Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  220 64451
Takk for flotte bilder. Spent på resultatet neste år.
Hold oss oppdatert.
Konge tråd!
Kos deg med stasjet, og takk for morsom lesning
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://i650.photobucket.com/albums/uu226/nogodelme/Halvparten.jpg
Ferdig curet nam nam lagres best på tette glass.

http://i650.photobucket.com/albums/uu226/nogodelme/Typiskgodhelg.jpg
Ferdig curet ser den slik ut, og smaker fortrefflig. Lukter nyklipt gress av norgesglassene, og når den smuldrer i mekket åpenbares en dyp dieselaktig lukt blandet med tung søthet. Den smaker god pot og er lettrøkt og effekten er lettere hyper upbeat og trippa.

http://i650.photobucket.com/albums/uu226/nogodelme/Detaljcrop.jpg
Detalj av AK47 dyrket utendørs i Norge ett eller annet sted. Tenk på hva som kan bli av tidligereblomstrende typer enn denne. Få ut fingeren folkens og sett igang. 2010 kan bli året DU dyrker i skogen.
mange gram fikk du alt i alt? sånn ca?
Du har inspirert meg utidetfri. Om det ikke er altfor personlig, kan du fortelle meg budsjettet ditt?

evt. Hvor mye penger du har brukt på det totalt?

Vurderer og sette meg inn i stoffet nå så er jeg klar for å dyrke skikkelig til neste sommer

Hadde jo vært en fin start på sommeren å bli 18 så plante 5-6 planter
Sitat av penduftw Vis innlegg
mange gram fikk du alt i alt? sånn ca?
Vis hele sitatet...
Ja, dette hadde vært litt morro og vite
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Du har inspirert meg utidetfri. Om det ikke er altfor personlig, kan du fortelle meg budsjettet ditt?

evt. Hvor mye penger du har brukt på det totalt?
Vis hele sitatet...
Hjelper og lese hvertfall 2 av de 10 sidene i tråden

Sitat av utidetfri Vis innlegg
utgifter sånn ca.:

frø 2500,-
jord/leca/hønsemøkk/kumøkk 1200,-
BioCanna Flores / BioCanna Vega 500,-
div utstyr 750,-

det blir vel sånn i underkant av 5000,- jeg har brukt til nå. ikke mindre hvertfall.

I tillegg kommer arbeidstimene som er mange, lange, givende og interessante.

Hvis det blir 100 g totalt cura bud, ligger pris pr g på 50 kroner da....Men som Dodecha minner om, slike estimater er tull igrunn. Fakta er at jeg har laget noe som heter "gumby" av toppskuddene når jeg toppa plantene + tok noen hanner. Det blei ca 3-4 gram av denne medium funkings gumbyhasjen.

For å være litt raus sier vi at det ble ca 4 gram. Så foreløpig ligger gramprisen på 1250 kroner. Så JA, foreløpig er det dyr hasj.

Kansje kommer jeg til stedet i morra og alt er borte, ingen som veit.
Vis hele sitatet...
hadde vært kult å se de første bildene, men de har blitt tatt bort!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av bigvito Vis innlegg
hadde vært kult å se de første bildene, men de har blitt tatt bort!
Vis hele sitatet...
Ja, hva har skjedd med bildene i starten av tråden?
nFF's påskemysterie?
Må bare bukke meg i støvet for en fantastisk tråd. Har storkoset meg med ditt dyrke eventyr
▼ ... noen uker senere ... ▼
Savner også bildene i førstepost.

Burde laget en sticky av denne og renskrevet med bilder og logg i en post

honnør btw
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Hadde vært storveis om du kunne oppdatert bildene i denne tråden utidetfri, om du stadig har de.
Det er ikke relativt trygt å ha sånne bilder på PC'en. Men denne sommeren her skal jeg føre logg med bilder. Det blir den 2. gangen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ja, hva har skjedd med bildene i starten av tråden?
nFF's påskemysterie?
Vis hele sitatet...
Brukeren har lagt bildene på photobucket, som sletter bildene etter en stund.

Hadde han lagt bildene på bildehosten vi anbefaler, imma.gr så hadde de fremdeles vært oppe.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Brukeren har lagt bildene på photobucket, som sletter bildene etter en stund.

Hadde han lagt bildene på bildehosten vi anbefaler, imma.gr så hadde de fremdeles vært oppe.
Vis hele sitatet...
Ja Dodecha, jeg skal legge opp bildene der neste sommer når jeg begir meg ut på nye utegrow eventyr.

Grunnen til at bildene er borte er at jeg fikk vanvittig noia og sletta dem.

Kommer til å teste ut disse strainsa NESTE sommer, Purple Typhoon, Royal Dane og White Russian.

I fjor hadde jeg en grow og jeg kan bekrefte at suksess med utendørsdyrking i norge er avhengig av hvilken strain man bruker . Funka fett i fjor, i år har jeg ingen utegrow (dumdidum) men NESTE sommer folkens. da skal dere få sitte ved maskinene å sikle (pics or it didnt happen)
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Ja Dodecha, jeg skal legge opp bildene der neste sommer når jeg begir meg ut på nye utegrow eventyr.

Grunnen til at bildene er borte er at jeg fikk vanvittig noia og sletta dem.

Kommer til å teste ut disse strainsa NESTE sommer, Purple Typhoon, Royal Dane og White Russian.

I fjor hadde jeg en grow og jeg kan bekrefte at suksess med utendørsdyrking i norge er avhengig av hvilken strain man bruker . Funka fett i fjor, i år har jeg ingen utegrow (dumdidum) men NESTE sommer folkens. da skal dere få sitte ved maskinene å sikle (pics or it didnt happen)
Vis hele sitatet...
Gleder meg til å se hvordan Royal Dane takler den norske sommeren. Vi har jo noe dårligere vær enn danskene.
- Ja, det er fulgt mulig. I fjor dyrket jeg utendørs med et veldig bra resultat. 170g totalt (mye ble tatt av mugg).
Autoblomstende planter er et sikkert valg utendørs.

Ruskvaliteten er en annen sak.
Du må bruke autoflower frø, som blomstrer uavhengig av lyset.
Eller ved vanlige frø, så må du dekke til totalt mørkt i 12 timer av gangen for å få modne buds
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Veldig bra tråd, er i prosessen av samme type prosjekt. Setter stor pris på tips og triks som ikke er blitt nevnt så langt i tråden. Har også lest igjennom dyrkehåndboken som anbefales til alle som har en viss interesse for dyrking.

Sitat av Yield Vis innlegg
Veldig bra tråd, er i prosessen av samme type prosjekt. Setter stor pris på tips og triks som ikke er blitt nevnt så langt i tråden. Har også lest igjennom dyrkehåndboken som anbefales til alle som har en viss interesse for dyrking.
Vis hele sitatet...
Beklager dobbelpost, men kan legge til jeg tenkte og bruke CFL lame til vegging. Kom gjene med efaringer evt steder hvor jeg kan skaffe dette uten å bestille fra utlandet..
Har sett litt på ENVIROLITE 200/125 WATT GROW LAMP 6400 VEG
Vet ikke helt hva forskjellen der er, og hva jeg evt trenger for og drive disse.
▼ ... over et år senere ... ▼
Bestill utendørsfrø fra danmark, royal dane eller lignende. Start dem inne og kjør på så de er 15 cm høye busker før de settes ut. Lykke til til neste år. Med en slik sommer som i år vil det garantert gå godt.