Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  416 70236
jøss, jeg blandet selv mya spice gold, og heiv i meg 2 rohyppnol, drev og leia etter maure på rommet for jeg skulle mate de med sukker, noe som jeg syntes var helt naturlig... Var syykt sliten da jeg vokna degen derpå.
Sist endret av jørgen_87; 6. mars 2008 kl. 13:41.
beste legal highs som jeg har prøvd med positivt reultat er KRATOM! '

har hvert igjenom:

hbwr
spice gold
salvia
amanita
ayachusa
blue lotus
blue lilly
thp
ephedra - ikke extrakt men plantemateriale
dream herb
cardon grande
kanna
Mexican Tarragon
yopo seeds
Sinicuichi
Country Mallow
betelnut
wormwood
Wild Lettuce
Passion Flower
Skullcap
Prickly Poppy



må si at salvia funket også rimelig bra, men var ikke min smak i det helle tatt.....
alt det andre på listen er bare bullshit som fremkaller en placebo effekt på håpfulle folk..
Sist endret av kratom; 8. mars 2008 kl. 14:33.
Kratom:
Det er mye der som ikke er placebo.
HBWR - Funker ikke på alle, og må kanskje ha større dose.
Amanita - Kan få en intens tripp, SKIKKELIG intens.
Ayuacusa - Dette er bare for ekstreme folk, om det ikke funka så er det sykt. Du gjorde sikker feil.
Blue Lotus - Mange sverger livet sitt til denne planten, kanskje du ikke fikk særlig mye effekt.
Dream herb - Skal ikke få effekt av denne, men brukes før du legger deg for å få mer vivid drømmer.
Kanna - Må bruker i et par uker/dager før det funker, og er IKKE et rusmiddel men mere mot angst/depresjon.
Yopo - Inneholder DMT, som er verdens kraftigste stoff.
Wormwood - Funker, men bare til en viss grad.

Thats it, du har sikkert tatt for lite eller forventa for mye.
heh, du kan ikke komme her og si at jeg har tatt for lite, når jeg over tid intenst har prøvd å få til flere av disee som fks yopo.
kan hende jeg fikk taki noe av dårlig kvalitet. samme med amanita, spist store mengder av det å, og bare oplevd lite og blit skuffet over at andre skryter så heftig , så gir det ikke noe effekt.
noe jeg kaller placeo effekt.

men alle har sinne egne meninger og toleranser. noen trenger lite av et stoff for at det virker bra, og andre trenger store mengder fora t det skal gi effekt.
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Nå har jeg aldri hørt om ayachusa eller ayuacusa, men hvis det er ayahuasca dere snakker om så kan jeg forsikre deg om at dette er et svært potent brygg så lenge det tilbredes riktig. Både ayahuasca og yopo inneholder DMT, som er et meget virkningfullt hallusinogen.

HBWR inneholder lyserg syre amider, som også er rimelig virkningsfulle, og Amanita inneholder muscimol, som man heller ikke kan avfeie effektene til.

Salvinorin A fra Salvia Divinorum er nesten like potent som LSD rent doseringsmessig (dvs doseringer i mikorgram), og å kalle effektene av disse stoffene/plantene for placebo er bare helt tullete..

Du har gjort noe feil ved inntak eller tilbredning, eller så har du inntatt for lite. Så enkelt er det. De andre produktene på den lista der skal jeg forøvrig ikke si noe om..


freaker911: Hva mener du forresten med at DMT er verdens kraftigste stoff?
Sist endret av mentalmelt; 8. mars 2008 kl. 20:31.
Er ikke DMT verdens mest potente stoff? Altså det du trenger minst av for effekt, du forstår hva jeg mener.
Sitat av freaker911
Er ikke DMT verdens mest potente stoff? Altså det du trenger minst av for effekt, du forstår hva jeg mener.
Vis hele sitatet...
Beklager å skuffe deg, men nei. Både LSD, Bromo-Dragonfly og Salvinorin A har dosering ned i µg-skalaen, noe DMT ikke kan skryte av.
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Det samme gjelder et hundretalls andre psykoaktiver også, blant annet stoffer som carfentanyl, som brukes innefor legemiddelindustrien og veterinærfaget.

Målt utifra rapporterte effekter derimot, uavhengig av dosering, kan man si at DMT gir en av de mest intense opplevelsene som det er mulig å få. Men slike ting går det selvsagt ikke ann å foreta noen vitenskapelige målinger av, da det avhenger helt og holdent av individuelle opplevelser.
Har nettop fått noen "4x ecstasy" i posten fra herbalhighs.com. Skulle visst gi en Grei X-liknende tur, selv om jeg har mine tvil. Virkestoffet er bzp og tpmff.Noen som har vært borti disse? Til helgen går de iallefall rett i nebbet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har noen spørsmål ang. Spice Gold. Jeg kjøpte nettopp en pakke med 3g Spice Gold og rett etterpå finner jeg ut at en slik pre-rolled joint veier 5g. Denne pre-rolled jointen koster 10 ganger mindre. Hvordan kan dette ha seg? Prisene og produktene finner du på everyonedoesit sin nettbutikk.

Er det billigere å kjøpe ferdigrullet Spice Gold?

Hvor mye Spice Gold trenger jeg for å bli høy/ hvor mange doser er det i 3g? Det er jo selfølgelig forskjellig for alle, men kan noen si hvor mye de trengte?
Sist endret av NiNJAmonkey; 1. april 2008 kl. 22:42.
Jonnypuma: BZP og TPMFF er stoffer som definitivt funker, har ikke testa tror jeg men det ligner vel på en miks av speed og ecstacy. Man får en helvettes nedtur på det også så vær klar for den du.

NiNJAmonkey: En spicejoint er det cirka 400mg i, og ikke 5g. De mener sikkert med pakken ellernoe. Jeg anbefaler deg å røyke 2-300mg i bong eller joint, så vente 20 min da det kan ta lang tid å få effekt. Har du ikke effekt da så kan du bare pøse på med mere. Men IKKE ta for mye da kompiser har bruna ut av det (spydd).
Sitat av freaker911
Jonnypuma: BZP og TPMFF er stoffer som definitivt funker, har ikke testa tror jeg men det ligner vel på en miks av speed og ecstacy. Man får en helvettes nedtur på det også så vær klar for den du.

NiNJAmonkey: En spicejoint er det cirka 400mg i, og ikke 5g. De mener sikkert med pakken ellernoe. Jeg anbefaler deg å røyke 2-300mg i bong eller joint, så vente 20 min da det kan ta lang tid å få effekt. Har du ikke effekt da så kan du bare pøse på med mere. Men IKKE ta for mye da kompiser har bruna ut av det (spydd).
Vis hele sitatet...
Tror dette er veldig opp til individet, to andre delte jo en joint, ene fikk ingen effekt, andre ble litt lattermild. Som du nevner så spydde han som tok hele alene.
Elemental. husk også: Less is more.
Sitat av Elemental
Tror dette er veldig opp til individet, to andre delte jo en joint, ene fikk ingen effekt, andre ble litt lattermild. Som du nevner så spydde han som tok hele alene.
Vis hele sitatet...
Tru.dat, noen rapporterer null funk whatsoever. På meg, på den annen side, funker det rimelig bra.
Loka litt rundt på MySpace og fant denne siden hos ei venninne som er litt alternativ av seg:
http://cpashield.com/bud1.html

Stæsjet ser jo interessant ut, men en kompis sier det bare er scam og at det er noe HK-greier for å samle kredittkort-nummer elns.

Noen som har noe erfaring med Bud HookUp? Ser det greit ut, bør jeg satse på å bestille meg noen blunts og urtesigaretter som angivelig skal gjøre det lettere for meg å kutte vanlig røyk?
Må si at kratom i flytende form fikk meg morfinrusa av 8 dråper....
Salvia (45x organisk) har jeg trippet så hardt på at jeg h til slutt fikk blackout på i 15 min.
Men jeg fikk helt bakoversveis da jeg heiv i meg 5 bzp piller med tpmff. Rusen var akkuratt som ecstasy hvis ikke bedre. Ikke så mye energi da, men mye mer visuals. Og var rusa dagen derpå uten nedtur. Og gigantiske pupiller i 48 timer etter inntak.. Samt trøtt resten av uka...

Man trenger ikke ta narkotika for og ruse seg lengre
Nå har jeg og en kompis planer om å prøve summer daze fra everonedoesit.com http://www.everyonedoesit.co.uk/onli...ProductID=5053, men jeg har noen spørsmål før jeg kaster meg uti det:
-Effektene og stoffet(?) er visstnok ganske like knips, og etter å lest flere inlegg med folk som plages av angst og depresjoner flere uker etter inntak, er det en risiko for at det samme vil skje på summer daze?(Gidder ikke riske psykisk helse)
-Eventuelt hva som faktisk er virkestoffet?
-Langtidsettervirkninger?

Edit; mentalmelt og nicho, dette er adressert til dere og eventuelle andre som har en god del erfaring.
Sist endret av Elemental; 4. april 2008 kl. 01:27.
Elemental: Farene ved å innta dette stoffet er omtrent 100% ukjente, disse pillene inneholder helt nye research chemicals og kan for alt vi vet kan de føre til de samme, om ikke fler skader enn knips. Dette gjelder også langsiktige skader.

Virkestoffene er ikke oppgitt av produsenten, derimot kan du kanskje finne ut av dette om du leter svært godt.
De nye produktene til London Underground (Bzp free) ville jeg holdt meg unna. Det står jo at de har en ecstasy effekt men slike legalhighs har det så og si aldri. Har hatt min værste natt ever på noe bzp free fra Londun U. Konstant spying og kvalme halliser ned i doskåla. Det er vel bare bzp pillene og Doves som fungerer.
helt ærlig så orker jeg ikke lese gjennom hele tråden, grunnet at det er så seint og altfor lange svar som jeg ikke klarer å følge med på.. Så jeg bare spør jeg, er det funnet et konkret svar på om spice gold er lovlig i norge?
Hadde tenkt til å fortelle en lokal poltimann at jeg bare hadde røyka spice gold så jeg slapp pisseprøve, siden jeg har thc i meg. Men jeg slapp heldigvis uansett, men fortsatt greit å vite
Sitat av Torefaen
helt ærlig så orker jeg ikke lese gjennom hele tråden, grunnet at det er så seint og altfor lange svar som jeg ikke klarer å følge med på.. Så jeg bare spør jeg, er det funnet et konkret svar på om spice gold er lovlig i norge?
Hadde tenkt til å fortelle en lokal poltimann at jeg bare hadde røyka spice gold så jeg slapp pisseprøve, siden jeg har thc i meg. Men jeg slapp heldigvis uansett, men fortsatt greit å vite
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke lese hele tråden men bare søke
Nei Spice gold er ikke lovlig i Norge
ah okei. Takk
Sitat av jørgen_87
De nye produktene til London Underground (Bzp free) ville jeg holdt meg unna. Det står jo at de har en ecstasy effekt men slike legalhighs har det så og si aldri. Har hatt min værste natt ever på noe bzp free fra Londun U. Konstant spying og kvalme halliser ned i doskåla. Det er vel bare bzp pillene og Doves som fungerer.
Vis hele sitatet...
Kompis har allerede prøvd det før og hadde tidenes beste natt ifølge han selv. Gikk rundt og klemte alle + masse annet.
Sitat av Sigurd4u
Du trenger ikke lese hele tråden men bare søke
Nei Spice gold er ikke lovlig i Norge
Vis hele sitatet...
Hvor har du det fra ? Henvis til kilder
Sitat av duligot
Hvor har du det fra ? Henvis til kilder
Vis hele sitatet...
Jeg vil tru han har rett. Etter det jeg vet, så står det ikke oppgitt innhold på pakningen.
Noe tollen vil stusse over hvis den skulle bli stoppet.

Akkuratt hva innholdet er, og hvor lovlig det er - har jeg ikke satt meg inn i.
jørgen87, summer daze er nesten som doves bare mindre speedy og mere euforisk. Ingen kvalme eller spying på de. Hvis jeg gjetter riktig så spydde du osv på noe fra LU generasjon 3.0 eller 3.1?

Muligens litt teit og offtopic spørsmål men; uten å ha undersøkt det noe videre enn det som stod her, er ikke serotonin virkestoffet i antidepressiva? Som igjen tar en stund med daglige doser og opptrapping før en merker effekt? Jeg kan naturligvis være helt på jordet. (Selger denne siden dette som rusmiddel eller som medisin?)
Sitat av Sigurd4u
Du trenger ikke lese hele tråden men bare søke
Nei Spice gold er ikke lovlig i Norge
Vis hele sitatet...
Tull! Spice Gold er ikke forbudt, og fåes uten resept i england. Selv om noen av urtene er evt. er reseptbelagt i Norge, vil det allikevel være lovlig å importere små kvanta fra fellow EØS-land, som f. eks. England.
Så, Spice er i praksis lovlig i Norge.
Jeg har hørt om folk som tar 5-HTP mot depresjoner osv, og det skal visstnok funke ganske bra. Men sjekk erowid, står sikkert noe der.
Poke: Serotonin er ikke virkestoffet, men antideppresiva virker inn på de reseptorene som tar opp og skiller ut serotonin i hjernen din. Etter et par/tre uker på antideppresiva vil disse reseptorene slutte å ta opp serotoninen i den mengden de ellers gjør og du vil derfor ha mer serotonin "flytende" rundt i topplokket.

Jeg tror de selger det som medisin.
du har helt rett freaker911, det var LU generasjon 3.0 eller 3.1. Da skal jeg ikke si noe om Summer Daze. Men ble skeptisk da jeg leser om angst i ettertid av disse pillene. XXX er ihvertfall en fin bzp pille. Men har noen kontroll på hvordan lovligheten på slikt i Norge, UK har nettopp gjort den ulovlige, men flere butikker selger ennå online. kjipt og pluttselig få den bota.
Jeg opplevde litt angst på nedturen på daze, men det var mest av at jeg ikke fikk sove og at jeg hadde høy puls som man da får på stimulanter + alkoholhangover. Men den gikk over fort, og var ikke så alt for ille.

Pillene er fantastiske, men skal ikke ta flere før sommer fordi de er FOR gode for meg.
Etter å ha sittet i noen timer på nettet og bladd i gjennom diverse innternett butikker som reklamerer med forskjellige LHs, har jeg funnet ut (tror jeg) at BZP og TFMPP tatt hver for seg eller i en blanding på ca. 2 deler BZP på 1 del TFMPP skal gi ecstasy lignende rus.

Har noen testet dette og i så fall hvilken nettbutikk kjøpte du det ifra? Virker også som BZP/TFMPP er så godt som lovlig i Norge, da alle butikkene jeg var innom sendte worldwide med unntak av USA, Sverige og Australia. Noen som har erfaringer med å få stoffene inn i landet også?
hei, jeg lurer på om noen vet om denne smoking mixen er noe bra? er det verdt prisen og hvordan type rus får du?
http://www.deva-ethnobotanicals.co.u...hp?prod=003996
Du får den rusen det står du får. Det kalles forøvrig placebo og er bare tull. Det eneste du kan oppnå, er at du blir litt svimmel.
Mixen inneholder da visseligen Salvia Divinorum, 25% 3X extrakt, tull å kalle dette
Placebo, hyys, har du i det heletatt testet Salvia?
Simba00, har ikke testet den blandinga, men salvia har jeg testa mange ganger, er ganske vanskelig å forklare, men trippe det gjør du ganske hardt på det.

Må legge til at siden det er snakk om vanlig salvia og 3X extrakt må du røyke mere av det for å trippe,
i forhold til 5X og 10X extrakt der det ikke er store dosene som skal til for å dra deg baklengs
inn i fuglekassa.
Sist endret av Eyeamare; 9. april 2008 kl. 12:41.
hvorfor kjøpe den mixen. isteden for å bare kjøpe salvia ekstrakt?
har selv haldri hatt noe tro på herbal high's og lignene produkter.
Sitat av TETRS
hvorfor kjøpe den mixen. isteden for å bare kjøpe salvia ekstrakt?
har selv haldri hatt noe tro på herbal high's og lignene produkter.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig i denne hvis det er salvie du er hipp på å teste,
forøvrig finnes det nok av Herbal highs som funker bra.
Freaker911: Syntes du Daze var bedre enn bzp/tfmpp? Lurer på om prøve de til sommeren selv..

Alt fra London Underground skal være lovlig i norge etter det jeg har lest Highnlegal.
Har ikke testa BZP ellernoe, og etter det jeg har lest så vil jeg ikke det heller. Men jeg er 99% sikker på at daze er bedre enn BZP, men det er vel enhver smak da BZP gjerne er mere speeda og daze er mere euforisk og medfølende osv.
Hva er det som regnes som det mest virkende legal highset på marknaden?? Lurer også på om noen har prøvd san pedro ? Noe legal highs som kan dyrkes selv utenom san pedro og salvia ?
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Salvia divinorum antageligvis.

San pedro er ikke akkurat det jeg ville karakterisert som en legal high da den inneholder et høyst illegalt stoff, men det blir jo i alle tilfelle et definisjonsspørsmål..

Alle planter brukt i legal highs-produkter kan dyrkes hjemme om du har de rette forutsetningene / det rette utstyret.
Har bestilt et san pedro grow kit fra http://www.legithit.com/shrooms-/-ca.../prod_344.html så lurte på om jeg kan satse på å få noen efekt fra egendyrket plante .
Er spice noe man må røyke flere ganger før man får full effekt? Igår satte jeg med på terassen og rullet en joint(ca. 350mg) med spice gold. Fikk den fint rullet og satte fyr. Etter jeg hade røykt ferdig gikk jeg inn i stua igjen da jeg plutselig kjente hjertet pumpe kjempehard. Følte også at jeg ble kvalt, var tørr i munnen, og en rar kiling gikk gjennom kroppen. Dette varte i kanskje 15-20min før jeg bare ble slapp og svimmel (Svimmel har jeg vært helt til 14:00 idag). Ikke akurat det jeg forventet.
Kanskje du bare røyka alt for mye, prøv igjen med mindre om du føler for det.
Sitat av freaker911
Kanskje du bare røyka alt for mye, prøv igjen med mindre om du føler for det.
Vis hele sitatet...
Prøvd fire ganger nå. Bare en av disse gangene fikk jeg effekt, men den var svak.
er det GOLD du røyker . ?
er det noen som har noe annet en spice gold å anbefale av legal highs?
jo, og de andre tingene som fungerer skikkelig er nevnt.
Sitat av duligot
er det GOLD du røyker . ?
Vis hele sitatet...
Spice Gold ja