Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 5675
Kan jo også tenke litt hva man vil få for pengene i map packs og dlc senere også, Activision har jo en tendens til å slippe map packs som er altfor dyrt etter min mening
en map pack i blops med 4? kart kostet det samme som Bad company 2 Vietnam, som innholdt 5 kart 6 kjøretøy og 15 nye våpen
Sitat av PlumboBombe94 Vis innlegg
Hmm. Sniper i battlefield er helt latterlig urealistisk. Sier ikke at quickscoping med barret etc etc ikke er det, men seriøst. Det er sjelden man får one hit kill med sniper på battlefield. Er for at kula skal dale, men ikke for at den skal være så fuckings underpowered.
Vil også nevne at eksplosjoner er helt på trynet urealistisk. hvis du retter RPGen din mot bakken dør du faktisk ikke. Står du ved siden av en tanks som eksploderer, dør du ikke. Masse eksempler på dette, men synes at battlefield har en ekte krigsfølelse.
I motsetning til dette synes jeg COD er mye bedre. Spilte det i 19 døgn gameplay før jeg la det fra meg. Selvom det gikk med en del kontrollere.
Vis hele sitatet...
Kanskje du burde prøve hardcore mode..

1H1K med sniper, så lenge de ikke har body armour perk og du dør av RPG i bakken eller om du står ved en tanks som sprenger.
Sitat av PlumboBombe94 Vis innlegg
Hmm. Sniper i battlefield er helt latterlig urealistisk. Sier ikke at quickscoping med barret etc etc ikke er det, men seriøst. Det er sjelden man får one hit kill med sniper på battlefield. Er for at kula skal dale, men ikke for at den skal være så fuckings underpowered.
Vil også nevne at eksplosjoner er helt på trynet urealistisk. hvis du retter RPGen din mot bakken dør du faktisk ikke. Står du ved siden av en tanks som eksploderer, dør du ikke. Masse eksempler på dette, men synes at battlefield har en ekte krigsfølelse.
I motsetning til dette synes jeg COD er mye bedre. Spilte det i 19 døgn gameplay før jeg la det fra meg. Selvom det gikk med en del kontrollere.
Vis hele sitatet...
Er enig at sniperne er underlegne, da du enten må ha headshot (som er nesten umulig på 100-300 meters avstand) eller at han er skadet, noe de nesten aldri er. Derimot, snipere er ganske gode om du faktisk kan bruke de og har tid til å putte to kuler i fienden. Når jeg spiller i byer eller steder med åpen mark så bruker jeg sniper og vinner ganske enkelt. Pleier å avslutte runden med 50 kills og 10 deaths. Dette er BF2, ikke BFBC2. Håper virkelig vi ikke kan qs på BF3 og at jeg får samme sniper følelsen som jeg får i BF2 og ikke cod der de bruker sniper som hagle og måten de bruker den skulle skutt av armen..

Selvfølgelig sprenger du når du står vedsiden av en tanks! Jeg har til og med dødd av rester av en tanks som sprenger. AT-4 har jeg brukt mot infantry og dreper ganske enkelt, så underpowered vil jeg ikke si de er.

Må også få legge til at M95 er så utrolig ødelagt våpen at det ikke er morsomt. Jeg sikter rett på og treffer 5 meter unna. Nesten som om den har bulletdrop + at den blir påvirket av vind på 20 meters avstand. Det eneste M95 er bra til er å ødelegge helikoptre eller skyte folk som er pilot.

Sitat av Zaim Vis innlegg
Kanskje du burde prøve hardcore mode..

1H1K med sniper, så lenge de ikke har body armour perk og du dør av RPG i bakken eller om du står ved en tanks som sprenger.
Vis hele sitatet...
Er det hardcore mode på BF?
Sist endret av Xernox; 12. september 2011 kl. 11:18.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja. Det er hardcore på BF.
På BF2 også, eller bare BFBC2? Isåfall har jeg ikke lagt merke til det.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
BFBC2. Samt BF3 vil og ha det.
Sitat av Duvi Vis innlegg
Jeg kan ikke si meg helt enig i det, de som camper er ganske feige. Sier ikke at jeg aldri camper, men det blir alt for kjedelig i lengden.

Krigfølelsen jeg snakker om er vel rettet mere mot story-moden
Vis hele sitatet...
Det blir kjedelig i lengden syntes da jeg å, men det er tydeligvis mange som syntes det er kjempe morro, haha!


Da forstår jeg litt mer!
Nå synes jeg BF-fanboys må rulle inn litt her! Dere klager over at CoD-fans er en gjeng shitkids som bare klager og sutrer, men dere greier faen ikke oppføre der skikkelig, dere, heller.
BF- og CoD-seriene er såpass forskjellige at det ikke er noe å krangle over en gang. De er basert på forskjellige prinsipper, så ta dere en bolle.

Personlig skal jeg ha begge. Har spilt alle fra CoD-serien, så jeg har ikke tenkt å gi meg nå. Men jeg føler ikke at jeg har gitt BF muligheten, liksom. Uansett, kan se frem til mange timer foran xboxen igjen, om ikke så lenge!
Sist endret av Eplekjekk; 12. september 2011 kl. 15:26.
Wtf rull inn folkens, dere kommer til å ende opp med begge deler anyways! none of them can give a full year with entertainment!
Sist endret av lollern; 14. september 2011 kl. 03:35.
Jeg synes hvertfall at battlefield bc 2 gikk ganske tregt i forhold til MW2, skal riktignok kjøpe begge og gleder meg veldig.
Jeg spiller kun Battlefield fordi jeg liker det taktiske bedre, både den taktiske bruken av fly, tankser, biler, ATV o.l men også hvordan man forflytter ser/presser seg fremover ved hjelp av alt.

Har spilt CoD:Mw2 x antall timer men synes det ble for likt CS egentlig, er mer fan av det store og det frie.

+ at egentlig virker som at det er et mer voksent "samfunn" innen Battlefield spillene, slipper unna alle shitkidsa med Aimbot, Whack osv pga de bruker Punkbuster som er sinnsykt effektivt :P
Sitat av lollern Vis innlegg
Wtf rull inn folkens, dere kommer til å ende opp med begge deler anyways! none of them can give a full year with entertainment!
Vis hele sitatet...
Å joda, når du trenger ca 100 timer for og unlocke EN class i BF3, dvs. ca 500 timer før du har unlocket alt om du er en gjennomsnittlig spiller. (Assult, Medic, Recon, Engineer og Vehicle) Det er mer enn nok for gjennomsnittlige spillere igjennom et, eller kanskje to år også.

Når neste CoD kommer ut, (MW4? Carl on Duty? ) så spiller eg nok fortsatt BF3 for alle penga!
Jeg vil anbefale Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad. Skikkelig realisme, taktikk og spillerne må samarbeide for å komme noen vei i multiplayer. Du tåler ingenting og kan ikke låpe rundt for da overlever du ikke lenge.

http://store.steampowered.com/app/35450/

Her kan du også lese det du trenger om Red Orchestra 2:

http://forums.tripwireinteractive.co...splay.php?f=70

Personlig mener jeg at dette er noe av det morsomste jeg har spill av skytespill på en god stund. Jeg anbefaler dette til alle som like skytespill som ikke bare er "run and gun".
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av zer0luck Vis innlegg
Som skaperne av Battlefield sa; Modern Warfare kommer til å bli mest kjøpt pga. random konsoll noobs og fjortisser, Battlefield er eksklusivt for gamers

Derav burde du forvente mer skillplay i BF3, mer random i MW
Vis hele sitatet...
herregud, haters gonna' hate! Gå å whine over at melk er bedre enn appelsinjuice istedetfor.

2 spill laget for forskjellige smaker. Battlefield er kjedelig etter min smak, fordi det er tregt, alt for store maps etcetc. Så det betyr vel at jeg enter er konsoll noob eller fjortizzzzz?

Call of Duty syns jeg er morsomt fordi det skjer noe hele tiden og mapsen er alt for stor!

Er så lei av fanboys som skal angripe den andre playerbasen konstant fordi de tror at de er bedre enn de andre spillerne.
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
herregud, haters gonna' hate! Gå å whine over at melk er bedre enn appelsinjuice istedetfor.

2 spill laget for forskjellige smaker. Battlefield er kjedelig etter min smak, fordi det er tregt, alt for store maps etcetc. Så det betyr vel at jeg enter er konsoll noob eller fjortizzzzz?

Call of Duty syns jeg er morsomt fordi det skjer noe hele tiden og mapsen er alt for stor!

Er så lei av fanboys som skal angripe den andre playerbasen konstant fordi de tror at de er bedre enn de andre spillerne.
Vis hele sitatet...
Ehm....hæ?
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Ehm....hæ?
Vis hele sitatet...
Er jo obviously en skrivefeil som jeg ikke merket.
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
herregud, haters gonna' hate! Gå å whine over at melk er bedre enn appelsinjuice istedetfor.

2 spill laget for forskjellige smaker. Battlefield er kjedelig etter min smak, fordi det er tregt, alt for store maps etcetc. Så det betyr vel at jeg enter er konsoll noob eller fjortizzzzz?

Call of Duty syns jeg er morsomt fordi det skjer noe hele tiden og mapsen er alt for stor!

Er så lei av fanboys som skal angripe den andre playerbasen konstant fordi de tror at de er bedre enn de andre spillerne.
Vis hele sitatet...
Som du selv sier; haters gonna hate.

Jeg kan si meg enig med zer0luck og jeg er glad for at vi har COD for å holde fjortissene unna BF3. Selv du vet dette er fakta. Har du spilt COD på PS3, (har ikke xbox så vet ikke om det er likt, men sikkert noe i samme duren) da har du helt sikkert støtt på ragekids i så å si alle lobbyene.
Sist endret av Xernox; 14. september 2011 kl. 17:53.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Som du selv sier; haters gonna hate.

Jeg kan si meg enig med zer0luck og jeg er glad for at vi har COD for å holde fjortissene unna BF3. Selv du vet dette er fakta. Har du spilt COD på PS3, (har ikke xbox så vet ikke om det er likt, men sikkert noe i samme duren) da har du helt sikkert støtt på ragekids i så å si alle lobbyene.
Vis hele sitatet...
Jeg hater ikke. Jeg sier jo bare at for meg er BF3 kjedelig. Hating er når du whiner om alle ragekidsens som finnes på COD og at det er så dårlig fordi og fordi og fordi.

Jeg spiller på PC og PS3, og skjønner ikke hva som er problemet når IW/Treyarch har vært så snill å gitt oss muligheten til å mute folk. Så det sier meg bare en ting, enten så liker du faktisk å høre når folk rager, eller så er du for lat til å trykke select for deretter å trykke vekk de du ikke vil høre på.
*insert tittel her*
Kjøp begge, ikke bli med i fanboyk-krigen som du sier:P