Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 743
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vært litt nysgjerrig på alkohol og vekt, men finner lite informasjon om dette. Jeg jobber med alkoholikere, og min erfaring er at disse er tynne som fy, med noen unntak selvsagt. Går jeg derimot inn på kostholdsforum eller artikler om alkohol og vekt, så er jo alkohol rene dødssynden og betyr 10 kg opp på en fyllekule.

Personlig drakk jeg hver dag i 3 mnd når jeg bodde utenlands, og la vel på meg ca 5 kg som etter min mening kom av at jeg fikk en ekstrem oksehunger av alkohol og trykket i meg masse mat.
Så var det alkoholikere da, er de tynne fordi de kun drikker og ikke spiser? Det er jo mange kcal i alkohol, så hvorfor legger de ikke på seg likevel?
Drikker de store mengder og fremdeles er tynne er det jo opplagt at de ikke spiser stort.
Når jeg oppholder meg over lenger tid i utlandet og drikker (og spiser mer) klarer jeg å legge på meg noen kg
men selv om jeg drikker, forholdsvis mye øl har jeg ikke blitt no feitere
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er alkoholiker og drikker ca 10 x 0.5l vær kveld. har drevet med dette i rundt 5 år og jeg vet at man legger på seg av det. men det kommer ann på hva man gjør når man drikker. har venner som ikke klarer og sitte stille og må ut og stjele. men jeg liker mest og se på film eller høre på musikk. Jeg er overvektig og de er undervektig.