Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  210 55396
Hei!

Datt tilfeldigvis innom forumet her og ble sittende å lese en god stund... Rimelig mye om narkotika jeg ikke visste fra før... http://www.freakforum.nu/forum/images/icons/icon25.gif

Men ble sittende igjen med noen spørsmål angående amfetamin.

1. Ser at amf og CM selges som samme varen og kan buffes ut med hverandre. Noen som kan forklare meg forskjellen på syntesen til disse stoffene? Finner denne (http://www.totse.com/en/drugs/speedy...ide191350.html) linken til hva en god del sier er amf-syntese, mens andre sier er MC-syntese.

2. I den synteseoppskriften blander han sammen 150g jod, 150g rød fosfor og 100g efedrin. Hvor mye får man ut av det? Ser han skriver noe om at hvis man får 80g så skal man buffe det ned med lik mengde magnesium sulfat. Men skulle dette bety at denne oppskriften gir 80g ren amf eller CM?

3. Ser at det er vanlig å buffe ut amf til 5-10%. Men virker som det er mye piss det blir buffet ut med... Hva er det man egentlig skal buffe amf ut med? Eller hva er det man bør bruke?

Tusen takk for svar
Du finner kanskje svar på noe av det du lurer på om å blande amfetaminher.
Sist endret av petterøes 3000; 2. mars 2008 kl. 17:24.
Sitat av 5266
Hei!
3. Ser at det er vanlig å buffe ut amf til 5-10%. Men virker som det er mye piss det blir buffet ut med... Hva er det man egentlig skal buffe amf ut med? Eller hva er det man bør bruke?
Vis hele sitatet...
På apoteket får du kjøpt rundt 100g druesukker for under 100kr
De fleste storegutta pleier å blande varene sine ned fifty fifty og mer ved bruk av effedrin, kan buffest rimelig mye og likavell gi en effekt siden sterk effedrin har noen av de lignendes symptomene som amf..
Opplevd at folk har likt en type amf som har vært buffet ut 30% mer med effedrin, imotsetning til den andre som var 30% renere
Off topic spørsmål.

Her om dagen så fant jeg igjen en klipspose med rester av marsipan på innsiden. (Kan ikke ha vært mer enn 0,3g)
Jeg vrengte den, og la den i et glass med litt Cider. (litt mindre enn halvt vinglass)
Tok den ut når den så ren ut, og drakk det som var i glasset.
Effekten kom nesten med engang, og rusen virket bedre. Noen som kan svare meg på om dette er sant? Eller om det bare var jeg som loket.
Sist endret av unggutten; 4. mars 2008 kl. 18:43.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Syntesen du referer til er nok en syntese på metamfetamin
Trådstarter
3 1
Altså...
Om amf skal bøffes ut fra 99% rent til 5% så trenger man 20-1 forhold me bøff og ren amf. Skjønner at vanlige folk bruker mye greier, men hva er det man skal bruke? Hva er det de bruker når de lager medisinsk amf?


"Er nok en syntese på metaamfetamin"
Er det slik at du er sikker...? i så fall... Er det noen som har en oppskrift på syntese av vanlig amfetamin eller vet forskjellen mellom de to syntesene?
hiver meg innpå her...

Hvordan ser man forskjell på amphetamin og kokaine i pulver?

er ny i market og vil ikke kjøpe feil vare. er kokaine i norge veldig bøffa som amphetamin?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av 5266
Altså...
Om amf skal bøffes ut fra 99% rent til 5% så trenger man 20-1 forhold me bøff og ren amf. Skjønner at vanlige folk bruker mye greier, men hva er det man skal bruke? Hva er det de bruker når de lager medisinsk amf?


"Er nok en syntese på metaamfetamin"
Er det slik at du er sikker...? i så fall... Er det noen som har en oppskrift på syntese av vanlig amfetamin eller vet forskjellen mellom de to syntesene?
Vis hele sitatet...
Det er en syntese på metamfetamin..

I medisinsk øyemed brukes bl.a. metamfetamin(?), levoamfetamin og dekstoramfetamin.

Syntese på amfetaminsulfat kan finnes f.eks her: http://www.drugs-forum.co.uk/forum/s...984#post206984

Hvorfor maser du om utbøffing av amfetamin?


Uansett er jo erowid en fantastisk kilde til informasjon om emnet.
amfetamin har en blomsteraktig lukt som er ugjenkjennelig mens kokain lukter mere som drivstoff til bil etter min mening, noe jeg tror har med kjemikaliene dem bruker for å framstille det.
angående renhetsgraden i kokain kan dette lett finnes ut ved å lage crack av det, noe som innebærer bruk av salmiakk, da vil man få ut noen klumper som man lar tørke et par timer for deretter å røykes sammen med tobakk, men husk å bare ha en pitteliten bit av cracken i røyken siden det er potente saker.det finnes foresten metoder for å få ut ren amfetamin ut av bøff, husker en gang vi brukte lighter og varmet det opp slik at alt bøffet brant op og man satt igjen med en ganske så ren amfetamin.(kommer meldig an på at det bindestoffet ikke soter for mye.

men dette er ca 10-15 år tibake i tid så kan hende jeg husker feil , så anbefaller deg å søke litt grundigere

tror foresten rødt fosfor er et restricted chemical som ikke en vær man i gata kan bestille på appoteket i norge, så her må du nok ha kontakter i utlandet. finnes folk som skraper av det røde greia fra fyrstikk eskene siden det har rødt forfor, men jeg tror kvaliteten på det ferdige produktet blir deretter

etter hva jeg har forstått så finnes det 3 typer å lage amp på
og den mes vanlige innebører rødt forfor, er derfor man noen ganger får litt rosa aktig pulver eller marsipan(halvfabrikat) noe jeg personlig synes virker vel så godt som det hvite pulveretø

og om man har tenkt å lage dette så tror jeg ikke et forum som garantert er overvåket av den ene og den andre er så lurt å skrive ting før man tenker seg godt om

men vil takke for dem linkene dine, da har jeg noe å lese litt på
mvh
Kim
Sist endret av kim; 7. mars 2008 kl. 04:07.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det finnes jo mange typer amfetamin, dermed har man et utalls av synteser på amfetamin.

At metamfetamin ofte kan være litt roa skyldes dårlig rensing av substansen. Såkalt marsipan kan likegjerne være dårlig bøff.

Rødt fosfor kan relativt enkelt skaffes fra f.eks forhandler i Sverige.
Vanskeli å gå etter god amfetamin ved å lukte, god amfetamin er luktri. Bra triks er å helle det oppi et glass med vann, oppløser det seg fint og du ikke ser det så er det nok gode sjangser for at det er god amfetamin(Betyr dog ikke at du kommer til å få det speed-kicket mangen er ute etter). Blir det mye grums i vannet er det derimot mye kjipe ting blanda inn, gelatin o.l er gode vinnere
Kokain er som regel ikke pulver når du får det, klumper du må hakke opp, så har litt annen konsistens enn amf, klumper som blir til flere klumpe osv, at kolaen er hard som faen er dog ingen kvalitetsindikasjon slik mangen tror, og at du blir lam i kjeften av å ta litt på tannkjøttet som mangen bruker som en sjekker er heller ikke en indikasjon, derav mangen blander inn samme bedøvelse som tannlegen bruker.. Vanskeli å sjekke kola utenom å teste den;-)
Godt med smør
Sitat av Bolibompa
hiver meg innpå her...

Hvordan ser man forskjell på amphetamin og kokaine i pulver?

er ny i market og vil ikke kjøpe feil vare. er kokaine i norge veldig bøffa som amphetamin?
Vis hele sitatet...
Vist du får kola å ikke amfetamin er det jo bare å rope hurra !

Kola går for 1000 1300 her. Menst amf går for 800.

Nå har jeg knapt brukt kola under 3 ganger utover store tidsmellomrom , men en måte å finne ut hva som er hva vist du på død å liv kommer til å syte på att du får kola å ikke amf. Kan du jo lage deg en test stripe av sakene før du kjøper, og vist det svir litt er det sikkert amf

Vist du blir litt bedøvd nesten som med tannlegen, er det kokain.
Sist endret av Apeloff; 7. mars 2008 kl. 15:48.
Sitat av 5266
Altså...
Om amf skal bøffes ut fra 99% rent til 5% så trenger man 20-1 forhold me bøff og ren amf. Skjønner at vanlige folk bruker mye greier, men hva er det man skal bruke? Hva er det de bruker når de lager medisinsk amf?


"Er nok en syntese på metaamfetamin"
Er det slik at du er sikker...? i så fall... Er det noen som har en oppskrift på syntese av vanlig amfetamin eller vet forskjellen mellom de to syntesene?
Vis hele sitatet...
100% ren speed betyr ikke nødvendigvis at det er god speed, men at den er 100% ren for utblanding og buff, som den var rett etter produksjon. Man kan produsere god speed, men også dårlig speed. Hvis du hadde kokt sammen amf selv, så ville det vært laaangt unna 100% styrke på speeden. Kan -nesten- si med sikkerhet at uansett hva de du kjøper det oss sier, så er det IKKE 99% speed.Hvis man skal blande ut speed så må man nesten prøve den først, og deretter utblande etter styrke på speeden.

Som sagt, druesukker (glukose) virker bra for og utblande det uten at man smaker, lukter eller gir noen andre negative virkninger på rusen eller dagen etter. Eter eller effedrin brukes også for og få opp vekt og for og "piffe opp" speed, men synes ikke noe om det sånn egentlig. Skal man utblande(ikke utbuffe) så blander man med noe som gjør det passende for standarden i området du bor, ikke mer, ikke mindre.
Sist endret av rbt; 8. mars 2008 kl. 03:27.
Sitat av Bolibompa
hiver meg innpå her...

Hvordan ser man forskjell på amphetamin og kokaine i pulver?

er ny i market og vil ikke kjøpe feil vare. er kokaine i norge veldig bøffa som amphetamin?
Vis hele sitatet...
Ok, dettte er min første post på dette forumet (så da er det jo fint at jeg kan skrive noe fornuftig). Jeg vil på det sterkeste råde deg til å forbli nykomlig! (les, ikke bli hekta, det er fort gjort) Etter min erfaring er det ikke store å forskjellen å se med det blotte øye. Enkleste måten for å finne ut hva som er hva, er å gni en liten smak på tunga eller på innsiden av overleppa. Skal du ha kokain, gni det på overleppa. Etter en kort stund skal du kjenne en nummen følelse, noe du ikke vil gjøre hvis det er pepper.

Men som sagt ; Vær forsiktig, det er utrolig fort gjort å bli hekta. Jeg vet hva jeg snakker om.
blande ut makka er ikke det smarteste du kan gjøre, i vanlig form kommer det som en klump man må hakke opp selv. folk som har holdt på med det en stund vet at det kan være bøff hvis du selger det som pulver. og folk som ikke har fått makkan sin kan være jævli aggresive.
Sitat av rbt
100% ren speed betyr ikke nødvendigvis at det er god speed, men at den er 100% ren for utblanding og buff, som den var rett etter produksjon. Man kan produsere god speed, men også dårlig speed. Hvis du hadde kokt sammen amf selv, så ville det vært laaangt unna 100% styrke på speeden. Kan -nesten- si med sikkerhet at uansett hva de du kjøper det oss sier, så er det IKKE 99% speed.Hvis man skal blande ut speed så må man nesten prøve den først, og deretter utblande etter styrke på speeden.
Vis hele sitatet...
Hum, forklar litt nærmere er du snill.. Hvordan kan 100% ren speed være dårlig speed? 100% ren speed betyr 100% amfetaminmolekyler, og du kan ikke lage "dårlige" eller "bra" amfetaminmolekyler, de er jo helt like alle sammen.

Det er eventuelle urenheter som gjør speeden dårlig og senker renhetsgraden, og om det kommer fra selve produksjonen eller utbøffing i etterkant er vel likegyldig..
Er rein makka en klump? Og pulver utbuffa? News to me hvertfall, klump er vel når den er blitt laget for kjapt og etern fortsatt er i den;-) Rein amfetamin er vel stortsett puvler form Men ekke noe å bekymre seg for, du får den ikke ren i Norge uansett, men ville blitt mer bekymra om du f.eks kjøpte 100g og alt var en stor våt klump
Godt med smør
Sitat av hideout
Er rein makka en klump? Og pulver utbuffa? News to me hvertfall, klump er vel når den er blitt laget for kjapt og etern fortsatt er i den;-) Rein amfetamin er vel stortsett puvler form Men ekke noe å bekymre seg for, du får den ikke ren i Norge uansett, men ville blitt mer bekymra om du f.eks kjøpte 100g og alt var en stor våt klump
Vis hele sitatet...
Det som er kutett opp allerede i pulver er klart for salg og kan være buffet ut.

Er det jeg tror da :P større sjangs for å være buffet.



Jeg har dog bare kjøpt i pulver og har en fin langer nå som ikke har buffet ut. Har du en skikkelig langer er det ingenting å frykte.



Godt mulig jeg dreit meg ut der meeen er vertfall sånn jeg har oppfattet det ^^
Det meste av speed jeg har hatt i min nese har i vertfall vært av topp kvalitet
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det meste av amfetamin som florer er langt fra ren, men det betyr ikke at den ikke fungerer veldig bra.
Er nok i pulverform når det er rent, diverse løsemiddel som gjør det klumpete o.l
Kanskje du tenker på kokain som kommer i harde klosser..
Trådstarter
3 1
Hehe... litt artig å se hvordan folk med en gang man stiller spørsmål om eksakte ting forventer man skal starte fabrikk:P
Jo, hvis nå Ola og Kari politi har lyst å komme på besøk så skal de nå for all del bare komme Kan sende en PM så skal de få adressen

Hvorfor jeg lurer på buffing. Ser jo at alle skal blande det ned, men at man blander det ned med all mulig slags syke ting. Skjønner bare ikke hvorfor hvis det er så simpelt som å blande det med fruktose. Hvorfor i alle dager buker noen vaskepulver og babypudder? Er jo latterlig...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Folk blander vel stort sett med det de har for hånden. Lukt, konsistens og effekt spiller vel også inn. Noen blander med forskjellige, merkelige stoffer for at det f.eks skal "kicke" når noen skyter det.

Folk som selger amfetamin er vel generelt sett ikke av de smarteste man har sett heller.
Sitat av mentalmelt
Hum, forklar litt nærmere er du snill.. Hvordan kan 100% ren speed være dårlig speed? 100% ren speed betyr 100% amfetaminmolekyler, og du kan ikke lage "dårlige" eller "bra" amfetaminmolekyler, de er jo helt like alle sammen.

Det er eventuelle urenheter som gjør speeden dårlig og senker renhetsgraden, og om det kommer fra selve produksjonen eller utbøffing i etterkant er vel likegyldig..
Vis hele sitatet...
Nå kom det ut på en litt feil måte, men det jeg mente er at uansett om du får speed rett fra labben, så trenger den ikke og være bra. Den kan være dårlig produsert + at det er mange som ikke liker den rene speedrusen, men foretrekker heller den urene ville speedrusen.
Sist endret av rbt; 10. mars 2008 kl. 12:58.
Når vi er inne på det med amfetamin vs kokain, så har jeg ett lite spørsmål. Er amfetamin pulverformet eller rockformet som kola, rett etter det er produsert? Det er mange ganger jeg har kjøpt amfetamin, så har jeg fått det i en hel sammensatt klump jeg måtte hakke opp selv.

Betyr det at det er utbuff eller rent, eller kan det være begge deler?
Sist endret av rbt; 11. mars 2008 kl. 00:05.
Betyr at det er ikke er helt ferdiglaget og at det er fortsatt eter i det(marsipan). Eller så har du fått no bra hjemmemekk med startgass o.l. Rein amfetamin = pulver og helt luktfritt for oss mennesker-
Godt med smør
Sitat av rbt
Når vi er inne på det med amfetamin vs kokain, så har jeg ett lite spørsmål. Er amfetamin pulverformet eller rockformet som kola, rett etter det er produsert? Det er mange ganger jeg har kjøpt amfetamin, så har jeg fått det i en hel sammensatt klump jeg måtte hakke opp selv.

Betyr det at det er utbuff eller rent, eller kan det være begge deler?
Vis hele sitatet...
Trodde kola i rockform var "crack" eller freebase kola jeg. Men faen om jeg vet, har aldri vært i nærheten av nyprodusert pepper eller kola jeg :P

Når dui har fått amf i klump form, hvor mange G var det da? når jeg kjøper er det bare pulver og i klips pose :P

Rotete innlegg, men jeg er dog litt nysgjerrig på dette med kola og rockform
kola får man vel som regel som "rockform" vil jeg nå tro, de fleste blir forbanna om de får det i pulver form har jeg hørt
spankingguru
Worner's Avatar
Det er jo latterlig. Er ikke verre enn å hive det i frysern litt med en dråpe vann for å få det til å bli en hard klump
Sitat av Apeloff
Trodde kola i rockform var "crack" eller freebase kola jeg. Men faen om jeg vet, har aldri vært i nærheten av nyprodusert pepper eller kola jeg :P

Når dui har fått amf i klump form, hvor mange G var det da? når jeg kjøper er det bare pulver og i klips pose :P

Rotete innlegg, men jeg er dog litt nysgjerrig på dette med kola og rockform
Vis hele sitatet...
Kola kommer som regel i "Crack" og da kan du røyke eller kutte i pulver for å sniffe eller skyte opp. Cracken som selges er blandet opp med natronpulver; dette er fordi de skal utnytte kolaen mest mulig samtidlig gi en god effekt. Røyker du i rockform vil du bli en fucka narkis. Avhenigheten er på sitt maksimalt når du røyker det.

Har du en god dealer vil han gi deg freebase kola i pulver. Kjøper du av ukjente vil du få bøffa saker.

Kokain er farlig og dyrt.
Sist endret av Bolibompa; 12. mars 2008 kl. 23:45.
Godt med smør
Sitat av Bolibompa
Kola kommer som regel i "Crack" og da kan du røyke eller kutte i pulver for å sniffe eller skyte opp. Cracken som selges er blandet opp med natronpulver; dette er fordi de skal utnytte kolaen mest mulig samtidlig gi en god effekt. Røyker du i rockform vil du bli en fucka narkis. Avhenigheten er på sitt maksimalt når du røyker det.

Har du en god dealer vil han gi deg freebase kola i pulver. Kjøper du av ukjente vil du få bøffa saker.

Kokain er farlig og dyrt.
Vis hele sitatet...
Næææh kola trenger ikke jeg, amf er mer en nok for meg ^^

Så røyke kola er verre enn å skyte kola?
Er vel ingen som skyter kokain? Kommer vel som regel ikke i "crack" form heller, da dette er noe du må tilsette et par ting+koke det ihop og la det bli steinharde klumper, det er ikke det samme som kokain.
Godt med smør
Sitat av hideout
Er vel ingen som skyter kokain? Kommer vel som regel ikke i "crack" form heller, da dette er noe du må tilsette et par ting+koke det ihop og la det bli steinharde klumper, det er ikke det samme som kokain.
Vis hele sitatet...
Jesus jeg trodde jeg visste en del om narkotika og var sikker på att du kunne skyte kola :P


Vet ikke hvor jeg har fått det inntrykket hen.
er temmelig sikker på at man kan trykke kola... det skal jeg huske å spørre om neste gang jeg møter en av mine "skumle" venner

når det gjelder amfetamin i "rock" form kan jeg fint klare å lage det på kjøkkenet her, uten avansert utstyr å annet piss... er bare å ha alt i en stor bolle, tilsette vann og en eller annen form for stivelse... jeg vet kreatin brukes, men går sikkert ann å bruke potetmel eller no sånt også
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det er absolutt mulig å injisere kokain.
Sa ikke at det IKKE går ann, sa bare at ingen gjør det ;-) Sier seg vel egentlig selv siden rusen varer i 20-40min.
Blant mine venner i sverige der mesteparten av de er x-heroinister, skyter de fleste kola. Kola rusen blir sterkere og kortere, akkurat som når man røyker crack.
formulerte meg litt dårlig isted... mente at jeg skulle spørre om det var vanlig. iom man har "speedball", altså speed + minus, eller "8-ball" som er heroin + benzo og mande andre "balls" der jeg er temmelig sikker på at iallefall en eller flere inneholder kola
Sitat av naiSt
formulerte meg litt dårlig isted... mente at jeg skulle spørre om det var vanlig. iom man har "speedball", altså speed + minus, eller "8-ball" som er heroin + benzo og mande andre "balls" der jeg er temmelig sikker på at iallefall en eller flere inneholder kola
Vis hele sitatet...
8Ball har da ingenting med en mix av heroin og benzo og gjøre. 8ball er ett slang for en åttendedels 1oz kokain, altså 3,5g.
1 ounce = 28.3495231 grams

En blanding av sterke uppers og downers kan være livstruende!


Kola og skyting: Det er ikke mange som gjør dette, siden rusen er såpass kort at man må justere seg opp hvert kvarter-halvtime, og det kan jo bli problematisk med sprøyte. Derfor er det lettere og bare røyke det og oppnå så si samme effekt.
Sist endret av rbt; 13. mars 2008 kl. 19:43.
er tydeligvis flere definisjoner av ordet 8ball

men er enig med deg at det blir problematisk å drive å justere hele tida... kan liksågodt bare trykke speed isteden da. så slipper man å se ut som en nålepute etter noen få timer

En blanding av sterke uppers og downers kan være livstruende!
Vis hele sitatet...
da jeg spurte om hvordan effekten av en speedball var fikk jeg til svar "det er som å være høy på speed, bare at man har den chille følelsen av minus i hele kroppen samtidig"

edit: la til litt
Sist endret av naiSt; 13. mars 2008 kl. 20:07.
gode råd dyre??
jeg har vært hard på nesa siste mndene
(har farta i fler år,men brukte å vær flinkere å holde d til helgene)
og spes siste ukene så har det blitt farting vær dag. har røyket oss ned igjen og fått et par tima på øye nesten vær natt (restutisjon/hvile e nøkkelen til å kunne gire uten å brenne opp haude så j.... )
det har vært endel kryssera og div. "snopeposer" innabords i tillegg, men spm mitt;

kropp og sjel trenge ei pause no(blitt for tynn nå,ser prega ut føler jeg selv) og jeg lurte på for dere som har vid erfaring me nese, vil jeg ha store downers når jeg plutselig slutter ,ja si nå over helga, vil nedturen(ja e vet en nedtur er relevant,den e hva du gjør den til men??) være langvaring (dager,uker)?

Ligger i sengen med fin fin form nå,har shina HEILE huse og alt ser flott ut =D hehe..
og jeg må innrømme ovenfor meg selv nå at, jeg gruer meg veeldig til siste nesa på forhåpentlivis søndag. MEN poenget mitt her er jo om noen av dere traverene/oldschool
har gode råd mot tiden etterpå?? har helst ikke lyst å proppe i meg masse blå o.l, men det er vel kanskje fare for at nedturen blir tung å bære vist ikke. ?

Setter pris på feedback, gjerne fortell om egne oplevelser iforhold til lignende situasjoner og snakk rundt

((konkrete tips, "dette gjor jeg" lister o.l er supre tilbakemeldinger!))
Ha ei fin natt alle sammen!

^fullrulledama
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvis man tar la oss si 0,1 om kvelden, hadde man da klart å sovne til natt-tid?
Tviler på det ja
ipodn:

Vil tro om du har vært på makka kjøre de siste 2-3 ukene, at kroppen er så utmattet å sliten at søvn kommer om ikke så lenge etter makka kuttet. Søvn er selvfølgelig nøkkelen, sov lenge og spis en bra frokost uansett om du er sulten eller ikke.. Ha mye aktiviteter gående de nærmeste dagene og prøv å ha venner i nerheten. Da tror jeg ikke nedturen blir for ille uten om litt psykisk savn etter makkan.. Men røyk litt tjall isteden da vettu, hjelper alltid meg etter for mye speed. Ikke tråkk i deg benzoer(imovane,blå), man blir for avhengig om man ønsker å kvitte seg med peppern ved å erstatte det med piller.

Skaff deg gooo rev man!! Og nyt speeden når du har lagt på deg igjen

PS: Tenk at noen tviler på om det funker å skyte cola her inne, de samme pleier vel å røyke speed i tillegg :S
Må bare slenge inn en advarsel til dere som evnt sitter med et parti. Å blande ut (høyst sannsynlig allerede utblandet amf), kan ta livet av de som skyter stoffet. Det er farlig og IKKE lønnsomt i lengden.

Pepper- miljøet er fullt av hensynsløse mennesker som bare tenker penger penger penger. Skulle ønske folk var litt mer opptatt av hverandres vel og ve i narko- miljøet.
Helt enig med deg der, dumt at de ikke tenker på de som kjøper og skal nyte produktet deres. Alle dealere har vært kjøpere engang også, men for mye knark gjør at man blir ego og tenker kun på sitt eget velgående dessverre. Amfetamin er jo hel vilt ute på gatene, men mye av det peppern er blanda ut med kan gi en bedre rus, som mange nevner her.
Men mye av stoffene er farlig over lang tid, og ja, særlig for sprøyte narkomane..
Sitat av supersus
Må bare slenge inn en advarsel til dere som evnt sitter med et parti. Å blande ut (høyst sannsynlig allerede utblandet amf), kan ta livet av de som skyter stoffet. Det er farlig og IKKE lønnsomt i lengden.
Vis hele sitatet...
Hva med å _ikke_ skyte stoffer som potensielt kan være utblandet med noe dødelig? Hvor ble det av personlig ansvar oppi alt dette? Jeg er enig i at kyniske speed-dealere er noe ordentlig herk, men de er bare den ene halvparten av et todelt problem. Brukere som gir faen i sin egen helse må nesten ta konsekvensene dette medfører! Vil bare legge til at jeg ikke har noe personlig mot sprøytenarkomane og vil dem ikke noe vondt, men innlegget ditt legger hele ansvaret over på dealerne.
Sitat av supersus
Må bare slenge inn en advarsel til dere som evnt sitter med et parti. Å blande ut (høyst sannsynlig allerede utblandet amf), kan ta livet av de som skyter stoffet. Det er farlig og IKKE lønnsomt i lengden.

Pepper- miljøet er fullt av hensynsløse mennesker som bare tenker penger penger penger. Skulle ønske folk var litt mer opptatt av hverandres vel og ve i narko- miljøet.
Vis hele sitatet...
Det finnes mange ting man kan blande ut med som ikke er spessielt farlig og skyte. F.eks druesukker på apoteket for under 100lappen. Billig og lett tilgjengelig, så jeg skjønner ikke at noen blander ut med omo ultra og rottegift.
Druesukker må man vel ikke på apoteket får å kjøpe heller?
Kansje ikke standard-utrustning i alle matbutikker men veit at større dagligvarehandler fører det.
Sitat av kwm
Hvis man tar la oss si 0,1 om kvelden, hadde man da klart å sovne til natt-tid?
Vis hele sitatet...
greier fint å sove jeg etter 0,1 er jo ikke noe stress det