Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  210 55400
......og noen får ikke sove uten makka.
Tror dere det er lettere for Ritalin/Concerta medisinerte AD/HD-pasienter å sove på makka?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av naiSt
er temmelig sikker på at man kan trykke kola... det skal jeg huske å spørre om neste gang jeg møter en av mine "skumle" venner

når det gjelder amfetamin i "rock" form kan jeg fint klare å lage det på kjøkkenet her, uten avansert utstyr å annet piss... er bare å ha alt i en stor bolle, tilsette vann og en eller annen form for stivelse... jeg vet kreatin brukes, men går sikkert ann å bruke potetmel eller no sånt også
Vis hele sitatet...
Må ikke det settes i fryseren? Noen sier det bare er og ha litt vann i ziplock posen og hive i fryseren så blir det rock(s)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av knott
Må ikke det settes i fryseren? Noen sier det bare er og ha litt vann i ziplock posen og hive i fryseren så blir det rock(s)
Vis hele sitatet...
Joda, men da er det jo fryst vann som holder klumpen sammen, som kan smelte i romtemperatur, om du bruker stivelse, vil dette holde seg i romtemperatur.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har et spørsmål til de som er god kjent med speed, hvor mye trenger man egentlig på en dag når man er innkjørt på det (har brukt det daglig)?
Tror det holder med et kvart gram hvis det er god speed. Det høres kanskje lite ut, men det er min mening. Bare borkastet og bruke mere.
Det hørtes lite ut. Hørt om folk som bruker flere gram om dagen. Vet det er lett og bruke alt for mye. Hvor mye er det før det kalles overforbruk? Jeg tenker her på når man skyter amfen. Noen andre som har synspunkter på dette?
Hei alle sammen. Tenkte at dette var stedet å poste dette spørsmålet..
Frøst litt info om meg: j 19 år, har brukt amfetamin som "hjelpemiddel" for å komme meg gjennom en tøff skolehverdag og enkelte eksamensperioder i snart et år. Ruser meg (tilnærmet lik) aldri på fest, har 2-3 ganger satt et skudd hvis jeg kjenner at alkoholen virker negativt en kveld for å holde formen god og humøret oppe.

Vel, mitt "problem"(?) er: Hvis jeg sniffer, er effekten uhyre treg.. 0,5-1g per dose går fint, men kan føle meg like slapp i lang tid etterpå. Tar jeg noen striper om morgenen (7-8 tiden) hender det at jeg går sløv og slapp hele dagen, mens effekten kommer snikende på meg rundt 23-tiden om kvelden, og jeg kan gjerne føle meg opplagt og speeda i 10 timer.. (selvfølgelig utrolig pratesjuk og lite eller ingen søvn..) HVA SKJER? Noen som har peiling som kan svare meg på hvorfor effekten bruker så lang tid på å slå inn? Og hvorfor kan jeg gå i opptil 10 timer med pupiller som stekepanner og lys våken? Er ikke rusvarigheten av pepper regnet til rundt 3-5 timer, alt ettersom hvor store dosene er og hvor mye kroppen har rukket å vende seg til stoffet?
Og for de av dere som lurer på kvaliteten av stoffet: jeg driver ikke med lureri her, og vet å kjenne forskjell på ting som er utbøffa nesten 90%, og det som ligger rundt 50-70 (virker som om det er vanskelig å få tak i noe renere her i landet).

Dropper jeg kommer effekten etter 4-5 timer, ved skudd (selvfølgelig) umiddelbart.. Men vil ikke gå over til skudd(!) Når jeg setter de, føles det på måte helt junkievrak ut, og det vil jeg helst unngå...
Har etterhver "løst problemet" ved rett og slett ta en par striper om kvelden rett før jeg legger meg, sover da som en stein(!) og våkner da LYS VÅKEN helt av meg selv i 7-8 tiden, og føler meg topp ut dagen. Aldri noen nedtur om kvelden, og sover som en stein. (sover kanskje over og ut nedturen?)

Jeg hadde satt utrolig stor pris på svar/tilbakemeldinger/lignende opplevelser, negative eller positive. Føler jeg stanger i en vegg uten å ha noen å prate med.. Trenger litt info om hvorfor og hjelp, her.. På forhånd, takk
melastuck: nå er ikke jeg lege, men etter å ha lest en del på rusforuma så har jeg forstått \ fått greie på at om rusmidler funker "omvendt" (altså, personer som røyker hasj blir våkne, og ikke sløve, og andre midler som vanligvis skal gire deg opp gjør deg sløv)
så mener jeg på at du kanskje kunne ha hatt en form for hyperaktivitet. som sagt så er jeg ikke kyndig helsepersonell, men jeg har vært borti lignende situasjon før (bare med hasj) hvor dette hendte.


- T
Det tommen mener er selvfølgelig diagnosen ADHD, men som han nevnte, vi er ikke klassifiserte helsepersonell.

Endel kompiser av meg som har brukt amfetamin, har også ADHD. Det har seg nemlig sånn at ADHD diagnoserte oppsøker spenning, glede og foreksempel rus mye lettere. De jeg har prata med som har ADHD og har prøvd amfetamin, har beskrevet en veldig rar rus. De nevte:

- Opprømthet
- Eufori
- Mye mindre hyper og bedre konsentrasjon
- Økt selvbehag, selvsikkerhet og ren ro i kroppen
- Avslappet

Noen fikk de vanlige effektene, noen fikk så og si ingen effekt. Amfetamin fungerer forskjellig for alle, men adhd diagnoserte beskriver veldig ofte en annen speed-form.

- Du har helt sikkert ikke adhd, men det er ganske uvanlig og sovne etter å ha snorta 0.5 opp i nesa.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Uvanlig er vel mildt sagt, hehe. Går det ann å trege slimhinner eller no kanskje, spør lommelegen

Ang ADHD, har prøvd litt makka, noen ganger i året siden 1999, og får mye av symtotone du nevner over. Spørs klart på mengde og promille. Hadde jo forklart endel merkelige episoder i barndommen/ungdommen i alle fall.
Sitat av ZionRoad
- Opprømthet
- Eufori
- Mye mindre hyper og bedre konsentrasjon
- Økt selvbehag, selvsikkerhet og ren ro i kroppen
- Avslappet
Vis hele sitatet...
Kjenner meg igjen, har diagnosen adhd.
Sitat av 286v3
Uvanlig er vel mildt sagt, hehe. Går det ann å trege slimhinner eller no kanskje, spør lommelegen

.....får mye av symtotone du nevner over.... Hadde jo forklart endel merkelige episoder i barndommen/ungdommen i alle fall...
Vis hele sitatet...
Takk for svar, alle sammen. Tok det et steg videre og testet meg for adhd før helgen, med negativt utfall (ikke adhd). Jeg vet at folk med adhd kan ha lignende symptomer ved bruk av amf, men har aldri forestilt meg at jeg kan ha hatt det. Alltid vært skoleflink, aldri hatt noen problemer med konsentrasjon og tar stort sett livet og hverdagen med knusende ro..
Dessuten er det jo slik at effekten kommer - bare noen timer for sent, noe som vanligvis ikke skjer ved adhd..

Uansett, det du sier ang. "trege" slimhinner, er for så vidt noe lignende svaret jeg fikk hos legen. Et "gjevnlig" forbruk, etterfulgt av et opphold på 3-4 måneder har ført til at slimhinnene i nesen har fått en hard skorpe (ru) for å beskytte mot senere etsing. Rett og slett kroppens egen forsvars- og beskyttelsesmekanisme. Skorpen gjør at stoffet bruker lengre tid på å trenge gjennom slimhinnene og inn i blodomløpet. Thumbs up for det, og takk igjen for tilbakemeldinger
Noen som kan oppdatere meg litt om kvantums prisene på amfetamin i Oslo? Også interessant og høre om hvor populært det er i Oslo fortia og om det selges på høyt nivå.

Er en god tid siden sist jeg snorta en liner. Er vel heller det som kalles daglig røyker.
Men nå er det meg og en vennine av meg som har lyst å gi det ett nytt forsøk.

Takker for alle svar, mvh ZionRoad.
Sitat av melastuck
Hei alle sammen. Tenkte at dette var stedet å poste dette spørsmålet..
Frøst litt info om meg: j 19 år, har brukt amfetamin som "hjelpemiddel" for å komme meg gjennom en tøff skolehverdag og enkelte eksamensperioder i snart et år. Ruser meg (tilnærmet lik) aldri på fest, har 2-3 ganger satt et skudd hvis jeg kjenner at alkoholen virker negativt en kveld for å holde formen god og humøret oppe.

Vel, mitt "problem"(?) er: Hvis jeg sniffer, er effekten uhyre treg.. 0,5-1g per dose går fint, men kan føle meg like slapp i lang tid etterpå. Tar jeg noen striper om morgenen (7-8 tiden) hender det at jeg går sløv og slapp hele dagen, mens effekten kommer snikende på meg rundt 23-tiden om kvelden, og jeg kan gjerne føle meg opplagt og speeda i 10 timer.. (selvfølgelig utrolig pratesjuk og lite eller ingen søvn..) HVA SKJER? Noen som har peiling som kan svare meg på hvorfor effekten bruker så lang tid på å slå inn? Og hvorfor kan jeg gå i opptil 10 timer med pupiller som stekepanner og lys våken? Er ikke rusvarigheten av pepper regnet til rundt 3-5 timer, alt ettersom hvor store dosene er og hvor mye kroppen har rukket å vende seg til stoffet?
Og for de av dere som lurer på kvaliteten av stoffet: jeg driver ikke med lureri her, og vet å kjenne forskjell på ting som er utbøffa nesten 90%, og det som ligger rundt 50-70 (virker som om det er vanskelig å få tak i noe renere her i landet).

Dropper jeg kommer effekten etter 4-5 timer, ved skudd (selvfølgelig) umiddelbart.. Men vil ikke gå over til skudd(!) Når jeg setter de, føles det på måte helt junkievrak ut, og det vil jeg helst unngå...
Har etterhver "løst problemet" ved rett og slett ta en par striper om kvelden rett før jeg legger meg, sover da som en stein(!) og våkner da LYS VÅKEN helt av meg selv i 7-8 tiden, og føler meg topp ut dagen. Aldri noen nedtur om kvelden, og sover som en stein. (sover kanskje over og ut nedturen?)

Jeg hadde satt utrolig stor pris på svar/tilbakemeldinger/lignende opplevelser, negative eller positive. Føler jeg stanger i en vegg uten å ha noen å prate med.. Trenger litt info om hvorfor og hjelp, her.. På forhånd, takk
Vis hele sitatet...
Dette skjedde med meg her om dagen ... hadde fått i meg noen blå, fikk i meg en zoplicon av en eller annen grunn får jeg skulle sove i noen timer på dagen.. så våknet jeg i 6 tiden og gikk til noen kompiser og fikk i meg noen tramadoler og deretter et par linere(vet dette hørtes ut som jeg er helt på kljøret=P men bruker stoff ganske skjeldent utenom å røyke rev) jeg merket ingenting av dfisse linerne , og antok at det var pga alt dette andre jeg hadde fått i meg .. i 2 tiden sovnet jeg..
8 tiden på morgenen neste dag våknet jeg automatisk og var i storform og super våken , men fikk spise godt og gikk på trening og gjorde myyye som jeg hadde tenkt å gjør i ukevis før jeg gikk på jobb .. =P
min far sa jeg så så speeda ut dagen etter og da tenkte jeg at jeg faktisk kansje var det , noe som er ganske mulig=P
ang. utbøffing:
her må man se sine kunder an. fruktose(druesukker) er populært å bruke fordi det løser seg opp i vann og "skytterlaget" vil tro det er pure thing.
for de som sniffer det er det derimot ikke så populært med fruktose da det legger seg som en klebrig "sukkerlake" i nesen. dessuten gir den amfen en søt smak.
da finnes det flere bedre alternativ som kreatin, magnesium, div mageregulerende på apoteket, osv.
talkum brukes gjerne for å binde fuktigheten så ikke amfen skal dunste ned 20-30% i vekt.
er amfen gulaktig har det gjerne blitt brukt askorbinsyre som svir ekstra i nesen og får folk til å tro det er god kvalitet.
det finnes derimot stoff å bøffe i amfen som lurer alle.
alle som er litt dreven kan vanntesten derfor bør man finne ett smakløst hvitt krystallinsk pulver (løser seg opp i vann) om man ska bøffe i kvantum. disse stoffene er heller ikke verdens enkleste å få tak i og navnene har en høy pris.

steinkola/rock er ett europeisk fenomen.
det er en myte att rein kola kommer i harde klosser. colaen blir fabrikkert som pulver og går senere (i en av de mange leddene den er innom fra colombia til norge) gjennom en prosess som innbefatter eter, evt. andre kjemikalier som gjør den fuktig. når den senere tørkes blir den til en hard klump. har selv testet steinkola som nesten ikke inneholdt kola i det heletatt



det hadde på ingen måte vert forsvarlig å slippe amf over 50% ut på markedet, drar du en liner i "vanlig" størrelse av relativt rein amf blir du overrocket eller steiner og tror det er noe galt med amfen. god amf den menige mann er vant til ligger på 20-25%

den vanlige amfen blir man bare våken av. ska man oppnå speed/freset/hårene reiser seg/gåsehud effekten må man tilsette f.eks. eter, effedrin, koffein, andre løsemiddler,, alkohyler eller gifter. også andre narkotiske stoffer som ghb, mdma, metamf, osv. brukes hyppig.

den rosa fargen kan lages på mange måter, og til å lage marsipan finnes det enda flere måter.
av en eller annen grunn har rosa marsipan en kultstatus hos speedfreaker og noen smarte lager vanlig amf om til rosa marsipan i egen vinnings hensikt.

Feel the flow!
Sist endret av Dodecha; 10. oktober 2008 kl. 00:33. Grunn: Fjernet priser/sted
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva er det med de som sier de må bruke makka for og få sove? Altså de kan ta en justering for og få sove? Er det en SVÆRT liten dose , eller en overjustering slik at man skal bli sløv for så og sovne?
Det er ikke alle som blir "speeda" når de tenner seg.
at noen kanskje trenger det for å sove vil jeg grovt sett
sammenligne det med tiden da jeg røyka bønner, å MÅTTE
ha nattingsen i boks før roen kunne senke seg.
Dog ikke like "uskyldig" kanskje.
Sist endret av Eyeamare; 14. desember 2008 kl. 19:48.
Ikke alle som blir like "gira" når de speeder nei, men skal jo ikke få sove direkte av det for det?!
@ knott:

Jeg har aldri hatt problemer med værken å spise eller sove på tenning,
Jeg blir som regel sofachill å avslappa av det.
Men vil kanskje tro at i dette tilfellet er det ikke speeden som
gjør at de kan sove, men heller tilfredsstillelsen og "sjeleroen" over
at det ordna seg.
Er dette noe fenomen man klarer/ får etter mange års bruk og tilvenning av amfetamin da? Snakker ikke om og klare og spise, men SOVE. Greit nok at enkelte blir rolig (i kroppen) når de speeder, men det og få sove rett etter inntak skal jo være veldig vanskelig da! Da må det være veldig svak makka!

Det er jo helt ulogisk og få sjelero etter inntak av amf, selv etter langt tids bruk , da man jo blir paranoid og får genrellt sett mer nerver enn andre stoff på dette..!
Som langtidsmisbruker av amfetamin hadde jeg ingen problemer med å sove på amfetamin da jeg holdt på i dagesvis, men jeg brukte ikke akkurat stoffet for å sove. Allikevel var det perioder jeg ikke klarte å sove uten amfetamin. Du får en slags "motsatt" effekt etter lang tids misbruk (si en periode på noen måneder til noen år) som gjør det enkelt å både spise og sove på amfetamin etterhvert...
Folk blir Paranoide å får dårlige nerver av speeden jah, det er jo
tross alt et sentralstimuli som gir deg muligheten til å unnlate
hvile, nattesøvn å næring i mange dager i strekk hvis ønskelig.
Man får med andre ord det man selv legger opp til.

Og jo, sjelero på tenning finnes i aller høyeste grad.
Til langtidsbrukere:

Hvilke doseringer og hvor ofte pr dag tok dere makka da? Brukte dere noen andre legemidler itillegg?
Kanskje 4 til 6 justeringer pr dag den gang, alt ettersom.
Alt ifra 0.4-0.7 i døgnet.
Har aldri brukt pumpe, konsekvent snortet, droppet eller shottet.
doseringene varierte, men det er ubetydelig. På lik linje med at en kan bli innrøyka på cannabis, kan en bli "vant" til amfetamin-rusen. Tilslutt blir en "normal" og rusen er ikke av samme slag som i "begynnelsen". Jeg kan sove selv på en stor dose (alt over 0,3) som med liten dose (alt under 0,3). Jeg injiserer så det er vanskelig å si doseringene eksakt. Det er også individuelt tror jeg. Jeg kjenner flere langtidsbrukere som ikke får hverken sove eller spise på rusen selvom de har brukt over lengre tid. Snakket generellt for egen erfaring..
Har det noe med og si at personen har ADHD at han/hun får sove på makka da? Jeg selv kan også få sove på makka, men ikke RETT etter justering, er det jeg mener. Tar jeg f.eks bare 1 dosering på morgenen så kan jeg få sove til kvelden. Problemet er bare at man tar flere doser en 1 om dagen..


Hva legger dere i langtidsbrukere? 1-2 år med "daglig" bruk? Hvordan vil dere si nervene blir? Verre jo lengre man bruker, eller bare mer garvede iform at man ikke bryr seg lenger og blir "fryktløs" ? Da ser tenker jeg ikke på hvis man bruker beroligende medisin itillegg da det blir jo noe helt annet.
Det kan sikkert ha noe med ADHD og gjøre også, men det var ikke det jeg siktet til. Jo lenger du er på amfetamin, jo mer "motsatt" effekt vil det få. Langtidsmisbrukere er misbruk over lengre tid, jeg mener den starter med et tilnærmet daglig forbruk over flere måneder men det er min personlige mening. Jeg påstår også at en som daglig misbruker amfetamin, la si over et halvt år, er like mye langtidsmisbruker som en som gjør det over 1-2 år. Nervene blir tynnslitte helt klart, verre jo lenger en bruker det. Jeg tror blandings-misbruk er ganske vanlig blant langtidsmisbrukere av amfetamin så det siste spørsmålet forstod jeg ikke helt..
Er det ikke en del lagtidsamfetamin brukere som KUN bruker amfetamin? Altså at de ikke blander inn beroligende tabletter osv. For de som holder på på den måten vil vel nervene bli borte eller mer garvede?

Dere som skyter: Hvor mange gang for dagen og hvilken åre bruker dere mest? Hovedårene er vel de beste og tryggeste har jeg hørt, men hvor lenge varer de hvis man driver og justerer 3 ganger pr dag i strekk og lite pauser?
Hvor ofte jeg sjyter varierer, handler ikke om døgn på en måte. Men i løpet av helga nå, eller siden den starta har jeg satt litt under 6g.
Hovedårene, regner med du mener hovedpulsåra? Ville ikke rangert det etter hvor trygge en åre er, men greia er at hovedpulsåra er den største og den letteste å "treffe" hvis du vil. Årene varer vel helt til man dør, men du kan få årebetennelse, har hatt det en gang i arma og to ganger i leggene, men årene har ikke noen "utløpsdato".
Hva skjedde når du fikk årebetennelse?
Det pulserte under huden og over åra var det litt tight, så ble det legevakta neste, måtte operere på to av tre tilfeller,ene gangen i knehasen og andre i venstrehånda.Ikke på samme tidspunkt, vel og merke. Er ikke farlig, men viktig å få sjekket seg for blodpropp i lungene og andre horrible ting, som kan komme av årebetennelser.
Sitat av sunnymatika Vis innlegg
Det pulserte under huden og over åra var det litt tight, så ble det legevakta neste, måtte operere på to av tre tilfeller,ene gangen i knehasen og andre i venstrehånda.Ikke på samme tidspunkt, vel og merke. Er ikke farlig, men viktig å få sjekket seg for blodpropp i lungene og andre horrible ting, som kan komme av årebetennelser.
Vis hele sitatet...
Mulig din definisjon av hva som er farlig er annerledes enn min, men jeg anser ihvertfal det du skrev her som smule selvmotsigende..
Tror jeg skjønner hva du mener, men poenget var at årebetennelse i seg selv: Ikke farlig. Det som årebetennelse kan føre til = Farlig.
Know what i mean?
Sitat av sunnymatika Vis innlegg
Tror jeg skjønner hva du mener, men poenget var at årebetennelse i seg selv: Ikke farlig. Det som årebetennelse kan føre til = Farlig.
Know what i mean?
Vis hele sitatet...
Det er vel farlig da? Om det kan føre til blodpropp i lungene mener jeg. Blir vel det samme som å si at sigaretter ikke er farlig, men det som sigaretter kan føre til = farlig.
Sitat av sunnymatika Vis innlegg
Hvor ofte jeg sjyter varierer, handler ikke om døgn på en måte. Men i løpet av helga nå, eller siden den starta har jeg satt litt under 6g.
Hovedårene, regner med du mener hovedpulsåra? Ville ikke rangert det etter hvor trygge en åre er, men greia er at hovedpulsåra er den største og den letteste å "treffe" hvis du vil. Årene varer vel helt til man dør, men du kan få årebetennelse, har hatt det en gang i arma og to ganger i leggene, men årene har ikke noen "utløpsdato".
Vis hele sitatet...
Har du noe peiling på om det kan være eter i speeden hvis man får en kvalm følelse og av og til må spy hvis det kicker? Har latt posen ligge åpen i 1 døgn og da kunne jeg øke fra 0,2 til 0,3 uten og spy, men blir fortsatt litt kvalm når det kicker og varmer rett etter skuddet.. Er sikker på at kjører jeg 0,4 så må jeg spy og det vil jeg ikke.

Noe man kan gjøre for og "rense" speeden ? Eller gjøre den litt mer "skuddvennlig"?
Siden jeg ikke skyter selv skal jeg ikke si det for sikkert,
men kanskje grunnen til at du blir kvalm etter skuddet
rett og slett er at du overdoserer?
Har hørt andre som skyter snakke om kvalme og/eller
hodepine ved overdosering på skuddet.

Forøvrig virker det som om de jeg kjenner foretrekker
speed typer med mye eter i da det kicker mere.

forøvrig tror jeg siden eter fordamper, så er vel det
å legge speeden til "fordamping" som du allerede har gjort
en måte å bli kvitt eteren på.
Sist endret av Eyeamare; 17. desember 2008 kl. 11:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Knott:
Høres ikke ut som du har behov for å sette 04 nei. Greia er er uansett at er speeden dårlig pga. at den er bøffet ut,(noe den alltid er, men ikke all er like dårlig) med ett eller annet, om det er kreatin eller hva faen. Pleier ikke å henge meg oppi det, det beste er å kjøpe av noen du har erfaring med at selger gode varer. Pleier du å kjøpe av samme person, kan være han som selger dårlig enkelt og greit.
Tror ikke du blir dårlig av eteren, men speeden blir jo litt "renere" pluss at eter er et løsemiddel som kroppen din kan reagere på.
( Moral: Løsemidler er ikke bra uansett om det brukes for å gjøre noe annet "bedre")
Du spør om kan kan rense speeden, en liten forhåndsregel for å få minst mulig skavanker er å bruke eggeglass eller noe i den duren i stedet for skje.
Du kan også ha blandinga i mikroen, har sett en tråd eller lignende om det her på forumet. Da blir den verste gørra sittende igjen som et belegg, så kan du trekke opp med litt bedre samvittighet.
Hvor lenge har du vært på sprøyta? Hvis du blir kvalm når du setter 02-03 kunne det kanskje vært en ide å sette litt mindre?
Har selv opplevd mye ubehag på sprøyta, verst en gang en dude skulle hjelpe meg å sette og bare dytta sprøyta inn, ble kjempedårlig.. Anbefales ikke.

Sinister: Thats right. Kommer ikke på noe bedre eksempel..Men poenget var at hvis man har mistanke om at man har årebetennelse bør man ta seg en sjekk

Eyeamare: Enig med deg, høres ut som om Knott rett og slett kjører litt hardt.
Vært 3 mnd på sprøyta. Men har satt opp til 0,7 på det meste og det var kick! Uten og måtte spy. Kan også fint sette 0,4-0,5 med andre sorter, er bare denne sorten jeg blir så kvalm at jeg måtte spy på bare 0,2! Men hvis det er vanlig med "god" makka så?

Har hatt posen oppe i 1 døgn så da bør jo eteren være fordampet, må være noe annet i den som gjør dette da. Den lukter litt småsurt, ikke denne blomsterlukta liksom.
Sist endret av knott; 17. desember 2008 kl. 22:15.
Er lett å overdrive når man starter å bli litt desperat og ikke har noe særlig selvkontroll i øyeblikket. Men hvis jeg var deg ville jeg prøvd å roa ned litt, selv om når du først har bynt på sprøytekjøret blir rusen helt fucka, verden knuses uansett om du har satt deg en smell eller ikke. Men samtidig har man ikke noe valg, man må sette.
Hvis jeg var deg ville jeg kvitta meg med dritten å skaffa noe bra, men jeg er jo meg så vet at jeg hadde satt det uansett.
Sett greia i mikroen og ikke sett for mye på gangen så tror jeg det går bra.Sprøytehelvette fører til mye kjipere ting enn kvalme, uansett hvor hekta man er og hvor ofte man kjører'n kommer du til å brenne deg igjen og igjen og igjen.
Anyways; ikke forvent at hver gang du ruser deg på amfetamin vil gi Den rusen og Det kicket, fordi jo lengre du ruser deg på det, jo mindre verdt det blir hele greia.
Ikke meninga å være moralsk rett eller noe sånt preik her, men alle som har oppdaget at lifes shit når du har endt opp som speedfreak vil være enige
Er klar over at den spyinga og kvalmen er lite iforhold til nedturen generellt. Men det må man vel bare lære seg og leve med?

Hvor lenge bør man varme i mikroen? 10-20 sekunder? Hvis det er eter i speeden, kan det ikke eksplodere i mikroen da? Altså eter er jo ekstremt brannfarlig og virker skummelt og putte noe i mikro da?
Kommer jo an på hvor mye vann du blander ut med da, som sagt står det nevnt noen annen plass i forumet..Vil ikke ta det jeg tror for helt god fisk.. Tror ikke at det eksploderer? Pluss at du sa jo at eteren hadde fordampet, og at det sikkert var noe annet?
Fant ikke noe tråd om det med mikroovn. La oss si man bruker 1,5ml natriumklorid eller sterilt vann og har det oppi shotglass , drysser 0,3 - 0,35 g speed oppi. Hvor mange sekunder skal dette varme? Eller skal man bare ha speeden i mikroen til varming for så og hive det oppi vannet?

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Joda, men da er det jo fryst vann som holder klumpen sammen, som kan smelte i romtemperatur, om du bruker stivelse, vil dette holde seg i romtemperatur.
Vis hele sitatet...
Hva er stivelse? Er det noe som også kalles for gelatin? Og hvor mye brukes og tilsette av dette? Vil det da se ut som om vannet blir hvitt når man blander det ut med vann og trekker opp i pumpe?
Sist endret av knott; 18. desember 2008 kl. 09:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Knott:
Har selv ingen personlig erfaring ang. mikrobølgeovn, men regner med at du skal ha vannet eller natriumkloriden oppi..Stivelse = Potetmel f.eks.
Det høres ut som om du egentlig vil skeie ut helt, men kan godt være jeg tar feil. Du sier jo lengre opp at man må lære seg å leve med nedturen? Synes du virkelig at kicket du får er verdt nedturen? Det synes hvertfall ikke jeg.
Det mange bruker som er det beste å bruke er dispril. Du legger ikke merke til det når du blander det med peppern og skal snorte den og den løser seg 100%opp i vann for de som skal skyte den. Ikke lukter den eller smaker noe spess heller...

Sitat av z0p Vis innlegg
Det finnes jo mange typer amfetamin, dermed har man et utalls av synteser på amfetamin.

At metamfetamin ofte kan være litt roa skyldes dårlig rensing av substansen. Såkalt marsipan kan likegjerne være dårlig bøff.

Rødt fosfor kan relativt enkelt skaffes fra f.eks forhandler i Sverige.
Vis hele sitatet...
Det du sier om "marsipanen", hvis du tar litt amfetamin som i utgangspunktet var pulver...litty gelatinplater og knuser det opp til pulver...pluss litt vann....da har du "marsipan"!

Sitat av hideout Vis innlegg
Vanskeli å gå etter god amfetamin ved å lukte, god amfetamin er luktri. Bra triks er å helle det oppi et glass med vann, oppløser det seg fint og du ikke ser det så er det nok gode sjangser for at det er god amfetamin(Betyr dog ikke at du kommer til å få det speed-kicket mangen er ute etter). Blir det mye grums i vannet er det derimot mye kjipe ting blanda inn, gelatin o.l er gode vinnere
Kokain er som regel ikke pulver når du får det, klumper du må hakke opp, så har litt annen konsistens enn amf, klumper som blir til flere klumpe osv, at kolaen er hard som faen er dog ingen kvalitetsindikasjon slik mangen tror, og at du blir lam i kjeften av å ta litt på tannkjøttet som mangen bruker som en sjekker er heller ikke en indikasjon, derav mangen blander inn samme bedøvelse som tannlegen bruker.. Vanskeli å sjekke kola utenom å teste den;-)
Vis hele sitatet...
At det løser seg opp er absolutt ingen "nesten 100% at det er bra vare garanti". Men det er nesten ingenting for å si det sånnn, man må bare prøve og feile...etterhvert vet man hvor man kjøper og hvor man ikke kjøper....så du som er ute etter å finne en bra måte og bøffe ut....hvorfor gidder du?!=)

Sitat av Bolibompa Vis innlegg
Kola kommer som regel i "Crack" og da kan du røyke eller kutte i pulver for å sniffe eller skyte opp. Cracken som selges er blandet opp med natronpulver; dette er fordi de skal utnytte kolaen mest mulig samtidlig gi en god effekt. Røyker du i rockform vil du bli en fucka narkis. Avhenigheten er på sitt maksimalt når du røyker det.

Har du en god dealer vil han gi deg freebase kola i pulver. Kjøper du av ukjente vil du få bøffa saker.

Kokain er farlig og dyrt.
Vis hele sitatet...
Crack er crack og kokain er kokain! Crack er et produkt av kokainen ja, det nærmeste vi kommer i norge er når vi koker den med salmiakk. Det er det nærmeste vi har crack i norge.Jævelig avhengighetsdannende ja...

Men du gikk fort fra uvitende nybegynner til ekspert bolibompa

Sitat av hideout Vis innlegg
Er vel ingen som skyter kokain? Kommer vel som regel ikke i "crack" form heller, da dette er noe du må tilsette et par ting+koke det ihop og la det bli steinharde klumper, det er ikke det samme som kokain.
Vis hele sitatet...
Jeg har skyti kokain
Sist endret av nutti; 21. desember 2008 kl. 03:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av nutti Vis innlegg
Det mange bruker som er det beste å bruke er dispril. Du legger ikke merke til det når du blander det med peppern og skal snorte den og den løser seg 100%opp i vann for de som skal skyte den. Ikke lukter den eller smaker noe spess heller...:
Vis hele sitatet...

Er det ikke farlig og skyte inn noe som er dispril i? Står jo på dispril pakkene at de skal legges i ett glass vann og drikkes da det er så sterkt at svelger man dem hele kan det "ødelegge" halsen og gi magesår/blødninger....

Men dispril er acetalisyre? Er det ikke noe som svir når man sniffer det?
Sitat av hideout
Vanskeli å gå etter god amfetamin ved å lukte, god amfetamin er luktri. Bra triks er å helle det oppi et glass med vann, oppløser det seg fint og du ikke ser det så er det nok gode sjangser for at det er god amfetamin
Vis hele sitatet...
Nå er jeg (heldigvis) ikke en supererfaren, alt-vitende speedfreak med 28 personligheter og massevis av personlig erfaring, men kan framdels tørre og påstå at det der er ikke en metode man kan teste renheten til amfetamin, eller noen annen type for pulver.. Det eneste du får vite er hvor mye av pulveret som ikke var vannoppløsende (det du kaller grums). Det "grumset" er selvfølgelig buff og ikke amfetamin, men du kan da ikke se det buffet som er vannoppløsende og blander seg med vannet på akkurat sånn som amfetaminen.

En kynisk drittsekk av en pulverdealer har fått tak i noe meget sterk amfetamin, med absolutt ingen utbuff som ikke er vannoppløsende. Han blander så 10% av amfetaminen, og 90% druesukker, eller evt noe annet vannoppløsende som ofte buffes ut med, jeg er ikke så kjent i det møkka miljøet så vet ikke om hva som blir brukt mest.
Og så kommer en junkie hamrende på døra hos dealern for og kjøpe seg en start på dagen, med oppsamla mynter og krølla 50lapper. Han vil helst teste den først, så han strør litt av posens innhold i ett glass vann... "Woohoo, ingen grums. Dette må være det sterkeste dopet i byen!"
Sist endret av Quetzalcoatl; 22. desember 2008 kl. 17:55.
hmm, skjønte ikke helt det der,men høres jo ut som det er et eller annet som forsinker effekten noe helt ekstremt hos deg.. jeg veit ikke, ligger amf`en i nesa og gogjør seg og blir påfylt hvert 20.min?
Har noen av dere som bruker kokain/amfetamin eller annet stimulerende stoff merket at mat og drikke smaker mindre eller ingenting? Da mener jeg dere som har brukt det i lang tid.


Jeg lider av dette og etter jeg har ruset meg på kola så smaker maten mindre enn den gjorde før jeg tok kolaen. Det er ikke matlysten som er problemet, men det at jeg smake lite av mat enn før.