Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 948
Jeg har bruk for å finne alle oppdateringene for windows 7 x64 (fra SP1 og til nå) for Norsk Professional i form av msu-filer. Jeg prøvde WUD, men der var bare engelsk og det ser ikke ut til å virke, dvs jeg får de ned, men når jeg slipstreamer de til en instalasjonsfil så feiler instalasjonen med error 0xc000000f. Jeg vet det finnes en manuell måte for en og en fil, men jeg skulle helst hatt alle ~140ish på en enklere måte, samt få tak i nyere filer når de kommer.

Noen som har noen råd?
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
WSUS Offline er alt du er ute etter: http://download.wsusoffline.net/
slem klone
lumbricus's Avatar
Trådstarter
Jeg fikk ned en masse oppdateringer og installerte de, men når jeg tester etterpå i Windows Update (dette var på en Win7 SP1 instalasjon, helt fersk) så var det fortsatt 90 oppdateringer den ville ha.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Det har litt med begrensningene i Windows Update å gjøre.
Kjør client-greia som blir generert igjen og igjen til den melder at det ikke finnes flere oppdateringer.

Man har også et valg for å automatisk reboote og fortsette å oppdatere til den blir helt ferdig.