Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 82973
funker det med svart afghaner?
Sitat av maNia Vis innlegg
funker det med svart afghaner?
Vis hele sitatet...
Ja det funker.

Sitat av pedagogen Vis innlegg
Jeg bruker å regne 0.75 til 1.0 per person. Jeg hadde ikke tatt mindre selv om det er bra vare. Bedre med for mye enn for lite imo
Vis hele sitatet...
Tja, det spørs vell om dem har prøvd det før eller ikke, du kunne kanskje prøvd med 0,5 også det spørs jo hvor satt ut du vil bli og hva tolleranse du har bygget opp.
Sist endret av Dr Dizzy; 27. mai 2011 kl. 02:05.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Vet denne tråden er urgammel, menmen.

Er det ikke nødvendig å la smøret stå i kjøleskapet i noen timer? Har lest i en annen guide at dette skal gjøres. Tenkte å lage brownies med brunt i helgen, vil helst ikke kaste bort det jeg har ved å gjøre feil.
Trådstarter
nei det er ikke nødvendig. du kan evnt. la være og steke kaken på max temperatur og heller steke litt lenger om du er redd for og svi av THC. Men jeg vil si du bør lage muffins eller denne "cookie brownien" og ikke kake i helform , mindre steketid og lettere og fordele "smøret" bra.

Med muffins tar du røre til X antall ganjamuffins du vil ha over i en annen bolle en den bollen den orginale røra er i , rører i smøret , har de i former og steker etter pakkens anvisning -20grader. muffinsa er ferdige da de har vokst , og det ikke henger noe fast på kniven / stikkeredskapet da du stikker i de.
Sitat av THH-c Vis innlegg
nei det er ikke nødvendig. du kan evnt. la være og steke kaken på max temperatur og heller steke litt lenger om du er redd for og svi av THC. Men jeg vil si du bør lage muffins eller denne "cookie brownien" og ikke kake i helform , mindre steketid og lettere og fordele "smøret" bra.

Med muffins tar du røre til X antall ganjamuffins du vil ha over i en annen bolle en den bollen den orginale røra er i , rører i smøret , har de i former og steker etter pakkens anvisning -20grader. muffinsa er ferdige da de har vokst , og det ikke henger noe fast på kniven / stikkeredskapet da du stikker i de.
Vis hele sitatet...
Du får aldri høy nok kjernetemperatur i bakeverk til at THC'en fordamper. Koaguleringen skjer lenge før det er et tema. Derfor kan du steke bakverk med weed på så høy temperatur du ønsker. Det er bare det som sitter i skorpen som blir borte.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Du får aldri høy nok kjernetemperatur i bakeverk til at THC'en fordamper. Koaguleringen skjer lenge før det er et tema. Derfor kan du steke bakverk med weed på så høy temperatur du ønsker. Det er bare det som sitter i skorpen som blir borte.
Vis hele sitatet...
Jeg smører forma med rein brownie røre som jeg fjerner fra bollen før jeg har i cannabis, etterpå smører jeg på et lokk med resten av den reine røra.
På denne måten hindrer man all thc fra rovmord, man "beskytter" liksom godsakene.
jeg og noen kompiser brukte shit grøt, smuldra opp 4g sorting ( brukte 2,5-3 i selve grøten ) resten strødde vi over. Var munch! Anbefales å prøve,blir fjern helt til dagen der på max Chill! Skal lages i Jula igjen
husk smør, og ikke margarin.

jeg sliter litt med å lage skakkao egentlig. 1 gangen fikk jeg en vill funk med et fucka sidesyn + at jeg glemte at kompisen min som jeg hang med var hos meg. Hver gang han snakket osv ble jeg skremt for jeg trodde jeg var alene.

De andre 3-4 gangene jeg har prøvd har det nesten ikke vært noe funk. Hvor lenge lar dere hasjen løse seg ut i smøret? Er det nok at den bare har blandet seg ut eller bør den stå 20-30 min på lav temp for å godgjøre seg?
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av sRe Vis innlegg
De andre 3-4 gangene jeg har prøvd har det nesten ikke vært noe funk. Hvor lenge lar dere hasjen løse seg ut i smøret? Er det nok at den bare har blandet seg ut eller bør den stå 20-30 min på lav temp for å godgjøre seg?
Vis hele sitatet...
La den stå og godgjøre seg i 30 min viss det er hasj, mariuhana krever mye lengre tid.
Sist endret av Kimbobo; 17. oktober 2011 kl. 17:30.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Oppskriften her fønka fjell. Fortsatt ganske stein mer en 12timer etter inntak.. Hadde rundt 8gram delt på 5pers.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hvor langt tid tar det før du kjenner rusen. Noen som vet?
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Smule09 Vis innlegg
Hvor langt tid tar det før du kjenner rusen. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Kan ta alt fra 15min til 3timer, spis på relativt tom mage så skal det gå ganske fort... for meg pleier det ta rundt 45min
Skal love dere denne oppskriften virker. Kokte opp dette med ca 2.5g hasj. Har nå spist 4/5stk. Her høy som satan's gud. Og ler hele tiden.