Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  388 93922
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Sikker på at ikke dette var regning for tollbehandling da?
Vis hele sitatet...
Nei, det var regning fra ups.. Hadde betalt drit mye i frakt fra før, men ups skulle ha 1000.- ekstra for å levere på døra..

Sitat av Freeeky Vis innlegg
Hei, skal bestille et par ting fra hookah-shisha.com og lurte derfor på: når jeg bestiller kommer pakken på døra mi, eller vil den komme på postkontoret? Lang historie kort, kjøpte godteri fra nettet, kom på døra etter noen dag, en uke etterpå kom det en regning på 1000.- bare i frakt...

Også har jeg et spm til, hvis jeg er under 18 og skal på postkontoret og hente pakken, må jeg vise frem leg da?

På forhånd takk
Vis hele sitatet...
Btw, er det stor sjangse for å bli tatt? Er litt redd for det ass..
Sitat av Freeeky Vis innlegg
Nei, det var regning fra ups.. Hadde betalt drit mye i frakt fra før, men ups skulle ha 1000.- ekstra for å levere på døra..



Btw, er det stor sjangse for å bli tatt? Er litt redd for det ass..
Vis hele sitatet...
har bestillt 4 pakker fra hookah-shisha.com prisen på frakt er jævlig høy og jeg har altid fått den på døra.

ingen av mine pakker har blitt stoppa i tolla, så vet ikke for deg.

siste bestilling var i desember i fjor.
Sitat av Elshop Vis innlegg
har bestillt 4 pakker fra hookah-shisha.com prisen på frakt er jævlig høy og jeg har altid fått den på døra.

ingen av mine pakker har blitt stoppa i tolla, så vet ikke for deg.

siste bestilling var i desember i fjor.
Vis hele sitatet...
Har du fått regning etterpå eller betaler du alt på hookah-shisah.com med en gang?
Sitat av Freeeky Vis innlegg
Har du fått regning etterpå eller betaler du alt på hookah-shisah.com med en gang?
Vis hele sitatet...
betalte med kort når jeg bestilte ja, fikke ikke noe regning etterpå
Sitat av Elshop Vis innlegg
betalte med kort når jeg bestilte ja, fikke ikke noe regning etterpå
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tokk det før pakken kom?
Tror du Visa SpendOn funker?
Sist endret av Freeeky; 29. august 2013 kl. 02:24.
Sitat av Freeeky Vis innlegg
Hvor lang tid tokk det før pakken kom?
Tror du Visa SpendOn funker?
Vis hele sitatet...
se selv på siden demmes da.

5-13 dager
Bestilte en pakke fra Hookah-shisha den 22.08.2013, venter spent på at den skal komme
Sitat av applekjeks Vis innlegg
Da har jeg vært i Svinesund og ingen tegn til frukttobakk eller kull. Gjelder også Sarpsborg og Askim
Vis hele sitatet...
Strømstad
▼ ... noen uker senere ... ▼
De hadde det fremdeles på svinesund sist jeg sjekka (iløpet av siste 6mnd). Det store varehuset som ligger mellom rundkjøringen og tv-boden gata, der har de en tobakksbutikk og er en egen hylleseksjon for kull/frukttobakk (al'fakher)

Si fra hvis jeg tar feil da
Sitat av Zacred89 Vis innlegg
De hadde det fremdeles på svinesund sist jeg sjekka (iløpet av siste 6mnd). Det store varehuset som ligger mellom rundkjøringen og tv-boden gata, der har de en tobakksbutikk og er en egen hylleseksjon for kull/frukttobakk (al'fakher)

Si fra hvis jeg tar feil da
Vis hele sitatet...
Hvor er dette da?
Dagens ungdom : P beskrivelsen står jo der..
Anyways.. her er kart

http://kart.gulesider.no/m/nvOlt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er vel ingen i Oslo som har coco nara eller noe lignende til salgs Trenger ASAP
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet hvor man får kjøpt EKTE Al-Fakher? Evt. et annet merke, men igjen, ekte. Har kjøpt fra de bodene på Youngstorget men de er fake. Var i Sverige og sjekka mer eller mindre hele Svinesund men fant ikke noe der heller. Hvis noen her selger noe eller vet om noe så send gjerne PM.
Hookah-shisha.com selger EKTE Al-Fakher.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er jeg klar over, og har bestilt mange ganger derifra før. Problemet er at etterhvert ble en av pakkene mine stoppet og tollen tok alt. Så den sjansen tar jeg ikke igjen...har uansett funnet noen steder i Oslo som selger ekte Al-Fakher og ekte Nakhla, men alt for dyrt til at man kan handle der ofte.

Hei igjen alle sammen. Nå blir det mye skriving her fra min side men jeg lurer på om det er interesse her for å kjøpe Coco Nara / Coco Mazaya? Coco Mazaya er akkurat det samme som Coco Nara men kullbrikkene er større og bedre. Jeg har mulighet til å få inn noe av dette, men må da kjøpe i store mengder og lurer derfor på om det er flere som vil ha her. Kan levere i Oslo området for de som vil ha. (Hvis jeg bryter forumregler så beklager jeg det, isåfall får admin bare slette denne).
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ser etter shisha som kan kjøpes i Kristiansand! (Og hvis noen vet noe om noe kvalitets kull i samme slengen er jo det supert!) takker og bukker.
Hei, lagde denne brukeren for å få svar på dette.

Har lest på noen threads at det var mulig å vannpipetobakk på Aso Mat i Bergen. Siden dette er posts fra 2000-og-iPod, lurer jeg på om de fortsatt selger dette.

Hadde vært fint å få svar ASAP, skal til Bergen snart og har lyst til å prøve vannpipe!

Takk på forhånd <3
▼ ... noen uker senere ... ▼
For de som vil kjøpe seg vannpipe og samtidig ikke bruke så mye penger på det, sjekk her:
Siden er på tysk, men er bare å bruke google oversetter.

http://www.smoking-shisha.de/de/Wass...t-skyblue.html

Denne og den samme i svart er på halv pris, kun 82 kr + frakt. Mya er et veldig annerkjent merke, og den er definitivt den beste lille/billige hookaen. Man kan se her, 8 sider med kun positiv feedback: http://www.hookah-shisha.com/p-5484-...se-hookah.html

Bestilte selv 3 stk + 3 pakker med Three Kings kull, som forøvrig er et veldig bra merke for quick lights, koster bare 10 kroner per pakke også. Frakta for alle 3 pipene med sporing ble kun 20 euro.

Nå høres jeg vel nesten ut som en ren reklame for denne nettsia, men jeg har lenge sett etter en god deal på en hookah, uten å måtte betale 400 kroner i frakt fra USA eller England. Anbefaler forresten ikke å kjøpe shisha fra Tyskland, ettersom de har lover for hvor fuktig tobakken kan være, og dermed må du selv tilsette glycerin for å få mye røyk.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bestilte en del greier på impuls fra Hookah-Shisha nylig, og jeg har aldri i mitt liv opplevd så rask service. Spurte dem om hvordan de merket esken, siden jeg bestilte bl. a. 3x250 g Hydro Vapour Stones(tobakksfrie og tjærefrie og gud vet hva de ellers består av), og morgenen etter jeg bestilte tikket det inn en mail som forklarte at dette spesifikt ble merket "CONTAINS NO TOBACCO" for å unngå problemer i norsk toll. Samme morgen ble bestillingen sendt fra lageret. De tigget nærmest om flere spørsmål.

Denne butikken er m.a.o. legit som faen. Kjøper du en vannpipe av disse gutta får du med litt shisha, og den må du be dem om å droppe, ellers risikerer du at hele esken din blir returnert på grensen.

Har forøvrig nesten bare hørt superlativer om disse stenene(både positive og negative), så er veldig spent på resultatene. De ser ut til å trenge en annen bowl enn vanlig shisha, så se til å kjøpe en phunnel(opphøyd hull i midten) eller vortex(tårn i midten av bowlen og hull på siden) om du bestiller.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har tenkt til å kjøpe meg en vannpipe men har ikke så altfor mye peiling?
Har sett på denne: http://www.finn.no/finn/torget/annon...90&editAd=true
Ser ut til å være en god pipe, hva synes dere?
KM er bra kvalitet, ja.
Hva gir dere på honningmelo???? Kjøpte nemelig den og vanlig vannmelon og vannmelonem smakte ikke en drit? Så prøvde jeg honningmelon og det smakte ikke no heller! Så hva fir du på honningmelon? Tenkte om hvis jeg får et savr vet jeg om det er melo. Som ikke smaker eller om det er no galt med pipe
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei
Sliter med å få masse røyk. Om jeg tar enorme magadrag ( super i 20 + sek.) får jeg nesten nok. Ikke slik jeg har sett på nettet. Hva kan feilen være? For mange hull i folien? Skal det kun være hull i folien der kullet skal ligge? Altså at kullet dekker hullene?
Takker for alle svar!
Jeg forstår ikke dette, er det noe virkestoff i frukttobakk? Siden dette er i rusforaet mener jeg.
Sitat av midnighttoker Vis innlegg
Hei
Sliter med å få masse røyk. Om jeg tar enorme magadrag ( super i 20 + sek.) får jeg nesten nok. Ikke slik jeg har sett på nettet. Hva kan feilen være? For mange hull i folien? Skal det kun være hull i folien der kullet skal ligge? Altså at kullet dekker hullene?
Takker for alle svar!
Vis hele sitatet...
Kanskje du har for lite tobakk? Eller for stor avstand mellom kullet og tobakken?
Ellers så er det jo en del vannpipetobakk som faktisk ikke gir så mye røyk.
Du skal ha hull over hele bowlen, men ikke for store.
Takk for svar. Tror du har veldig rett ved at noen ikke gir så mye røyk. Visste seg at den var noen år gammel i tillegg må få prøvd å få tak i ny og se om det blir noen forskjell
Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Jeg forstår ikke dette, er det noe virkestoff i frukttobakk? Siden dette er i rusforaet mener jeg.
Vis hele sitatet...
Er nikotin i de fleste, er også noen alternativer uten nikotin
Pm meg gjerne om du vet om salgssteder for shishatobakk i Oslo eller har litt til overs ønsker helt en som lager mye røyk, men er selvsagt takknemlig for alt.
På forhånd takk
Sist endret av midnighttoker; 11. april 2016 kl. 14:58.
Sitat av midnighttoker Vis innlegg
Pm meg gjerne om du vet om salgssteder for shishatobakk i Oslo eller har litt til overs ønsker helt en som lager mye røyk, men er selvsagt takknemlig for alt.
På forhånd takk
Vis hele sitatet...
Hei! Til venstre for Meditteranean Grill i Torggata selges det Bahrain og Al Fakher bak disken. Bahrain kan slite med røykmengde og smake litt tørt, så jeg vil anbefale AF. Shangri-La selger nikotinfri hookahsteiner, men pass på at dette kan gå dårlig hvis du har hull rett under shishaen i bollen.

Ser ikke ut som det er nevnt i tråden, men jeg anbefaler å blande og kna litt på shishaen før du legger den i bollen. Det er også lurt å blande inn all væsken fra bunnen av pakken. Ellers er kull veldig viktig for en god røyk - butikken i Torggata selger også bra trekull.
Frendlycomrad: tusen takk for tips da blir det bytur i morgen! Frendlycomrad indre
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dere som har kjøpt shishatobakk fra andre land. Hvor er det best å handle fra? Er ALT for dyrt å kjøpe i Norge. Ser smoking-hooka.com har 1 kg til 50 dollar. Det hadde vært Nice hvor ofte blir det stoppet? Og er noen plasser bedre å bestille fra ( setter nikotinfritt på pakka, etc)

På forhånd takk
Sitat av midnighttoker Vis innlegg
Dere som har kjøpt shishatobakk fra andre land. Hvor er det best å handle fra? Er ALT for dyrt å kjøpe i Norge. Ser smoking-hooka.com har 1 kg til 50 dollar. Det hadde vært Nice hvor ofte blir det stoppet? Og er noen plasser bedre å bestille fra ( setter nikotinfritt på pakka, etc)

På forhånd takk
Vis hele sitatet...
Av erfaring er billig shishatobakk fra utlandet muligens elendig og du ender opp med en illeluktende grøt som ikke avgir damp.
http://www.smoking-hookah.com/shisha...hisha-1kg.html

Skulle være al-fakher-shisha, men mulig det er falsk?
Men det må da være noen land som sier ok shishatobakk som er billigere enn Norge. Og da lurer jeg på om noen har noen erfaringer de vil dele, mtp pris og innføring
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av midnighttoker Vis innlegg
http://www.smoking-hookah.com/shisha...hisha-1kg.html

Skulle være al-fakher-shisha, men mulig det er falsk?
Men det må da være noen land som sier ok shishatobakk som er billigere enn Norge. Og da lurer jeg på om noen har noen erfaringer de vil dele, mtp pris og innføring
Vis hele sitatet...
Shishaen du linket til er ekte

Det eneste jeg vet om utlandet er at det var veldig enkelt å ta med hjem, shishaen min ble tatt med fra Tyrkia gjennom sikkerhetskontrollen som håndbagasje. Om dette var flaks eller ikke vet jeg ikke, men er veldig billig ift Norge nesten overalt så er verdt et forsøk hvis du allikevel skal på ferie. Hovedproblemet mitt nå er de ekstreme fraktkostnadene som gjør det billigere å handle i Oslo.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Drar opp igjen en gammel tråd selv!

Kjøpte meg nylig denne: https://www.shishabucks.com/cloud-one-hookah/

Dette er noe av det beste man får tak i av shishaer. Kombinert med skikkelig kokosnøttkull og Al Fakher frukttobakk, er dette skikkelig godsaker! Var nylig i Dubai, så benyttet muligheten til å ta med meg en del tobakk ! Avgir masse tykk røyk, og veldig god fruktsmak. Går for det meste i double apple mint og watermelon mint.

For dere som sliter med å få skikkelig røyk, så har varmekontroll på tobakken alt å si! IKKE kjøp quick coal! Bestillt kokosnøttkull fra feks USA.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
selges det fortsatt tobakk i Oslo? Kan noen sende meg det på PM ihvertfall! Hadde satt veldig stor pris på åå det..
Shangri-la. https://www.google.no/maps/place/Sha....7492183?hl=no

Spør de som står bak disken om tobakk med nikotin
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg er i utlandet nå, og her ligger hookahbarene tettere enn bedhusene hjemme på vestlandet. Jeg prøvde det for første gang i dag, og det her ga såpass mersmak at jeg vurderer å kjøpe med meg en hjem.
Hvor stor/høy burde jeg kjøpe? Kommer til å røyke aleine, men tilfelle besøk syns jeg det kan være greit at den har to slanger.
Er regelen jo større jo bedre?
Sitat av Holotropiker Vis innlegg
Jeg er i utlandet nå, og her ligger hookahbarene tettere enn bedhusene hjemme på vestlandet. Jeg prøvde det for første gang i dag, og det her ga såpass mersmak at jeg vurderer å kjøpe med meg en hjem.
Hvor stor/høy burde jeg kjøpe? Kommer til å røyke aleine, men tilfelle besøk syns jeg det kan være greit at den har to slanger.
Er regelen jo større jo bedre?
Vis hele sitatet...
prøvd en go del selv og har både stor og medium/liten, liker best den "lille". begge er av glass med porselen brønn.

se etter en som lett kan demonteres for rengjøring og lagring, med aske og kull skål, kulltang, "poker" osv.

anbefaler å dra på en seriøs hookahbar og se hvordan alt rundt selve pipa funker da jeg føler det gir mer for opplevelsen enn selve pipa.