Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2675
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte noe melanotan pulver for et par uker siden som viste seg å være bøff. Utblandet mela av alle ting! Funka ikke i det hele tatt. Det så veldig lovende ut siden pulveret løste seg fint opp i vann og væsken var helt klar. Så det var skuffende...

Noen som vet hvilket pulver jeg kan ta sprøytet i meg? Som sagt det ble løst opp fort og ble helt klart... pulveret var hvitt og ganske likt bakepulver. Kan det ha vært mela men gammelt og uten funk?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange injeksjoner tok du?
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mange injeksjoner tok du?
Vis hele sitatet...
en hver dag i 10 dager (0,1mg)
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ingen som vet hva det pulveret kan ha vært??
R.i.p 23.04.2021
Nei. For og finne ut hva det er må du sende det in til lab-analyse.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.1mg er ingenting, om du blandet et 10mg glass med 2ml vann. så har du ett glass i 100 dager om du fortsetter.
du tar altså alt for lite.
jeg er 95 kilo og ligger på 0.4

prøv å ta litt mere.

er du litt bleik naturlig så kreves det mer en 10 dager selv på høyere dose.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
egentlig 0.1mg er 0.1 mg, uansett hvordan du blandet det. quick maffs lol
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
mest sannsynlig er det melanotan du har.
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
0.1mg er ingenting, om du blandet et 10mg glass med 2ml vann. så har du ett glass i 100 dager om du fortsetter.
du tar altså alt for lite.
Vis hele sitatet...
hvem sa jeg tilsatte 2ml vann?
1 ml tok jeg og blandet med 10mg mela. da blir det 1mg mela per 0.1 ml? er det feil?
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
uansett har jeg fått i meg alt innholdet uten at noen ting har skjedd.

spørsmålet mitt er vel egentlig hva jeg kan ha fått i meg siden det umulig kan ha vært melanotan.
Kan jo være hva som helst. Hvordan skulle noen kunne vite det ut i fra det som er beskrevet? Som sagt tidligere måtte det ha blitt send til lab test for sikkert svar.
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ferdin Vis innlegg
Kan jo være hva som helst. Hvordan skulle noen kunne vite det ut i fra det som er beskrevet?.
Vis hele sitatet...
kanskje noen vet om et hvitt bakepulverlignende pulver som blir klart i vann?
er ikke vits å drugteste det av 2 grunner.
1. jeg har brukt det opp.
2. det inneholdt mest sannsynlig ikke noe illegale stoffer som kan testes

altsø la oss si om det var bakepulver, da ville ikke testen slått ut på det. (såvidt jeg vet)

har hørt folk bruker potetmel, paracet og mye rart, til å blande ut andre ting, men sånt løses vel ikke opp og blir til klar væske.

Jeg vet ingen av dere kan vite sikkert hva det var, men kanskje noen vet om hvitt pulver som blir klart/ gjennomsiktig i vann.? Vil gjerne konfrontere fyren men vil først vite litt mer om hva det kan ha vært.
Han nekter så klart
Epsom salt, druesukker, ja, jeg kan egentlig fortsette i det uendelige om jeg skal ramse opp hvite pulver som løser seg raskt opp.

Ville spurt om det var et glass med druesukker du fikk kjøpt, og hvorfor du er like bleikfis som før du kjørte 10 nåler i deg. Vil personen som har solgt det, ta ett testskudd foran deg? Altså, ville han brukt det selv?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok mela i uken som var og ble sykt brun , neger egentlig. 2 dager åå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tok mela i uken som var og ble sykt brun , neger egentlig. 2 dager åå
Vis hele sitatet...
av ren nysgjerrighet, kjøpte du på nettet?
Sist endret av LilleVanilje; 18. juni 2020 kl. 07:40.
Noen som har erfaringer med bruk av stoffet? Da spesifikt forskjell mellom MT 1 og 2

Merker det ikke var bare bare å finne legitte vendors, selv på DN, men ser det er lovlig med salg i Sverige?
Ser også etter en leverandør av MT2, har leita litt på nett og synes de sidene jeg har vært innom virker sketchye. Noen som har erfaring fra leverandører?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte mitt på hushboard eller va d heter. Av en respektabel kar der ine. På svensk side vel å merke.

Fikk mye mer en jeg betalte for.
Hei. Jeg har prøvd mange ulike sider for å få tak i MT2 men ingen har kommet frem til postkassen.. forslag til trygge sider?