Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3246
Hei! En kamerat har planer om å prøve hasj på skoleturen til Auswich i tiende... Hvordan er pris/kvalitet/straff/lett å få tak i? Er det å anbefale?
Sist endret av adrian nor; 3. juni 2005 kl. 15:39.
hørte om noen som fikk tak i 60% sprit med noe hallusinasjonsmiddel i på polentur... historien var vel litt vill... det var snakk om fire stykker som bodde på samme rom. han ene trodde han kunne fly, og var veldig nær ved å hoppe ned fra balkongen. en annen ble bare livredd, og satt under skrivebordet i timesvis. den tredje trodde han var en britisk poet, og sto og ropte rim på engelsk, mens den fjerde var edru og måtte passe på... menmen. vet ikke om skoletur til auschwitz er et bra sted å røyke hasj...
Forskjell på hasj og de hallisene du beskriver da
Sitat av costarica
hørte om noen som fikk tak i 60% sprit med noe hallusinasjonsmiddel i på polentur... historien var vel litt vill... det var snakk om fire stykker som bodde på samme rom. han ene trodde han kunne fly, og var veldig nær ved å hoppe ned fra balkongen. en annen ble bare livredd, og satt under skrivebordet i timesvis. den tredje trodde han var en britisk poet, og sto og ropte rim på engelsk, mens den fjerde var edru og måtte passe på... menmen. vet ikke om skoletur til auschwitz er et bra sted å røyke hasj...
Vis hele sitatet...
Det måtte i så fall vært absint, i Polen skal det visstnok være mulig å få tak i absint med ganske store mengder thujon, men tror slike virkninger av absint i det hele er ganske overdrevne. Man blir riktignok veldig full...
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Abistnh gjør deg wierd full, du føler deg ikke full og snørvlete som vanlig fulla gjør, men mer oppågende, samtidig helt ute! Og du blir jæævlig kåt, hehe.. Lett for å gjøre ting du angrer på dagen etter.
Er det noen som greide å gi han svar? Synes det ble litt for off-topic...
Jeg var på klassetur med hvite busser i krakow og auswithc.
Altså jeg regner med at du skal kjøpe/røyke i Krakow og ikke inni konsentrasjonsleiren .
Ja, jeg kjøpte 3 gr for ca 50 Zlothy (ca 100 kr), var ganske bra kvalitet. Tror det var boblings.
Folk står å dealer ved inngangen til mørke bakgater, pass på å ikke bli med dealerne et stykke langt unna offentlige steder. Ender opp med du blir rana. Bare si hvor mye du skal ha, så ber du han møte deg på en offentlig dass eller no. Viktig ikke bli med dem. De sier COME ON, ILL SHOW. Men det er piss 2 kamerater av meg ble banka opp og rana. Bestill også ber du dem å møte deg.
Anbefaler å røyke på hotell rommet, +++ altfor masse porr på de lokale tv-kanalene 24 timer i døgenet nesten.


Men det var knallbra varer. Kos deg. Er å anbefale. Men pass deg for dealerne.
Pris: Sikkert billig (som det meste i Polen)

Tilgjengelighet: I store byer er det god tilgjengelighet stort sett over hele verden.

Kvalitet: Aner ikke. Antakelig omtrent samme som Norge og andre land som "importerer"
det meste av hasjen sin.

Straff: Det burde være ganske enkelt å betale seg ut av en pågripelse for bruk eller besittelse av små kvanta, men smugling eller besittelse av store kvanta blir nok baluba. Hvis ikke politiet lar seg bestikke vil nok saken følge med hjem til Norge eller man vil kunne få et forenklet forelegg på stedet (det siste er jeg usikker på).
Om man skal reise og røyke, er det greit å sjekke her; http://www.webehigh.com/
Sitat av felix_poker
Straff: Det burde være ganske enkelt å betale seg ut av en pågripelse for bruk eller besittelse av små kvanta
Vis hele sitatet...
Antar du dette, eller har du selv erfaringer med/kjenner du noen som har erfaringer med det?
Jeg mener det er lovlig å ha hasj til privat bruk i Tyskland. Grensen er på 5g i alle fylkene/"bundesene" bortsett fra det fylket som ligger mest klistra oppi Danmark. Der regnes personlig bruk som 20g eller noe.

Vettafaen. Prøv og se
Robbie: Jeg antar dette på grunnlag av en del historier jeg har hørt.
Det kommer selvfølgelig helt ann på politimannen/mennene som står for bustet
og på pengesummen som tilbys.
Hilser fra kamerat og takker for svar