som driver med rusmidler er med på disse idiotiske "reglene" som grådige pushere prøver innføre i rusmiljøene. Det finnes faktisk folk som har litt mer peiling på hva de driver med, som skaffer seg rene varer og som klarer å skjønne at man bør justere doseringen i forhold til renhetsgraden.

Var ikke meningen å fornærme deg, men å si at ingen takler å få i seg ren amfetamin er jo helt på jordet.
Sist endret av mentalmelt; 9. januar 2009 kl. 21:21.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
En ting er nå helt sikkert, hos mine kilder har bare kvaliteten gått ned de siste årene. Det er i mine øyner helt på jordet, for amfetamin burde være et piss billig stoff, sånn kjemisk sett.
Jeg tror ikke jeg har lest noe positivt om makka i denne tråden, men fortsatt så mange som driver med det. Ironisk
Ikke så veldig ironisk egentlig. Poenget er at makka viser sine negative sider først etter at du har bygget deg opp en erfaring. Unntak ved denne regelen finnes, og er situasjonsbetinget, men i all hovedsak så blir de negative sidene ved amfetamin synligere jo mer erfaring en skaffer seg ved stoffet.

Det som derimot er fakta, er at rusen ved amfetamin er ikke noe mer komplisert enn at den kan trekkes under "energisk" og "oppkvikkende", noe som oftest sees på som noe positivt hos individet selv. I motsatt fall har en "sløv" og "apatisk" som heller sees på som noe negativt hos individet. Kort fortalt er ikke amfetamin mer skremmende for folk enn at rusen godt kan oppleves om og om igjen. Tross en nedtursfølelse for enkelte etter at rusen har gjort sitt, er ikke skremmende nok til at man en uke etterpå har "glemt" denne nedturen.

I motsetning til hasj, psykedelika, kokain og heroin, er rett og slett ikke amfetamin et stoff du må "lære" deg til å like - den er et umiddelbart oppadgående mirakelkur som mister potensiale litt etter litt, men erfaringen sett under ett var akkurat som forventet - energisk og oppkvikkende. Det er lett å oppfatte de negative effektene ved amfetamin som propaganda av den enkle grunn at alle som driver med det har ikke opplevd det. Inntil de selv opplever det, virker det ikke som de negative effektene er verre enn stort sett alt annet som kan skje på andre stoffer.

Det ironiske ved det er at når man først erfarer det selv, er man kanskje så erfaren at en ikke klarer å slutte med det?
Godt med smør
Rare tingen er, jeg har tatt pepper 4 ganger i år. Ikke mye, men hver bidige gang (inklusivt i dag) merker jeg de for jævelige symptomene av å loke over lengre tid. Loket i 2 dager (kanskje 3 er ikke sikker) og, spist totalt 1 brødskive og litt dundersalt. Hatt skole, alt det vanlige. Pepper gjør meg til den jeg vil være, veldig våken, observerende, euforisk, perfekt.

Tok pepperen nå menst jeg var syk, vet ikke om det er nedturen eller feberen, men jeg SVETTER, jeg koker over, 40 i feber følest det ut som, kan ikke sove. Tom for energi, og ingen muskler er som de skal, og gå er slitsomt.

Som du sier paranoy, det ironiske er at vi aldri lærer, jeg gjør det jævelig sjeldent, men angrer altid på nedturen. Gjør det sikkert igjen, denne posten fungerer kanskje som en påminnelse på å ikke gjøre det igjen, rusen er egentlig rimelig kjip, veldig våken, energisk, vanlige ting bare forsterket, hasj rusen gir meg i det minste noe ut av det ordinære.

uenig med at du trenger erfaring for og merke ned siden av pepper, kanskje langsiktig, men det er rimelig lett og legge sammen 1+1, veldig våken, veldig sliten, veldig euforisk, veldig deppa. Har belastet systemet mitt, nå må jeg betale.
Sist endret av Apeloff; 11. mars 2009 kl. 23:27.
jeg bare lurer på, får dere i det hele tatt noe positivt ut av amf rusen når alt kommer til alt?
Godt med smør
Sitat av Tortia Vis innlegg
jeg bare lurer på, får dere i det hele tatt noe positivt ut av amf rusen når alt kommer til alt?
Vis hele sitatet...
ei helg med drikking, mye med venner, gode minner, paffings, artig kveld som ikke går så mye ut på helsa og psyken.

Pepper for min del har altid vært loking, god yting på skole, jobb eller andre aktiviteter, fulgt med mye anger, depresjon og mangt så mye mer.
Har aldri vært tilfreds med å ta det, altid angret, kunne gjort ditt og datt uten, sluppet og hatt det sånn nå osv.

Har aldri loket med flere stukehuer, men tror ikke det hadde endret saken all verden.
Selve rusen er det mye positivt i, men når det kommer til det store bildet. Så har jeg ikke tjent dritten.

Men så har jeg aldri hatt langsiktig bruk, har vært måneder mellom hver gang, fordi jeg bare ikke takler nedturen, og rusen er ikke særlig "unik" eller utenom det vanlige, føler meg vanlig. Bare bedre.

Så er jo vi alle forskjellige, sikkert mange som elsker pepper, få høre. Når alt kommer til alt, har dere virkelig likt det, satt pris på det.
Apeloff:

Med erfaren mente jeg ikke nødvendigvis avhengig, men at de negative effektene blir tydeligere jo flere ganger en bruker stoffet. Det tilhører vel sjeldenheten at førstegangsbrukeren har opplevd noe annet enn en følelse av velvære så lenge rusen er på topp, mens de fleste har vel opplevd nedturene som følge allerede etter første gangen. Allikevel er ikke den ene nedturen alene nok til å overgå velværen, og blir fort glemt.

Erfaren i denne sammenheng skal forstås som hver gang en bruker stoffet. Om dette er fire ganger i året, eller daglig har generelt sett ingen annen betydning enn at den ene er avhengig - den andre er ikke. De negative sidene ved amfetamin er tydelig lenge før en blir avhengig, men helst flere ganger enn de første erfaringene en opplever med stoffet. Et eksempel kan jeg alltids komme med, sånn litt utenom de vanlige eksemplene:

Jeg opplevde en gang å bli fryktelig skvetten, jeg vil påstå alvorlig skremt, da jeg på lokern gikk forbi en som skulle felle et tre elns. Han brukte motorsag, og i det han fyrte opp vidunderet, fikk brølet av motorsagen meg til å skvette så enormt at jeg for et lite øyeblikk fikk følelsen av trussel. På tross av at hjernen fort registrerte at det ikke var noen åpenbar trussel i nærheten, var ikke følelsene mine like trygge. Det endte med at jeg resten av dagen ble svært var overfor voldsomme lyder, som kunne strekke seg fra hamring til fyllebrøl, krangling til flydur - sånn cirka eksempler på hva slags lyder jeg ble var mot.

I ettertid har jeg lurt på om det i det hele tatt var noen grunn for å skvette av motorsaglyden, for jeg registrerte jo tross alt at det var en eller annen aktivitet foran meg. Uansett, så var det ihvertfall ikke noen grunn til å føle en trussel liggende, annet enn det at jeg var loka av amfetaminet. Deretter kan konklusjonen lett falle på det at andre høye og bråkete lyder som fikk meg ubehagelig videre på dagen, og særskilt på nedturen, var forårsaket av amfetamin.

Den siste er fullt forståelig for de fleste, erfaren eller ikke på stoffet. Følelsen av trussel eller ubehag er gjenkjennende for de med mest erfaring av stoffet vil jeg tro, unntak forekommer. Men den siste (eller første) grunnen, det plutselige panikkangsten som inntraff ved motorsag-bråket, er det langt fra mange av de uerfarne som forstår. Fordi at de fleste tilfeller av amfetamin-rus i begynnelsen handler om velvære, og ikke så mye om symptomer rundt bruken. Dette har jeg forstått kommer sakte men sikkert, jo flere ganger en prøver stoffet.

Man blir nok aldri utlært, amfetaminets bakside har alltids en overraskelse på lur som sikkert jeg selv vil forstå når den tid kommer - på tross av at jeg påstår å ha opplevd virkelig sære og alvorlige negative sider ved amfetamin! Allikevel har jeg full forståelse for at de som ikke lever mitt liv, men heller langt ifra, også har gjort mye av den samme oppdagelsene som meg. Det er ikke å unngå, spør du meg - amfetaminet er bare sånn.

Tortia:
Amfetamin har blitt en forbannelse for min del, men jeg kan fortsatt trekke flere positive sider av rusen. Jeg får ofte følelsen av å utvide mitt perspektiv, ihvertfall i begynnelsen av en rusepisode, og videre legger jeg i langt større grad viljen til å forstå et annet menneskes synspunkt enn hva jeg normalt gjør. Dette er en utvikling av den sosiale velværen som jeg i mine første eksperimenter med stoffet alltid fikk, følelsen av nærvær og sosiale men seriøse samtaler med folk.

Etter som tiden gikk, fikk jeg fatt i hvordan det går an å spøke og føre en litt useriøs samtale på stoffet, selvom dette er et tilfelle jeg ikke er særlig god på. Men det hender at jeg forstår spøken ved et gitt situasjon, hvis den er så åpenbar at jeg slipper å fundere på om handlingen eller samtalen var et forsøk på å være morsom eller useriøst ment.

Nå har jeg kommet så langt i utviklingen at jeg ser den opprinnelige forståelsen ved de sosiale egenskapene til amfetamin, som en positiv effekt jeg kan videreføre. For noen kalles dette en bredere bevissthet, for meg blir det å utvide horisonten ytterligere. Jeg er mer mottagelig for å imøtekomme ulikheter f.eks. i en diskusjon, og såpass påpasselig at jeg forsøker å føre diskusjonen uten å tråkke noen på tærne. Ikke alltid jeg oppnår disse ønskede resultatene, men motivasjonen for å tilstrebe slike ting virker i begynnelsen å være klar. Dessverre er det slik som Apeloff sier, at en kan bli loka på stoffet.

Å bli loka er ikke i og for seg noe negativt, med mindre enn synes formen er ubehagelig. Det å bli loka er et tilfelle der amfetaminets egenskaper som sterkere observasjonsrefleks, fokusering og beherskelse ikke er tilsynelatende like synlig som når amfetaminets rus virker på sitt beste. Plutselig stokker ting seg oppi hodet, konsentrasjonen er ikke betinget til en bestemt oppgave, men flere samtidig og det å mestre beherskelsesevnen er rett og slett fraværende, plutselig kan en enten virke for sikker på en ting eller det totalt motsatte, usikker på en ting. Dette gjelder både i ord, som i tanke og handlinger. Formen er gjerne kjent som en del av amfetamin-rusen, spesielt men ikke utelukkende, jo lengre en går ruset.

I denne formen kan en få til de villeste opplevelser ut fra hverdagslige ting. Det er greit å påpeke her at oppmerksomheten synes å være i full kontroll, men både motorikk og sansning strider imot denne oppmerksomhets-følelsen. Denne formen gir ofte mange rare idèer, noen tilsynelatende gode sådan, som fort kan bli en besettelse for vedkommende. I begynnelsen var det ryddekick, som mang en gang fikk det til å skinne rent både hos meg selv og hos venner! Dette utviklet seg til idèer om å skape noe, som resulterte i at jeg fikk utvidet interessen for data bl.a. og dermed satte meg inn i hvordan en setter sammen egen pc, litt programmering, litt ditt og datt osv.

Tilslutt, eller hittil bør jeg si, har den loka delen gjort meg bevisst på mine egne feil eller mangler på rus, og forsøker hver bidige gang å motarbeide den negative effekten av loking, som kan resultere i f.eks. å sette seg ned foran maskina og skrive lange innlegg på et nettforum, heller enn å vimse rundt og skru fra hverandre mobiltelefon eller sykler, i den tro at en gjør noe nyttig.

Det er mye positivt med amfetamin-rusen, det er bare det at de blir overskygget av en særlig større grad voksende negativt ved rusen!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av melastuck Vis innlegg
Hei alle sammen. Tenkte at dette var stedet å poste dette spørsmålet..
Frøst litt info om meg: j 19 år, har brukt amfetamin som "hjelpemiddel" for å komme meg gjennom en tøff skolehverdag og enkelte eksamensperioder i snart et år. Ruser meg (tilnærmet lik) aldri på fest, har 2-3 ganger satt et skudd hvis jeg kjenner at alkoholen virker negativt en kveld for å holde formen god og humøret oppe.

Vel, mitt "problem"(?) er: Hvis jeg sniffer, er effekten uhyre treg.. 0,5-1g per dose går fint, men kan føle meg like slapp i lang tid etterpå. Tar jeg noen striper om morgenen (7-8 tiden) hender det at jeg går sløv og slapp hele dagen, mens effekten kommer snikende på meg rundt 23-tiden om kvelden, og jeg kan gjerne føle meg opplagt og speeda i 10 timer.. (selvfølgelig utrolig pratesjuk og lite eller ingen søvn..) HVA SKJER? Noen som har peiling som kan svare meg på hvorfor effekten bruker så lang tid på å slå inn? Og hvorfor kan jeg gå i opptil 10 timer med pupiller som stekepanner og lys våken? Er ikke rusvarigheten av pepper regnet til rundt 3-5 timer, alt ettersom hvor store dosene er og hvor mye kroppen har rukket å vende seg til stoffet?
Og for de av dere som lurer på kvaliteten av stoffet: jeg driver ikke med lureri her, og vet å kjenne forskjell på ting som er utbøffa nesten 90%, og det som ligger rundt 50-70 (virker som om det er vanskelig å få tak i noe renere her i landet).

Dropper jeg kommer effekten etter 4-5 timer, ved skudd (selvfølgelig) umiddelbart.. Men vil ikke gå over til skudd(!) Når jeg setter de, føles det på måte helt junkievrak ut, og det vil jeg helst unngå...
Har etterhver "løst problemet" ved rett og slett ta en par striper om kvelden rett før jeg legger meg, sover da som en stein(!) og våkner da LYS VÅKEN helt av meg selv i 7-8 tiden, og føler meg topp ut dagen. Aldri noen nedtur om kvelden, og sover som en stein. (sover kanskje over og ut nedturen?)

Jeg hadde satt utrolig stor pris på svar/tilbakemeldinger/lignende opplevelser, negative eller positive. Føler jeg stanger i en vegg uten å ha noen å prate med.. Trenger litt info om hvorfor og hjelp, her.. På forhånd, takk
Vis hele sitatet...

Jeg er også 19 år, og har brukt pepper i snart 7 mnd. Har holdt meg til en viss begrensing på noe rundt 3-4 dager i uken.
Heller aldri på fest eller store sammenkomster.

Jeg tror det at nøkkelen ligger i underbevisstheten din, jeg klarer meg kjempe fint på en liten linje om morgenen, så noen få fordelt fint utover.
Ca 0,5-1g i døgnet.
Jeg har aldri tenkt tanken å sette et skudd, nettopp grunnet det du sier her.

Bare bestem deg, og ikke la det lille ekstra piffet (som du mest sannsynlig aldri kunne ønske at du fikk) rive deg ned i grusen. Det er så utrolig fort gjort å ikke innse ting på pepper'n før det er for sent.
Sitat av Aloe Doc Vis innlegg

Bare bestem deg, og ikke la det lille ekstra piffet (som du mest sannsynlig aldri kunne ønske at du fikk) rive deg ned i grusen. Det er så utrolig fort gjort å ikke innse ting på pepper'n før det er for sent.
Vis hele sitatet...
Hva er det som er så utrolig fort gjot og innse mener du ?? De fleste er vel bestemt på og ikke la det skli ut når de begynner...........
Noen som har prøvd amf sammen med trening? Driver å jogger litt og har litt amf igjen fra en fest.
Jeg har vært ute og jogget kl 4 om natten etter å ha inntatt amfetamin, men tror ikke treningseffekten var særlig god.
Blir jo veldig våken og "speeda" av det, tenkte kanskje du fikk litt bedre utholdenhet eller noe
Såklart du får bedre utholdenhet! Du kan jo jogge i tre timer minst uten å bli sliten! Men treningseffekten er nok laber......
Funker det å droppe amf? Altså ta litt amf i litt rizla ellerno og spise. Isåfall hvordan vil dosering være? Er fortsatt forkjøla som f så får liksom ingenting opp. :-)
Det er dumt å jogge på amf, du kan få alvorlige problemer hvis du overdriver eller imorgen etter at amfen er ute av kroppen. Tidligere brukte jeg å droppe 0,25 - 0,3 i rizla, brettet som en tullip først også snurpet sammen fast så det ikke løsner på vei ned, eller sprekker i halsen din. Med dagens amfetamin kan du nok øke droppinga til 0,3-0,4 for å få grei effekt. Droppa funker fortere med varmt vann og en klype sukker (farin eller sukkerbit) oppi vannet. Når du dropper kan det være ønskelig at effekten inntreffer fortere for ikke å bli så ødelagt dagen etter. Vet ikke om det faktisk fungerer slik som jeg beskriver det, men ble faktisk et ritual på meg flere ganger. Ofte jeg droppa amfen med te til å svelge med tidligere, hellig overbevist om at det varme vanne fikk fengen til å inntreffe raskere. Sukkeret er valgfritt, men varmt vann har en tendens til å smake bedre med litt sukker i da..
funker egentlig hodepinetabletter når du har nedtur?
Hvorfor ikke?

Hodepine er et isolert problem i nedturen og kan komme fra alt i fra overanstrengelser til ja, annet. Ikke helt våken ennå, så kom ikke på flere eksempler. men jeg har tatt hodepinetabletter på nedtur før og funka fett som f... Blir som med bakrus på alkoholen, hodepina oppstår som regel av noe kjemisk ubalanse i hjernen, med mindre du møtte på Mike Tyson dagen i forveien (en kjent aggressiv bokser i tungvektsklassen tidligere, for de som ikke har hørt om ham), da kan vel hodepinen ha andre årsaker. Tipper hodepinetabletten hjelper da også, spesielt hvis den har forte i navnet. Vanlig er bra, men forte er best! Synd er det at forte fås kun på resept.. (ihvertfall lovlig)
hodepinen som det siktes til her, vil jeg påstå kommer fra væskemangel i kropp og hjerne. om man har gått i fler døgn og har inntatt minimalt med drikke og næring, vil kroppen si ifra.
hodepinen kan også være et resultat av muskel spenninger i kjeve og nakke, intense og langvarige "dataøkter" med konstant stråling fra skjerm m.m er også noe som kan utløse hodepine.


mitt beste råd: vann,vann,vann og en paracet. også Zzzzzzzzzzzz...
Tror jeg fikk noe utrolig dårlig amf, droppa det som var igjen for ei halv time sida og merka ikke noen ting. Hvis jeg ikke det hele tatt kjente noe så var det at jeg bare ble slapp. Better luck next time I guess. Takk for tipset forresten, Paranoy.
Må bare spørre et lite spørsmål, igjen.
Droppa som sagt resten av amfen og merket ikke noe stor rus eller følte meg "speeda".
Derimot ble utrolig slapp og doven, skikkelig slapp i beina og kanskje en liten antydning til en flyt følelse. Fikk jeg bare noe dårlig saker eller var dosen kanskje for lite? Vet ikke hvor mye jeg tok..
Godt med smør
Sitat av Kirie Vis innlegg
Noen som har prøvd amf sammen med trening? Driver å jogger litt og har litt amf igjen fra en fest.
Vis hele sitatet...
tok det på en fotball turnering en gang. Da var det ikke jogging eller trening, funker kanskje greit på det. Men under fotballen, selve dagen det skal presteres, der du gir absolutt alt. Fungerte det forbanna dårlig

Vertfall for meg.

Så motivert, så klar, springe, springe, gjorde det i evigheter. Men i helvete, jeg husker hvor sinnsvakt tørr i kjeften jeg var. Hvor ufattelig dehydrert, bare og tenke på det når får meg til og grøsse til de grader. Her var tungen KLISTRET fast til ganen, og jeg klarte ikke og prate.

Når jeg tenker over det, så er det vell rimelig lett og overtrene på pepper da, for jeg fortsatte jo. I nykter tilstanden hadde jeg jo blitt rimelig satt ut så jævelig så kroppen var.

Vær forsiktig

Min subjektive erfaring
Derimot ble utrolig slapp og doven, skikkelig slapp i beina og kanskje en liten antydning til en flyt følelse. Fikk jeg bare noe dårlig saker eller var dosen kanskje for lite? Vet ikke hvor mye jeg to
Vis hele sitatet...
høres nesten ut som om du ble overjustert synes jeg.. hmmm. ?? hvis ikke det er som du sier at det var noe dritt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
noen som veit hvordan man gjør pulver om til stein(rock)?? veit man skal ha den i frysern, men hva skal man tilsette amfetaminen/speeden/makka for at det skal bli stien/rock?
http://img188.imageshack.us/i/picturebea.jpg/][img=http://img188.imageshack.us/img188/7767/picturebea.jpg][/url]

QUOTE]noen som veit hvordan man gjør pulver om til stein(rock)?? veit man skal ha den i frysern, men hva skal man tilsette amfetaminen/speeden/makka for at det skal bli stien/rock? [/quote]

Hvorfor vil du lage rock av pulver speed? Mange påstår at rock er så jævlig bra enten det er cola eller pepper. Det er som oftest bare bs fordi når man får slikt i Norge er det stort sett fordi en ellen annen har bearbeidet stoffet, dvs tilsatt stoffer noe som betyr dårligere kvalitet. Unntak finnes selvfølgelig.

Hvis du skal lage rock av pulver pepper så tor jeg du må tilsette gelatin. Tror det står noe på forumet. Men hvorfor skal du gjøre det. Kvaliteten blir dårligere.

Eneste måten å teste om pepper/cola er bra, er som oftest å ta seg en linje eller sette et skudd. Man kan lett bli lurt både av smak og lukt.

En bekjent kjøpte akkurat 5g med rock pepper. Klumpen er hvit og hard (ikke fuktig) og har den tradisjonelle blomster lukten. Smaker bittert. Jeg spurte selgeren hvorfor varen var rock og ikke pulver som det pleier å være. Han sa at det ble kuttet rett fra blokka. Ikke vet jeg om det er sant. Vet ikke engang om kilo med pepper kommer i blokk. Uansett, skal på jobb i morgen , så det blir ikke noe testing idag.
Sist endret av Zolly; 21. juni 2009 kl. 21:45.
[IMG]http://img188.imageshack.us/img188/7767/picturebea.th.jpg[/IMG]

Bilde av 5'ern, hvis det er interessant.
Sist endret av Zolly; 21. juni 2009 kl. 21:55.
Det betyr ikke at du blir bøffa selvom pepper'n ikke lukter blomster. Etter min erfaring er den beste amfetaminen
helt hvit og nesten luktfri, men har en svært bitter smak. Marsipanvarianter av pepper kan sikkert være bra, men det er ofte tegn på feil i produksjonen. Tar du pepper i nesa, så skal det svi som bare rakkern. Fuktig vare ville jeg holdt meg unna, da du ender opp med å betale mer enn stoffet virkelig veier. At stoffet er fuktig er stort sett ett simpelt triks for å få opp vekta og dermed tjene mer penger. De fleste som tar det nasalt må jo uansett tørke det.

Når det gjelder cola, så var den beste cola'en jeg har testet i Norge litt gulaktig og harde steinharde klumper med sterk "cola lukt" Lukten er vanskelig å beskrive, men har du forsøkt noen ganger så vet du hva jeg snakker om.
Sist endret av Zolly; 21. juni 2009 kl. 23:04.
Ren amfetamin er helt hvit og luktfri.
Sist endret av exocytose; 21. juni 2009 kl. 23:05.
Sniffing har en tendens til å faile for min del. Tror nesa mi er ødelagt eller noe, hehe.
Får det som regel bare i halsen etter en stund. Fikk høre at den sikkert var dårlig hakka opp, men når de selv hakket den opp så hjalp det lite..
halla..
sovne på speed ?
høres ut som et umulig ordtak, men er det noen metoder som fungerer bedre enn andre ? Uansett så er det vanskelig..
Sitat av DataSnook Vis innlegg
halla..
sovne på speed ?
høres ut som et umulig ordtak, men er det noen metoder som fungerer bedre enn andre ? Uansett så er det vanskelig..
Vis hele sitatet...
Høres umulig ut, prøv å røyk litt hasj og ta et par paracet... Kan ikke forestille meg at noe skal hjelpe mot amf, tror nesten du bare burde holde ut stakkars.
Sitat av DataSnook Vis innlegg
halla..
sovne på speed ?
høres ut som et umulig ordtak, men er det noen metoder som fungerer bedre enn andre ? Uansett så er det vanskelig..
Vis hele sitatet...
Røyke deg en bønne før du legger deg er et vanlig triks. Hvis du vil være speeda bare på dagen, som jeg regner med du vil være siden du spør dette spørsmålet, så kan en lur ting være å være i fysisk aktivitet noen timer før du legger deg. Så med andre ord, lev litt sunt selvom du er på amf, drikk mye vann og vær i aktivitet i sola ute.

Men når jeg ikke har hatt muligheten til det er det bare å røyke seg en bønne eller proppe i seg en stillnoct. Men hvis du først får i deg speed så burde man være forberedt på å være oppe på natta, hvis man ikke er veldig sikker på hvordan kroppen din reagerer på speed. Det er mange som ikke har noen problemer med å sovne på speed, merkelig nok.
Sitat av nekroh Vis innlegg
Høres umulig ut, prøv å røyk litt hasj og ta et par paracet... Kan ikke forestille meg at noe skal hjelpe mot amf, tror nesten du bare burde holde ut stakkars.
Vis hele sitatet...
Hvordan tenker du at paraceten skal hjelpe?
Sorry gutter, paracet funker i hvert fall ikke for å sove på pepper. Er du fortsatt høy på pepper og må få deg noe søvn så må det sterkere saker til som f.eks xanor eller rohypnol.
Sist endret av Zolly; 25. juni 2009 kl. 10:47.
Ser at det er noen som påstår at de har testa 90% ren amf:-) Det høyeste styrkegraden målt på beslag gjort i Norge er målt til 50%. Styrkegraden gjort på beslag i Norge (og da snakker vi også om "rene varer" tatt av tollere, varierer fra ca 5%-50%. Ikke engang ren vare rett fra fabrikk er 100%. Får du tak i bra pepper i Oslo tipper jeg at styrken ligger på en 30-40%.
Sist endret av Zolly; 25. juni 2009 kl. 11:07.
Sorry for å kapre tråden, men er det flere som har fått heftige delerium + vrangforestillinger(gå rundt å skrike masse i flere dager og tro du er et annet sted osv) av en uke våken på speed? Lurte på hvor vanlig det er, for alltid når jeg går en uke på speed så havner jeg i psykose som varer 2 til 4 dager, selv om inntak av rusmidler er avsluttet.
edit: alså i sånn grad at det er det ALLER jævligste jeg vet, selv om jeg har vært igjennom mye
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Hvordan tenker du at paraceten skal hjelpe?
Vis hele sitatet...
Paraceten sløver deg ned, blir lettere å sove.
Sist endret av nekroh; 25. juni 2009 kl. 13:41.
Sitat av nekroh Vis innlegg
Paraceten sløver deg ned, blir lettere å sove.
Vis hele sitatet...
Paracet virker ikke sløvende.
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Paracet virker ikke sløvende.
Vis hele sitatet...
Så visst den gjør, tar jeg en 1g paracet så blir det med en gang mye lettere å få sove, du kan jo prøve... Kanskje ikke på amf.
Sist endret av nekroh; 25. juni 2009 kl. 13:46.