Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1376
Hei da sitter jeg her hjemme i min egen stua da sammens med en kompiss som hadde med seg kork og han har jo da tatt rimelig mange flere en meg kan man si 🙈. Jeg har bare tatt 2 i dag mens han har kansje tatt rundt sånn 5 korker i løpet av 7 timer og når vi da skulle gå inn å sette oss i sofaen sovnet han med en gang med mobilen i hånden. Jeg tok å satt på viften i stua slik at det ble litt kjølig luft her, sitter i en stol rett over han å passer på at han puster hele tiden og følger med på han hele tiden. Nå snorker han høyere en noe annet så hører jo ut som rene tordenværet her inne 😂🙈. Noe tips til hva jeg kan gjøre eller bør gjøre for at han skal ha det greit ? Hva synes dere om at folk passer på andre hjemme ? Hva ville du gjort ? Er nyskjerrig
Hvor lenge siden siste kork?

Det virker som det har gått en stund ettersom dere kom dere hjem, han sovna, du styra rundt litt og så skrev dette innlegget så han er nok ute av faresonen nå ville jeg tro. Men selvfølgelig hold øye med han i en periode til. Om du legger deg til og sove pass på at han ligger på siden i tilfelle han skulle spy i søvne.

Alternativ om noen korker over: Blåse cola rett opp i nesa dems. Har dessverre vært vitne til dette et par ganger, men det funket. Isbiter opp i rassen har jeg lest skal funke også, men det er vel noe ingen vil ønsker gjøre.
Går nok helt greit..
Skal veldig mye til å dø direkte av GHB alene. Så vist kameraten din ikke har tatt f.eks alkohol, benzo, opiater eller andre dempende stoffer så skal dette gå helt bra. Det beste du kan gjøre er å se litt til han og eventuelt legge han i stabilt sideleie sånn i tilfelle han skulle kaste opp.

Den største faren med ghb alene er oppkast mens bevisstløs, veldigdødelig om han ligger på ryggen, men mest sansynelig så kaster han ikke opp en gang. som sagt legg han stabilt på sia
##Nightdiver
Frøken.Natt10's Avatar
Trådstarter
19 4
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Hvor lenge siden siste kork?

Det virker som det har gått en stund ettersom dere kom dere hjem, han sovna, du styra rundt litt og så skrev dette innlegget så han er nok ute av faresonen nå ville jeg tro. Men selvfølgelig hold øye med han i en periode til. Om du legger deg til og sove pass på at han ligger på siden i tilfelle han skulle spy i søvne.

Alternativ om noen korker over: Blåse cola rett opp i nesa dems. Har dessverre vært vitne til dette et par ganger, men det funket. Isbiter opp i rassen har jeg lest skal funke også, men det er vel noe ingen vil ønsker gjøre.
Vis hele sitatet...
Hei er nå ca 2 timer siden han sovnet i sofaen her 👍.
Vi har vært her hjemme hele tiden vi satt bare ute på terassen og så flyttet vi oss inn i steden siden begynte å bli kaldt 😊. Når vi kom inn satt han seg i sofaen og sovnet tvert om og i mellomtiden så tok jeg å gjordet litt småting før jeg satt meg ned ja 😊. Men jeg skal ikke legge meg til å sove så det er i orden og han lå litt på ryggen var da han begynte å snorke så høyt så jeg hoppet jo 10 meter i lufta 😂🙈. Men nå har han begynt å vri smått på seg, lage litt lyder og lagt seg på magen så virker som han sakte men sikkert våkner litt og sovner litt om hverandre her 😊.