Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  416 70237
Samantide, kanskje du bare må innse at du ikke får effekt av dette.
Du kan jo prøve andre legals, og om du vil ha røyketing kan du teste feks
- Skunk: A ned breed of weed
- Neder Gold
- Sohai ZX
Og div andre.

Vil du ha speeda/euforsike ting så anbefaler jeg Summer daze, vil du trippe er vel Salvia eller San Pedro det du leter etter.
"Toke"/"Skunk" fungerer bra men tror det er blitt ulovlig nå -....
Salvia som nevnt tidligere i tråden .
Sitat av duligot
"Toke"/"Skunk" fungerer bra men tror det er blitt ulovlig nå -....
Salvia som nevnt tidligere i tråden .
Vis hele sitatet...
Kilder/grunner?
Sitat av freaker911
Samantide, kanskje du bare må innse at du ikke får effekt av dette.
Du kan jo prøve andre legals, og om du vil ha røyketing kan du teste feks
- Skunk: A ned breed of weed
- Neder Gold
- Sohai ZX
Og div andre.

Vil du ha speeda/euforsike ting så anbefaler jeg Summer daze, vil du trippe er vel Salvia eller San Pedro det du leter etter.
Vis hele sitatet...
Summer Daze er allerede bestilt, men jeg venter litt før jeg bestiller røyketing. Skunk sendes ikke til Norge og Neder Gold + Sohai ZX har jeg ikke hørt om engang. Jaja, trist at Spice ikke funker på meg, hørt bra ting om det.
Neder Gold og Sohai ZX selges på everyonedoesit, og skal visstnok være ganske så bra. Men les rundt der og finn ut selv.
hei hørte dette skulle gå ann å at rusen skulle vare i mange timer.noen som har prøvd dette å kan si si meg hvordan man lager det?
Det går kanskje, men kan hende at det aktive virkestoffet går bort under dette.
Det er dog populært og spise rett innpå 300-400mg med spice gold.
hørs bra ut.har du testa det eller?
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Om virkestoffene tåler å bli brent av en 900 graders glo så tåler de definitivt å bli kokt te på også. Det står vel egentlig mer på hvorvidt de er oralt aktive eller ikke, noe de ifølge enkelte brukere altså er.
Det har du rett i, men jeg har hvertfall HØRT at det ikke funker bedre i te enn i å spise det og det lager egentlig temmelig mye mening. Gå på www.forum.everyonedoesit.com så inn på legal highs så finner du en del info og tripprapporter om å spise spice og spice gold.
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Jeg er egentlig ikke så interessert i å lese tripprapporter om spice da jeg finner dette produktet svært uinteressant. Vil bare påpeke at virkestoffene garantert tåler å bli kokt =)

Hva som er mest effektivt av te og vanlig oralt inntak har jeg ingen peiling på, det kommer i alle tilfelle ann på hvor vannløselige virkestoffene er. De aller fleste urter fungerer dog utmerket i form av et avkok.
mentalmelt, den posten var ikke ment til deg men til buzzd.
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Ja, da gir den jo litt mer mening ser jeg..

Men i og med at den første setningen, altså halve posten, helt klart henvender seg til meg så var det lett å misforstå for en trøtt mentalmelt. Et godt råd er å lage et lite avsnitt eller noe sånt før du plutselig henvender deg til en annen bruker.


Ang, avkok så bør det nevnes at en alkoholekstraksjon også fungerer på veldig mange urter. Det er lett å gjennomføre, og det er ganske gøy å sitte igjen med sin egen hjemmelagde urtesprit
Sist endret av mentalmelt; 17. april 2008 kl. 12:55.
Sitat av mentalmelt
Ja, da gir den jo litt mer mening ser jeg..

Men i og med at den første setningen, altså halve posten, helt klart henvender seg til meg så var det lett å misforstå for en trøtt mentalmelt. Et godt råd er å lage et lite avsnitt eller noe sånt før du plutselig henvender deg til en annen bruker.


Ang, avkok så bør det nevnes at en alkoholekstraksjon også fungerer på veldig mange urter. Det er lett å gjennomføre, og det er ganske gøy å sitte igjen med sin egen hjemmelagde urtesprit
Vis hele sitatet...
Word! Men til gjengjeld smaker det av og til helvete på jord!
Kan man ikke lage et urteextrakt? Altså at man har det i sprit, så damper man spriten og har igjen et veldig sterkt extrakt?
Jo, det er rimelig enkelt, men enkelte virkestoffer tåler ikke så høye temperaturer, så da må man bruke lav temperatur (40-ish grader) og en vifte, for å la det fordampe saaakte (kan ta 2 dager). Om de tåler høye temperaturer er det bare å koke i vei.
vet ikke om noen har spurt om det samme før.... orker ik lese HELE tråden....

er det noen som vet om et eller annet legal high stoff som er lovlig i norge, kan røykes, og som "varer" mindre en 5timer?? hvis det er billig eller gir haliser er det bare pluss
The Novice: kratom eller salvia. Hvis du vil flyte eller trippe.
Kratom er skummelt godt, men toleransenivå stiger fort.
Hvordan føles kratom ut? Hva er effektene?
på de fleste forumene jeg har lest, sammenligner de det med Kodein rus,
har aldri testa kodein eller andre minusruser for den del selv,
men min erfaring av kratom er at det er skummelt godt,
var endel eufori på den sammen med en utrolig digg stein rus.

Når det er sagt, det er også rapportert endel abstinenser ved langvarig,hyppig bruk av dette.
Sist endret av Eyeamare; 18. april 2008 kl. 14:25.
Kan Kratom røykes eller er det best å lage te?
anbefaler og ta det oralt. Sånn konsentrert tincture fungerte best på meg, har prøvd litt av hvert. etter en 8 dråper følte jeg meg morfinrusa. beina ble gele aktige, øynene så på tv ramma istedenfor skjermen og satt der og fløyt i transe, var litt full og da. Og man blir veldig glad pga endorfin overskuddet man får. Og det var max flyt og legge seg ned for å slappe av/sove.
å røyke kratom har lite eller ingen effekt utifra bruker rapporter,
på tubene jeg fikk står det faktisk at det skal røykes i joint eller pipe,
men hvis det er selve plantemateriale du bestiller, er te det beste å lage av det.
du kan koke det ned to ganger (du mister dog endel effekt av det),
eller du koker en kopp te,har hele tuben i koppen,
la det trekke.
drikk teen når den er sånn passe avkjølt (15-20min)
det smaker IKKE gull å grønne skoger for å si det mildt!
når væsken er drukket,spiser du plantemateriale i tilegg,
eventuellt, prøv å få med det meste med væsken.
Sitat av jørgen_87
anbefaler og ta det oralt. Sånn konsentrert tincture fungerte best på meg, har prøvd litt av hvert. etter en 8 dråper følte jeg meg morfinrusa. beina ble gele aktige, øynene så på tv ramma istedenfor skjermen og satt der og fløyt i transe, var litt full og da. Og man blir veldig glad pga endorfin overskuddet man får. Og det var max flyt og legge seg ned for å slappe av/sove.
Vis hele sitatet...
Ok. finner jeg i flytende kratom på everyonedoesit?


.
Sist endret av Samantide; 18. april 2008 kl. 14:55.
vil tro du vil finne de fleste kratom produkter der, bare søke på kratom.
jeg syns denne så veldig... interesang ut.... noen som har prøvd?? vet hvor lenge affektene varer??

http://everyonedoesit.com/online_hea...ProductID=3743
Soma spliff er altså Rød fluesopp og salvia, har hørt at den suger. To kompiser røyka og fikk ikke anna enn placebo.
Sitat av freaker911
Soma spliff er altså Rød fluesopp og salvia, har hørt at den suger. To kompiser røyka og fikk ikke anna enn placebo.
Vis hele sitatet...
Skulle nå tro du fikk effekt. Både salvia og fluesopp er jo sterke saker.
ja og jeg leste de reviewsene på bunnen av siden.... å de virka jo positive. men har hørt at fluesopp ikke er bra, eller er dette noe foreldrene mine har lært meg så jeg ikke skal prøve ting som dette?? og jeg vil ikke være borte i en hel dag liksom, så hvis noen vet ca hvor lenge dette varer hadde det vært kjempe flott
Sitat av freaker911
Soma spliff er altså Rød fluesopp og salvia, har hørt at den suger. To kompiser røyka og fikk ikke anna enn placebo.
Vis hele sitatet...
kan man røyke fluesopp da?
trodde man måtte koke det og ekstraktere ut virkestoffene og kvitte seg med giftstoffer.
aldri prøvd å inta fluesopp på noen måte, men aldri hørt om at folk røyker det.

Sitat av The Novice
ja og jeg leste de reviewsene på bunnen av siden.... å de virka jo positive. men har hørt at fluesopp ikke er bra, eller er dette noe foreldrene mine har lært meg så jeg ikke skal prøve ting som dette?? og jeg vil ikke være borte i en hel dag liksom, så hvis noen vet ca hvor lenge dette varer hadde det vært kjempe flott
Vis hele sitatet...
du kan jo sjekke erowid
Sitat av Erowid
Onset : 30 - 120 minutes
Peak : 1 - 2 hours
Duration : 5 - 10 hours (higher doses seem to last longer)
Normal After Effects : 1 - 5 hours
Vis hele sitatet...
Sitat av Eyeamare
utifra det jeg har hørt/lært (dog aldri gjort det selv, så ta det med en klype salt).
så er den beste måten å røyke fluesopp på, skrape av det
røde laget på toppen av hatten, tørke dette å røyke i vei, må visst bruke noen gram
før det blir funk.
Vis hele sitatet...
jeg tror deg, fant denne og den sier jo akkuratt det samme så, ja. da funker det sikkert

(det er vel ikke imot reglene å snakke om fluesopp i legalhighs tråden? isåfall så bare slett inlegge mitt.)
Sist endret av TETRS; 18. april 2008 kl. 17:13.
utifra det jeg har hørt/lært (dog aldri gjort det selv, så ta det med en klype salt).
så er den beste måten å røyke fluesopp på, skrape av det
røde laget på toppen av hatten, tørke dette å røyke i vei, må visst bruke noen gram
før det blir funk.
http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=514098

Pass på de (veldig) spesielle omregningene tollen har for den populære "200 kroners grensa"

Til alle dere "kjøpe salvia på nett" mennesker
Sist endret av Pelle55; 18. april 2008 kl. 17:27.
Sitat av heykey
http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=514098

Pass på de (veldig) spesielle omregningene tollen har for den populære "200 kroners grensa"

Til alle dere "kjøpe salvia på nett" mennesker
Vis hele sitatet...
Er ikke bare Salvia det der går under, handler mere om den GENERELLE penge grensa,
uansett vare liksom.
Sist endret av Eyeamare; 18. april 2008 kl. 17:34.
Fluesopp har såklart effekt, men er lite om ingen effekt å røyke det.
Men om du absolutt skal, så burde du ta ut innholdet va jointene og ta det i bong.
bestilte nettopp litt kratom (10g Premium Indo, 10g Premium Malaysian, 10g Extra Premium Green Vein Thai, 1g Ultra Enhanced Indo.)
noen som har erfaringer med noe av dette?
jeg har tidligere kokt te av en hel 5g pose uten noe særlig funk. men det var fra en annen selger vell å merke.
UEI (Ultra Enchanced Indo) Skal visstnok være noe av det beste og sterkeste kratom på markedet for tida. Gå på www.forum.everyonedoesit.com så på underforumet "Legal High's" og gå på "Kratom Apprecation thread", der får du PLENTY av info om kratom og kan spørre spørsmål om du føler for det.
Leste her at Kratom var lovlig, right?

Lurte på om det her på denne siden er lovlig i norge:

http://www.elephantos.com/index.php?cPath=79_86


Tenker spesielt på 2spicy.

Takker for svar.
Hvilken fraktmetode bruker dere når dere bestiller fra everyonedoesit.com?

Delivery country: Norway

Standard International Mail (NOK18.71)

International (Signed for - Registered) (NOK60.44)

Airsure (International Priority Service) 5-7 Days (NOK69.32)

International Courier Service (NOK191.76)
Standard International Mail = du får den i brev rett i postkassen så og si. Dette funker bra, men har ingen sporing. Jeg har alltid fått pakkene mine innen 4-5 dager.
da sitter jeg her da med 34g kratom fra divineshaman. jeg går utfra at den lille posen med 1g som det står uei på er den kraftigste? har ikke no særlog erfaring med kratom fra før så jeg lurer på om jeg jeg bare skal koke opp litt vann og tilsette hele posen?
Jeg har hørt at det er bedre med "toss and wash method" som da vil si at du svelger hele greia og skyller ned med vann/juice. Men det smaker visst DRITT.
Les på everyonedoesit.com forumet, der burde du få mye info hvordan du lager det.
http://www.erowid.org/plants/kratom/kratom_dose.shtml

Begynn med 10 gram, fyll på en runde til om du ikke får noe funk whatsoever (da antatt at det er commercial/premium grade). La det koke en stund, og svelg alt med bladene.

Posen med 1g i er vel en ekstrakt som du ikke trenger mer enn nettop det av.
det er ekstrakt i alle posene. premium og extra premium
Ta 3-5 gram først da, og mer om det ikke funker. Av egen erfaring så funker ikke kratom om man ikke får alt ned samtidig eller innen kort tid.
For dere som har tatt det før, hvordan tror dere det vil fungere å droppe det med rizlapapir?
Sist endret av Chassen; 24. april 2008 kl. 19:08.
Det blir vel cirka det samme som toss and wash, og det burde gå bra. Men man KAN bli kvalm og spy på kratom, og du kan også få en ekstremt deilig rus uansett inntaksmåte.
Tror jeg prøver å droppe. Skal gi tilbakemelding på hvordan det funka
Om du takler smaken så er det bedre å bare ta det i munnen og skylle ned, men om du ikke takler det så burde du heller droppe.
Jeg kjøper kratom tincture, som er konsentratt i en liten dråpe teller sylinder. Kan dryppe det i noe å drekke og veldig lite smak kommer eller dryppe 5 dråper på tunga så den fungerer med en gang. Da blir jeg mega fjern