Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1571
God kveld!

Jeg har hatt dette oppsettet i snart 3 år. Forsterkeren er av type Harman/Kardon Surround Receiver AVR142 og høyttalerne er 5 billige Eltax høyttalere. Helt siden jeg fikk det til å virke for som sagt snart 3 år siden har det fungert fint. Den siste tiden har jeg og samboer derimot lagt merke til en knitrelyd i venstre front høyttaler. Denne knitringen stiger og synker regelmessig i volum. I dag tenkte jeg å få gjort noe med det.
Jeg sjekket at alle ledninger var koblet til - det var de.
Jeg byttet plass på de to front høyttalerne for å se om det kunne være selve høyttaleren, men knitringen var fremdeles på venstre side.
Når jeg så tenkte at "er det ikke høyttaleren så kan det være kabelen" - så jeg erstattet like greit den med en ny - problemet vedvarte.

Dette har fått meg til å tenke at det er selve forsterkeren som er problemet - at det er utgangen til venstre front høyttaler som er utbrent eller noe. Jeg lurte på om noen greie og kunnskapsrike folk der ute ville fortelle meg om de vet hva problemet kan være eller om jeg bare skal levere den inn (er fortsatt dekket av garantien).
Mye som tyder på det ja.
Kontakt de du kjøpte den av og reklamer på produktet.
Sist endret av per-ulv; 1. oktober 2014 kl. 07:45.