Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1435
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en sunn ung kar som har et friskt hjerte. Tar amf en skjelden gang, binger gjerne 1g kvalitet, 4 ganger i året (lav tolleranse). Jeg kjenner jo hjertet dunker litt ekstra de gangene jeg blir litt gira, og da kommer jeg til spørsmålet mitt; er det trygt å gjennomføre fysisk aktivitet i form av skogsturer med bratte bakker, bæring av f.eks. ved osv.?

Er jo alltid artig å komme seg litt ut av spillebula når man har tatt fart, så lenge jeg vet at hjertet mitt ikke kommer til å bli overbelastet.

Tipper det har en del å si hvor lenge man har vært våken, men tenker 1-2 døgn, så sove (quetiapin i bakhånd).

Med ønske om en strålende lørdag til dere alle.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snakka med en lege en gang og diskuterte hvor farlig amfetamin egentlig var for kroppen.
Ikke ta for mye på en gang og pass på å få i deg mat og ( viktig) nok drikke. Selve stoffet er ikke så farlig for kroppen faktisk, men alt det andre...glemme søvn, mat og drikke.
Folk danser jo natta lang på alle stoffer, går nok fint med en god skogstur
Amfetamin i seg selv øker blodtrykk og puls en god del i større doser. De store problemene kommer når man kombinerer med f.eks alkohol som gir en tilleggsbeladtning og i noen tilfeller cannabis som og kan gi en komboeffekt med stimulantia hos enkelte.
spørs helt på hvordan du bruker det om du tar en sjelden gang på fest er det ikke så farlig om du sitter våken flere uker å ikke spiser er det livsfarlig for kroppen og hjernen. akutt overdose speed vil si at man f.eks får hjerneblødning, hjerteinfarkt, organsvikt, overoppheting, deprisjon som fører til selvmord, osv osv. moderat overdose vil si at man får angst, paranoia, depresjon, psykose, om du er ung og frisk god form ikke bruker det ofte er det ikke noe stor sjans for akutt overdose.
Sist endret av spider_man; 18. juli 2020 kl. 10:22.
Ingen grunn til bekymring.

Kos deg med pepper'n din, du
1g, 1 kveld, 4 ganger i året for et sundt menneske høres absolutt ikke ille ut. Det kan jo alltids skje noe, på samme måte som dødsfall i trafikken. Sjangsen er så ekstremt liten, men det er alltid et men.

Jeg ville ikke anstrengt meg hardere enn det jeg vanligvis ville fått 120-140 bpm "edru" på.
Sist endret av Superspurv; 18. juli 2020 kl. 18:58.
Går nokk helt fint. Har løpt altifra 5min til 20min til jobb i tidligere arbeidsliv, med en drop på 0,4g og 0,2 strek før jeg løp av gårde til jobb da jeg måtte rekke jobben. Eneste ubehaget var kvalme, veldig tørst den første timen. Men det gikk forsåvidt greit. Kjørte i meg masse mat i lunsjen (gratis lunsj), å på fylte med 0,1g ca 2-3 timer før endt arbeidstid. Jobbet da på et lager, med heavy lifting.

Edit: Avsluttet kvelden med rivotril og hasj. Sov sånn ca 6t før ny arbeidsdag. Fikk aldri noe problemer med hjertet, uten at det dunket/hamret til de grader etter jeg kom fram til jobben =) Have fun, no worries! utendom du har noe underliggende sykdommer, eller hjerteproblemer du ikke vet om. Er absolutt ingen lege eller i nærheten av det yrke, sa ta deg sier med en klype salt =)[/quote]
Sist endret av eRixn; 19. juli 2020 kl. 01:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan få hjertestopp av sentralstimulerende.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man kan få hjertestopp av sentralstimulerende.
Vis hele sitatet...

Man kan få hjertestopp av å drive med idrett..

Til TS, ser ingen særlige farer med doseringen din å den type fysisk aktivitet du snakker om.
Det sagt så ville jeg ikke lagt ut på en 10kms joggetur.
Sist endret av Eyeamare; 19. juli 2020 kl. 10:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.