Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1542
Halla Freaks!
I det siste har den såkalte "gaming pc'n" min begynt å slite med internett forbindelser.
In-game har begynt å "lagge", og jeg får dårligere nettfart enn hva jeg skal ha.
Noe å putte inn: Rj-45 inngangen på pcn er ødelagt, så jeg har et adapter og innebygd trådløs adapter, begge disse fynker like dårligt.
På andre pc'er får jeg ca farten jeg skal ha (som er 35/35) og på min personlige pc får jeg 4/52, som ikke skal nødvendigvis lagge, men web-sider og spill lagger fremdeles, med 150-200 ping hvert game (ingenting med servere å gjøre, ettersom kompiser får mye bedre).
Hva i kan være gale? Dette skjedde plutselig en fredagskveld, midt i en CSGO-Game...



Sitat av Blixus Vis innlegg
Halla Freaks!
I det siste har den såkalte "gaming pc'n" min begynt å slite med internett forbindelser.
In-game har begynt å "lagge", og jeg får dårligere nettfart enn hva jeg skal ha.
Noe å putte inn: Rj-45 inngangen på pcn er ødelagt, så jeg har et adapter og innebygd trådløs adapter, begge disse fynker like dårligt.
På andre pc'er får jeg ca farten jeg skal ha (som er 35/35) og på min personlige pc får jeg 4/52, som ikke skal nødvendigvis lagge, men web-sider og spill lagger fremdeles, med 150-200 ping hvert game (ingenting med servere å gjøre, ettersom kompiser får mye bedre).
Hva i kan være gale? Dette skjedde plutselig en fredagskveld, midt i en CSGO-Game...

Vis hele sitatet...


Edit: Prøvde å bruke mobil som "Usb-Tethering" og fikk 40/40, nedlasting gikk radikt men in-game ping og web - gikk ikke så bra.
Sist endret av Blixus; 17. februar 2015 kl. 11:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ser på Freak og andre forumet at det er en del som opplever denne feilen med CS: GO. Vet ikke helt hva probleme skyldes og i ditt tilfelle så ser det ut til å kanskje være noe mer enn bare en bug med CS: GO. Hvertfall for meg så får jeg mye loss og noen ganger FPS dropp ingame. Har slette spillet og lastet ned på nytt. Nye nettverksdrivere og det fungerer ikke heller. Når jeg tester på en annen maskine så fungerer spillet utmerket. Som nevnt før så løste dette problemet av seg selv når de oppdaterte spillet.