Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4115
jeg har lest en god del om iboga og vurderer sterkt å prøve. Har også fått en venn som kan være sammen med meg.
Jeg gikk på en side for å få litt mer info og for og kanskje bestille. jeg fikk denne mailen:

Hallo,

Takk for at du kontakter oss om interessen du har for vårt produkt og ønsker å kjøpe Iboga fra oss som vi har tilgjengelig på lager for salg.

Vi sender over hele verden og vår frakt er 100% garanti og uttrykkelig. Gi oss beskjed hvis du vil at vi skal foreskrive noe bedre for deg, og vi skal informere deg om hva du skal gjøre. Hvis du også vil at vi skal foreskrive for deg, kan du fortelle meg din nåværende kroppsvekt, det gjør en forskjell for dosering. Også, hvor alvorlig vil du si at avhengigheten er? Vi skal komme tilbake til deg med en dosering og mer informasjon.


Her er tilgjengelige mengder for Iboga med priser inkludert frakt.

Alle priser inkluderer fraktkostnader for Ibogaine HCL

1 gram Ibogaine HCL ..................... € 180

2 gram Ibogaine HCL ..................... € 360

3 gram Ibogaine HCL ..................... € 540

4 gram Ibogaine HCL ..................... € 820

5 gram Ibogaine HCL ..................... € 900

8 gram Ibogaine HCL ..................... € 1440

10 gram Ibogaine HCL .................... € 1800

Alle priser inkluderer frakt til Iboga TA

2 gram Iboga TA ................................ € 130

4 gram Iboga TA ................................ € 260

6 gram Iboga TA ................................ € 390

8 gram Iboga TA ................................ € 520

10 gram Iboga TA ................................ 650 €

Alle priser inkluderer frakt til kapsler

Iboga kapsler 300 mg x 35 kapsler: € 65

Iboga kapsler 300 mg x 70 kapsler: € 137

Iboga kapsler 300 mg x 105 kapsler: € 204 (Minste mengde)

Iboga kapsler 300 mg x 140 kapsler: € 273

Iboga kapsler 300 mg x 175 kapsler: € 342

Iboga kapsler 300 mg x 210 kapsler: € 411

Iboga kapsler 300 mg x 245 kapsler: € 479

Alle priser inkluderer frakt til Iboga root back

20g Iboga root back .................. 74 €

25g Iboga root back ................... 92.5 €

50g Iboga root back .................. 180 € (Minst antall)

100g Iboga root back ..................... 370 €

200 g Iboga rot tilbake ........................ 740 €

250g Iboga rot tilbake ......................... 925 €

500g Iboga root back ........................ 1850 €

1 kg (1000g) Iboga rot tilbake ....................... 3700 €


Produktopprinnelse: Douala-Kamerun

Frakt er fra Douala - Kamerun

Levering er 72 timer etter bekreftelse på betaling.

Vi pakker diskret, pakkene forsiktig med wolfram og karbonpapir for å hoppe gjennom tollrøntgenmaskiner på flyplasser.
Pakker er vakkert pakket med gavepapir fra utsiden for å gi pakken det maksimale sikkerhetsnivået under levering


Når det gjelder betaling aksepterer vi all betaling via Western Union eller Money Gram, BITCOIN wire pengeoverføring fordi det er pålitelig og mindre kostbart med kostnader og også enklere og raskere for oss å bekrefte betalingen til tiden.

Så hvilken mengde vil du plassere hos oss og gi oss også din fulle leveringsadresseinformasjon der vi skal sende pakken til, så skal vi fortsette å lage forberedelser og pakningsordninger for levering.

Dette er forsendelsesinformasjonen vi trenger fra deg.

Dine fulle navn ............?

Full leveringsadresse ...........?

Kontakt nummer.................?

Takk og håper å lese fra deg så snart som mulig, slik at vi kan fortsette.




Jeg aner ikke hva forskjellen på dette er...
mailen virker litt rar...
men..



Jeg har sendt mail til ibogaworld.com sin mail, de virker mye mer seriøse
Sist endret av annveig; 30. juli 2018 kl. 19:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ibogain er ikke noe dere skal leke med selv for å bli kvitt avhengigheten.

Bestill dere tir til Nederland e.l og finn en ekspert som kan guide dere gjennom trippen.
De fleste av de web sidene er scam. Når det kommer til dopkjøp på nett bør du handle på darkweb.

Det du prøver å få tak i er ikke noe man sitter og koser seg alene med i sofaen for å si det pent. Har du og vennen din sett noen videoer på YouTube hvordan dette fungerer?
90% av det man finner på vanlige sider og får sånne mails er scam, vis du skal handle dop fra nettet så anbefaler jeg innenlands sider på darknet da innenlands post ikke blir skjekket. Med litt googling og lesing så har du anskaffet Bitcoin uten spor,handlet og fått tilsendt det du skulle ønske til en ekstren postboks i et falskt navn.
Det kommer fra kamerun : instant scam
Er riiiiiiiimelig sikker på at detta ikke er noe tull. Når man bruker karbonpapir og wolfram for å lure røntgenmaskina sier det seg selv at disse gutta ikke leker butikk. Neida, joda, bestill på darkweb fra en med god rating?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Hvis du faktisk bestiller dette stoffet og har tenkt til å bruke det på egenhånd, så vil jeg råde deg til å dra til legen først for en fullstendig kardiovaskulær sjekk. Har du underliggende hjertefeil så kan dette være veldig farlig
Trådstarter
Har lest en del om ibogain og sett utallige videoer på YouTube, men jeg vil likevel rådføre meg med lege og psykiater + få mer info av forskjellige som har prøvd. Må informere «sitteren»/kameraten min skikkelig også.

Er skeptisk, men tenker at det er vare Sundt. Leser og ser ting om det som skremmer meg også. Men jeg kommer nok til å prøve. Hva er det aller verste som kan skje , kan man bli fucka i hodet for resten av livet? Vet det et rapportert fire dødsfall i Europa pga ibogain, men det er jammen rapportert et dødsfall eller tusen pga opiater også.. ikke det at det derved er noe å spøke med..

Har aldri skjønt meg på darkweb. Åssen gjør man dette..?
https://www.reddit.com/r/SotonTrees/...rknet_markets/

Det enkleste blir og google selv itte guides og hvordan man gjør ting da du får tilstrekkelig mer informasjon og fortere der en du vil gjør her men det også en del freaks som er gode på darknet og kan hjelpe deg.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Ikke for å virke demotiverende, men jeg tror det er særdeles få leger eller psykiatere her til lands som engang har hørt om iboga. Nå er det ikke effektene jeg er skeptisk til, men heller hva de fysiske konsekvensene er. Det blir helt feil å sammenligne med dødsfall på opiater/oider da dette i så og si alle tilfeller dreier seg om overdoser. 1 av 300 som tar iboga dør, selv ved normale doseringer.

Men substansen er svært interessant, det skal jeg si meg enig i. Ang deep web, så finnes det mange guides/tråder om dette, selv på dette forumet, søk i vei
Du kan bestille via ibogaworld. de er legitime. De kan merke med noe alternativt på pakken også. Har gått helt greit gjennom tollen tidligere iallfall.

Ta ellers advarsler på alvor når det gjelder iboga. Forbered deg på en strabasiøs reise med kvalme og oppkast
Gi i det minste en oppdatering på hvordan det går. Jeg følger spent med og heier på deg. Kratom er og et potesielt interesant substitutt for opiat avhengighet, selv om man i seg selv kan bli hektet på kratom. Uansett tror jeg Iboga er det beste valget så sant man utfører reisen under trygge rammer.

Det er trist at det skal være ulovlig for utdannet proffesjonelt personell og ta i mot pasienter her til lands med disse behandlingene.
Sist endret av pipestilk; 31. juli 2018 kl. 12:49.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det finnes flere Iboga "retreats" i Europa. Både Nederland, Spania og Portugal for å nevne noen steder.
Hva med å kombinere et besøk til en respektert klinikk som vet hva de holder på med, sammen med en feriereise?
Trådstarter
Jeg skulle veldig gjerne dratt til en klinikk i utlandet det de driver med iboga. Men det har jeg dessverre langt i fra råd til.
Jeg har skrevet mye med Michelsen i ibogaworld og har bestilt to gram iboga TA som jeg skal teste ut i mikrodoser. Eventuelt kjøper jeg to gram iboga HCL og et gram Iboga TA og tar reisen helt ut senere. Jeg skal selvfølgelig oppdatere dere
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ibogain er ikke noe dere skal leke med selv for å bli kvitt avhengigheten.

Bestill dere tir til Nederland e.l og finn en ekspert som kan guide dere gjennom trippen.
Vis hele sitatet...
Enig dette, skulle til å skrive det samme! Iboga må tas med en profesjonell behandler og du vil få mye hjelp og veiledning i ettertid av vedkommende. Dra til nederland, danmark eller tyskland til klinikk/profesjonell
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av annveig Vis innlegg
Jeg skulle veldig gjerne dratt til en klinikk i utlandet det de driver med iboga. Men det har jeg dessverre langt i fra råd til.
Jeg har skrevet mye med Michelsen i ibogaworld og har bestilt to gram iboga TA som jeg skal teste ut i mikrodoser. Eventuelt kjøper jeg to gram iboga HCL og et gram Iboga TA og tar reisen helt ut senere. Jeg skal selvfølgelig oppdatere dere
Vis hele sitatet...
Da syns jeg du burde spare penger og dra så fort du får råd eller låne penger av en venn eller familien. Når du kommer hjem rusfri igjen vil du spare alle de penga du brukte på rusmidler før så det er virkelig noe du bør prioritere å gjøre
Jeg vet at jeg virkelig burde prioritere å gjøre det, og jeg burde VIRKELIG gjøre det, men de siste årene har turen til butikken virka som en tur til månen, så realistisk er det dessverre ikke.

Jeg har lest mye og sett mye på YouTube om ibogain, og eg skal fóre meg med tonnevis mer info før eg evt tra iboga. Men jeg er temmelig bestemt på å prøve. Så bestemt at jeg faktisk bestilte 2 gram iboga TA men det tar et par uker før det er i posten.

Kanskje det bare er paranoia, men eg føle nesten jeg gjør noe alvorlig galt om jeg skulle prøve dette hjemme med «baby-sitter» og ikke drar på en klinikk i utlandet og gjør det? Hvorfor e det så veldig galt av meg om eg tar det hjemme?
Kanskje jeg bare er veldig sart nå, men tok det som om jeg gjør noe helt galt
Uansett hva du ender opp med, følger jeg med og ønsker deg masse lykke til (:
Tusen hjertelig takk
Merket det et et sårt emne, eg har grua meg no sinnsykt til å slutte på subutex og planen et å innlegges og trappes ned i høst. Jeg føler meg mer avhengig av å «ta noe» enn av stoffene fysisk sett. Men jeg er dritt lei og er på god vei inn i naturlige mønstre med mye sunnere måte å leve på.

Merker at jeg omtrent tar alle «fraråd» som personlig kritikk.. vet jo at det bare er i omtanke at noen advarer meg.

Livet mitt har vært så hardt at jeg vet neimen ikke om noe kan toppe det. Om det blir noen grusomme døgn med ibogain så skal jeg nok klare meg gjennom det bare det er noe bedre etterpå.

Noe jeg også er uhyre spent på er den spirituelle delen av «reisen» på ibogain. Jeg er en spirituell og filosoferende person. Det som plager meg er bare frykten for at det kan være voldsomt ubehagelig.. men nå har jeg lest og sett så mye om ibogain at jeg er helt bestemt,

Jeg har bestilt 2 gram iboga TA, og i dag bestiller jeg 2 gram iboga HCL. Det blir tilsammen rundt 5.000 kr, og jeg har en elendig økonomi, så det sier jo litt om at dette er noe jeg virkelig «går inn for.»

Jeg skal oppdatere dere, og om noen har noen beroligende ord så setter jeg ENORMT stor pris på det!! Det et det eneste som kan gjøre ting litt lettere for meg nå, for jeg skal ta det, og det går som drt går, men drt hjelper ikke med denne frykten..
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Jaja, husk at dette stoffet varer ganske lenge, sikkert ikke dumt å være sammen med noen under dette stuntet lykke til og hold oss oppdatert!
Den spirituelle delen med å møte sine indre demoner kunne jeg selv vært nyskjerrig på relatert til Iboga, Det siest at Iboga er faren,(en maskulin kraft), mens ayahuascha er moren(en feminin kraft)

Uten at jeg verken vil fraråde, eller råde deg til noe, så har jeg venner som tripper på ayahuascha alene uten at det i følge dem er noe problem. Iboga har et sterkere fars innstinkt og er streng, men er kansje enda mer lærerik. Som de fleste former for psykidelia antar jeg at man må bare la det som skjer skje uten å prøve og stoppe trippen. Bare akseptere kvalmen og de elendige følelsene som kan dukke opp.


Ellers anbefaler jeg yoga og meditasjon Annveig. Det har fått meg til og slutte helt med noen form for rus. Det blir uansett en lærerik reise du har begitt deg ut på, hvor du kommer til å høste masse visdom siom gjør deg til et sterkere menneske. Du gir uansett intrykk av og være en inteligent og reflektert sjel, så jeg er veldig optimistisk på at du kommer ut den andre enden som et nytt menneske.
Sist endret av pipestilk; 1. august 2018 kl. 14:28.
Tusen takk!!

Skal få med meg en trygg og god venninne som kan «passe» meg under «turen». Er uhyre spent på dette..