Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1562
Hei, har nettop sluppet en ny låt. Future garage og tropical house inspirert. Si gjerne hva dere synes

https://soundcloud.com/williamfrench...h-blue-heron-1
Når skal du slutte å gi meg gåsehud?
Vurdert og fått med en kvinnelig vokalist på låten? Det tror jeg kunne gjort den enda bedre. En skikkelig ambient chillout versjon med dype forførende vokaler. Stemmen måtte dog være særegen for en slik låt
Får vibber av Morcheeba og Portishead i matriell som dette.

Godt jobba!
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Når skal du slutte å gi meg gåsehud?
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis aldri <3

Sitat av Obster Vis innlegg
Vurdert og fått med en kvinnelig vokalist på låten?
Godt jobba!
Vis hele sitatet...
Ja, det kunne vel gjort seg. Noen forslag? Så kan jeg kontakte hun/dem. Takk for at du likte låta!
Sist endret av itstherubberduc; 5. desember 2014 kl. 17:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fra 0:44 skulle det vært en stemme. En dame. Men ellers var det veldig behagelig og fin musikk. Du er flink!
Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som klarte å lese "Blue Heroin" her på forumet, hehe. Uansett, knallbra låt!
No må du slutt å lurke rundt overalt William! Neida, herlig sang<3 Tror det må vær nå av det feteste jeg har hørt av deg
Utrolig deilig å ligge på et halvmørkt rom med et headset på hodet å øynene igjen å høre på denne sangen! KP helt klart!
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
No må du slutt å lurke rundt overalt William!
Vis hele sitatet...
DUUDE, you spoiled everything!! nå er jeg ikke anyonym lenger!! noooo

kødder heftig at du likte den kompis

Sitat av Mozzie Vis innlegg
Utrolig deilig å ligge på et halvmørkt rom med et headset på hodet å øynene igjen å høre på denne sangen! KP helt klart!
Vis hele sitatet...
Du har forstått det, kompis. Hver gang noen ber meg forklare hva slags musikk jeg lager, så sier jeg "musikk du hører på alene, på natten, i senga, med hodetelefoner". Takk for flott tilbakemelding
Sist endret av itstherubberduc; 6. desember 2014 kl. 21:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
er noe av det beste jeg har hørt, sitter her med gåsehud. ekstremt bra!
Sitat av DotEXE Vis innlegg
er noe av det beste jeg har hørt, sitter her med gåsehud. ekstremt bra!
Vis hele sitatet...
Såpass ja.. wow! tusen hjertelig takk
Sitat av itstherubberduc Vis innlegg
Såpass ja.. wow! tusen hjertelig takk
Vis hele sitatet...
får du den på spotify? skulle gjerne hatt den i lista mi
Sitat av DotEXE Vis innlegg
får du den på spotify?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg lastet den opp i dag, så den er nok der i løpet av morgendagen

du kan forsåvidt holde deg oppdatert ved å like artistsiden min på facebook: www.facebook.com/williamfrenchmusic
Da har "Blue Heron" endelig ankommet Spotify, iTunes og alle andre platformer. Låta har forsåvidt gratis nedlastning i maks kvalitet på SoundCloud, men jeg setter selvfølgelig pris på om folk kjøper låta!

iTunes: http://tinyurl.com/qasr47w
Spotify: http://tinyurl.com/l2qt7a7
Sist endret av itstherubberduc; 8. desember 2014 kl. 09:05.