Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 5176
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, lurer på hva amfetamin føles som.. Er det noe sammenlignbart med mdma?? Hvordan er det når folk bruker stoffet hver dag, må man bruke mer enn man gjorde forrige dag? Hva føler man under en amfetamin rus og hvordan er man i hodet? Hva tenker man? (Har ingen interesse for å prøve det ut selv, er bare nysgjerrig på hvordan det føles.)
Det føles som tidenes solskinnsdag og man har motivasjon til å gjøre hva som helst, ingenting er kjedelig og man kan prate med folk i mange mange timer selvom du aldri har møtt dem før. Man begynner ofte å "stuke", som feks lage et tårn av tomflasker eller male et helt rom, sortere ting og lignende. Mye av rusen er pga dopamin som utløses i hjernen som er et slags belønning- og motivasjonsmiddel.

Det brukes av alt fra utenlandske lastebilsjåfører og piloter for å holde seg våken, man kan ta det på fylla for å kvikne til hvis man er for full, og passer til nesten alt. Fort å bruke til å ordne alle hverdagslige ting, helt til man "må" ha det for å fungere, og ikke gidder noen ting når man ikke er rusa.

Mange ruser seg på amf i flere dager i strekk uten søvn og med lite mat, som ikke er bra selvom man føler seg bra. Derfor er det viktig å sove og spse selvom man ruser seg på amf, og gjerne spise litt innholdsrik mat, og en banan eller tre etc generelt få i seg næring og vitaminer. For når man slutter å ta mer vil man ofte føle seg innforjævlig dritt, men det er mye værre om man ikke har fått nok mat og søvn.
Mange havner også i psykose ved langvarig bruk, vrangforestillinger og helt syke verdensoppfatninger.

Kompis har vært vitne til full krig hvor han så hele familien sin bli skutt av tyske soldater og derretter ble han skutt selv, så hadde han stått opp fra de døde for å redde verden fra tyskerne.. Hallo liksom
Selv har jeg opplevd å høre kompiser planlegge å ta livet av meg mens jeg sto på kjøkkenet, de skulle stjele penger og dop før de meldte inn et selvmord.
Jeg sa til gutta at de må bare ta det de vil ha, nøklene er her, jeg stikker på akutt avrusing.
I mange år etter det har jeg vært plaget med panikkangstanfall og generelt dårlig tiltro til andre mennesker.
Vil si jeg fikk varige mén etter hyppig bruk av amfetamin.

Det startet med fest og moro i helgene, gikk over til ukedagene for å være mer produktiv, begynte å pushe endel ting på den tiden og jeg ville være tilgjengelig hele døgnet fordi cash is king.
Det var fett helt til virkeligheten vrengte seg, rører aldri det stoffet igjen.
Sist endret av Kjelldriver; 19. september 2018 kl. 20:18.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det føles veldig bra. Så kommer nedturen. Fikk en ekstrem nedtur en gang. Hadde ikke benzo så måtte bare sitte med det. Etter det fikk jeg daglig angst av ingenting, bare en konstant uro i kroppen uten noe negative tanker.

Trå varsomt. Synes nedtur på mdma er bare koselig i forhold til etter amf eller kola
Anonym bruker
"Snakkende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har flere ganger brukt ritalin. Doser opp mot 100mg men hvordan er en amfetamin rus i forholdt?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ritalin i relativt store doser er ganske likt amf hvis du tar det nasalt. I ritalin vet du ihvertfall eksakt hva du får i deg i motsetning amf kjøpt på gata. Hvis du derimot skyter amf vil det nok være en ganske forskjellig rusopplevelse.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan amfetamin brukes med smertestillende pinex forte for å vaske hus? Må ta pinex forte grunnet ryggspasmer og smerter og trenger noe som gir ork til å vaske for det er blitt et skrothelvete hjemme. Om jeg skaffer litt ekstra kan det brukes når jeg skal lære munnspill? Blir fort lei klarer max 10-20 minutter og skulle helst klart å spille 2-3 timer i strekk helst 3-4 dager i uken. Vil jeg huske det jeg lærer på amfetamin etterpå?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan amfetamin brukes med smertestillende pinex forte for å vaske hus? Må ta pinex forte grunnet ryggspasmer og smerter og trenger noe som gir ork til å vaske for det er blitt et skrothelvete hjemme. Om jeg skaffer litt ekstra kan det brukes når jeg skal lære munnspill? Blir fort lei klarer max 10-20 minutter og skulle helst klart å spille 2-3 timer i strekk helst 3-4 dager i uken. Vil jeg huske det jeg lærer på amfetamin etterpå?
Vis hele sitatet...
Dette er en veldig dårlig idé.
Det går, men du vil oppdage hvor greit det er å gjøre ting på amf og hvor leit det blir å gjøre ting uten.

Du vil huske, men vil du bli avhengig?
For det er med slik bruk som du beskriver at man blir avhengig.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor hurtig blir folk avhengig? Tenker 4-8 ukers bruk totalt. Små doser kun for øving og konsentrasjon 3-4 dager per uke. Jakter ikke rus bare konsentrasjon og ork i maks 8 uker.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor hurtig blir folk avhengig? Tenker 4-8 ukers bruk totalt. Små doser kun for øving og konsentrasjon 3-4 dager per uke. Jakter ikke rus bare konsentrasjon og ork i maks 8 uker.
Vis hele sitatet...
To uker med daglig bruk.
Det er noe individuelt da noen har kjemi som gjør de mer sårbar enn andre, men de fleste vil merke at etter to uker vil det bli tungt å slutte.
Sist endret av Kjelldriver; 21. september 2018 kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med bare 2-3 ganger per uke i 8 uker og aldri flere dager på rad?
Lykkelig kanin. Ta heller mikrodose LSD. Stimulerende humørgivende effekt med fokus uten avhengighet og nedtur
Sist endret av Bearass; 21. september 2018 kl. 20:22.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir konsentrasjon og fokus bedre av lsd? Hva med adhd piller? Noen typer skal være helt ren amfetamin. Kan det brukes og gir det mindre risk for å bli hekta? Hvilke piller er best?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg har makka kun vært ubehagelig. Og i alle år har jeg hørt da har jeg fått dårlig, eller mett. Og ikke tatt nok, eller tatt for mye..

Så over en periode på 10-12 år har jeg kanskje prøvd makka 40 ganger.

Alle gangene blir jeg urolig, svett og mister tankerekkene. Surrer og skjønner lite. Får ikke spise eller sove.

Så nå i senere tid nekter jeg plent og prøve igjen. Utrolig ubehagelig, potent, langtidsvarende og slitsom rus.

Dette er dog min personlige erfaring med stoffet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir konsentrasjon og fokus bedre av lsd? Hva med adhd piller? Noen typer skal være helt ren amfetamin. Kan det brukes og gir det mindre risk for å bli hekta? Hvilke piller er best?
Vis hele sitatet...
JA. Konsentrasjon og fokus blir mye bedre av mikrodoser med LSD, typ 10-25ug. Jeg har selv testet dette ut på jobb som håndtverker, med godt resultat.

I nesten 5 uker tok jeg en dråpe vodka med 13ug LSD før jobb 2 - 3 ganger i uka. Alltid minst to dager imellom for å ikke bygge toleranse som ødelegger effekten. Jeg merket godt at jeg hadde tatt mikrodosen, selvom jeg fungerte normalt og var ikke "ruset" men det føltes som at hva enn jeg jobbet med så ble jeg 100% fokusert på det jeg drev med og glemte alt annet, fikk stadig "flow" følelser.

Jeg følte meg på en måte veldig fornøyd, som når man akkurat har tatt en røyk. Smilte av og til uten grunn og lo mye med kolleger jeg ellers snakker lite med. "Ingen" arbeidsoppgaver var kjedelig og noen situasjoner hvor jeg vanligvis hadde blitt stresset merket jeg at tankene mine holdt seg rolig og løste problemer uten å bekymre meg. En slags fullstendig tilstedeværlse i vært øyeblikk, og det var umulig å "forsvinne" i tanker.

Slutta å røyke sigg første uka, både fordi jeg ikke kunne fornekte at det dreper folk sakte men sikkert, og fordi at jeg var så engasjert i det jeg holdt på med at å avbryte for å røyke tobakk føltes unødvendig og distraherende. De 5 ukene jeg tok LSD fikk jeg også tenkt bedre over enkelte personlige ting. Jeg så både mine sterkeste og svakeste sider veldig klart og tydelig, som ga meg muligheten til å bryte mange gamle tankemønstre og få mer ro i sinn og sjel, og i tillegg se mer positivt på livet. Anbefales veldig


Jeg har brukt amfetamin tonnevis av ganger og i de fleste situasjoner. Både meth, dexamf(adhd medisin med kortere varighet en andre amfetaminer, og uten rusfølelse) og det jeg kaller vanlig amfetamin(racemisk). Dexamf er litt som ritalin syns jeg, men er ikke glad i noen av delene. Ok til å skrive/gjøre lange teorioppgaver. Meth og racemisk amf gir ofte en ekstrem motivasjon og energi, men dårlig fokus. Veldig lett å begynne å loke med noe totalt meningsløst istedenfor det man FAKTISK tok amfen for å konsentrere seg om. God rusfølelse(meth = jævlig nedtur!) men passer dårlig hvis man må tenke og holde styr på mye forskjellig, bra for å gjøre samme greia om og om igjen eller når man kjeder seg. '

Vil helt ærlig ikke anbefale amfetamin for annet enn helgerusing, og ikke for jobb/skole o.l. I motsetning til mikrodoser LSD kan jeg fint røyke to pakker i døgnet når jeg tar amfetamin. Det er også veldig lett å bli styrt av tankene og ubevisstheten sin på amf, og det "tar sjela" til folk ved overdrevent bruk, selvom man i begynelsen føler seg såå levende.

Man kan på en måte si at (hvertfall for meg) at amfetamin forsterker "egoet" ditt og man danner seg lett uvaner, får mindre medfølelse for andre og man får lite glede ut av andre ting fordi rusen er så mange ganger deiligere en alt, både mat, sex, søvn, godteri, etc. LSD virker for meg omtrent motsatt da jeg lettere bryter tankemønstre, blir mer sympatisk, tilstede og i kontakt med følelsene og sjela mi. Det å juge, for seg selv eller andre, blir nesten umulig, og man møter de fleste med like stor fordomsløs respekt

Dette ble et langt innlegg men poenget er at både LSD og amf kan brukes til å gjøre ting lettere, være motivert og ha masse energi. Selvom man ikke blir rusa av LSD-mikrodoser, får man energi som merkes godt. Noen av effektene varer ut over neste dag, og selv etter det så kjenner man en ro og klarhet.

Tilslutt så adverer jeg mot vane-/rutinemessig bruk av amf som kan gi psykose og andre lidelser. Man bør heller ikke ta amf og LSD samme dag.
Jeg har brukt LSD mikrodoseringer med hell under studier. LSD mikrodoseringer fikk meg til å holde fokus og humør på lesesalen gjennom en hel dag. Om du i tillegg ønsker kreativitet så vil jeg tro LSD mikrodoseringer er mye bedre enn typiske stimulanter.
Det er en viktig forskjell mellom amfetamin og Ritalin som er viktig å merke seg. Ritalin vil i større grad forsterke virkningen av dopamin, når dopamin først blir frigitt. Amfetamin vil i strørre grad gi en forhøyet, jevnere og mer konstant virkning av dopamin. Jeg tror dette spiller en sentral rolle i hvorfor amfetamin har større virkning på humør og motivasjon, i tillegg til hvorfor det oppleves som mer more'ish enn Ritalin. Jeg synes også at amfetamin svekker hukommelsen i stor grad, selv med små doser. For å konkludere så synes jeg Ritalin er langt å foretrekke til studier ovenfor amfetamin. Nå må det sies at jeg faktisk har ADHD.

Min rangering av studiedop: Ritalin -> Modafinil -> Aniracetam -> LSD mikrodosering -> Kombinasjon av l-theanine og koffein -> Phenibut -> edru -> amfetamin
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe møkk. Blir i humør og pratsom, gira som faen, hårfin grense til aggressiv og redd. Greit med en linje på byen en sjelden gang i blant men folk som bruker det ukentlig blir jo helt ødelagt psykisk og fysisk. Kjipt å ikke få sove på flere døgn når huet er på høygir og utslitt og du føler deg bare ute av egen kropp. Får ikke ordentlig hard pikk heller så fucker opp sex og forhold
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For meg har makka kun vært ubehagelig. Og i alle år har jeg hørt da har jeg fått dårlig, eller mett. Og ikke tatt nok, eller tatt for mye..

Så over en periode på 10-12 år har jeg kanskje prøvd makka 40 ganger.

Alle gangene blir jeg urolig, svett og mister tankerekkene. Surrer og skjønner lite. Får ikke spise eller sove.

Så nå i senere tid nekter jeg plent og prøve igjen. Utrolig ubehagelig, potent, langtidsvarende og slitsom rus.

Dette er dog min personlige erfaring med stoffet.
Vis hele sitatet...
Signerer på denne. Får ikke gjort noe arbeid og blir dritsliten dagen etterpå. Drittstoff. De fleste jeg kjenner som har blitt forelska i det og brukt litt for ofte har utvikla seg til å bli drittsekker.
Anonym bruker
"Fremmed Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føles skikklig dritt og stressende.
Det aller viktigste å huske er: Ha benzo tilgjengelig, og ikke utfordre psyken din. Du kan oppleve sinnssyke psykoser.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noe møkk. Blir i humør og pratsom, gira som faen, hårfin grense til aggressiv og redd. Greit med en linje på byen en sjelden gang i blant men folk som bruker det ukentlig blir jo helt ødelagt psykisk og fysisk. Kjipt å ikke få sove på flere døgn når huet er på høygir og utslitt og du føler deg bare ute av egen kropp. Får ikke ordentlig hard pikk heller så fucker opp sex og forhold
Vis hele sitatet...
Sex er faktisk helt fantasisk på amfetamin, om du er med den rette.

Ha benzo tilgjengelig, så slipper du nedturer.
Sist endret av epokee; 22. september 2018 kl. 20:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Avhengig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God kveld TS!

Hvordan det føles og ta amfetamin avhenger i stor grad på din egen forventning til stoffet, renhet og ikke minst hvor store doser du velger å putte i deg.

For meg virker det som de aller fleste har en tendens til og ta alt for store doser med korte pauser mellom hvert inntak. Gjerne over flere dager med lite eller ingen mat overhodet, som kan utløse psykose etterfulgt av depresjoner og mangel på følelser. Vil påstå at dette er en god oppskrift på hvordan man kan bli avhengig.

Syns det er bra til gaming en gang i blant.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
JA. Konsentrasjon og fokus blir mye bedre av mikrodoser med LSD, typ 10-25ug. Jeg har selv testet dette ut på jobb som håndtverker, med godt resultat.

Slutta å røyke sigg første uka, både fordi jeg ikke kunne fornekte at det dreper folk sakte men sikkert, og fordi at jeg var så engasjert i det jeg holdt på med at å avbryte for å røyke tobakk føltes unødvendig og distraherende.
Vis hele sitatet...

µLsd 4 the win.



Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Jeg har brukt amfetamin tonnevis av ganger og i de fleste situasjoner. Både meth, dexamf(adhd medisin med kortere varighet en andre amfetaminer, og uten rusfølelse) og det jeg kaller vanlig amfetamin(racemisk). Dexamf er litt som ritalin syns jeg, men er ikke glad i noen av delene. Ok til å skrive/gjøre lange teorioppgaver. Meth og racemisk amf gir ofte en ekstrem motivasjon og energi, men dårlig fokus. Veldig lett å begynne å loke med noe totalt meningsløst istedenfor det man FAKTISK tok amfen for å konsentrere seg om. God rusfølelse(meth = jævlig nedtur!) men passer dårlig hvis man må tenke og holde styr på mye forskjellig, bra for å gjøre samme greia om og om igjen eller når man kjeder seg.
Vis hele sitatet...

µLsd til vanlig + teste ritalin og dexamf.


Sitat av Bearass Vis innlegg
Jeg har brukt LSD mikrodoseringer med hell under studier. LSD mikrodoseringer fikk meg til å holde fokus og humør på lesesalen gjennom en hel dag. Om du i tillegg ønsker kreativitet så vil jeg tro LSD mikrodoseringer er mye bedre enn typiske stimulanter.
Vis hele sitatet...

Hvor lenge var du på µLsd? Pauser eller i ett strekk?


Sitat av epokee Vis innlegg
Det aller viktigste å huske er: Ha benzo tilgjengelig, og ikke utfordre psyken din. Du kan oppleve sinnssyke psykoser.
Vis hele sitatet...

Sobril+Quetiapin ok?



-
Noen hører bare ikke på fornuft, kjør på.

Edit.
Det du vil bruke amf til er ikke godt bruk, selv etter hva som er blitt skrevet i tråden av folk med flere års erfaring så virker du ennå bastant på at du skal bruke det, selv etter anbefalinger om micro dose lsd og folk har tatt seg godt tid til å skrive om det så henger du ennå på amf ideen, det er ikke smart.

Amf er for folk med adhd og de som skal på byen.
De som bruker det til andre ting havner utenfor til slutt.
Sist endret av Kjelldriver; 23. september 2018 kl. 14:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal først prøve µLsd. Adhd piller testes av nysgjerrighet selv om µLsd virker. Trenger jo ikke ta adhd piller ofte når jeg tar µLsd for konsentrasjon og fokus. Ingen planer om å bli junkie.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen planer om å bli junkie.
Vis hele sitatet...
Noe svært mange har sagt før deg å allikevel havna på skråplanet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen planer om å bli junkie.
Vis hele sitatet...
Vær forsiktig, plutselig reker du rundt i gatene med en alt for dyr sykkel, baseballcap med for mye bøy på bremmen og edderkopptatovering oppetter halsen.
Blir våken og selvsikker. Tørr i kjeften. On du sliter med ryggen så kan amf gjøre den enda verre. Eg får ofte selvmordstanker og får det forjævlig psykisk og mat e umulig å få i seg for min del, umulig å sove også. Vil virkelig fraråde deg å bruke amfetamin. Ingen planlegger å bli junkie. Det kan skje den beste ,selv deg. Eg har selv tenkt at eg kan ta amf når eg ska noe kjedelig e.l men Gud som eg angre etterpå
Med Mindfullness osv kan du jobbe opp konsentrasjonen helt naturlig