Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1199
Hei. Har tatt en del amfetamin nå over en lengre periode. Jeg passer alltid på å sove og spise. Men i går og i dag virker det bare ikke lengre! Blir bare svimmel og skjelven. Nesten som å være snytt. Noen som har opplevd dette og vet noe mer hva det er?
nedtur? forgiftning? utmattet? toleranse?
Sitter og lurer på det samme, er også små klam/svett og lurer på hvorfor :b
Trådstarter
15 2
Tror ikke det hverken er nedtur eller forgiftning. Tatt samme sorten en stund nå og har heller ikke tatt mye mer enn vanlig. Utmattet kanskje. Hva mener du med toleranse?
Sitat av Flyttsame Vis innlegg
Tror ikke det hverken er nedtur eller forgiftning. Tatt samme sorten en stund nå og har heller ikke tatt mye mer enn vanlig. Utmattet kanskje. Hva mener du med toleranse?
Vis hele sitatet...
Toleranse er noe som skjer når man tar noe over tid. Da venner kroppen seg til det, og man trenger større og større doser for å få samme virkning.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som det er kroppen din som sier ifra at nå er det nok .. Ta en pause du
Trådstarter
15 2
Jo jeg vet hva toleranse er men usikker på hvordan det skulle spille inn her. Jeg har ikke økt noe. Det er vel rett og slett en pause som trengs ja. Faen, jag har så mye å gjøre! ��