Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  416 70230
noen som har prøvd happy caps Trip-e?
eller Experimental Pack of Joints
"A selection of one of each of the 7 above herbal joints. Dream, Kratom, Love, Passion Flower, Super Mix, Trance and Wild Opium Lettuce."
Sitat av The Novice Vis innlegg
Satt å leita litt rundt på forskjellige legal high sider, også fant jeg en som heter www.legalbuds.com. Det ser ut som de faktisk selger hasj der, forstår ikke at dette kan være lovlig, men hvis jeg bestiller det, er det en liten kjangs på at jeg ikke blir tatt? Og fungerer eventuelt, det var ikke jeg som gjorde det, eller jeg viste ikke hva det var hvis onkel kommer og lurer?
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg prøvde og bestille litt der i fra for rundt 2 år siden, men jeg hørte aldri noe fra de og mottok aldri noe. Skikkelig buff i mitt tilfelle ihvertfall. Pengene forsvant, men slik er det nå når man skal være nysgjerrig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei jeg tok en slik kapsel for ca 1 og en halv time.Men har ikke merket noe ennå.
Har tatt 2 energy kapsel tiligere i dag å ble fjern hele dagen.Noen som vet hvor lang tid asylum tabbisene begynner å virke.Hvis tråden blir slettet vill jeg ha grunn på pm
Har lest endel her og andre tråder, må si jeg er veldig forvirret.

Lurer på hvilke frø man kan finne i norske butikker.(plantasjen,mestergrønn etc)
Ser at folk kaller dem for "morning glory" "LSA" "hawaii noe" osv, men regner ikke med at det er det man spør etter i butikken.

Er på utkikk etter frø jeg kan spise og frø jeg kan plante og som man helst kan finne i norske butikker, men nettbestilling går vel greit det og.

Hvis noen hadde giddet å poste en "liste" med frø med orginal navn og "nickname" som kan spises direkte og en liste med frø som kan være artig å plante så hadde jeg blitt takknemlig.
H.B. Woodrose - Argyreia Nervosa. Tror ikke du får tak i den på butikker i norge. men kan kjøpes på f.eks ebay
Morning Glory, Heavenly blue eller pragtsnerle blir den kalt på plantasjen jaffal. der får du kjøpt en pakke med kanskje 15-20 frø. noe som er langt fra det du må spise for å få noen rus. men viss du planter en gjeng med de får du nok en del frø når de er klare til å høstes.
Datura Stramonium - kan hende du får den på noen blomsterbutikker. Den er kanskje ikke noe å anbefale å spise, da rusen er veldig crazy i tillegg til at den er giftig.

Du kan dyrke opiumsvalmue som du får kjøpt på plantasjen/ebay. vetikke hvor potente de er da?
eller så ville jeg prøvd å fått tak i en salvia-stikling
også kan du jo alltids få kjøpt muskat på nærmeste matbutikk! ;P

mye bra å lese her: http://www.erowid.org/psychoactives/...cinogens.shtml
Sist endret av Joachimm; 7. juli 2009 kl. 19:39.
Takk for et flott svar!

Og jeg beklager for bumpingen:P.

Håper det kommer flere flotte svar som Joachimm sin. +kp

Edit: Du nevnte at 15-20 ikke er nok. hvor mye er nok da?
Sist endret av Geiten; 7. juli 2009 kl. 22:34.
fra erowid.org
Oral Ipomoea violacea Seed Dosages
Light 50 - 100 seeds 1.5 - 3 g
Common 100 - 250 seeds 3 - 6 g
Strong 250 - 400 seeds 6 - 10 g
Heavy 400 + seeds 10 + g
Vis hele sitatet...
altså trenger du ca over 200 frø jaffal! :P og viss hver frøpose koster ca 40 kroner på plantasjen kan du selv regne ut hvor dyrt det blir ! :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva er forskjellen og evt. å foretrekke mellom Spice gold, Sence og Skunk?
Sist endret av mr_hofman; 16. juli 2009 kl. 18:11.
Sitat av Joachimm Vis innlegg
altså trenger du ca over 200 frø jaffal!
Vis hele sitatet...
Når erowid sier at en "common" dose er 100-250 frø, betyr ikke dette at man trenger minst 200 frø. Jeg vet om folk som har fått meget merkbare effekter av 40-50 frø. Det er også viktig å merke seg at HBWR er MYE mer potent enn MG, og man vil bare trenge ett 1-10 frø.
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Hva er forskjellen og evt. å foretrekke mellom Spice gold, Sence og Skunk?
Vis hele sitatet...
Har testa Spice Gold og Sence. Liker sence best, men begge funker. Vet ikke med Skunk
Hvor mange gram av Kratom trengs det for en god rus?
Hvordan mekker man spice, tobakk og spice eller bare spice ?
Sitat av Billabolla Vis innlegg
Hvordan mekker man spice, tobakk og spice eller bare spice ?
Vis hele sitatet...
Det er vel mest smak og behag(såfremt at spicen brenner godt.) Du skal røyke det uansett, og hvis du liker det med tobakk, så gjør du det. Enkelt og greit.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen her på forumet som har erfaring med Kanna.
Om det funker og den lovlige statusen for det i Norge? (finner det hverken på urte- eller narkotikalisten)

På forhånd takk

(vær så snill og ikke flytt dette inn på det svarte hullet som er legal-highs tråden eller noe sånn)
Aldri hørt om. Er det gatenavn eller heter det faktisk "Kanna"?

http://www.erowid.org/plants/kanna/kanna_law.shtml

Står ikke noe om Norge, men det er som regelt de samme reglene i de fleste land.
Sist endret av Mexxy; 19. august 2009 kl. 22:57.
Kanna er ikke underlagt noen restriksjoner i det hele tatt. Tollen kan imidlertid velge å kreve en resept om de stopper en bestilling, på tross av at stoffet ikke er oppført på legemiddellisten. Bestiller du fra et EØS-land kan du imidlertid bestille 3 måneders forbruk, uten å måtte vise resept.

Jeg har personlig erfaring med kanna, og effekten var heller laber. Jeg merket ingen "rus", og følte meg deprimert og utilpass innen en time etter inntak. Jeg tror jeg kastet hele 25 grams posen, til slutt.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Denne tråden er nå stengt. Opprett heller nye emner i det nye underforumet for Legal Highs.