Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1850
Igår kveld tok jeg ca 0,5-0,8gr med amfetamin. Har gjort dette før og jeg fikk den «vanlige» rusen. Var litt småskuffet bare... men etter kort tid ble jeg veldig kvalm. Kort tid etter det måtte jeg spy. Stoppa da med snortinga for denne gang...Jar spydd hele natta. fikk også veldig vondt i huet, ble svimmel, det prikka i hele kroppen og det gjør det enda.. begynte jo også å svette å alt det «vanlige»
Jeg tenker at det stoffet jeg kjøpte, enten er blandet ut med noe jeg ikke tåler, eller så var det veldig rent..
Hva tror dere? Noen som har vært borti lignende?
Har aldri prøvd amfetamin, så kan ikke si dette for sikkert, men for meg høres det ut som et angstanfall på måten du beskriver det.
Har ikke hatt noe problemer med det tidligere...
Sist endret av Svirinesa; 1. august 2018 kl. 11:47.
Mulig det er buffet med noe men jeg tror det sitter mest i hodet ditt eller en reaksjon fra kroppen i og med at du har spydd hele natta.
Prøv å få deg litt søvn og drikk godt med vann siden du har kastet opp så mye. Prikking i kroppen er enten reaksjon på rusen fysisk eller at du ikke klarer å slappe helt av mentalt.

Det går nok over snart skal du se
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være du har fått i deg meta, og du rett og slett har tatt for mye. Kan også være noen blandings-stoffer du ikke tåler også, vil være vanskelig å vite sikkert uten å prøve selv.
Kanskje du begynner og få magesår, jeg hadde ofte dette da jeg begynte og få magesår o.l og i så store mengder er det veldig lett og pådra seg dette. Handler jo litt om hvordan du inntok dette og da, men.
Sitat av Freefalling Vis innlegg
Mulig det er buffet med noe men jeg tror det sitter mest i hodet ditt eller en reaksjon fra kroppen i og med at du har spydd hele natta.
Prøv å få deg litt søvn og drikk godt med vann siden du har kastet opp så mye. Prikking i kroppen er enten reaksjon på rusen fysisk eller at du ikke klarer å slappe helt av mentalt.

Det går nok over snart skal du se
Vis hele sitatet...
Prikkinger i kroppen har fortsatt ikke gitt seg helt.

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Kanskje du begynner og få magesår, jeg hadde ofte dette da jeg begynte og få magesår o.l og i så store mengder er det veldig lett og pådra seg dette. Handler jo litt om hvordan du inntok dette og da, men.
Vis hele sitatet...
Har ikke kastet opp på en stund nå, jeg sniffa.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan være du har fått i deg meta, og du rett og slett har tatt for mye. Kan også være noen blandings-stoffer du ikke tåler også, vil være vanskelig å vite sikkert uten å prøve selv.
Vis hele sitatet...
Skal ikke være meta i det jeg kjøpte, snakket med dealer. Men jeg tror selv at jeg også tok for mye på engang.
Sist endret av Svirinesa; 1. august 2018 kl. 12:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Svirinesa Vis innlegg
Skal ikke være meta i det jeg kjøpte, snakket med dealer. Men jeg tror selv at jeg også tok for mye på engang.
Vis hele sitatet...
Dealere veit faktisk sjeldent selv om det er meta eller ei. De blir alltid overrasket når jeg gir beskjed om at reagenstest viser Metamfetamin.

Høres forøvrig ut som du fikk i deg litt mye. Jeg tar normalt opptil 0,3-0,5