Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 54884
Hei jeg er glad i og sykkle kan godt sykkle så mye at jeg er slitten og gretten i flere dager etterpå.
er dette noe som jeg kan ta og bli opplakt etter jeg har sykklet?
og hvordan er det og få igjennom tollen/konsekvenser vis det blir stoppet
Sitat av Pyrotec1 Vis innlegg
Hei jeg er glad i og sykkle kan godt sykkle så mye at jeg er slitten og gretten i flere dager etterpå.
er dette noe som jeg kan ta og bli opplakt etter jeg har sykklet?
og hvordan er det og få igjennom tollen/konsekvenser vis det blir stoppet
Vis hele sitatet...
riktig kosthold i forhold til treninga
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
riktig kosthold i forhold til treninga
Vis hele sitatet...
jeg er glad i og spise usunt så det er ikke aktuelt
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Har noen av dere som har bestilt i det siste hatt problemer med tollen?
Vis hele sitatet...
Har ikke bestillt selv, men vet at blant annet Phenylethylamine (Fenyletylamin/PEA) er lite populært blant tollerne.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Hvilket narkotisk stoff vil du sammenligne denne pillen?(for dere som har prøvd den på fylla)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hmmm, fikk lyst og bestille et glass etter lest denne tråden, er jo en zombie om morgene så jeg tror jeg trenger de
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vennen min har bestilt dette 5 -6 ganger og har ikke blidt stoppet noen gang.

Følelsen av dette kan sammenlignes med en mild amf, men tar litt tid før at det begynner og topper relativt fort.

Vedrørene energinivå er dette en veldig "tom form for energi". Energi nivået er veldigt høyt mens det har effekt men du føler deg veldig reddusert etterpå. Ikke noe som oppleves forferdelig, men du er sliten fremm til dagen etterpå.

På fylla blir du klarere i hodet og litt mindre sjanglet, også booster det fest humøret.
Med 3 -4 kapsler på fylla (over ambefalt dosering) kommer en slags testosteron / adrenalin boost.

Når det kommer til tolleranse, så er det best og bruke 1 dag på 2 av trikset. Ved daglig bruk så bygges tolleransen veldig fort opp. Må til med 3 -4 daglig etter 1. uke for og få samme effekt som 2 kapsler daglig. men etter 1 uke av, så er tolleransen på "Normal" igjen.

Er iallefal min vens erfafaringer
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Det her høres jo bare ut som en blanding av historier i fra folk som har tatt pre-workout drikk.

Jeg selv hadde en boks Craze og brukte denne opp før det kom fram at det var funnet. Merk: Jeg, som alle andre som benyttet denne, trodde at det var en helt naturlig PWO. Den gang ei:

New test results on two popular sports supplements have again found an amphetamine-like compound that's not disclosed on their labels and puts athletes at risk of being banned from competition, according to an article published Monday in the Journal of Analytical Toxicology.
Vis hele sitatet...
"The important new study further confirms that Craze is not what it appears to be," Cohen said. "Far from a natural supplement, the new research confirms what we found in October: Craze contains a new stimulant never tested in humans."
Vis hele sitatet...
Det er gøy å bruke slike midler selvfølgelig, men pass på så dere ikke overstimulerer.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvis formålet med å bruke dette er til trening. Så anbefaler jeg heller noe bra PreWorkout! Det er like bra og du slipper pes med tollen og det som er

Men har brukt nå screaming i flere år. Dog IKKE hver dag! Jeg tar det max 1-2 ganger i uka og thats it..ikke alltid det heller.

Jeg bruker heller god PWO da for meg funker dette like bra. Jeg får en jævla kræsj på screaming også.

Men for meg er den kjekk å "ha" en gang iblandt. Det er uten tvil veldig bra men du får oppnår fort toleranse og kroppen får dårlig reaksjon på det om du går på det over lengre tid..
▼ ... over et år senere ... ▼
Drar opp en gammel tråd, da jeg har lyst til å bestille noen glass av barlowes screaming banshee, men lurer på om noen har fått dette igjennom tollen i det siste, eventuelt hva som skjer hvis dette blir stoppet i tollen? Bot eller ingen reaksjon utover at det blir destruert?
Sist jeg bestilte disse fikk jeg en helt annen effekt enn tidligere, fikk en veldig ubehagelig effekt og ble dårlig, selv når jeg bare tok en halv kapsel. Er 100% sikker på at de har endret på innholdet uten å skrive noe, så ville avslått fra å bestille de.
Da er det jo ikke noe vits i å bestille mere av disse, dessverre . Noen som har gode Norske / Svenske alternativer for å få opp energi, utenom frisk luft / kaffe eller sukker, altså noe som gjør deg våken og FIT for fight, selvom du før du inntok produktet var halvveis i drømmeland, og senga neste?