Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 5272
Hvordan stiller loven og tollerne seg til dette? Ikke planer om det i aller nærmeste fremtid, men om det er lov kommer det nok en tank på døra mi innen to-tre måneder.

(MYE bedre enn salvia)
Sist endret av adrian nor; 11. august 2010 kl. 01:39.
Mener ikke det bør være noe problem.. Men er usikker på toll.. Hvorfor bestille fra utlandet?
Tror for det første det blir dyrere og for det andre så er det trykkbeholder som skal fraktes. Noe som stiller krav.
ring din lokale gassleverandør *ler* helu jeg vil bestille en 20 kg lystgassbeholder. hehe
Dinitrogenoksid er ikke narkotikalistet, dopinglistet eller omtalt i derivat loven så bare bestill! Men du må regne med at tollen behandler det som et reseptbelagt legemiddel om det blir stoppa, akkurat som med Salvia. Ingen straff men dritten får du ikke fordet. Stoffet blir for så vidt brukt på kvinnfolk som skal føde...
Sist endret av Totskalle; 11. august 2010 kl. 01:53.
Nå er det "kansje" ikke helt grunnlag for å sammenligne salvia divinorum og lystgass.. Jeg kan tho gå med på at smaken er som baken.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Nå er det "kansje" ikke helt grunnlag for å sammenligne salvia divinorum og lystgass.. Jeg kan tho gå med på at smaken er som baken.
Vis hele sitatet...
Arg, jeg sammenlikner det ikke men tollerne gjør det Mindre kjente substanser som ikke er listet blir behandlet som resept belagte legemidler.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Arg, jeg sammenlikner det ikke men tollerne gjør det Mindre kjente substanser som ikke er listet blir behandlet som resept belagte legemidler.
Vis hele sitatet...
jeg snakker til TS Siterer: "Mye bedre enn salvia!"
Men du må huske på at der finnes industriell og medisinsk lystgass.... Den industrielle tviler jeg på at du vil få så mye moro med. (hvis du skal bruke det til det jeg tror du skal)
Ja, må passe på at du får riktig type. Det er ikke en sånn søtaktig lukt på den "industrielle" så du merker forskjell. Det er forskjell i kjemien også. 44,0128 g/mol N2o skal du ha
noen som har bestillt stort fra utlandet? og eventuelt hvilke sider er det bestillt fra?
Det handler vel ikke om å bestille sort, det handler vel heller å bestille det uten å få problemer. Evt. er det jo mulig å bestille større kvanta med whippits fra nettet mye billigere.. Hmm... Gassbeholder brukes jo bare industrielt og medisinsk(hvilket vil si dask på lanke), så tror jeg går for et større kvanta whippits.

Men går det ann å kjøpe cracker i Norge? Dispenser er dyrt!
Sitat av blåhval Vis innlegg
noen som har bestillt stort fra utlandet? og eventuelt hvilke sider er det bestillt fra?
Vis hele sitatet...
Bestilte 360 stk 8grams patroner. Fikk de på døra etter en ukes tid
http://www.bestwhip.co.uk/cream-char...em/cat_13.html


Under halv pris i forhold til og kjøpe på jernia eller clas ohlson
Sitat av Speedmaster Vis innlegg
Bestilte 360 stk 8grams patroner. Fikk de på døra etter en ukes tid
http://www.bestwhip.co.uk/cream-char...em/cat_13.html


Under halv pris i forhold til og kjøpe på jernia eller clas ohlson
Vis hele sitatet...
Prøvd enda?
Sitat av adrian nor Vis innlegg
Men går det ann å kjøpe cracker i Norge? Dispenser er dyrt!
Vis hele sitatet...
Ebay har drøssevis med forskjellige crackere til en billig penge. Jeg har tre forskjellige fra ebay, ganske stilige Får ikke så mye morro av en 8 grams patron, men med 3 eller fler crakere kan man ta flere ballonger på rappen. Crackerne ligger bare i en skuff nå siden ble fort lei av lystgass, ikke noe givende opplevelse.
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://www.bestwhip.com/specials-c-6...g-n2o-chargers

her er dispenseren og patronene jeg tenkte å kjøpe. Når jeg jeg skal bestille dem, står det at jeg må velge land. men får ikke valgt Norge, kun USA, og cannada.

Har det noe å si?

Takker for svar (=
Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
http://www.bestwhip.com/specials-c-6...g-n2o-chargers

her er dispenseren og patronene jeg tenkte å kjøpe. Når jeg jeg skal bestille dem, står det at jeg må velge land. men får ikke valgt Norge, kun USA, og cannada.

Har det noe å si?

Takker for svar (=
Vis hele sitatet...
Det betyr vel at de bare sender til USA og Cannada?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det betyr vel at de bare sender til USA og Cannada?
Vis hele sitatet...
mest sansynelig. Men jeg leste et innlegg hvor en kar sa han hadde bestilt fra den nettsiden. Men det innlegget var skrevet for fler år siden. Så det er sikkert slutt på det nå.
▼ ... over et år senere ... ▼
Har lyst å dra liv i denne tråden igjen.

Fikk veldig lyst å bestille meg en 200 stk. Er jo drit billig i forhold til clas å jernia.


Noen som vet om dette fortsatt er lovlig, eller om det kommer gjennom tollen?

Skulle ikke se noen grunn for at det ikke skulle, da det selges på vanlig butikk her i Norge.

Mvh
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan er patronene fra bestwhip?
Prøvde noen patroner som lignet på demmes en gang, de var helt ubrukelige.
ISI patroner som er stortsett i norge, er best etter min erfaring.
Sist endret av TylerDurden; 24. april 2012 kl. 11:33.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Hvordan er det og "ruse" seg på slike patroner? :O

Må vell være farlig.. samenlignet med og sniffe lim'ish eller? :P
Det må være en av de mest harmløse metodene å ruse sed på.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Hvordan er det og "ruse" seg på slike patroner? :O

Må vell være farlig.. samenlignet med og sniffe lim'ish eller? :P
Vis hele sitatet...
Det er en ganske sær rus egentlig.. vansklig å forklare, men tiden stopper, mens synet å hode går i hundre.. vet ikke noen annen måte å forklare det på

Har hørt rykter om at disse er ekstremt morsomme hvis du mixer de med en syre peak... Litt synd de er så dyr som de er...
Ingen av de sidene som linkes til sender til Norge.
Noen som vet om en seriøs side som shipper hit?
Tar tollen det, og får man bot?
Sitat av cam100 Vis innlegg
Ingen av de sidene som linkes til sender til Norge.
Noen som vet om en seriøs side som shipper hit?
Tar tollen det, og får man bot?
Vis hele sitatet...
Det selges på jernia så jeg tviler på at man får bot.
Er vel ikke verre enn å stikke innom diverse bilsportleverandører, det? De leverer ofte NOS/N2O-kits og påfyllsflasker til disse
Sitat av Nougatti Vis innlegg
Er vel ikke verre enn å stikke innom diverse bilsportleverandører, det? De leverer ofte NOS/N2O-kits og påfyllsflasker til disse
Vis hele sitatet...
Det er ikke særlig smart.
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Det er ikke særlig smart.
Vis hele sitatet...
Korrekt, det er ikke ren N2O