Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  336 425742
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvil i fred! Trist lesing, men også viktig lesing.
Veldig trist å høre at det endte slik, selv om jeg desverre hadde en anelse om at det muligens kom til å gå denne veien. Jeg har kommunisert en god del med BloodShootEyes på PM om stort og smått, ettersom vi har slete med det samme. Vi var begge nokså ressurssterke personer i omtrent samme alder som begge ble fanget i heroinens vev. Hvorfor det gikk bra med meg og til helvete med han tror jeg ikke det finnes et godt svar på, og det viser bare hvor innforjævlig kraftig og altoppslukende effekt heroin har på et liv - samtidig som tilfeldigheter kan være det som skiller liv og død.

Jeg sender mine dypeste kondolanser til familien, og håper at denne tråden kan stå som sannhetsvitne på hvorfor heroin bare ikke er verdt å leke med.

Sjølvaste.
Dette var supertrist. "Bloodshot eyes" var en svært dyktig skribent, og skrev så levende at man følte seg som om man selv opplevde øyeblikkene fra hans beskrivelser. Jeg fulgte tråden hans fra punkt til prikke, og han var en person jeg har tenkt enormt mye på. Han var noe så inn i helvete ærlig, med en selvinnsikt som boret seg inn i meg selv når jeg leste hvordan han beskreiv situasjonen sin. Når mennesker er så ærlge berører det noe inne i en selv som apelerer til selvransakelse hos mange. Derfor satt jeg alltid med et intrykk av at bloodshot var over gjennomsnittet inteligent.

Som nevnt av de aller fleste så er det eneste positive at denne tråden med stor sannsynlighet overleve mange generasjoner inn i fremtiden, og kansje bli pensum i skolen.

All kondolanse til hans kjære foreldre som har gjort det som kunne gjøres. Dersom noen har link til youtube kanalen hans ville jeg satt pris på og få det på en PM.
Trist! RIP
Dette er så utrolig trist, kan relatere til mye Blood har skrevet i denne tråden. Når jeg leste at far hadde funnet en sprøyte på badet fikk jeg et skikkelig støkk i hjertet, det var det som ble vendepunktet mitt etter flere års misbruk når min far fant sprøyte i bilen min. Min far ble sykemeldt fra jobb etter dette og var forståelig nok livredd. Jeg har nå vært nykter i snart 6 måneder takket være utrolig god støtte fra min far og øvrige familie medlemmer. Som fastlegen min sa «her er det jo en hel familie som sliter» pga mitt misbruk. Mine tanker går til foreldrene til Pål, vit at denne tråden har hjulpet folk å avstå fra heroin.
Vært der, gjort det.
Hvil i fred. Trist lesing..
Utrolig trist
Det står i artikkelen at han skrev sitt siste innlegg her i tråden, men det er litt pussig at nicket har kommentert en annen tråd i januar. (Nå fikk jeg ikke til å legg inn print screen..)
Sist endret av surra; 22. mai 2019 kl. 11:01. Grunn: surra
Det var januar 2018.
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Det var januar 2018.
Vis hele sitatet...
Ja, og han døde i nov 2017.
Trist at det endte slik.RIP. Du forsøkte virkelig, det skal du ha. Den indre freden fant du aldri i livet selv om du forsøkte alt. Forståelse for veien du valgte til sist.

Selv om utfallet ble så elendig som det ble har likevel tråden en verdi. Både fordi den viser hvordan bruk blir til misbruk og hvor vanskelig og tøft det er å legge slikt bak seg. Men også fordi den viser at det ofte ligger ting bak når noen begynner på tyngre rusmidler. Og det er jo en motvekt mot alle de som fordømmer narkomane, kaller dem viljesvake eller mener de fortjener sin skjebne. Spesielt viktig blir jo tråden sammen med saken i Dagbladet. Da kommer det veldig klart fram.

Tenkte på familien til ts når jeg leste saken i Dagbladet og må si jeg føler med dem. Kondolerer. Jeg har også lyst å si dere stod side om side med sønnen selv om han slet og selv om han røk utpå igjen og igjen. Det står det stor respekt av. Tenk på de gode minnene og de gode stundene.
Sist endret av random67489; 24. mai 2019 kl. 11:56.
Tusen takk til foreldrene til Pål som har tatt seg bryet med å gi oss tilbakemelding.

Det finnes ikke ord for å beskrive hva Pål og familien hans har gjennomgått, men vi har Påls ord om opplevelsen.

Jeg tror instendig at denne tråden kan hjelpe mange som kunne tatt samme vei, og jeg håper den på noe vis blir brukt til dette formålet.

Hvil i fred.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Annefaler alle som har en mulighet til å faktisk ta seg tid, og lese hele tråden!

Jeg snublet over denne tråden gjennom dagbladet, men er veldig glad jeg gjorde det! Har lest tråden fra punkt til prikke, og vil takke deg for at du har delt din reise på en så detaljert måte.

Å få ett slikt innblikk i din "kamp", hvordan det kan gå fra å bare forsøke å ha en fungerende hverdag til slik det dessverre endte, har gitt meg ett helt nytt syn på dop og deres brukere. Jeg har ikke lenger de samfunnsskapte fordommene som jeg tror alt for mange går rundt med.

Jeg vil igjen takke deg! BloodshotEyes, for at du delte din reise. En stor takk til alle dere som har vist støtte og kunnskap gjennom hele denne tråden, og jeg vil gi mine dypeste kondolanser til "Pål's" familie og pårørende.

Måtte du hvile i fred!
Sist endret av ARES III; 5. juni 2019 kl. 11:15.
Har også lest hele. Sterk historie.. Har ikke vært avhengig av heroin, men av mye annet sterke greier og har sporadisk brukt dolcontin. Kjenner meg mye igjen i den berg- og- dalbanen det er. Jeg også gikk ekstremt fort fra å bare eksperimentere til å være så avhengig at jeg måtte ha dagens første smell for å kunne fungere, til å være ut og inn i behandling, tanker om, og handlinger for å forlate livet osv.
Ufattelig trist at det skulle ende slik. Jeg har fulgt tråden over noen år nå, og kan ikke gjøre annet enn å kondolere for familie og venner. Til tross for det forferdelige utfallet håper jeg at denne tråden, og innholdet en dag kommer på skolebenken. BloodShotEyes har gitt en arv i denne tråden som jeg tror kan være med på å redde liv, og å forhindre andre fra å gå inn i et liv fylt av rus.

Igjen, kondolerer til familie og venner.
BloodshotEyes! Det er det jeg har nå...etter den tristeste historien siden "Christiane F"...
Og så dyp, at iallefall jeg nå har lært hva jeg skal styre unna.

Kondolerer til alle involverte. RIP.
Sist endret av Sneik; 11. juni 2019 kl. 14:59.
Her er den tidligere annonserte artikkelen med forumets reaksjoner: https://www.dagbladet.no/nyheter/avd...ensum/71128423, postet her etter ønske fra foreldrene.
Sitat av krokis Vis innlegg
Her er den tidligere annonserte artikkelen med forumets reaksjoner: https://www.dagbladet.no/nyheter/avd...ensum/71128423, postet her etter ønske fra foreldrene.
Vis hele sitatet...
Lest igjennom artikkelen din og det er godt å se artikler som ikke kun baserer innholdet på de negative holdningene noen har over narkotika. Og at dette forumet har noe nevenyttig å komme med. Dette er en sak hvor alle egentlig er «tapere» i mine øyne.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjære dere.
Jeg har endelig fått tilgang til freakforum og kan derfor legge til et innlegg i denne tråden som sønnen vår startet.
Vi takker igjen for all omtanke vi har fått gjennom kondolansene som er sendt oss via tråden. Dere skal vite at vi setter stor pris på gode ord, både om «Pål» og det som er skrevet til oss. Det varmer skikkelig!
Flere av dere har etterlyst «Påls» YouTube-kanal. Vi har kommet til at vi er sikker på at «Pål» ville ha likt at dere lytter til og ser hva han har lagt ut. Mesteparten er coverlåter i i metal-versjoner, men noe har han komponert selv. Den fineste låten «Pål» visste om var «My heart vil go on» av James Horner, fra filmen Titanic. Den har han selvsagt sin egen versjon av. Favorittbandet hans var Bullet For My Valentine. Dere kan høre mange gode versjoner fra deres låter. Adressen er: metalrr5. Sønnen vår blir ikke glemt så lenge YouTube eksisterer! Det er fint å tenke på.
Filmmusikk var «Påls» store lidenskap og den komponisten han satte aller høyest var Hans Zimmer. Han valgte selv at «Now We Are Free» fra filmen Gladiator, skulle være utgangssangen i hans begravelse.
Vi takker for støtten dere har gitt og håper disse ordene utfyller bildet dere har av vår kjære umistelige sønn.
Hilsen «Påls» foreldre.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvil i fred Pål. Enda en sjel har forlatt oss. Jeg var heldig mange ganger, det var ikke du, selv om vi rodde i samme båt på mange plan!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tristeste tråden jeg noen gang har lest. Hvil i fred
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Helvete, hvil i fred mann
Tragisk historie...


R.I.P., Pål
Hvil i fred.
kondolerer.
Sterk historie!!
R.I.P.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Fuck ass. Det var rørende å lese. Håper det går bra med familien og at de klarer seg.
Så trist og samtidig kult at heroin er så forlokkende at det blir sånne tragedier ut av det. Hvil i fred.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvil i fred. så jævlig trist å lese. håper du er på et bedre sted, mast nettopp en kompis til mdma overdose.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av PsuedoVitenskap Vis innlegg
Så trist og samtidig kult at heroin er så forlokkende at det blir sånne tragedier ut av det. Hvil i fred.
Vis hele sitatet...
Hva er kult med det? Finnes ingenting kult med alle de triste og tunge liv heroin skaper både for misbrukerne og de rundt dem.

Nå er han ute av elendigheten og måtte han hvile i fred og historien hjelpe andre til å ta valget om å ikke begynne med eller ikke fortsette med rus.

Varmeste ønsker til familien.
have i gone mad?
kokain_kanin's Avatar
fytti katta.. slår hardt i sjela å lese dette, en person med et helt liv foran seg, revet vekk på så kort tid. denne tråden er en som burde bli linket til alle som sier de vil prøve å skyte heroin.. absolutt tragisk historie, og desverre for vanlig. det er så lett å lure seg selv til å tro alt mulig rart når man har veldig lyst til noe. håper virkelig folk som vil prøve å skyte kommer over denne historien og får seg en virkelighetsjekk. aldri lur deg selv til å tro at du er bedre, sterkere, smartere, enn alle andre som har falt i akkurat samme fella. jeg skulle ønske du hadde tatt advarslene du fikk alvorlig.. og jeg håper din historie vil redde liv.

jeg vet ikke hva som skjer når vi dør, men jeg håper du har det bra. hvil i fred kjære medmenneske.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dette må være den mest hardt treffende tråden jeg noen gang har kommet over på freak. Har vært medlem her x antall år men er første gang jeg kom over denne tråden. Ufattelig trist. Stakkers fyr og stakkars alt forældrene og andre nære har og fortsatt går igjennom. Kondolerer. Rest in peace Pål, håper du havnet en plass hvor kun kjærlighet finnes. Fy fader for en tråd, leste meg til tårer. Denne tråden burde blitt lagt øverst for alle til å finne. RIP <3
▼ ... over en måned senere ... ▼
reach for the sun
Håper du som enten sliter med heroinen eller vurderer å prøve heroin tar deg tid til å lese denne tråden! Hvil i fred *pål*
Hvil i fred <3
Dette var sterkt .. tårene presser på her .. hvil i fred
▼ ... noen måneder senere ... ▼
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Startet å lese på femte side og fyfaen! Hvil i fred! Gud tok i mot han med åpne armer etter hans siste innlegget,. Jeg er 100% sikker på at det skjedde mine følelser har alltid rett! Hvil i fred!