Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1041
Heisann alle !

Jeg har hatt ganske omfattende søvnproblemer i en 12 års tid nå og jeg har mer eller mindre gitt opp å få ett ordentlig søvnmønster igjen,jeg er hellig overbevist om at dette er ettervirkingener som har fått hengt ved så til de grader etter en 1 års dom jeg sonet tilbake i 08/09.

Men nok om det, som resultat av søvn har jeg en tendens til å se ekstremt sliten ut,så sliten har jeg vært innimellom at folk har trodd jeg har tatt heroin, det føles veldig nedverdigende, pupillene blir små og øynene blanke så kan samtidig forstå at mistanken kommer.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden annet en å kanskje høre fra likesinnede som sliter med søvn og kanskje vil fortelle åssen søvnmangel preger deres hverdag og setter spor både fysisk og psykisk..
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Jeg lider selv av søvnmangel som jeg har slitt med i mange år. Det som hjelper meg er å slenge meg i dusjen når jeg har stått opp, vaske ansiktet ordentlig med klut, og slenge på fuktighetskrem etterpå.